G0sip Bek4s Isteri Dengan Menteri Ini Reaksi Fizo Omar


 
P0lis mengesahkan lap0ran bahawa Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Khairuddin Aman Razali ada diperiksa di sekatan jalan raya (SJR) Perasing pada 16 Mei lalu.
Ketua P0lis Terengganu Roslee Chik ketika mengesahkan perkara itu kepada Malaysiakini berkata p0lis kini masih menjalankan sias4tan.
Bagaimanapun, Roslee tidak mengulas d4kwaan tul4r mengenai ahli parlimen Kuala Nerus itu diperiksa ketika menaiki kenderaan bersama seorang wanita.
Katanya, persoalan lain mengenai sias4tan itu perlu dirujuk kepada Unit Sias4tan Jen4yah Terkelas (USJT) Bukit Aman memandangkan unit itu sudah mengambil alih siasatan.
“Masih dalam sias4tan. Tanya (USJT) Bukit Aman sebab Bukit Aman ambil alih (sias4tan),” katanya.
Pemangku Pengarah Jabatan Sias4tan Jen4yah (JSJ) Bukit Aman, Dev Kumar, ketika dihubungi pula, mengesahkan bahawa sias4tan sedang dilakukan.
Namun, katanya, p0lis membuka kertas inkuiri terlebih dahulu bagi memastikan apakah ada kesalahan yang dilakukan dalam kejadian berkenaan.
“Kita buka kertas inkuiri p0lis dahulu. Kita akan panggil semua yang berkaitan dengan isuu ini untuk pertanyaan.
“Untuk mengetahui apa yang sebenarnya berlaku di SJR dan jika ada berlaku apa-apa kesalahan,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini.
Pemeriksaan Khairuddin di SJR Perasing mula diperkatakan apabila satu mesej tul4r beberapa hari lalu mendakwa dia ditahan bersama usahawan tudung yang juga bekas isteri seorang pelakon terkenal.
Malaysiakini sedang cuba menghubungi Khairuddin bagi mendapatkan maklum balas.
Fizo Omar tidak tahu g0sip bekas isteri dengan menteriPETALING JAYA – “Saya tak tahu apa-apa pun tentang kes Mawar dengan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr. Mohd. Khairuddin Aman Razali.”
Itu respons ringkas pelakon dan usahawan, Fizo Omar berhubung khabar angin memdakwa bekas isterinya, Mawar Karim kini sedang menj4lin hubvngan dengan seorang menteri.
Menurut Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 36, dia hanya mengetahui mengenai g0sip tersebut semalam.
“Saya tak tahu apa-apa pun tentang mereka dan baru dengar mengenai k3s itu semalam,” katanya kepada Kosmo! Online hari ini.
Hasil tinjauan Kosmo Online!, Mawar atau nama sebenarnya Mawar Abdul Karim, 32, juga dilihat menafikan g0sip tersebut kepada salah seorang pengikutnya dalam ruangan komen Instagram.
TANGKAP layar komen Mawar terhadap pertanyaan seorang pengikut Instagramnya.
“Letih hendak baca, lebih baik cari nasi kandar.
“Macam-macam cerita keluar. Saya di Kuala Lumpur sahaja. Lepas ini dengan siapa pula nak muncul (digosipkan),” balasnya kepada seorang pengguna Instagram yang mempersoalkan kesahihan g0sip tersebut dalam ruangan komen.

Sehingga kini, usaha Kosmo! Online bagi mendapatkan sebarang komen daripada pemilik jenama tudung Fareeda itu masih belum berhasil selepas dia tidak membalas mesej.
Sejak Rabu lalu, tular maklumat dalam aplikasi WhatsApp berhubung Mohd Khairuddin ditahan dalam satu sekatan jalan raya (SJR) Perasing, di Kemaman, Terengganu pada 16 Mei lalu.
Dalam mesej tul4r tersebut, ketika ditahan, Ahli Parlimen Kuala Nerus itu didakwa berada dalam kenderaan bersama seorang wanita yang merupakan bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar, Mawar Karim.
G0sip mengenai pemimpin Pas yang dikatakan sudah berkahwin dengan seorang wanita berstatus janda itu h4ngat diperkatakan sejak semalam.
Bagaimanapun, sehingga ini tiada sebarang penafian dibuat daripada kedua-dua pihak.
Kongsi Gambar Tangan Lelaki Misterii, Mawar Karim Sudah Temui Pengganti Fizo Omar?Bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar, Mawar Karim mencetvskan tanda tanya apabila berkongsi beberapa keping gambar tangan lelaki misteri di Instagramnya.
Enggan mendedahkan wajah pemilik tangan berkenaan, Mawar membiarkan peminatnya berteka-teki akan individu berkenaan.
Pada masa sama, Mawar menulis bingkisan dan iltizamnya sempena kedatangan tahun baharu 2021.
“Buat 2021, saya mahukan lebih cabaran, berhubung dengan lebih ramai orang yang baik-baik, belajar perkara p0sitif dan lebih kuat,” kata Mawar.
Sementara itu, menerusi ruangan Instagram Stories, Mawar ditanya mengenai pengganti bekas suaminya, Fizo Omar.
“Tiada istilah pengganti dalam perhubungan. Bagi saya, bukan macam baju boleh tukar ganti.

“Dalam perhubungan bukan senang nak jumpa soulmate yang betul-betul ikhlas dengan kita kerana Allah,” jawab Mawar.
Ditanya juga sama ada Mawar akan kembali bersama Fizo, usahawan tudung terkenal itu menyifatkan soalan terbabit terlalu peribadi.
“Maaf soalan itu terlalu peribadi saya tak boleh jawab. Benda dah lepas tak perlu dipersoalkan, diulang lagi.
“Terima kasih kalian yang sentiasa memahami saya. Wanita kena kuat dan terus survive. Hanya orang yang lalui fasa perkahwinan dan pencer4ian sahaja memahami apa yang dilalui,” kata Mawar.
Mawar dan Fizo mendirikan rumah tangga pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.
Bagaimanapun, pasangan itu bercer4i pada Julai 2019.
sumber: sinar harian, https://ift.tt/3i1WRiJ, gempak, https://ift.tt/35xeRt7
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://thetrendingnow.blogspot.com/2021/05/g0sip-bek4s-isteri-dengan-menteri-ini.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Cuba Jangan Kolot Fizo Omar Bengang Dengan Individu Magnet Melekat Di Bahagian Suntikan Vaksin

Hiburan Cuba Jangan Kolot Fizo Omar Bengang Dengan Individu Magnet Melekat Di Bahagian Suntikan Vaksin

papar berkaitan - pada 19/5/2021 - jumlah : 230 hits
Pelakon Fizo Omar bengang apabila melihat satu video yang sedang tular di media sosial tentang seorang individu lelaki yang mendakwa magnet melekat di bahagian suntikan tumbuh rakannya yang sudah mengambil vaksin Fizo berkata di sebuah hant...
Pr4nk Sor0k Perempuan Lain Reaksi Isteri Buat Ramai Terkejut

Pr4nk Sor0k Perempuan Lain Reaksi Isteri Buat Ramai Terkejut

papar berkaitan - pada 25/5/2021 - jumlah : 198 hits
Adakah anda pernah melakukan prank pada keluarga atau kawan kawan Biasanya reaksi si m4ngsa yang selalu menjadi bahan hiburan setiap kali melakukan prank ini kan Sama lah macam yang dikongsikan pasangan suami isteri ini Di dalam prank ini s...
Did4kwa Sudah Jadi Isteri Menteri Akhirnya Mawar Karim Buka Mulut Ded4h Ada Dimana

Did4kwa Sudah Jadi Isteri Menteri Akhirnya Mawar Karim Buka Mulut Ded4h Ada Dimana

papar berkaitan - pada 30/5/2021 - jumlah : 180 hits
SELEPAS penyanyi Datuk Nora Ariffin did4kwa berkahwin dengan seorang Menteri Kabinet kali ini bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar iaitu Mawar Karim pula dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan pemimpin politik daripada PAS G0sip itu ...
Bengang Dengan Pemecatan Tajuddin Pemimpin Umno Senaraikan 7 Menteri Yang Gagal Dan Tidak Berfungsi

Bengang Dengan Pemecatan Tajuddin Pemimpin Umno Senaraikan 7 Menteri Yang Gagal Dan Tidak Berfungsi

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 154 hits
May 27 2021 Seorang pemimpin Umno hari ini menyenaraikan tujuh menteri kebanyakannya dari Bersatu yang didakwanya gagal memainkan peranan serius ketika negara berdepan wabak Covid 19 Menurut ahli Majlis Tertinggi Umno Razlan Rafii berkata m...
Siti Nurhaliza Menteri Agama Antara Dikompaun Langgar Pkpb

Siti Nurhaliza Menteri Agama Antara Dikompaun Langgar Pkpb

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 132 hits
MALAYSIA NOW Kompaun yang dikenakan terhadap mereka diumumkan Ketua Polis Selangor Arjunaidi Mohamed hari ini Penyanyi popular Siti Nurhaliza Gambar Facebook Penyanyi Siti Nurhaliza dan suami Khalid Mohamad Jiwa masing masing dikenakan komp...
Menteri Agama Ni Patut Dipecat Datuk K Dan Siti Di Denda 10k Mana Adil

Menteri Agama Ni Patut Dipecat Datuk K Dan Siti Di Denda 10k Mana Adil

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 152 hits
Langgar SOP Siti Nurhaliza dikompaun RM10 000 menteri agama RM2 000 May 27 2021 Antara gambar majlis tahnik diadakan Siti Nurhaliza di kediamannya di Bukit Antarabangsa Ampang pada 26 April lalu yang tular di media sosial PETALING JAYA Peny...
Menteri Kesihatan Bimbang Peningkatan Kes Covid 19 Tahap 4 Dan 5

Menteri Kesihatan Bimbang Peningkatan Kes Covid 19 Tahap 4 Dan 5

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 124 hits
Kementerian Kesihatan Malaysia melahirkan kebimbangan mengenai peningkatan kes pesakit Covid 19 tahap empat dan lima sejak kebelakangan ini Gambar hiasan KUALA LUMPUR Kementerian Kesihatan Malaysia melahirkan kebimbangan mengenai peningkata...
Perdana Menteri Australia Beri Resepi Masak Rendang Sedang Wabak Covid19 Melanda

Perdana Menteri Australia Beri Resepi Masak Rendang Sedang Wabak Covid19 Melanda

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 176 hits
Perdana Menteri Australia Scott Morrison memasak rendang Facebook Scott Morrison Perdana Menteri Australia Scott Morrison nampaknya mempunyai masa untuk berehat Scott Morrison berkongsi salah satu aktivitinya di akaun media sosial Facebook ...
Vide0 M4ki Menteri Viral Asyraf Khalid Pad4m Tweet Nasihat Jaga Adab Not Okay To Normalise M4ki Anyone

Vide0 M4ki Menteri Viral Asyraf Khalid Pad4m Tweet Nasihat Jaga Adab Not Okay To Normalise M4ki Anyone

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 142 hits
Sep0tong vide0 yang tular memaparkan aksii seorang individu dipercayai sedang mem4rahi seorang menteri di Twitter sejak Rabu menarik perhatian ramai Ada antara netizen yang mengandaikan tind4kan sedemikian di tempat awam tidak salah dan beg...
Poster Hari Ibu 2024 Contoh Poster Dengan Background Menarik

Terokai Kehidupan Moden Di Eka Heights Memperkenalkan Lumira

Lumira Eka Heights Menawarkan Kediaman Selesa Dengan Sentuhan Moden

Viral Mengajak Youtuber Cantik Korea Selatan Ke Hotel Pegawai Kanan Kementerian Digantung Tugas

Jenazah Siti Hawa Mohamad Isa Selamat Dikebumikan Mangsa Lemas Kereta Terjunam Dalam Tali Air

Pinup Casino Peru Casino En L Nea Pin U

Asyraf Claims Ph Victory In Kuala Kubu Baharu

Santri Di Lamongan Diduga Dianiaya Temannya Korban Diikat Hingga Dibanting Ke Lantai



Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka


Ben Nathan Kebahagiaanmu Chord

Dunstan Piyet Jayau Kumang Gawai Chord

Footballer Faisal Raring To Regain His Fitness After Acid Attack

Recommended Types Of Aquatic Exercises For Senior Citizens

Terkuburkah Impian Lihat Guru Sokong Kerajaan Madani

Presiden Pbsnt Kongsi Perkembangan Terkini Akhyar Rashid