Ephyra Plus Membantu Mummy Untuk Kekal Cantik Dan Sihat


EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT - Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ! Sihat ke tu? Mummy ? Mummy alhamdulillah sihat , cuma anak je lah... beberapa minggu yang lalu, tak sihat ! Apa..mummmy tak nampak penat? Huhuhu penat wei, 3 kali Daim keluar masuk wad. Alhamdulillah, sekarang Daim dah sihat. Dah ceria ! Eh, masa sakit pun ceria jugak hehe . 
EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT
Di pendekkan cerita, masa Daim masuk wad tu, punyalah mummy risau. Almaklumlahkan, hospital pun ada macam-macam virus. Dengan sekarang ni Influenza, Coronavirus dan memacam lagi. Bila imunisasi badan lemah, dan kita tak cukup rehat. Kita yang menjaga orang sakit ini pun, ada high risk juga ! So, mummy memang tak berenggang tau dengan EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT


Apo, bawa Ephyra Plus ke hospital ke? Iya ! Selfie sekejaplah dalam wad. Kang korang tak percaya pulak..hehehe. Sekarang , korang percaya tak mummy minum EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT di hospital? 
Hehe Haruslah percaya, kan?

Waktu pagi, selepas Daim tidur. Mummy ambil quick breakfast dengan minum EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT Biasalah budak tengah tak sihat tu, kita pun tak dapat rehat sangat.
Kejap-kejap Daim terjaga,Ada masa, Daim nangis..   tak bagi mummy jauh dari dia. Jadi, nak breakfast pun kena lelaju.
Nak selamat, breakfast dengan Ephyra Plus lah dulu.
CARA MINUM EPHYRA PLUS

Memang mudah breaakfast dengan ephyra Plus ini, dalam 3 minit siap !. Macam mana cara minum Ephyra Plus? Oh senang sahaja. Korang ikut je langkah-langkah ini :-
1. Koyakkan 1 sachet ephyra Plus


2. Tuangkan ke dalam shaker Ephyra Plus

3. Isikan 150 ml air masak putih suam / sejuk. Jangan tuangkan air panas ye. Nanti hilang zat-zat yang ada dalam Ephyra Plus ini.

4. Goncangkan sehingga serbuk ephyra Plus larut .

5. Siaap...jommmm minum !
Ephyra ini, sesuai di minum sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur. Mummy suka buat breakfast sebab nak kenyang dan nak kan tenaga yang berpanjangan. . Mummy minum time perut kosong supaya badan lebih cepat menyerap segala nutrisi dan ia dapat mempercepatkan tempoh tindak balas.
Sedap tau rasa minuman Ephyra Plus ini, tak masam, tak berapa manis. Lepas minum mummy rasa fresh sangat, sedap tau. Rasa nak minum sehari dua tiga kali. Hihi. Tapi yang disarankan minum 1-2 kali sehari je. Yang penting.... banyak khasiatnya. 
Siapa yang boleh minum Ephyra Plus ni? Ada yang tanya mummy, perempuan je ke boleh minum Ephyra Plus ni? Jawapannya, Ephyra Plus boleh diambil oleh lelaki dan wanita yang berumur seawal 20an sehingga 50an. Amat sesuai bagi korang yang mempunyai gaya hidup yang sibuk mcm mummy. Mummy pun recommend untuk ibu-ibu yang mengandung, berpantang dan menyusu untuk try minum Ephyra Plus ni. Boleh kata ramai yang berpuas hati tau. Bagi ibu mengandung, berpantang dan menyusu juga boleh mengambilnya. Bonus point, untuk korang yang menghadapi masalah kulit jerawat, jeragat, kulit kusam dan lain-lain pun untuk try. Nak tahu lagi detail tak apa kelebihan Ephyra Plus ni? tak? 
Ha..jom baca sampai habis



KELEBIHAN EPHYRA COLLAGEN PLUS
Kelebihan minuman Ephyra Plus ini sama sahaja seperti Ephyra premium sebelum ini. Bahan kandungannya sama sahaja. Yang membezakannya Ephyra Plus kali ini ditambah dengan L-Cystein iaitu agen utama untuk anti-penuaan dan juga anti-oksida
2



Bagi mummy, 2 bahan utama dalam Ephyra Plus ini yang agak istimewa :-

1 ) L-Cystein membantu tubuh meningkatkan penghasilan Glutathione semulajadi dalam badan. L-Cystein digabungkan dengan Vitamin C dalam EPHYRA menjadikan ia sangat bagus untuk mencerahkan kulit, merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat,kulit kusam, tona tidak sekata
Serta meningkatkan metabolism badan dan memberikan tenaga yang konsisten
2 )  Glutathione dalam badan berfungsi untuk melawan radikal bebas. Glutathione juga berperanan untuk kecerahan kulit. Tinggi kandungan Glutathione, makin cerah kulit kita.


Antara bahan lain seperti Astaxantin, Gam Akasia, Salmon Ovari Peptide, Serbuk Tomato, Marigold Extract, Acerolla Cherry, Superberry ( Cranberry extract, Bilberry Extract ), Acai Berry dan juga Kolagen Ikan Laut Dalam. 

Di mana setiap bahan-bahan ni mempunyai peranan masing-masing bagi membantu sistem badan dan hormon kita menjadi lebih teratur, dan yang paling best ia membantu menyahkan toksik-toksik dalam badan supaya badan lebih segar dan bertenaga. Ni lah asbab Mummy sentiasa aktif je walaupun asyik ke sana ke sini.
MUMMY PUAS HATI !
Sejujurnya, testimoni Ephyra plus yang mummy dah minum hampir 2 kotak. Alhamdulillah, kesihatan mummy sangat bagus. Walau berkali-kali ke hospital check up anak, follow up anak, anak masuk wad.
Bukan tu sahaja, mummy pun kerap travel. Minum Ephyra memang tak sempat nak rasa letih !  Even mummy busy dengan macam-macam hal, tapi mummy still aktif tau! Bangun pagi pun tak rasa lesu atau tak bermaya.
Kulit pun tak kusam, tak cukup rehat pun maintain macam biasa ! Glowing dan tetap cantik..eh, puji diri sendiri pulak ! Actually, Mummy nak bagi tahu yang mummy sangat puas hati dengan kesan yang Ephyra Plus bagi kepada kulit mummy. Slowly but surely, kena yakin dan istiqamah baru lah dapat apa yang kita nak.
Tu dari testimoni mummy. Testimoni orang lain pun ada juga :- 
Testimoni Ephyra Plus - Kulit tak kering
Testimoni Ephyra Plus - Pelawasan lancar


Ephyra Plus diklafikasikan sebagai makanan tambahan dan mendapat kelulusan KKM, mempunyai SIJIL HALAL JAKIM dan menerima award Super Health Brand 2016-2018. 

Harga Ephyra Plus kali ini lebih murah RM88 je untuk 15 sachets. Kalau Ephyra sebelum ini (Ephyra premium) ada 30 sachets. Besar dan susah nak bawa travel. Pek ephyra Plus sekarang kecil mudah mummy nak bawa ketika berjalan atau pun bercuti.
Kalau korang nak try, pun mudah. Boleh beli sedikit, berbanding sebelum ini. Kena beli 30 sachets terus. Walaupun sachet Ephyra Plus lebih kecil berbanding dengan Ephyra Premium tapi kandungan serbuk tetap sama dan tak dikurangkan (15g).

Korang yang sedang dalam pantang, menyusu anak, mak-mak yang sibuk berkerjaya, mak-mak yang ada anak jangan lupa mengambil Ephyra ini. 

Belum berkahwin ? Ha...pun WAJIB mengambil Ephyra ini untuk kesihatan dalaman. 

Macam mana nak dapatkannya? Untuk pembelian dan keterangan lanjut. Korang boleh hubungi nombor yang tertera di bawah ye !

Website : www.ephyra2u.comInstagram : @ephyra.hq @ephyra2uFacebook : https://www.facebook.com/EphyraOceanlife2u/Whatsapp : 0341417889 / 0197521665



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2020/02/ephyra-plus-membantu-mummy-untuk-kekal-cantik-dan-sihat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jaga Hormon Supaya Kekal Cantik

Jaga Hormon Supaya Kekal Cantik

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 275 hits
AssalamualaikumJaga Hormon Supaya Kekal Cantik Sebelum aku tidur gigih laa aku nak kongsikan benda yang penting nie Apatah lagi kita sebagai seorang wanita InsyaAllah apa yang aku kongsikan ini sangat berguna untuk kita semua Cakap nak cant...
Bento Cantik Dan Sedap Didik Anak Untuk Hidup Sihat

Bento Cantik Dan Sedap Didik Anak Untuk Hidup Sihat

papar berkaitan - pada 15/2/2020 - jumlah : 1760 hits
Suka tengok set hidangan bekal bento Comel comel belaka Syok juga kan kalau dapat bereksperimen dengan anak anak Tentu mereka suka dan rasa happy Tapi untuk membuat bento yang menarik dan unik nie bukan setakat perlukan kreativiti Bahkan ju...
Petua Mudah Jaga Kuku Supaya Sihat Dan Cantik

Petua Mudah Jaga Kuku Supaya Sihat Dan Cantik

papar berkaitan - pada 23/2/2020 - jumlah : 654 hits
Petua mudah jaga kuku supaya sihat dan cantik Korang tau tak penjagaan kuku sama pentingnya dengan organ lain seperti kulit dan rambut So jangan ambil mudah pasal ni terutama mereka yang suka memakai pewarna kuku Lagi satu kalau korang nak ...
Ephyra Plus Tingkatkan Tenaga Juga Menjaga Dalaman Dan Luaran

Ephyra Plus Tingkatkan Tenaga Juga Menjaga Dalaman Dan Luaran

papar berkaitan - pada 28/2/2020 - jumlah : 346 hits
Ephyra Plus Tingkatkan Tenaga Juga Menjaga Dalaman Dan Luaran Semua orang nak cantik tak kiralah cantik dari segi pakaian ke solekan ke lepas tu kalau boleh nak sangat wajah tu cantik bersih macam model model dan artis kan Zaza paling adore...
Ephyra Plus Bantu Supermom Lebih Bertenaga

Ephyra Plus Bantu Supermom Lebih Bertenaga

papar berkaitan - pada 28/2/2020 - jumlah : 297 hits
EPHYRA Plus Bantu Supermom Lebih Bertenaga Assalammualaikum semua Pasti ramai menantikan blogpost dari Ruby kan Okay kali ini Ruby ingin kongsikan minuman kesihatan tambahan Ruby
7 Tabiat Ini Harus Dihentikan Untuk Kekal Sihat

7 Tabiat Ini Harus Dihentikan Untuk Kekal Sihat

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 388 hits
Mungkin kita tak sedar apa yang kita buat setiap hari boleh membahayakan kesihatan Memakai seluar jeans yang terlalu ketat menyilangkan kaki ketika duduk atau mendengar walkman semasa tidur Kebiasaan inilah yang boleh meningkatkan risiko te...
5 Potret Cantik Nurhayati Aya Personel Jkt48 Generasi Kelima

5 Potret Cantik Nurhayati Aya Personel Jkt48 Generasi Kelima

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 190 hits
Siapa tak kenal JKT48 Grup ini seolah menjadi salah satu grup idola yang dekat dengan penggemarnya terutama remaja Nama JKT48 pun kini telah semakin dikenal luas oleh publik tanah air
Suruh Bini Cantik Dlm Rumah Tapi Dia Sendiri Pakai Kain Pelikat Tak Pakai Baju Ustaz Syamsul Debat

Suruh Bini Cantik Dlm Rumah Tapi Dia Sendiri Pakai Kain Pelikat Tak Pakai Baju Ustaz Syamsul Debat

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 739 hits
Suruh Bini Cantik Dalam Rumah Tapi Dia Sendiri Pakai Kain Pelikat Tak Pakai Baju Ustaz Syamsul Debat Daripada Abdullah bin Amr r a bahawa Nabi Muhammad SAW bersabda Maksudnya SAMPAIKANLAH DARIKU WALAU HANYA SATU AYAT
Bila Isteri Dah Tak Cantik Macam Dulu Disinilah Keimanan Kesetiaan Dan Nafsu Suami Teruji

Bila Isteri Dah Tak Cantik Macam Dulu Disinilah Keimanan Kesetiaan Dan Nafsu Suami Teruji

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 372 hits
Gambar Sekadar HiasanDiantara kerisauan yang timbul dalam kalangan wanita wanita apabila usia mereka semakin meningkat ialah kecantikan dan dalam masa yang sama berkorban untuk menghasilkan zuriat buat suami dan keluarga Ya memang benar kec...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Banjir Besar 5 Negara Ragut Ratusan Nyawa

Wee Barking Up The Wrong Tree



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi