Entri Terbaik Bulan Januari 2020 Hingga April 2020


Entri Terbaik Bulan Januari 2020 Hingga April 2020 | Assalamualaikum...Hai, Maaf lama sangat Cik Ash tak update entri entri terbaik dekat blog ni. Hampir terlupa nak tulis sejak dah lama tak buka blog menaip pun bila ada masa free. Tambah pulak puasa nak buka blog pun malas. Terima kasih kepada korang yang sudi membaca dan memberi komen dekat entri Paprik Campur Hanya Campak Campak Siap.


Entri Terbaik Bulan Januari 2020 Hingga April 2020
Seperti biasa la Cik Ash akan kongsikan dengan korang semua Entri Terbaik Bulan Januari 2020 hingga April 2020. Sekarang Cik Ash dah kurang update blog kalau tengok jumlah entri dekat blog dah berkurang tak seperti tahun-tahun sebelum ni setiap hari ada entri baru. Kalau loni entri baru ada jer nak menaip tapi nak buka blog tu yang malas hihihi. 
Entri Terbaik Bulan Januari 2020 Hingga April 2020
1. Belajar Lukis Haiwan -  Yang ni pulak sahaja-sahaja suka nak kongsi dekat blog mana tahu nanti berguna untuk Cik Ash bila ada anak ke kan. Tak pun bagi anak saudara belajar. Tambah sejak PKP entri paling tinggi
2.  Resepi Timun Tumis Air - Masih ada yang cari  entri resepi paling simple ni, Walaupun dah lama kongsi pada tahun 2017 lagi. Pageview entri ni dah cecah 11K view. Yang paling Cik Ash gembira berada di pages pertama google Alhamdulilah. Dari bulan januari hingga april sentiasa ada yang cari resepi ni. 
3. Resepi Singgang Ayam Yang Ringkas - Pertama kali cuba buat singgang ayam alhamdulilah sedap dimakan dan boleh diterima makan hihihi. View untuk entri dah cecah 1K.
4. Magic Sponge Mrdiy - yang ini pulak Cik Ash saja-saja suka berkongsi selepas menggunakan magic sponge ni. Memang berkesan menghilangkan kotoran. 
5. Ayam Panggang Guna Air Fryer - Pertama kali cuba masak ayam panggang dalam air fryer guna satu ekor alhamdulilah menjadi hihhi.

6. Cendawan Enoki Goreng Celup Tepung  saja-saja suka kongsi resepi ramai yang cari resepi ringkas ni. Entri tahun 2018 ni. Hihihi. View untuk entri dah cecah 4K.

7. Lagu OST Drama Tq Captain - Lagu dalam drama ni tak banyak hanya dua jer tapi ada juga nak tahu lagu dalam drama ni hihihi.

8. Lagu Ost Drama Adellea Sofea - Drama ni dah lama habis tapi masih ada yang cari  lagu dalam drama ni semuanya best-best.

9. Resepi Lempeng Gula Merah - Masih berada dalam carta lagi untuk bulan ni. Entri ini dah lama juga Cik Ash kongsi dekat blog pada tahun 2017 lagi, sekarang masih ada yang mencari resepi ni Alhamdulilah, Pageview dah cecah 7k view. Manakala berada di carian pertama google juga.

10. Nasi Lemak Kelantan -Ni pun saja-saja nak kongsi resepi Cik Ash buat nasi lemak, tak sangka la view resepi selalu naik dekat blog. Pageview untuk entri dah 3K view.

11. Resepi Jeruk Jambu Air -  Ni Jambu Air tu kita boleh buat jeruk, Cik Ash cuba buat dan kongsikan dekat blog. Tak sangka jadi popular resepi ni.

12.Lagu OST Drama Seindah 7 Warna Pelangi - Drama ni pun dah lama habis masih ada yang cari OST lagu ni.

13. Ayam Masak Kerutuk Guna Rempah Adabi - Cuba masak kerutuk guna rempah adabi boleh kalau rindu nak makan kerutuk kelantan boleh guna rempah ni. Nak guna rempah kerutuk kelantan susah nak dapat dekat sini.


Hanya 14 entri yang terbaik untuk bulan Januari 2020 hingga December 2020 aritu. Cik Ash tengok dalam senarai diatas ni kebanyakannya entri koleksi #dapurcikash ,ost lagu dan lain-lain. Ok la korang selamat membaca entri terbaik Cik Ash ni ya. Jumpa lagi nanti kalau ada masa Cik Ash update lagi. hihihi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.cikash.com/2020/05/entri-terbaik-bulan-januari-2020-hingga-april-2020.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Performance Blog Cik Matahariku On Google Search Pada Bulan April 2020

Performance Blog Cik Matahariku On Google Search Pada Bulan April 2020

papar berkaitan - pada 7/5/2020 - jumlah : 281 hits
As Salam Performance Blog Cik Matahariku On Google Search Pada Bulan April 2020 Happy betul rasanya bila dapat email dari Team Google Search Console tentang report blog ini di Google Search Sebelum ini saya ada share Performance Blog Cik Ma...
Top Pengomen Bulan April 2020

Top Pengomen Bulan April 2020

papar berkaitan - pada 3/5/2020 - jumlah : 362 hits
Dah masuk bulan Mei kita dalam fasa ke 4 Perintah Kawalan Pergerakan So dah masuk bulan baru seperti biasa pencarian top pengomen untuk bulan lepas di blog k fiezz ni Siapakah gerangan orangnya Jom check it out Tahniah jadi top pengomen di ...
Menu 7 Hari Sepanjang Kuarantin 15 April 2020 Hingga 21 April 2020

Menu 7 Hari Sepanjang Kuarantin 15 April 2020 Hingga 21 April 2020

papar berkaitan - pada 30/4/2020 - jumlah : 366 hits
Menu 7 Hari Sepanjang Kuarantin 15 April 2020 Hingga 21 April 2020 Assalamualaikum dan Selamat Pagi Kalau anda semua terlepas info untuk entri sebelum ini anda boleh baca di link This is a content summary only Visit my website for full link...
Masa Belajar Di Rumah Bagi Pelajar Di Diy Diperpanjang Hingga 15 Mei 2020

Masa Belajar Di Rumah Bagi Pelajar Di Diy Diperpanjang Hingga 15 Mei 2020

papar berkaitan - pada 29/4/2020 - jumlah : 266 hits
Bambang Wisnu menambahkan selain perpanjangan masa pembelajaran di rumah ada pula penyesuaian jam belajar Penyesuaian ini terkait dengan bulan Ramadhan
Senarai Drama Korea Terbaru Bulan Mei 2020

Senarai Drama Korea Terbaru Bulan Mei 2020

papar berkaitan - pada 6/5/2020 - jumlah : 682 hits
Senarai drama Korea yang akan keluar pada bulan Mei ini Mothers Genre KeluargaEpisod 2Tarikh 4 Mei 2020Pelakon Han Hye Jin Kim Mi Kyung Kim Tae Hoon Yoon So Hee Kim Jung HwaHhan Jung Eun dan Lee Woo Cheol telah berkahwin selama 14 tahun dan...
Kumpulan Ucapan Idul Fitri 2020 Dari Sunnah Hingga Versi Corona

Kumpulan Ucapan Idul Fitri 2020 Dari Sunnah Hingga Versi Corona

papar berkaitan - pada 17/5/2020 - jumlah : 690 hits
Kumpulan ucapan idul fitri 2020 ini dipersembahkan untuk seluruh kaum muslimin khususnya di Indonesia Puluhan ucapan ada di sini mulai dari yang standar sesuai sunnah hingga versi corona Pandemi covid 19 telah membuat idul fitri 2020 berbed...
Sampah Medis Rumah Tangga Di Jakarta Hingga April Capai 202 52 Kilogram

Sampah Medis Rumah Tangga Di Jakarta Hingga April Capai 202 52 Kilogram

papar berkaitan - pada 8/5/2020 - jumlah : 207 hits
Kasie Pengelolaan Limbah B3 DLH DKI Rosa Ambarsari mengatakan bahwa hingga bulan April pihaknya telah mengumpulkan sebanyak 202 52 kilogram limbah medis dari rumah tangga di seluruh wilayah DKI Jakarta
4 Aksi Kriminal Ini Sering Terjadi Di Bulan Ramadhan Hingga Lebaran Tiba

4 Aksi Kriminal Ini Sering Terjadi Di Bulan Ramadhan Hingga Lebaran Tiba

papar berkaitan - pada 8/5/2020 - jumlah : 249 hits
Bulan Ramadhan merupakan bulan suci yang penuh ampunan Di mana umat Islam saling berlomba lomba untuk bertaubat meminta ampunan Allah dan membersihkan diri dari dosa yang kecil hingga besar Namun adakalanya momen bulan suci tersebut tak dig...
Bayaran Fasa Kedua Bantuan Prihatin Nasional Mulai 04 Mei 2020 Hingga 15 Mei 2020 Secara Berperingkat

Bayaran Fasa Kedua Bantuan Prihatin Nasional Mulai 04 Mei 2020 Hingga 15 Mei 2020 Secara Berperingkat

papar berkaitan - pada 4/5/2020 - jumlah : 479 hits
Bayaran Fasa Kedua Bantuan Prihatin Nasional Mulai 04 Mei 2020 Hingga 15 Mei 2020 Secara Berperingkat Pembayaran fasa kedua akan dikreditkan terus ke akaun bank dan akan dibuat secara berperingkat Jumlah bayaran adalah seperti berikut B40 I...
Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Tolak Autopsi Keluarga Bawa Jenazah Anggota Polres Manado Bunuh Diri Ke Sulut



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Le Costil House Renovation By Anatomies D Architecture In Normandy France

Melawat Abang Di Asrama

Tular Gambar Di Atas Pelamin Berpegang Tangan Suami Irma Hasmie Dah Berkahwin Dengan Wanita Lain

When Will Govt Stop Abusing Cma Abolish Sedition Act Chegubard S Lawyer

Only Challenge Is Ensuring Voters Return For Polls Says Pang

Sultan Mizan Suggests Implementation Of Vertical Farming In Terengganu