Faktor Z Fesyen Memenuhi Keseronokan Dan Fungsi Hebat Galaxy Z Flip3 5g Baharu


Samsung Galaxy Z Flip telah membawa kembali faktor bentuk clamshell, menunjukkan bagaimana telefon pintar moden dan berkuasa boleh bergaya, menyeronokkan dan tetap berfungsi sekaligus. Galaxy Z Flip3 5G baru telah membawa telefon pintar clamshell - yang sejak itu mengumpulkan banyak peminat di seluruh dunia - ke tahap seterusnya. Sebagai telefon bimbit Samsung yang paling bergaya, Galaxy Z Flip3 mempunyai reka bentuk lancar yang lebih baik, dicirikan oleh Skrin Penutup 1.9 inci yang baru.


Ia juga terdapat dalam tujuh warna yang menyegarkan dan bergaya 1, termasuk Cream, Green, Lavender, Phantom Black, Grey, Pink dan White! Ditambah dengan pelbagai aksesori, seperti Penutup Silikon dengan Cincin atau Tali, Penutup Jelas dengan Cincin, Penutup Kulit atau Penutup Aramid, Galaxy Z Flip3 5G membawa keperibadian ke tahap seterusnya, memberi peluang kepada peminat untuk menyatakan sepenuhnya keberanian dan keunikan mereka gaya hidup.
Faktor Z: Fesyen Memenuhi Keseronokan Dan Fungsi Hebat Galaxy Z Flip3 5G BaharuSelama bertahun-tahun, pengguna Galaxy Z Flip secara kreatif menemukan cara untuk memanfaatkan sepenuhnya reka bentuk unik telefon ini. Dari menjadi teman berpakaian saku peribadi hingga teman yang berguna untuk membuat kandungan media sosial, baca terus untuk mengetahui bagaimana anda dapat mengalami tahap seterusnya dalam revolusi Flip dengan Galaxy Z Flip3 5G.

1. Rakan Poket Anda

Ini adalah kejadian biasa bagi kebanyakan kita - anda berada di depan pintu, semua berpakaian dan bersedia untuk pergi, tetapi hanya memerlukan jaminan terakhir bahawa penampilan anda sempurna. Pasti, anda boleh mengangkat telefon pintar anda dan bergantung pada kamera selfie - tetapi itu membiarkan satu tangan yang canggung untuk melakukan semua sentuhan.
Galaxy Z Flip3 5G telah anda lindungi. Letakkannya di permukaan yang terbuka pada sudut dan klik pada aplikasi Kamera. Flex Mode 2 yang intuitif pada Galaxy Z Flip3 5G akan menunjukkan gambar anda di bahagian atas skrin seperti padat dan membolehkan anda melakukan pembaikan cepat di tempat tanpa menyandarkan telefon ke permukaan lain untuk mendapatkan sokongan.
Sekiranya anda memerlukan sentuhan cepat dan bijaksana ketika anda berada di luar, cukup tekan butang kunci dua kali untuk mengaktifkan kamera selfie di Skrin Penutup tanpa membuka Flip.
Mod Flex disokong pada sudut antara 75 ° dan 115 °. Untuk kemudahan anda, mungkin mengekalkan mod Flex semasa bergerak kerana gegaran atau pergerakan lain. Dianjurkan agar telefon tidak bergerak semasa berada dalam mod Flex.

2. Teman Hiburan Anda

Sekiranya anda ingin mencari jeda antara tugas harian, anda boleh menggunakan Galaxy Z Flip3 5G untuk menonton video atau menatal umpan media sosial - mengikut sudut kegemaran anda. Menampilkan Hideaway Hinge yang kukuh yang membolehkan Flip tetap terbuka dan di tempat pada pelbagai sudut 3, Galaxy Z Flip3 5G juga membungkus Stereo Speaker yang ditingkatkan dan Dolby Atmos® untuk suara yang mendalam dengan kesan kejelasan, kedalaman dan ruang, sehingga anda dapat mendengar muzik kegemaran anda dan nikmati filem blockbuster dengan suara sinematik penuh.
Dengan teknologi Penyapu yang dipertingkatkan yang melindungi peranti anda dari habuk dan zarah lain untuk mengekalkan ketahanan peranti, Galaxy Z Flip3 5G juga mempunyai ketahanan air IPX8 4, jadi anda kini boleh membawa Galaxy Z Flip3 5G bersama untuk hari kolam dan pantai juga!

3. Komputer Riba ‘Mini’ Anda

IPX8 berdasarkan keadaan ujian untuk tenggelam dalam air tawar hingga 1.5 meter sehingga 30 minit. Tidak dinasihatkan untuk penggunaan pantai atau kolam renang. Tidak tahan habuk.
Apabila anda perlu produktif, rekaan Galaxy Z Flip3 5G yang dilipat secara naluriah menjadikan dirinya multi-tasking dengan aplikasi yang berlainan di skrin atas dan bawah ketika peranti dilipat. Dengan Window Multi-Aktif, anda kini boleh melakukan pelbagai tugas seperti pro.
4. Tripod Segera Anda

Multi-Active Window berfungsi dengan aplikasi terpilih; aplikasi serasi yang berkembang melalui pembangun pihak ketiga.
Nikmati kemudahan dan fleksibiliti mengambil gambar selfie bebas dan video untuk membuat lebih banyak kandungan dengan Galaxy Z Flip3 5G. Sama ada anda akan bersiaran langsung di Instagram dengan video mukbang, memfilmkan trend tarian TikTok terkini atau hanya mengambil gambar berkumpulan dengan rakan-rakan, Galaxy Z Flip3 5G telah membuat anda dilindungi kerana ia boleh berdiri sendiri tanpa alat tambahan. Cuma klik rakam!

5. Pembantu Setia Anda

Reka bentuk Galaxy Z Flip3 5G yang padat dan boleh dilekatkan sesuai di tangan anda, poket belakang seluar jeans anda, dan juga dalam beg tangan kecil - menjadikannya pendamping yang sempurna untuk melakukan tugas pantas tanpa menghalangi. Selain itu, Skrin Penutup baru, sekarang lebih besar pada 1,9 inci dengan sokongan untuk widget baru, Selalu Tampilan dan tatal mesej, membolehkan anda melihat pemberitahuan secara diam-diam, menukar muzik, membuat pembayaran dan bahkan mengambil gambar diri sendiri tanpa perlu membuka peranti.
6. Aksesori Fesyen

Selain kecil dan anggun, Galaxy Z Flip3 5G juga boleh berfungsi sebagai aksesori bagi mereka yang ingin membuat pernyataan fesyen. Sesuaikan kertas dinding Layar Penutup untuk menyatu secara semula jadi dengan wajah jam tangan Galaxy Watch4 untuk rasa yang sepenuhnya terkoordinasi atau pilih dari pelbagai warna dan aksesori Galaxy Z Flip3 5G yang tersedia untuk melengkapkan penampilan anda.





Mulai sekarang hingga 21 September 2021, pra-pesanan Galaxy Z Flip3 5G sekarang untuk menerima e-baucar bernilai RM600 untuk dibelanjakan di Kedai Dalam Talian Samsung Malaysia dan tetap bebas daripada jaminan standard dengan perlindungan Samsung Care + bernilai sehingga RM699, percuma selama setahun 8! Selain itu, pra-pesanan Galaxy Watch4 Classic atau Galaxy Watch4 versi Bluetooth, dan terima e-baucar bernilai sehingga RM250 untuk dibelanjakan di Kedai Dalam Talian Samsung Malaysia! Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai tawaran pra-pesanan, sila lawati:
http://www.samsung.com/my/offer/mobile/galaxy-preorder-2021

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai tawaran pra-pesanan, sila lawati:
http://www.samsung.com/my/offer/mobile/galaxy-preorder-2021/
Untuk membuat pra-pesanan peranti Galaxy terkini, sila klik pautan masing-masing di bawah:
Galaxy Z Fold3 5G: www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-z-fold3-5g/buy/
Galaxy Z Flip3 5G: www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-z-flip3-5g/buy/


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/09/faktor-z-fesyen-memenuhi-keseronokan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Galaxy Z Fold3 Dan Galaxy Z Flip3 Terima 450 000 Unit Tempahan

Galaxy Z Fold3 Dan Galaxy Z Flip3 Terima 450 000 Unit Tempahan

papar berkaitan - pada 30/8/2021 - jumlah : 259 hits
Seperti pisang goreng panas Galaxy Z Fold3 Dan Galaxy Z Flip3 Terima 450 000 Unit Tempahan Menurut The Korea Herald angka pra pesanan menunjukkan bahawa kedua dua model ini diterima dengan baik oleh pengguna serata dunia Di Korea Selatan se...
Samsung Perkenalkan Galaxy Z Fold3 5g Dan Galaxy Z Flip3 5g

Samsung Perkenalkan Galaxy Z Fold3 5g Dan Galaxy Z Flip3 5g

papar berkaitan - pada 1/9/2021 - jumlah : 234 hits
Samsung Electronics Co Ltd hari ini Samsung Perkenalkan Galaxy Z Fold3 5G dan Galaxy Z Flip3 5G Kedua dua peranti adalah telefon pintar boleh lipat premium yang dibina dengan hasil rekaan dan inovasi andalan yang digemari dan diharapkan ole...
Pandang Pertama Galaxy Z Flip3 5g

Pandang Pertama Galaxy Z Flip3 5g

papar berkaitan - pada 14/9/2021 - jumlah : 343 hits
Assalammualaikum semua Akhirnyaaaa Ruby berjaya merasai apa yang digilai oleh semua Samsung rians Galaxy Z Flip3 5G kini berada di genggaman Ruby Ternyata perasaan teruja dan seronok menguasai diri Hahaha Pandang Pertama Galaxy Z Flip3 5GBa...
Video Hands On With Galaxy Z Flip3 5g

Video Hands On With Galaxy Z Flip3 5g

papar berkaitan - pada 2/9/2021 - jumlah : 307 hits
Video Hands on With Galaxy Z Flip3 5G Assalammualaikum semua Ruby tak boleh move on dengan Galaxy Z Flip3 5G Suka betul mengikuti perkembangan telefon boleh dilipat dari Samsung ni Tambahan pula Ruby suka warna Cream tu Sebab warna Smooth L...
The Z Factor Fashion Meets Fun Function With The New Galaxy Z Flip3 5g

The Z Factor Fashion Meets Fun Function With The New Galaxy Z Flip3 5g

papar berkaitan - pada 8/9/2021 - jumlah : 380 hits
The Samsung Galaxy Z Flip has brought the clamshell form factor back in trend showing how a modern and powerful smartphone can be fashionable fun and still functional all at once The new has taken the clamshell smartphone that has since ama...
Unboxing Samsung Galaxy Z Flip3 5g Malaysia Telefon Lipat

Unboxing Samsung Galaxy Z Flip3 5g Malaysia Telefon Lipat

papar berkaitan - pada 8/9/2021 - jumlah : 278 hits
Akhirnya Samsung kembali dengan model Telefon Lipat terbaik mereka Kali ini kami mencuba sendiri untuk Unboxing Samsung Galaxy Z Flip3 5G Malaysia Telefon Lipat Model yang rare ini sangat unik kerana kebolehan telefon pintar lipat tidak sep...
Jatuh Cinta Dengan Galaxy Z Flip3 5g

Jatuh Cinta Dengan Galaxy Z Flip3 5g

papar berkaitan - pada 13/9/2021 - jumlah : 278 hits
Ingat saat anda jatuh cinta seluruh dunia nampaknya terbuka dan terbentang menjadi musim bunga yang indah dengan cahaya matahari dan pelangi dan anda mahu menari dan menyanyi sepanjang hari Itu serupa dengan bagaimana perasaan pasukan Samsu...
Samsung Galaxy Z Flip3 5g Serving Iconic Looks Starting With You

Samsung Galaxy Z Flip3 5g Serving Iconic Looks Starting With You

papar berkaitan - pada 16/9/2021 - jumlah : 247 hits
Confidence is more than how you speak or carry yourself in public Often times confidence is first reflected through your outfit and personal accessories For the confident and fashionable who excel at serving looks you should look no further...
Unboxing The New Samsung Galaxy Z Flip3 5g The New Way Of Expressing Capturing And Socializing

Unboxing The New Samsung Galaxy Z Flip3 5g The New Way Of Expressing Capturing And Socializing

papar berkaitan - pada 13/9/2021 - jumlah : 284 hits
Like fashion the trend of smartphones seems always to repeat itself In the 1990s foldable phones were once the king of the tech industry The flip phone or clamshell is a mobile phone form factor in two or more sections that fold via a hinge...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air

Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram