First Time Melancong Ke Korea Selatan Tertipu Dengan Kemesraan Gadis Korea Yang Mengajak Chek In Di Rumah


Aku tidak pernah menyangka bahawa aku akan jatuh cinta dengan seorang gadis yang aku temui di Korea Selatan. Namanya Eunji, seorang pemandu pelancong yang menguruskan lawatan kami selama seminggu. Dia cantik, ceria dan pandai berbahasa Melayu.
 


Aku terpesona dengan senyumannya yang manis dan mata yang bersinar setiap kali dia menerangkan tentang tempat-tempat menarik di Korea Selatan. Aku suka mendengar suaranya yang merdu dan loghatnya yang lucu.
 
Aku cuba untuk mendekatinya dengan cara yang halus. Aku memberinya hadiah kecil seperti coklat, bunga dan gantungan kunci. Aku juga selalu menawarkan diri untuk membantunya menguruskan kumpulan kami yang agak nakal dan bising.
 
Klook.com Dia nampaknya menghargai usaha-usaha aku dan mula memberi tanda-tanda positif. Dia sering tersenyum dan berbual dengan aku. Dia juga memberi aku nombor telefonnya dan mengajak aku untuk keluar bersamanya pada malam terakhir kami di Korea Selatan.
 
Aku berasa gembira dan teruja. Aku membeli baju baru dan minyak wangi untuk pergi temu janji dengan Eunji. Aku berharap malam itu akan menjadi malam yang penuh dengan kenangan indah dan romantis.
 
Namun, segalanya tidak berjalan seperti yang aku harapkan.
Pertama, aku tersesat di stesen kereta api dan terlepas kereta api KTX yang sepatutnya membawa aku ke tempat pertemuan kami. Aku terpaksa menunggu kereta api seterusnya yang datang setengah jam kemudian.
Kedua, apabila aku sampai di tempat pertemuan kami, Eunji tidak ada di sana. Aku menelefonnya tetapi tiada jawapan. Aku mula berasa cemas dan risau.
Klook.com Ketiga, apabila Eunji akhirnya muncul, dia membawa seorang lelaki bersamanya. Dia memperkenalkan lelaki itu sebagai adik lelakinya yang datang untuk menjenguknya dari Amerika Syarikat.
 
Aku berasa kecewa dan marah. Aku rasa Eunji telah menipu aku dan tidak berminat dengan aku langsung. Aku rasa seperti ingin balik ke hotel dan menangis.
 
Tetapi, Eunji tidak membiarkan aku pergi begitu sahaja. Dia menarik tanganku dan berkata, "Jom, kita pergi berseronok! Aku ada banyak tempat best untuk tunjukkan kat korang!"
 
Dia membawa kami ke beberapa tempat menarik di Korea Selatan seperti Istana Gyeongbokgung, Menara Seoul, Pantai Haeundae dan Gamcheon Culture Village. Dia juga membawa kami ke festival lumpur Boryeong di mana kami bermain dengan lumpur yang kononnya baik untuk kulit.
 
Di setiap tempat, Eunji selalu ceria dan riang. Dia selalu bergurau dan bergelak ketawa dengan kami. Dia juga selalu mengambil gambar-gambar kami dengan kamera ponselnya.
 
Aku mula sedar bahawa Eunji bukanlah seorang gadis yang jahat atau pembohong. Dia hanya seorang gadis yang suka bersosial dan berkongsi kegembiraannya dengan orang lain.
 
Aku juga mula sedar bahawa adik lelakinya bukanlah seorang yang mengganggu atau mengacau. Dia hanya seorang lelaki yang baik hati dan peramah. Dia juga selalu memberi nasihat dan sokongan kepada aku.
 
Aku mula merasakan sesuatu yang berbeza terhadap Eunji. Aku mula merasakan cinta yang lebih mendalam dan ikhlas. Aku mula merasakan bahawa dia adalah wanita yang sesuai untuk aku.
 
Pada malam terakhir kami di Korea Selatan, aku mengajak Eunji untuk berjalan-jalan di tepi sungai Han. Aku memegang tangannya dan melihat matanya yang bersinar di bawah cahaya bulan.
 
Aku berkata, "Eunji, aku nak cakap sesuatu kat kau. Aku..."
Sebelum aku sempat menghabiskan ayatku, Eunji menarik mukaku dan mencium bibirku dengan lembut. Aku terkejut tetapi kemudian membalas ciumannya dengan penuh perasaan.
 
Eunji melepaskan ciumannya dan berkata, "Aku tahu apa yang kau nak cakap. Aku pun rasa benda yang sama. Aku sayang kau."
Aku tersenyum dan memeluknya erat. Aku berkata, "Aku sayang kau juga."
Kami berpelukan dan berciuman lagi di bawah sinar bulan yang romantis.
Itulah pengalaman manis melancong ke Korea Selatan dengan wanita yang dicintai.
 
 
 
Saya harap anda suka karangan saya. Adakah anda mempunyai komen atau cadangan untuk memperbaiki karangan saya?

MORE feed

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://adsenseephoto.blogspot.com/2023/06/first-time-melancong-ke-korea-selatan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
First Time Minum Caramel Macchiato Tealive

First Time Minum Caramel Macchiato Tealive

papar berkaitan - pada 7/6/2023 - jumlah : 248 hits
Assalamualaikum semua Alkisahnya last week opismate mama craving kopi secara berjemaah maka order la kami beramai2 Sudahnya sampai 2 grab dari tealive dan satu grab dari gigi coffee datang lebih kurang serentak Ada juga yang kebetulan masa ...
4 Pembuat Kereta Korea Selatan Panggil Semula 54 412 Kenderaan

4 Pembuat Kereta Korea Selatan Panggil Semula 54 412 Kenderaan

papar berkaitan - pada 8/6/2023 - jumlah : 154 hits
EMPAT pembuat kereta tempatan dan asing di Korea Selatan akan secara sukarela memanggil semula 54 412 kenderaan kerana masalah pembuatan menurut Kementerian Tanah Infrastruktur dan Pengangkutan pada Rabu lapor Xinhua Kia Motors akan memangg...
Bernilai Cecah Rm65 Juta G Dragon Dilapor Beli Pangsapuri Paling Mahal Di Korea Selatan

Bernilai Cecah Rm65 Juta G Dragon Dilapor Beli Pangsapuri Paling Mahal Di Korea Selatan

papar berkaitan - pada 14/6/2023 - jumlah : 100 hits
Sudah lama aktif dalam dunia hiburan G Dragon sememangnya dikenali sebagai salah seorang selebriti Korea Selatan dengan pendapatan lumayan ARTIKEL BERKAITAN Terbaru menurut laporan media Korea pada 13 Jun G Dragon dilapor telah membeli sebu...
Pelik Saya Tak Ditangkap Lebih Awal Pembunuh Bersiri Korea Selatan Diberkas Selepas 3 Dekad

Pelik Saya Tak Ditangkap Lebih Awal Pembunuh Bersiri Korea Selatan Diberkas Selepas 3 Dekad

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 133 hits
Percaya atau tidak selepas 30 tahun pembunuh bersiri ini berjaya ditangkap oleh pihak polis ARTIKEL BERKAITAN Seorang lelaki Korea Selatan mengaku bersalah bahawa dia membunuh 14 wanita dan seorang kanak kanak perempuan tiga dekad lalu dala...
Resipi Ingin Rasai Masakan Auntentik Korea Jom Masak Sundubu Jjigae Di Rumah

Resipi Ingin Rasai Masakan Auntentik Korea Jom Masak Sundubu Jjigae Di Rumah

papar berkaitan - pada 7/6/2023 - jumlah : 278 hits
Umum mengetahui bahawa negara Korea sangat kaya dengan makanan tradisional dan moden yang menarik Malah makanan Korea sangat terkenal di seluruh dunia terutama di negara kita ARTIKEL BERKAITAN Kali ini KimchiDaily nak kongsikan resepi sundu...
Jokowi Ingin Ri Tiru Korea Selatan Jadi Negara Maju Dalam 8 Tahun

Jokowi Ingin Ri Tiru Korea Selatan Jadi Negara Maju Dalam 8 Tahun

papar berkaitan - pada 15/6/2023 - jumlah : 123 hits
Presiden Joko Widodo menginginkan Indonesia segera keluar dari jebakan negara berpendapatan menengah atau middle income trap Seperti yang dilakukan Korea Selatan bisa keluar dari posisi tersebut hanya dalam waktu 8 tahun
4 Tips For First Time Foster Carers

4 Tips For First Time Foster Carers

papar berkaitan - pada 10/6/2023 - jumlah : 191 hits
Being a foster carer is one of the most exciting and rewarding roles out there It is a role that canreally make a difference to a young person s life However it does come with a few challenges Most children in care have been through a lot i...
Pernah Tipu Sakit Kanser Demi Wang Penyanyi Korea Ditemui Meninggal Dunia Di Rumah

Pernah Tipu Sakit Kanser Demi Wang Penyanyi Korea Ditemui Meninggal Dunia Di Rumah

papar berkaitan - pada 22/6/2023 - jumlah : 160 hits
Kadang kadang kita tidak dapat menduga pengakhiran hidup seseorang ARTIKEL BERKAITAN Terbaru penyanyi trot Choi Seong bong yang dahulu pernah menipu menghidapi kanser telah pun selepas mengambil keputusan drastik dengan mengambil nyawanya s...
Kenapa Lipan Boleh Ada Dalam Rumah Korang

Kenapa Lipan Boleh Ada Dalam Rumah Korang

papar berkaitan - pada 18/6/2023 - jumlah : 308 hits
Korang kenal lipan tak Ehh meh sini nak cubit kalau lipan pun tak kenal Haha Lipan ni adalah artropod iaitu tergolong dalam kelas Chilopoda dalam subfilum Myriapoda Dia ni sejenis haiwan yang panjang pastu untuk setiap segmen badan dia ada ...
Tetap Bertegas Pertahan Kuota Bumiputera Pm

Laws On Caning Make Ratifying Un Convention Hard Says Saifuddin

Unseen Power Of The Administrative State

Selangkah Wallet Semakan Bayaran Ewallet Bingkas Selangor

Frankly Speaking 1mdb Fugitive Jho Low Must Face Charges In Malaysia

Anthony Loke Nahas Di Genting Highlands Bas Persiaran Tamat Tempoh Permit Dan Lebihi Had Usia

Makluman Jawatan Kpm Julai 2024 Lepasan Diploma Dan Ijazah

Ulang Tahun Ke 19 Kami



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok

Bagaimana Ikan Minum Air Bila Dahaga


Ada Apa Sebenarnya Dengan Ikhlas

Palestin Hancur M Sia Masih Konsert S Norhaliza

Keychain Diy

Seludup Dadah Dari Luar Negara Guna Kurier

Tak Hensem Takpa Janji Kaya

Malaysia Perlu Anjakan Sektor Pelancongan Kata Pm