Drama Di Majlis Nikah Pengantin Terkeejut Youtuber Idola Sanggup Datang Kejutan Kurang Menjadi Gara Gara Mustang


SUKAR untuk melihat lelaki menangis, tetapi jika mereka menitiskan air mata pastinya ada sesuatu yang menyentuh perasaan.
Begitulah yang dialami seorang pengantin lelaki yang tidak dapat menahan sebak apabila dikejutkan dengan kehadiran tetamu istimewa sebelum berpelukan pada majlis perkahwinannya.
Siapa sangka tetamu yang membuat kejutan itu adalah YouTuber, Muhammad As-Shaffat Zura di majlis pernikahan seorang kenalan yang dianggapnya sebagai adik.
Bercerita kepada mStar, dia yang lebih mesra disapa Shaffat berkata, mereka berkenalan sejak setahun lalu menerusi laman sosial dan belum pernah berjumpa.

Shaffat (kiri) cuba menenangkan pengantin lelaki yang menang!s.
“Saya juga mengenali mak dan keluarganya juga menerusi laman sosial. Ibarat mak dan keluarga angkat saya, pengantin lelaki pun dah macam adik.
“Pengantin lelaki dan keluarganya menjemput saya ke majlis pada Rabu lalu, tapi saya kata tak dapat datang sebab sibuk urusan sana sini dengan shooting (penggambaran) lagi. Saya kena berulang-alik antara Kelantan, Kedah dan Kuala Lumpur,” katanya ketika dihubungi.
Pemuda berusia 26 tahun itu kemudian membuat keputusan untuk hadir ke majlis pernikahan kenalannya itu apabila secara kebetulan mempunyai urusan sekitar Kuala Lumpur.
“Dia (pengantin) berkali-kali juga tanya sama ada saya boleh datang ke majlisnya. Dua hari sebelum majlis dia mesej lagi.
“Kebetulan saya ada shooting di Semenyih. Bila saya tengok jarak lokasi, kurang dua jam je untuk ke majlis dia di Melaka,” ujarnya yang kini menetap di Mergong, Kedah.

Kenalan Shaffat bernikah pada 25 Mei 2022.
Anak sulung daripada empat beradik itu bagaimanapun tidak memaklumkan mengenai kehadirannya kecuali ibu pengantin kerana mahu membuat kejutan.
Namun Shaffat yang sebelum ini dikenali ramai kerana memiliki kereta Ford Mustang hasil kejayaan perniagaannya nampaknya tidak dapat menyembunyikan rahsia lebih lama.

Pengantin lelaki (berdiri, lima kanan) bersama teman-teman.
“Memang mata pengantin bertutup dengan kain. Tapi ramai tahu pasal saya dengan kereta Mustang. Bila sampai di majlis dengan kereta Mustang, ramai sebut-sebut nama saya.
“Kebetulan siang tu saya ada buat vide0 c0ntent untuk hasilkan bouquet biskut. Jadi, terfikir pula nak jadikan bouquet tu sebagai hadiah masa datang buat kejutan,” katanya yang mempunyai 108,000 subscribers di laman YouTube dan lebih 480,000 pengikut di TikTok.

Shaffat dengan kereta Ford Mustang miliknya.
Pertama kali bersemuka dengan pengantin, Shaffat yang mengusahakan bisnes trading serta membintangi filem Petaka dan Hutang 2D tidak menjangkakan drama a!r mata berlaku.
“Kenapa saya datang ke majlis kahwin dia? Sebab nampak kesungguhannya untuk menjemput saya, dan dia mahu belajar mengikuti kisah kejayaan saya dari bawah hingga naik. Dia pun masih muda dan saya beri semangat kepada dia untuk berjaya.
Tengok dia menang!s buat saya pun sebak. Saya mahu kehadiran saya menjadi kenangan terindah sempena hari istimewa dia. SHAFFAT“Tengok dia menangis buat saya pun sebak. Saya mahu kehadiran saya menjadi kenangan terindah sempena hari istimewa dia. Semoga dia berbahagia dan menunaikan tanggungjawab sebagai suami dengan baik,” katanya.
Sementara itu, pengantin lelaki, Muhammad Nicholas Yap, 20, ketika dihubungi sama sekali tidak menyangka kehadiran ‘abang angkat’ pada majlis pernikahannya.

Nicholas (kanan) terharu dengan kehadiran Shaffat ke majlis perkahwinannya.
“Saya sebenarnya bukan mudah menang!s. Hati tisu jauh sekali. Saya menang!s pun sebab terharu sebab tak sangka abang Shaffat (panggilan Shaffat) akhirnya dapat datang.
“Walaupun tak pernah berjumpa sebelum ini, dia banyak memberikan inspirasi kepada saya. Dia bagi tunjuk untuk masa depan, kerja keras dan sabar.
“Dia bukan sahaja rajin, ambil berat dan prihatin, malah kelakar dan full of surprise. Terima kasih kerana hadir pada majlis perkahwinan saya,” kata pelajar Ijazah Sarjana Muda undang-undang jenayah di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di Cyberjaya itu.
VIDEO;
@shaffat.as01Dia nak sangat jumpe saya dan saya datang majlis dia, masa tu saya ckp saya bz , kali ini kita datang senyap utk dia☺️ #shaffat #shaffattrader #fypシ #fyp
♬ original sound – Aman Gotame – Sushila bishowkarma

Vide0 kejutan yang dimuat naik Shaffat di TikTok meraih lebih lima juta tontonan dalam masa sehari.
KOMEN NETIZEN;


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network
Sumber; Mstar


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2022/05/drama-di-majlis-nikah-pengantin.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Babak Nikah Drama Jadi Bualan Netizen Tok Kadi Sebut Rm250 Pengantin Laki Jadi Rm1000

Babak Nikah Drama Jadi Bualan Netizen Tok Kadi Sebut Rm250 Pengantin Laki Jadi Rm1000

papar berkaitan - pada 3/6/2022 - jumlah : 135 hits
Sebuah drama terbaharu lakonan pelakon Meerqeen yang digandingkan pertama kali bersama Anna Jobling akhirnya ditayangkan di televisyen selepas beberapa kali babak disebalik tabir lakonan mereka mendapat sambutan ramai Nampaknya gandingan me...
Ditampar Calon Suami Pengantin Wanita Batalkan Majlis Perkahwinan Kahwin Dengan Lelaki Lain

Ditampar Calon Suami Pengantin Wanita Batalkan Majlis Perkahwinan Kahwin Dengan Lelaki Lain

papar berkaitan - pada 25/5/2022 - jumlah : 139 hits
Tindakan seorang lelaki yang tergamak menampar teman wanitanya di hadapan keluarga bakal mertua mengundang padah apabila dia ditinggalkan wanita itu pada hari perkahwinan mereka Lapor India Today insiden itu berlaku di Tamil Nadu India di m...
Drama Setelah Terlafaznya Akad 2 Slot Megadrama Akan Datang

Drama Setelah Terlafaznya Akad 2 Slot Megadrama Akan Datang

papar berkaitan - pada 25/5/2022 - jumlah : 159 hits
Drama Setelah Terlafaznya Akad 2 Slot MegaDrama Akan Datang Drama terbaru dengan Judul Setelah Terlafaznya Akad 2 Drama ini kesinambungan dari siri 1 yang lepas Untuk siri baru yang akan siar menerusi Slot MegaDrama Setelah Terlafaznya Akad...
Kang Mina Bakal Jadi Adik Seo Inguk Dalam Drama Akan Datang

Kang Mina Bakal Jadi Adik Seo Inguk Dalam Drama Akan Datang

papar berkaitan - pada 23/5/2022 - jumlah : 149 hits
Kang Mi na yang sebelum ini terkenal menerusi drama Hotel De Luna kini khabarnya bakal tampil dalam satu drama KBS terbaru Minamdang Kang Mi na yang bakal menerajui Minamdang yang merupakan sebuah siri misteri komedi yang turut dibintangi o...
Jadi Pak Sanggup Untuk Bapa Dalam Drama 7 Hari Mencintaiku Pu Azman Beri Penjelasan

Jadi Pak Sanggup Untuk Bapa Dalam Drama 7 Hari Mencintaiku Pu Azman Beri Penjelasan

papar berkaitan - pada 19/5/2022 - jumlah : 144 hits
Drama yang sedang hangat diperkatakan sekarang di Malaysia 7 Hari Mencintaiku 3 memberikan pelbagai emosi bagi penonton Dalam satu episod baru baru ini watak utama Khuzairi telah berkahwin dengan Nurul Ain untuk menjaga 82
Hiburan I Terima Kalau You Datang Balik Syakilla Menangis Netizen Kata Fizi Ali Cepat Sangat Move On

Hiburan I Terima Kalau You Datang Balik Syakilla Menangis Netizen Kata Fizi Ali Cepat Sangat Move On

papar berkaitan - pada 23/5/2022 - jumlah : 227 hits
Sedia maklum masjid yang dibina oleh pelakon Shakila Khoriri dan penyampai radio Fizi Ali tidak dapat bertahan lama setelah mereka mengumumkan penceraian setelah 4 tahun bersama Shakila atau nama sebenarnya Nurul Shakilla Mohd Khoriri baru ...
Marvel Studios Lancar Trailer Poster She Hulk Attorney At Law Untuk Siri Disney Hotstar Yang Akan Datang

Marvel Studios Lancar Trailer Poster She Hulk Attorney At Law Untuk Siri Disney Hotstar Yang Akan Datang

papar berkaitan - pada 19/5/2022 - jumlah : 109 hits
Disney telah mendedahkan trailer poster dan tarikh tayangan She Hulk untuk siri Disney Hotstar yang akan datang Siri tersebut yang kini memiliki tajuk rasmi She Hulk Attorney at Law akan ditayangkan mulai 17 Ogos 2022 Anda boleh tonton trai...
Andai Kata Satu Hari Nanti Fizi Tak Gembira Dia Datang Balik Saya Terima Dia

Andai Kata Satu Hari Nanti Fizi Tak Gembira Dia Datang Balik Saya Terima Dia

papar berkaitan - pada 23/5/2022 - jumlah : 113 hits
Meskipun sudah berpisah pelakon Shakilla Khoriri dan bekas suaminya penyampai radio Fizi Ali masih menjalin hubungan baik demi anak tunggal mereka Ameena Sofia Baru baru ini tular video dikongsikan di aplikasi TikTok luahan Shakilla mengena...
Ia Tak Mudah Sebab Kami Di Agensi Berbeza Tapi Hyoyeon Ulas Soal Comeback Snsd Akan Datang

Ia Tak Mudah Sebab Kami Di Agensi Berbeza Tapi Hyoyeon Ulas Soal Comeback Snsd Akan Datang

papar berkaitan - pada 24/5/2022 - jumlah : 183 hits
Pada 23 Mei Hyo yeon telah hadir dalam rancangan radio MBC Two O Clock Date sebagai tetamu ARTIKEL BERKAITAN Semasa sedang berborak bersama DJ Hyo yeon bercakap tentang kepulangan SNSD yang akan datang dengan barisan penuh 8 ahli Untuk peng...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Utilizing Crowdfunding For Business

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Apam Lenggang Rangup Manis Berlemak

Piala Thomas Malaysia Benam Hong Kong 5 0

Hiburan Sumpah You Don T Love Me Anymore Tular Video Rakaman Voice Note Aliff Aziz Merayu Pada Sarah Yasmine

Aku Terjaga Nak Bancuh Susu Anak Sekali Aku Nampak Suami Dan Mak Belum Tidur Rupanya

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq