Drama Sedih Bila Datang Ujibakat Rancangan Realiti Tv


DRAMA SEDIH BILA DATANG UJIBAKAT RANCANGAN REALITI TV. Dah bermula sesi.. erkk.. dah lepas sesi ujibakat untuk rancangan realiti nyanyi tv Mentor. Ahad lepas ada di tayangkan sesi ujibakat mentor.. Time ni boleh la nak tengok drama slot akasia ke, Maharajalawak ke atau charlie chaplin.. Macam macam jenis dok mai ujibakat.


Tapi yang paling popular drama sedih la.. Tak kira la ujibakat rancangan apapun benda ni mesti ada & kebanyakkan yang dok buat drama sedih tu ni.. menangis depan juri bagai memang tak dapat pun. Kena reject dari sesi ujibakat lagi. Maybe dengan cara macam tu depa ingat boleh meraih simpati juri untuk ambil depa sebagai peserta la kot padahal.. Depa sedia maklum dalam apapun ujibakat rancangan realiti TV tak ada mana2 peserta ujibakat yang berjaya meraih simpati juri kalau dia memang tak cukup kriteria yang juri tu nak. Sia sia ayaq mata hangpa OOi..

Teringat bekas finalist & juara One In a million Ayu damit. Dia pernah gagal dalam ujibakat Malaysian Idol tapi Ayu ni jenis yang tak putus asa & seorang yang sangat kuat semangat. Dia tak ada pulak buat drama drama sedih keluarga dia susah ke hapa.. Even kena reject untuk Malaysian Idol.. Dia try pulak One In a Million. Rezeki dia dalam One in a million.. Bukan setakat terpilih sebagai peserta malah dia berjaya meraih juara dalam pertandingan tersebut.

Ayu ni masa stage tak banyak pun supporter.. Malah boleh nampak tak ada pun sepanduk nama dia di angkat masa dia buat persembahan cuma masa final boleh nampak ramai dah supporter Ayu. Tapi sikit pun benda tu tak buat dia rasa frust atau putus asa. Dia buktikan.. dia mampu terus bertanding hingga ke final sehingga menjadi juara. Dia pun dari keluarga yang susah.. Tinggal kat rumah atas air di sabah.

Rasanya untuk yang berhajat nak dapat ujibakat untuk rancangan realiti TV tu tolong la.. Tak payah buat drama air mata sangat depan juri. Tak membantu pun untuk hangpa terpilih. Just buat persediaan supaya anda cukup berbakat & anda memenuhi kriteria yang di cari sudah. Cerita cerita sedih ni better pi jumpa novelis mana2.. share cerita kot2 menarik dia boleh tulis cerita hangpa dalam novel. Atau belajar karang cerita sendiri.

Saya memang suka tengok ujibakat dari persembahan bila masuk stage sebab seronok tengok ragam peserta ujibakat yang datang. Macam macam ada... Setakat ni untuk mentor tak nampak ada peserta yang menarik untuk tarik saya menonton. Macam last season ada Usop yang jenis lurus bendul secara tak langsung dia nampak kelakar. So benda tu jadi satu perkara yang attractive untuk orang macam saya nak tengok. So saya follow juga la masa usop terpilih untuk mentor dulu.

Moral of the story.. Drama memang akan akan di mana mana. Hidup kita ni pun macam drama juga kan so tak pelik manusia akan berdrama di mana mana saja. hehehe peace yo!

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.lekatlekit.com/2018/11/drama-sedih-bila-datang-ujibakat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Htc Menyertai Konsortium Virtuallink Peranti Realiti Maya Vive Akan Datang Mungkin Hanya Memerlukan Satu Kabel Sahaja

Htc Menyertai Konsortium Virtuallink Peranti Realiti Maya Vive Akan Datang Mungkin Hanya Memerlukan Satu Kabel Sahaja

papar berkaitan - pada 3/11/2018 - jumlah : 239 hits
Konsortium VirtualLink ditubuhkan beberapa bulan lalu untuk memudahkan pemasangan dan penggunaan peranti realiti maya kepada komputer melalui satu kabel sahaja Konsortium tersebut yang terdiri daripada ahli ahli seperti Oculus Valve AMD NVI...
Promo Drama Isteri Untuk Disewa Akan Datang Slot Mega Drama

Promo Drama Isteri Untuk Disewa Akan Datang Slot Mega Drama

papar berkaitan - pada 5/11/2018 - jumlah : 713 hits
Promo Drama Isteri Untuk Disewa Akan Datang Slot Mega Drama Drama tv ni habis satu tukar satu Sempat tak sempat je lagi nak menonton Setelah drama Cik Reen Encik Ngok Ngek tamat minggu lepas esok akan bersiaran drama terbaru yang berjudul I...
Murid Saman Cikgu Tak Datang Kelas 7 Bulan

Murid Saman Cikgu Tak Datang Kelas 7 Bulan

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 412 hits
Defendan didakwa melanggar tugas statutori dan mencabul hak perlembagaannya bagi mendapatkan pendidikan
Alat Geosurvey Datang Malam Ini Diharapkan Lion Air Besok Ditemukan

Alat Geosurvey Datang Malam Ini Diharapkan Lion Air Besok Ditemukan

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 183 hits
Alat geosurvey datang malam ini diharapkan Lion Air besok ditemukan Pihaknya juga fokus mencari tubuh pesawat supaya lebih mudah menemukan kotak hitam Tim penyelam akan kembali dikerahkan besok pagi
Datang Ke Rs Polri Menhub Ucapkan Duka Cita Dan Semangati Keluarga Korban Lion Air

Datang Ke Rs Polri Menhub Ucapkan Duka Cita Dan Semangati Keluarga Korban Lion Air

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 209 hits
Menteri Perhubungan Budi Karya Sumadi meninjau proses identifikasi di Rumah Sakit Polri Kramat Jati Selasa Lokasi ini menjadi salah posko antemortem bagi keluarga dari penumpang pesawat Lion Air JT 610 Budi menjelaskan kedatangannya untuk m...
Zahid Cadang Tukar Nama Bn Dalam Pru Akan Datang Kalau Parti Satu Lg Tu Setuju Bergabung Lagi Mantap

Zahid Cadang Tukar Nama Bn Dalam Pru Akan Datang Kalau Parti Satu Lg Tu Setuju Bergabung Lagi Mantap

papar berkaitan - pada 28/10/2018 - jumlah : 328 hits
Zahid Cadang Tukar Nama BN Dalam PRU Akan Datang Kalau Parti Satu Lg Tu Setuju Bergabung Lagi Mantap Zahid Cadang Tukar Nama BN Dalam PRU Akan Datang Kalau Parti Satu Lg Tu Setuju Bergabung Lagi Mantap
Percutian Ke Ho Chi Minh Aku Datang

Percutian Ke Ho Chi Minh Aku Datang

papar berkaitan - pada 25/10/2018 - jumlah : 278 hits
Percutian ke Ho Chi Minh Aku datang Ho Chi Minh adalah salah sebuah bandar utama di Vietnam Jangan tidak tahu nama Ho Chi Minh diambil sempena nama pemimpin Vietnam Utara semasa perang dengan Amerika tercetus Beliau dilahirkan pada tahun 18...
Mahalini Dah Peluk Islam

Fiersa Besari April Chord

Repressive Laws Killing Press Freedom Say Activists

Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Nak Beriadah Tapi Malas Hadap Jammed Ini 5 Taman Rekreasi Terletak Di Kl Selangor Boleh Diakses Guna Lrt Amp Mrt

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Pengalaman Menerokai Gua Wang Buluh Di Pulau Tuba

Ulasan Penuh Filem Jawan

How To Choose The Right Color Bodysuit For Your Outfit

Lontong Azie Kitchen

Cara Ikhtiar Halang Penyakit Ain

918kiss 7 2567 918kiss 918kiss Top 61 By Autumn 918kissauto Io