Earth Home Pengeluar Racun Serangga No 1 Di Jepun Perkenal 6 Produk Baru Di Malaysia



Earth Home Pengeluar Racun Serangga No 1 Di Jepun Perkenal 6 Produk Baru Di Malaysia. Earth Corporation Jepun (EC) yang merupakan peneraju global dalam produk penjagaan rumah dan racun serangga baru sahaja memperkenalkan produk bertaraf dunianya di Malaysia.

Nobuhito Hosaka, Pengarah Urusan Earth Home Products (Malaysia) Sdn Bhd, syarikat subsidiari milik EC berkata: “Sebagai permulaan, kami memperkenalkan enam produk penjagaan rumah dan kawalan serangga di Malaysia. Kebanyakannya adalah produk terlaris di Jepun dan di negara-negara di mana produk Earth Corporation dipasarkan. Salah satu produk terunggul kami adalah penyembur penyahbau fabrik bebas alkohol yang dihasilkan menggunakan pati minyak, yang menghilangkan lebih 99% bakteria, virus dan menghalau tungau.” 
“Kami mendapati kebimbangan terhadap pandemik dan penyakit-penyakit yang disebabkan oleh serangga seperti denggi, menimbulkan permintaan kepada keperluan rangkaian penjagaan rumah kami. Produk-produk ini membantu menjadikan persekitaran rumah lebih selamat dan sihat untuk seisi keluarga.”

“Digabungkan dengan strategi harga yang berpatutan, kami yakin produk kami akan disambut baik di Malaysia,” tambah beliau.
Earth Corporation telah ditubuhkan sejak 128 tahun lalu pada tahun 1892 dan merupakan peneraju pengeluar produk penjagaan rumah dan kawalan serangga perosak, penghalau serangga, penjagaan mulut, bahan tambahan mandian, penyegar udara dan penyahbau, serta alatan berkebun dan produk haiwan peliharaan.

Syarikat tersebut telah mambangunkan dan membekalkan pelbagai barangan berkualiti tinggi kepada pengguna selama lebih satu abad, meningkatkan kebersihan dan keselesaan kehidupan seharian. Dengan kemudahan R&D yang canggih dan menghasilkan lebih daripada 100 produk baharu setiap tahun, syarikat itu sentiasa berusaha untuk kekal berada selangkah di hadapan di dalam pasaran.

Hosaka berkata: “Sejumlah besar produk kami merupakan produk terlaris di negara dimana ia dipasarkan. Di Jepun, produk kawalan serangga perosak kami merangkumi lebih 50% bahagian pasaran (angka 2018) untuk pasaran domestik. Ini mencerminkan kepercayaan dan keyakinan pengguna Jepun yang bijak menilai pelbagai produk yang telah kami perkenalkan selama ini.

Enam produk yang kini dijual di pasar raya utama di Malaysia dipasarkan di bawah beberapa jenama yang berbeza. Antaranya adalah:

1. Penyembur Fabrik NATUCAIR

Penyembur fabrik yang dihasilkan menggunakan Pati Minyak Semulajadi. Ia menyahkan bau hapak, menghilangkan lebih 99% bakteria dan virus, menghalang tungau dan 100% bebas alkohol.

Terdapat dalam 3 varian - Relaxing Purple, Sparkling Yellow dan Pink Blossom

Harga Runcit Yang Disyorkan (RRP): RM 12.90

2. Gel Penyegar Udara dan Penghalau Nyamuk NATUCAIR

Penyegar udara semulajadi tidak beracun dan juga penghalau nyamuk. Terdapat dalam 3 varian -Relaxing Purple, Lively Green dan Pink Blossom.

Harga Runcit Yang Disyorkan (RRP): RM 13.90 


3. ARS Hoy Hoy Trap-A-Roach

Perangkap lipas No 1 di Jepun dengan umpan penarik bebas racun serangga yang diperbuat daripada makanan kegemaran lipas. Gam perangkap bergelombang yang kuat dapat menampung berat sehingga 15kg. Perangkap berbentuk rumah itu direka khas sesuai dengan tabiat lipas dan menyembunyikan pandangan lipas yang terperangkap pada gam yang kurang menyenangkan.

Harga Runcit Yang Disyorkan (RRP): RM 5.60

4. Umpan Lipas Semulajadi ARS White Cap

100% bahan semulajadi. Umpan ini dirumus berdasarkan makanan kegemaran lipas dan asid borik, bahan aktif yang dihasilkan secara semulajadi. Ia berupaya menghilangkan keseluruhan sarang lipas dan berkesan sehingga enam bulan.

Harga Runcit Yang Disyorkan (RRP): RM 11.90

5. Perangkap Tikus Bergam ARS

Perangkap tikus bergam terlaris di Thailand! Gam yang sangat kuat dan bebas bau. Termasuk alas plastik kalis air tahan lama dalam dua saiz (satu alas besar dan dua alas kecil)

Harga Runcit Yang Disyorkan (RRP): RM 10.90


6. Penyembur Pembersih Penyaman Udara EARTH

Ringkas, mudah digunakan dan efektif! Hanya acukan dan sembur. Penyembur Pembersih Penyaman Udara Earth mempunyai muncung pemicu jet yang berkuasa untuk pembersihan yang efektif dan membantu mengurangkan pertumbuhan kulat dan kulapuk di antara bilah penyejuk. Ia membersih, menghilangkan bakteria dan virus serta menyahbau dengan wangian ekstrak daun teh hijau.

Harga Runcit Yang Disyorkan (RRP): RM 24.90


Sertai Contest Earth Home Instatalents

Caranya :

1. Post video atau gambar diri anda bersama produk Earth Home
2. Hashtag #earthhomemalaysia #earthhomeinstatalent
3. Tag 3 rakan & tag earthhomemalaysia di dalam posting
4. Pastikan akaun Instagram anda di set public
Contest bermula dari 11 Julai 2020 sehingga 31 Julai 2020

Hadiah :
Hadiah Utama:AEON Voucher bernilai RM1000 x 3 pemenang
Hadiah Saguhati :AEON Voucher bernilai RM700 x 7 pemenang

Bagi yang berminat boleh mendapatkan produk ini di pasaraya di Malaysia ( AEON, Jaya Grocer, Ampang Grocers, de Market, HERO Market, Pasaraya Grand Union, Redtick, UrbanFresh, Sogo, Sunshine dan TF Value-Mart. Info lanjut boleh melayari website www.earth-my.com atau hubungi : 
Chan Kar Ming Earth Home Products (Malaysia) Sdn Bhd Emel: [email protected] Telefon: +60123090238





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.zazaiman.com/2020/07/pengeluar-racun-serangga-no-1-di-jepun.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kkm Keluar Notis Larangan Penggunaan 9 Produk Kosmetik Mengandungi Racun Berjadual

Kkm Keluar Notis Larangan Penggunaan 9 Produk Kosmetik Mengandungi Racun Berjadual

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 315 hits
Kementerian Kesihatan Malaysia keluar arahan larangan terhadap penggunaan sembilan produk kosmetik di mana dua daripadanya merupakan jenama yang terkenal di Malaysia Arahan ini dikeluarkan setelah Bahagian Regulatori Farmasi Negara mengesan
9 Produk Kosmetik Yang Dikesan Mengandungi Racun Berjadual Kp Kesihatan

9 Produk Kosmetik Yang Dikesan Mengandungi Racun Berjadual Kp Kesihatan

papar berkaitan - pada 15/7/2020 - jumlah : 363 hits
Hari ini Kementerian Kesihatan Malaysia menerusi kenyataan Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Noor Hisham Abdullah menyenaraikan beberapa produk kosmetik yang dikesan oleh KKM mengandungi racun berjadual Bahagian Regulatori Farmasi Negara Kemen...
Cov 19 Belum Tamat Virvs Baru Pula Dikesan Di Malaysia Pended4han Terkini Dr Noor Hisham

Cov 19 Belum Tamat Virvs Baru Pula Dikesan Di Malaysia Pended4han Terkini Dr Noor Hisham

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 285 hits
MALAYSIA Hari ini kec0h mengatakan bahawa v1irus polio dikesan di Labuan Malaysia Berikut kami kongsikan laporan akhbar dan media pada hari ini berkaitan perkara tersebut Menurut satu laporan dari Sabahpost dengan tajuk Vi1rus Polio dikesan...
Malaysia Perlu Tampil Sebagai Negara Pengeluar Vaksin Khairy

Malaysia Perlu Tampil Sebagai Negara Pengeluar Vaksin Khairy

papar berkaitan - pada 14/7/2020 - jumlah : 216 hits
Menteri Sains Teknologi dan Inovasi Khairy Jamaluddin hadir pada sidang media ketika Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen Kuala Lumpur foto HAZROL ZAINAL KUALA LUMPUR Mesyuarat Majlis Sains Negara yang dipengerusikan Perdana Menteri Tan...
Kfc Perkenal Spicy Chick N Go Baru Ala Ayam Gunting Untuk Rm4 90 Je Murah Sedap

Kfc Perkenal Spicy Chick N Go Baru Ala Ayam Gunting Untuk Rm4 90 Je Murah Sedap

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 656 hits
Excited betul kami apabila mendapat tahu KFC telah memperkenalkan menu terbaru mereka iaitu Spicy Chick N Go yang telah tular di media sosial Memang tidak hairan kenapa menu baru ini telah mendapat sambutan hangat kerana ayam goreng ini sam...
Ikea Perkenal Beg Pelangi Sokong Kempen Lgbtq Perlukah Rakyat Malaysia Boikot

Ikea Perkenal Beg Pelangi Sokong Kempen Lgbtq Perlukah Rakyat Malaysia Boikot

papar berkaitan - pada 6/7/2020 - jumlah : 303 hits
Budaya memboikot atau setidaknya cubaan untuk memboikot bukanlah satu perkara yang baru dalam kalangan rakyat Malaysia terutamanya melalui gerakan yang dilakukan netizen di platform media sosial Beberapa kejadian sebelum ini seperti kempen ...
Speaker Parlimen Malaysia Di Era Normal Baru

Speaker Parlimen Malaysia Di Era Normal Baru

papar berkaitan - pada 13/7/2020 - jumlah : 331 hits
ULASANMohamad Ariff Mohd Yusuff speaker cemerlang MENGULAS apa yang berlaku di hari pertama sidang parlimen hari ini khususnya mengenai usul dikemukakan oleh Perdana Menteri Muhyiddin Yassin untuk mengosongkan kerusi speaker yang disandang ...
Pasangan Youtuber Jepun Terima Hadiah Berharga Dari Syarikat Malaysia

Pasangan Youtuber Jepun Terima Hadiah Berharga Dari Syarikat Malaysia

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 299 hits
Jika anda merupakan penggemar video masakan dan travel di YouTube sudah pasti anda akan mengenali pasangan suami isteri warga Jepun yang memuat naik kandungan mereka di channel iChang Bukan saja pernah datang ke negara ini namun mereka sehi...
Sarawak Catat 10 Kes Baru Penularan Tempatan Tertinggi Di Malaysia Hari Ini

Sarawak Catat 10 Kes Baru Penularan Tempatan Tertinggi Di Malaysia Hari Ini

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 234 hits
Harap orang Sarawak terus berjaga jaga Ibarat Gelombang Kedua 10 Kes Baru Dikesan Di Sarawak Hari Ini Jawatankuasa Pengurusan Bencana Negeri Sarawak hari ini mengumumkan terdapat 10 kes positif baharu yang dikesan di Sarawak hari ini Ini me...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Legacy Credit Emerges As A Substantial Shareholder In Vci Global

Sempena Mother S Day Enfagrow A Mindpro Menjemput Semua Ibu Ibu Untuk Hasilkan Lagu

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Power Of Storytelling In Marketing

Lirik Lagu Berharap Kau Kembali Fabio Asher