Festival Supalapa 2 3 Mac 2024 Resort World Awana


FESTIVAL SUPALAPA 2-3 MAC 2024 RESORT WORLD AWANA | Lebih 40 bintang antarabangsa bersama karyawan tempatan dengan pelbagai genre muzik dan hiburan tanpa had dihimpunkan sepanjang tempoh penganjuran sulung Festival Supalapa. Festival Supalapa yang dijadualkan berlangsung selama dua hari 2 dan 3 Mac ini di Resorts World Awana, Genting Highlands. Pengunjung Festival Supalapa akan disajikan dengan sebuah acara yang gilang-gemilang dan akan meletakkan penanda aras yang baharu dalam penganjuran festival.









Tiësto, The Kid Laroi, EAJ, Somi, XG, Ali Gatie, Armani White, Tones and I, Ian Asher, Keemokazi, Paul Van Dyk, Rave Republic, Notep, antara lebih 40 nama bintang ternama antarabangsa yang sedia menanti peminat pada festival yang berlangsung selama dua hari ini. Bersama mereka, bintang tempatan Yuna, Siaxse, Kidd Santhe, Talitha, Cluadia, Belle Sisoski,Jovynn, Coex, Forceparkbois & DJ Ziqq Axel Groovejuga siap membuat pengunjung teruja dengan persembahan mereka.

Dan di Festival Supalapa ini, pengunjung yang hadir boleh menikmati tiga genre muzik sekaligus dari EDM, Pop dan K POP. Kesemua genre muzik ini kemudian dipersembahkan dalam panggung masing-masing iaitu di Live Stage, EDM Stage dan Pool Stage.

Tidak cukup lagi, acara ini bukan sekadar hiburan berkaitan muzik tetapi di Festival Supalapa pengunjung akan melalui banyak pengalaman perdana kali yang tidak didapatkan dalam acara hiburan sebelum ini.

Di Festival Supalapa, melalui pembayaran secara sistem RFID yang pertama kali seumpamanya, pengunjung berhak menikmati pelbagai keseronokkan termasuk pengalaman di Wrestling Ring, Bali Swing, Carnival Games dan Silent Cinema.

Pengerusi Maestro Production And Prodigy 1 Nation, Parthiban Murugaiya pula menyifatkan Festival Supalapa akan menjadi tanda aras pesta hiburan di Malaysia yang akan dinantikan setiap tahun.

“Kami berharap penganjuran pertama Festival Supalapa akan menjadi acara yang tahunan yang ditunggu-tunggu kerana pengunjung telah menemukan semua jenis hiburan bukan sekadar muzik di dalam satu festival.

“Apa yang penting juga adalah Festival Supalapa mampu membantu melonjakkan nama Malaysia dalam kalangan pelancong dari luar negara kerana di sini mereka akan menemukan sebuah hub hiburan setaraf penganjuran antarabangsa.

“Dan tentu sahaja melalui Festival Supalapa dengan menghimpunkan lebih 40 bintang atau karyawan seni, penganjuran acara ini menjadi platform terbaik buat pemuzik tempatan berkongsi pentas sekaligus mendapat pengalaman menerusi kemunculan bintang antarabangsa. Kami juga mahu Supalapa menjadi sebuah jenama global untuk festival muzik bagi dunia,” ujar Parthiban.

“Festival Supalapa bukan sekadar tentang hiburan tetapi bagaimana kami memberikan keseronokan tanpa limitasi sesuai dengan objektif penganjuran iaitu menjadi hub hiburan yang membuat pengunjung sentiasa teruja.

Spencer Lee, Naib Presiden Kanan Jualan, Pemasaran & MICE Resorts World Genting, menyebut “Setelah melalui perubahan besar, Resorts World Awana hari ini merupakan destinasi riadah bertaraf dunia di mana anda boleh mengatur percutian bertemakan alam semula jadi buat diri anda sendiri atau menikmati masa tenang bersama ahli keluarga di tengah-tengah kehijauan dan udara gunung yang sejuk.”

“Supalapa akan menjadi festival muzik yang tidak pernah dilangsungkan sebelum ini, pengalaman muzik yang menyeronokkan dan menarik di Resorts World Awana,” kata Pengarah Festival, Addam Al Maleq.



Alami pengalaman luar biasa yang dipenuhi dengan keseronokan tanpa had di Festival Supalapa. Rasai semuanya di Festival Supalapa pada 2 dan 3 Mac 2024 di Resorts World Awana. Prodigy 1Nation bersama rakan kongsi acaranya Maestro Productions telah melaksanakan pelbagai konsert yang berjaya dan ‘sold out’ di seluruh dunia di seluruh Eropah, Kanada dan Asia. Ini adalah festival muzik pertama mereka di Malaysia.

Dengan semua keseronokan yang akan dinikmati tanpa limitasi ini, jangan terlepas temujanji anda di Festival Supalapa pada 2 dan 3 Mac 2024 di Resorts World Awana. Sebarang pembelian tiket boleh layari supalapa.com




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2024/01/festival-supalapa-2-3-mac-2024-resort.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ini Dua Festival Klungkung Yang Masuk Daftar Kharisma Event Nusantara 2024 Dari Kemenparekraf

Ini Dua Festival Klungkung Yang Masuk Daftar Kharisma Event Nusantara 2024 Dari Kemenparekraf

papar berkaitan - pada 31/1/2024 - jumlah : 93 hits
Pemerintah Kabupaten Klungkung menjadi satu satunya daerah di provinsi Bali yang berhasil masuk ke dalam daftar Kharisma Event Nusantara 2024
Festival Supalapa Bakal Gegar Malaysia Bawakan 40 Artis Antarabangsa Dan Tempatan

Festival Supalapa Bakal Gegar Malaysia Bawakan 40 Artis Antarabangsa Dan Tempatan

papar berkaitan - pada 27/1/2024 - jumlah : 78 hits
Festival Supalapa bakal gegar Malaysia dengan membawakan 40 artis antarabangsa dan tempatan yang akan berlangsung pada 2 dan 3 Mac ini di Resorts World Awana Genting Highlands Antara bintang antarabangsa yang bakal menjayakan festival itu n...
Sesi Persekolahan Tahun 2024 2025 Bermula Mac 2024

Sesi Persekolahan Tahun 2024 2025 Bermula Mac 2024

papar berkaitan - pada 13/1/2024 - jumlah : 222 hits
Sesi Persekolahan Tahun 2024 2025 Bermula Mac 2024 Kementerian Pendidikan Malaysia telahpun mengeluarkan Takwim Persekolahan 2024 25 yang rasmi Secara rasminya sesi persekolahan tahun 2024 akan bermula pada 10 dan 11 Mac 2024 mengikut kumpu...
Absolut Bazaar X Festival Gaya Raya 2024 Kini Berada Di Dua Lokasi

Absolut Bazaar X Festival Gaya Raya 2024 Kini Berada Di Dua Lokasi

papar berkaitan - pada 27/1/2024 - jumlah : 242 hits
ABSOLUT BAZAAR X FESTIVAL GAYA RAYA 2024 TAHUN KE 3 KINI BERADA DI DUA LOKASI Assalammualaikum semua Setelah kejayaan dua tahun menganjurkan Bazaar Raya bermula dengan dan Kini pada tahun 2024 Absolut Bazaar x Festival Gaya Raya kembali den...
Syarikat Pengelola Haji 2024

Syarikat Pengelola Haji 2024

papar berkaitan - pada 18/1/2024 - jumlah : 137 hits
Tabung Haji baru je keluarkan senarai Pengelola Jemaah Haji untuk musim haji tahun 2024 minggu lepas Hanya syarikat travel ini SAHAJA yang boleh bawa jemaah haji menggunakan Pakej Swasta untuk musim haji 2024 Tahun lepas syarikat travel yan...
Beli Kasut Kerja 2024

Beli Kasut Kerja 2024

papar berkaitan - pada 18/1/2024 - jumlah : 141 hits
nbsp Beli Kasut Kerja 2024 Sebenarnya nieyl dah beli kasut kerja 2024 hujung bulan 12 lagi masa end sale dekat Parkson Masa beli tu memang plan nak pakai masa masuk kerja tahun 2024 masa tu tak tahu lagi yang kena tunda renew kontrak Tapi b...
Do Not Dismiss Other S Opinion On Covid 19 Vaccines Ppim Press Statement 18 01 2024

Do Not Dismiss Other S Opinion On Covid 19 Vaccines Ppim Press Statement 18 01 2024

papar berkaitan - pada 18/1/2024 - jumlah : 116 hits
While it is essential to encourage informed discussions about the safety and efficacy of vaccines it is important to clarify that the statement made about the professionals and organizations mentioned is a one sided and generalized perspect...
Pengambilan Jakim Januari 2024

Pengambilan Jakim Januari 2024

papar berkaitan - pada 18/1/2024 - jumlah : 113 hits
Maklumat daripada SPA berkenaan Pengambilan JAKIM Januari 2024 yang telah dibuka untuk permohonan bagi rakyat malaysia Untuk makluman untuk semua tawaran ini adalah dibuka khas untuk bulan Januari sahaja dan mestilah dipatuhi oleh para calo...
Ramai Akan Naik Turun Mahkamah Di Tahun 2024 Sanusi Radzi Jidin Muhyiddin Daim Dan Ramai Lagi

Ramai Akan Naik Turun Mahkamah Di Tahun 2024 Sanusi Radzi Jidin Muhyiddin Daim Dan Ramai Lagi

papar berkaitan - pada 18/1/2024 - jumlah : 94 hits
DKH KD HARON MEREKA MENUNGGU UNTUK TURUN NAIK MAHKAMAH TAHUN 2024 HINGGA PRU16 BAKAL PERLIHATKAN SIAPA SEBENARNYA PENYAKAU PERASUAH DAN PENGKHIANAT NASIONAL MELAYU ISLAM SEJATI
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Tafsir Mimpi Gajah

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan