Doraemon Pun Boleh


 
DORAEMON PUN BOLEH !!!

Tamrin Tun Ghafar

Sabtu 

( 1 - 21 )

1. Sama ada tahu tapi buat - buat tak tahu atau sengaja buat pekak dan bisu kerana masih mengamalkan sikap tidak peduli perasaan dan kebencian majoriti rakyat terhadap beliau asalkan beliau dapat kekalkan jawatan yang disandang.

2. Apakah ini semua BALASAN ALLAH SWT di dunia lagi terhadap beliau dan beberapa orang perancang yang SANGGUP MENGKHIANATI penggundi dan terhadap orang yang pernah MEMBERI MAKAN kepada mereka.

3. Firman ALLAH SWT dalam Surah Al - Anfal di mula surat 179 Ayat 21 , 22 dan 23

Ayat 21 :

'Dan Janganlah Kamu Menjadi Seperti Orang - Orang Munafik Yang Berkata :

"Kami Dengar, "

Padahal Mereka Tidak Mendengar ( Kerana Hati Mereka Mengingkarinya )'

Ayat 22 :

'Sesungguhnya Sejahat - jahat Makhluk Yang Melata Dalam Pandangan Allah Ia Lah Mereka Yang Tuli Dan Bisu ( Tidak Mendengar Dan Memahami Kebenaran ) Ia Itu Orang - Orang Yang Tidak Memahami'

Ayat 23 :

'Dan Sekiranya ALLAH Mengetahui Ada Kebaikan Pada Mereka , Teñtu Dia Jadikan Mereka Dapat Mendengar , Nescaya Mereka Dapat Mendengar , Nescaya Mereka Berpaling , Sedang Mereka Memalingkan Diri

ANDIAN dalam ayat ini bukan bererti ALLAH SWT Tidak Tahu , Tetapi ALLAH Maha Tahu Bahawa Pada Mereka TIDAK ADA KEBAIKAN.

4. Oleh kerana bencinya majoriti rakyat kepada beliau , sehingga ada yang berkata jika orang macam 'Mat Sejuk' ini boleh jadi Perdana Menteri , maka sesiapa pun layak.

5. Jika tidak ada isu wanita jadi pemimpin negara Islam seperti di Pakistan dulu dan kini di Bangladesh, sudah ada cakap - cakap Rina Harun , Menteri Doraemon atau Riduan Yusof, Menteri Kereta Terbang pun boleh dan MUNGKIN lebih baik dari Muhyiddin.

6. Itulah tahap kebencian dan tidak berkeyakinan majoriti rakyat sejak kebelakangan ini terhadap KERAJAAN PINTU BELAKANG atau ayat bodoh Hadi , KERAJAAN TEBUK ATAP terhadap pimpinan Muhyiddin.

7. Oleh kerana terlalu ghairah dan tergila - gila nak jadi Perdana Menteri beliau SANGGUP melakukan apa sahaja termasuk MENJILAT LUDAH NYA DAN MELUTUT seperti seorang HAMBA - itulah manusia bernama Muhyiddin Yassin.

8. Lihat sahajalah apa yang baru berlaku di Perak ; beliau BERSETUJU Timbalan Presiden BERSATU, Peja, diturunkan sebagai Menteri Besar dan digantikan dengan Shaarani dari UMNO.

9. 'TANPA ANGIN BERTIUP', tiba - tiba Menteri Besar Johor, Dr. Saharuddin Jamal dari Parti BERSATU diarah turun takhta dan digantikan dengan Menteri Besar baru dari UMNO ; ini bagi membuktikan kepada UMNO dan PAS bahawa beliau boleh dipercayai walaupun tempoh perkhidmatan Menteri Besar tersebut HANYA 10 bulan sahaja, dari 14hb April 2019 ke 28hb Februari 2020.

10. Kerajaan Negeri Melaka pimpinan Adly Zaahari dari AMANAH juga ditumbangkan dan diganti dengan Wakil Rakyat UMNO.

11. Di Kedah, Mukhriz Tun Mahathir yang asalnya dari Parti BERSATU digantikan dengan Sanusi Md. Nor dari PAS.

12. Dikhabarkan usaha sedang dilakukan bagi menurunkan Amirudin Shari dari PKR sebagai Menteri Besar Selangor.

13. Sejak PENGKHIANATAN dilakukan pada bulan Februari sehingga kini , Muhyiddin TAK UBAH SEPERTI ROBOT yang bergerak mengikut REMOTE CONTROL asalkan beliau boleh kekal dengan jawatan yang ada.

14. Muhyiddin 'IS A FAILURE, NO IDEAS AND NO STRENGHT ; ALL HE HAS IS TO PUT A BIG ACT' - Muhyiddin ' GAGAL SEBAGAI PEMIMPIN , TIDAK ADA FIKIRAN YANG BERNAS DAN TIDAK ADA KEKUATAN ; BELIAU HANYA PANDAI BERLAKON'

15. Kebanyakan tindakan beliau adalah hasil ciptaan 2 orang makhluk bernama Hamzah, Pengkhianat UMNO dan Azmin, Pengkhianat PKR.

16. Mereka bertiga ini pula terlibat dengan berbagai skandal tersendiri :

i. Muhyiddin dengan skandal seks bersama Nika Gee Siew Yee, isteri kepada Stanley Clement Augustin yang akhirnya TERPAKSA bercerai.

ii. Hamzah MEMFITNAH Anwar Ibrahim kononnya cuba menggoda isteri ke2 beliau.

iii. Azmin pula dikatakan telah mengadakan HUBUNGAN SEKS dengan seorang lelaki, Haziq Abdul Aziz di Hotel Four Points di Sandakan, Sabah.

17. Saya dengan ini mencabar mereka di atas mengambil tindakan Mahkamah jika apa yang ditulis ini suatu PEMBOHONGAN DAN FITNAH.

18. Muhyiddin perlu memberhentikan sikap hipokrit yang dipamerkan beliau kepada rakyat Malaysia selama ini.

19. Lepaskanlah jawatan SECARA TERHORMAT sebelum Saudara dicampak keluar , dan BERKEMUNGKINAN menghadapi berbagai tindakan undang - undang.

20. Sementara itu lantiklah bekas Menteri Besar Perak yang kebetulan juga Timbalan Presiden Parti BERSATU sekurang - kurangnya sebagai Menteri Kanan jika tidak sebagai Timbalan Perdana Menteri.

21. Sebagai ingatan , MUHYIDDIN JUGA BUKAN TUHAN yang perlu ditakuti !! ; diangkat sebagai Perdana Menteri ekoran RAMPASAN KUASA yang telah dirancang begitu lama , dalam lain perkataan beliau ialah juga seorang PENGKHIANAT..

Wassalam

Terima Kasih.

 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2020/12/doraemon-pun-boleh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Adakah Haiwan Boleh Bermimpi

Adakah Haiwan Boleh Bermimpi

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 342 hits
Bolehkah haiwan bermimpi seperti manusia Tidak pasti tetapi beberapa saintis telah menelitinya Oleh kerana kita tidak dapat melihat mimpi makhluk lain secara langsung tiada cara untuk mengetahui dengan pasti adakah haiwan bermimpi Namun sej...
Bateri Boleh Lentur Dengan Kepadatan Kuasa Lebih Baik Daripada Li Ion Dihasilkan

Bateri Boleh Lentur Dengan Kepadatan Kuasa Lebih Baik Daripada Li Ion Dihasilkan

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 176 hits
Masalah utama bateri Li Ion ialah ianya sensitif kepada tekanan serta lenturan yang boleh menyebabkan ia meletup Ini juga penyebab mengapa sehingga kini tiada sistem bateri yang boleh digunakan pada tali jam misalnya untuk memberikan hayat ...
Spotify Kelak Boleh Melangkau Saat Senyap Di Dalam Podcast

Spotify Kelak Boleh Melangkau Saat Senyap Di Dalam Podcast

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 179 hits
Spotify baru baru ini mula memfokuskan kepada podcast kerana mereka nampak masa depan podcast ini boleh berkembang lebih maju lagi Banyak dana tekah dikeluarkan serta banyak kerjasama dan kolaborasi dilakukan untuk pengguna lebih seronok me...
Resepi Ayam Pedas Pandan Boleh Dibuat Untuk Makan Tengahari

Resepi Ayam Pedas Pandan Boleh Dibuat Untuk Makan Tengahari

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 674 hits
Resepi ayam pedas pandan Boleh DiBuat Untuk Makan TengahariResepi ayam pedas pandan Boleh DiBuat Untuk Makan Tengahari
Ahli Parlimen Dengan Sokongan Majoriti Boleh Kemuka Sd Kepada Agong Kata Takiyuddin

Ahli Parlimen Dengan Sokongan Majoriti Boleh Kemuka Sd Kepada Agong Kata Takiyuddin

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 385 hits
Menteri di Jabatan Perdana Menteri Takiyuddin Hassan berkata tiada halangan terhadap ahli politik yang mahu menyokong mana mana Ahli Parlimen yang memiliki sokongan majoriti untuk menjadi perdana menteri Beliau berkata mana mana Ahli Parlim...
Orang Yang Ada Alergik Serius Tidak Boleh Disuntik Dengan Vaksin Covid 19

Orang Yang Ada Alergik Serius Tidak Boleh Disuntik Dengan Vaksin Covid 19

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 259 hits
ORANG YANG ADA ALERGIK SERIUS TIDAK BOLEH DISUNTIK DENGAN VAKSIN COVID 19 Pihak berkuasa kesihatan Amerika memberi amaran kepada orang RAMAI yang mempunyai sejarah alergi serius tidak boleh diberi vaksin Covid 19 oleh Pfizer BioNTech Pihak ...
Betul Ke Migrain Boleh Diwarisi

Betul Ke Migrain Boleh Diwarisi

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 360 hits
BETUL KE MIGRAIN BOLEH DIWARISI Aduhaii lamanya tak mencoret dekat blog ni Jap timbul jap tenggelam Hurmm oklah Cikla nak share sikit pasal migrain Ada yang nak tau tak Gambar diubahsuai dari carian Google So sakit kepala tak semestinya mig...
Dah Boleh Ke Stadium

Dah Boleh Ke Stadium

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 220 hits
Penyokong bola sepak mungkin dah mula berkira kira nak ke stadium Ini berikutan pemilik JDT Tunku Ismail Sultan Ibrahim telah berkongsi berita bahawa stadium boleh kembali dimasuki oleh penyokong Namun ia perlu melalui prosedur operasi stan...
Terkini Pihak Kwsp Umumkan Sesuatu Pasal I Sinar Kategori 1 Tiba Tiba Najib Boleh Pulak Cakap Ceo Kwsp Macam Ni

Terkini Pihak Kwsp Umumkan Sesuatu Pasal I Sinar Kategori 1 Tiba Tiba Najib Boleh Pulak Cakap Ceo Kwsp Macam Ni

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 316 hits
loading PETALING JAYA Kumpulan Wang Simpanan Pekerja menegaskan tiada sebarang perubahan terhadap kriteria kemudahan pengeluaran i Sinar termasuk keperluan pencarum kategori 2 mengemukakan dokumen untuk mengeluarkan simpanan daripada Akaun ...
Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Khai Bahar Bawa Hatiku Bersama Kamu Chord



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango