Dk Impian Ciri Ciri Rumah Idaman Yang Serba Lengkap Unik Dan Sempurna



DK IMPIAN : CIRI-CIRI RUMAH IDAMAN YANG SERBA LENGKAP, UNIK DAN SEMPURNA

Memang tidak boleh dinafikan lagi, harga hartanah akan sentiasa naik jika pemilihan lokasi hartanah adalah tepat. Semakin lama kita memiliki hartanah tersebut, dalam masa yang sama juga semakin meningkatnya kadar inflasi (nilai harga barang), nilai hartanah kita turut akan melonjak naik.

Ini belum lagi diambil kira dengan permintaan tinggi di lokasi tersebut dan dalam masa yang sama kekurangan tanah. Pasti pulangan pelaburan hartanah ini akan buatkan kita tersenyum lebar sepanjang masa.


AlongMurni (AM) berkesempatan ke DK IMPIAN Sales Gallery yang terletak di Bandar Pinggiran Subang. Ramai yang mengesyorkan pemaju ini berikutan rekod pencapaian yang bagus dan sangat dipercayai sebagai pemaju hartanah di Malaysia.

Bagus bila jadikan rumah sebagai asset harta yang sememangnya akan menguntungkan dan memberi pulangan kemudian hari. AM ingin kongsikan kelebihan dan keunikan yang AM sendiri lihat hasil rekaan, konsep dan  kemudahan yang ada jika memilih DK IMPIAN Damansara West.

KEMUDAHAN PENGANGKUTAN AWAM
Sangat mudah berulang alik kerana di berdekatan dengan MRT Kwasa Sentral, Lapangan Terbang, Kemudahan Bas ulang alik setiap 20 minit.



REKA BENTUK DALAMAN

SAIZ RUANG
Keselesaan penghuni rumah juga bergantung kepada saiz ruang rumah. Seperti gaya minimalis. Sederhana dan ringkas. Rumah yang dibina di bawah Akta Hakmilik Strata ini bukan hanya menawarkan rekaan dalaman yang cukup menarik, bahkan jika dilihat kepada susun atur bangunannya cukup sempurna. Contohnya terdapat tempat beriadah/beristirehat di kawasan rata di atas bumbung paling atas. Tidak dinafikan ianya agak unik dan pastinya menjadi tarikan. Ada juga kawasan kolam mandi yang terletak di bahagian tengah mengelilingi blok-blok bangunan. Best kan??



KEMASAN
Pemilihan warna cat memainkan peranan yang penting dalam memilih rumah idaman. Seperti penggunaan warna lembut dapat mewujudkan suasana yang harmoni dan tenang. Warna terang pula mampu menjadikan sesebuah ruang yang kecil kelihatan besar. Ia mempunyai ciri yang sama dengan warna lembut iaitu menjadikan siling yang rendah kelihatan lebih tinggi. Manakala warna gelap tidak digalakkan kerana ia akan menampakkan sesebuah ruang kelihatan kecil dan sempit. Di DK IMPIAN segalanya dititikberatkan dan sempurna!






LANTAI
Kemasan lantai yang cantik sudah tentu menjadi pilihan AM. Ia juga haruslah bersifat tahan lasak, kukuh dan tidak licin. Hal ini dapat menjamin keselamatan penghuni. Tenaga pakar diperlukan untuk pemasangan ini untuk memastikan kemasan ini dipasang dengan betul dan mampu bertahan lama. DK IMPIAN mempunyai citi-ciri keselamatan yang AM cari

LENGKAP DENGAN KABINET, BARANGAN ELEKTRIK DAN PERABUT

DK IMPIAN menyediakan kabinet, perabot dan barangan elektrik untuk pelengkap setiap rumahnya. Kabinet dapur contohnya merupakan aksesori utama di dapur bagi menyenangkan  setiap pembeli.



Antara ciri lain yang menarik untuk rumah di DK IMPIAN ini ialah ianya mempunyai 2 kunci utama di bawah satu unit rumah. Terutama bagi AM yang ingin menyewakan bilik, pasti tidak akan ada masalah privasi. Di mana penghuni-penghuni rumah tersebut akan memasuki rumah mereka dengan menggunakan 2 pintu yang berlainan. Yang bestnya DK IMPIAN juga ada menawarkan pemasangan "build-in"  kabinet seperti katil, sofa dan rak pemyimpanan (rak buku). Memang terbaik la!!
Jadi sekiranya, AM ingin sewakan bilik dari rumah yang AM diami di sini. Tidak akan ada masalah 'tidak ada privasi' yang sering diutarakan oleh penyewa. Terdapat banyak jenis rekaan susun atur ditawarkan. Ianya bergantung kepada saiz pembukaan lantai pada unit yang ditawarkan.


Harga adalah bermula daripada RM320,000 dan bagi AM ianya cukup berbaloi kerana serba lengkap dan mempunyai rekaan yang unik, fasiliti dan kemudahan yang terdapat di sini.
Untuk pembelian, booking dan pertanyaan lebih lanjut.

Boleh hubungi :-

017-2002322
017-2006662

Boleh kunjungi showroom di:-

Pantai Berkat Sdn Bhd
No 25 Jalan Uranus AG U5/AG,
Bandar Pinggiran Subang
Seksyen U5
40150 Shah Alam, Selangor

Atau layari laman web www.dkimpian.com.my

KATA ALONG MURNI

DK IMPIAN MEMPUNYAI CIRI-CIRI RUMAH IDAMAN YANG SANGAT SEMPURNA, SERBA LENGKAP DAN MEMPUNYAI KEUNIKANNYA YANG TERSENDIRI. AM SANGAT SUKAKAN REKAAN DAN KONSEP MINIMAL YANG CUBA DIKETENGAHKAN DI DK IMPIAN. TERUTAMANYA SOFA YANG BOLEH DIUBAH DAN DITARIK UNTUK MENJADI TEMPAT TIDUR YANG SIAP SEDIA DENGAN KATIL. TAK PERLU MENGANGKAT, HANYA TARIK SAHAJA.. DAH SIAP SEDIA.. IANYA KUKUH DAN UNIK !! AM SUKA!! BOLEH JUGA KUNJUNGI SHOWROOM DK IMPIAN UNTUK MELIHAT SENDIRI REKAAN DAN KONSEP YANG TERDAPAT DI DK IMPIAN YA!!



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://alongmurni.blogspot.com/2018/09/dk-impian-ciri-ciri-rumah-idaman-yang-serba-lengkap-unik-dan-sempurna.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Allahuakbar Tanda Tanda Kiam4t Kecil Telah Lengkap Sempurna Adakah Semua Telah Bersedia

Allahuakbar Tanda Tanda Kiam4t Kecil Telah Lengkap Sempurna Adakah Semua Telah Bersedia

papar berkaitan - pada 12/1/2019 - jumlah : 308 hits
Harus diingat kita sudah pun embrace kepada tanda tanda kiamat besar secara tidak rasmi iaitu keluarnya Dajjal dan Yakjuj Ma juj Dajjal telah pun keluar dan kini berada dalam peringkat sehari sama seperti sebulan iaitu diluar dimensi masa m...
Rumah Idaman Masa Kini

Rumah Idaman Masa Kini

papar berkaitan - pada 16/1/2019 - jumlah : 627 hits
Rumah Idaman Masa Kini Memmiliki rumah idaman mungkin telah jadi idaman Anda sejak dahulu Berbagai macam jenis yang disukai lantas apa pilihan Anda Jika Anda harus memilih rumah besar bak istana atau kediaman mungil nan nyaman mana yang aka...
1800 Rumah Warga Terdampak Tsunami Selat Sunda Akan Direlokasi

1800 Rumah Warga Terdampak Tsunami Selat Sunda Akan Direlokasi

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 173 hits
Pemerintah akan menyediakan hunian sementara dan tetap bagi korban tsunami Selat Sunda di Banten Total ada sekitar 1 800 rumah akan direlokasi
Sempat Didatangi Coki Dan Muslim Kejadian Seram Di Rumah Raditya Dika Berlanjut Fix Merinding

Sempat Didatangi Coki Dan Muslim Kejadian Seram Di Rumah Raditya Dika Berlanjut Fix Merinding

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 293 hits
Coki dan Muslim mengungkapkan sosok makhluk yang ada di rumah Radit Duh jangan baca sendirian
Kpk Geledah Rumah 3 Tersangka Suap Proyek Air Minum Pupr

Kpk Geledah Rumah 3 Tersangka Suap Proyek Air Minum Pupr

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 260 hits
Adapun tiga tersangka itu antara lain Dirut PT Wijaya Kusuma Emindo Budi Suharto dan Kepala Satuan Kerja SPAM Darurat Kementerian PUPR Teuku Moch Nazar Selain itu Direktur PT Tashida Sejahtera Perkara Yuliana Enganita Dibyo
Geledah Rumah Tersangka Suap Proyek Spam Kpk Sita Deposito Rp 1 Miliar

Geledah Rumah Tersangka Suap Proyek Spam Kpk Sita Deposito Rp 1 Miliar

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 183 hits
Dari rumah tersangka YUL Direktur PT TSP penyidik menyita uang sekitar Rp 200 juta deposito setidaknya Rp 1 miliar ujar Juru Bicara KPK Febri Diansyah
Pemda Bakal Bangun Rumah Yang Rusak Akibat Longsor Di Cimapag Sukabumi

Pemda Bakal Bangun Rumah Yang Rusak Akibat Longsor Di Cimapag Sukabumi

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 232 hits
Pemda Bakal Bangun Rumah yang Rusak Akibat Longsor di Cimapag Sukabumi Menurut Sutopo pemerintah tak akan kembali membangun rumah yang rusak akibat longsor tersebut Tetapi pemerintah akan merelokasi dan membangunkan rumah di lokasi yang leb...
Kali Item Dipenuhi Busa Anies Akan Atur Soal Limbah Rumah Tangga

Kali Item Dipenuhi Busa Anies Akan Atur Soal Limbah Rumah Tangga

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 193 hits
Limbah rumah tangga itu antara lain penggunaan detergen untuk pencucian mobil ataupun laundry Kita di Jakarta akan mengatur juga tentang di mana mana saja di mana kita boleh melakukan pencucian mobil tempat laundry pengolahan air limbah has...
Batallah Larangan Bertudung Di Rumah Putih As

Batallah Larangan Bertudung Di Rumah Putih As

papar berkaitan - pada 4/1/2019 - jumlah : 230 hits
Ilhan Omar Wanita pertama dengan jilbab di Kongres Ilhan Omar namanya dia adalah wanita pertama memakai tudung di Kongres Amerika Syarikat yang mewakili partinya dan mengakhiri larangan itu Ilhan Omar adalah wakil Demokratik Minnesota yang ...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik