Dia Khianat Pas Dan Buat Lari Kerusi Pas Dia Lupa



Dia khianat PAS dia lupa. Bukan dia khianat PAS tapi dia khianat baiah dengan Allah s.w.t. Ada dikalangan Ahli AMANAH hanya batal baiah dengan belanja nasi briyani kambing sahaja (mempermainkan sumpah semasa pru)

Bukan itu sahaja mereka curi aset PAS, kerana banyak aset diletak atas mana individu sedangkan itu semua adalah derma dan wakaf. Mereka curi sistem dan fail kerja PAS termasuk Unit AMAL, PASTI dll.

Hari ini si CELAKA yang langgar sumpah kepada Allah ini bercakap soal "KHIANAT". Mereka masih belum insaf apabila Allah memberikan sedikit teguran.

Baca tulisan mereka yang pernah mengkhinati sumpah laknat dalam perjuangan menegakkan Islam.

Saya hanya temui perkataan 'khianat': Mujahid1. Saya cuba mencari perkataan yang sesuai kepada kerajaan pintu belakang dari sudut nilai perbuatannya. Saya hanya temui perkataan KHIANAT sebagai menepati fe'el tingkah laku mereka.
2. Mungkin kasar bunyinya tetapi tiada yang lebih tepat digambarkan ke atas perakus kuasa yang berkonspirasi untuk menjatuhkan kerajaan yang sah!

3. Kerakusan mereka bertopengkan agama dan bangsa walaupun hakikatnya ia adalah kedengkian dan syahwat kuasa. Kehadiran PH demi menyelamatkan Malaysia dari kancah rasuah dan salah guna kuasa tiba-tiba mereka dari perasuah kembali melalui pintu belakang!

4. Presiden Bersatu yang bersama PH menentang pemimpin yang terpalit dengan 1MDB dan kebisuan Umno kini dengan selambanya membuka pintu belakang untuk gerombolan UMNO masuk dengan ucapan Ahlan Wa Sahlan! Beliau kini PM 8 dari PPBM (Parti Pintu Belakang Malaysia)

5. Parti Islam yang singkatannya PAS pula sanggup bersengkongkol untuk memenuhi nafsu kuasa mereka walaupun dengan pengkhianatan terhadap mandat rakyat. 'Demi Islam' katanya ataupun sebenarnya 'Demi Kedengkian!' Bersemburanlah nanti ayat quran dan hadis mempertahankan pengkhianatan mereka.

6. Rakyat bingung kenapa mandat yang diamanahkan kepada PH dikhianati? Mereka tidak mengundi atas kaum atau agama, mereka mengundi atas menolak kerajaan BN yang korup dan lemah! BN tersungkur, tapi hari ini yang kalah di PRU ke 14 memasuki pintu belakang untuk membentuk kerajaan dengan bilangan yang besar. Bukan sahaja rakyat bingung tetapi marah dan geram!

7. Pengkhianatan tidak mungkin berakhir dengan penghujung yang gembira. Setiap detik pengkhianatan akan dibalas dengan perasaan bersalah, tidak ketentuan dan kepuraan. Kesannya kepada orang awam lebih besar, tiada stabiliti, sentiasa dikecam dan akan menerima tulahan rakyat.

8. PH diserang sejak 22 Bulan pemerintahannya dengan nuansa perkauman dan agama sempit. Fitnah meniti dibibir sepantas medsos yang bertularan. Kami pertahan dengan hujah dan meletakkan dasar-dasar pemulihan dan barisan kabinet yang bergelut memenuhi agenda reform negara.

9. PH melakukan itu semua atas mandat rakyat dan mendapat mandat secara 'anak jantan' di pentas pertandingan. Kami masuk dengan cara terhormat dan dijemput. Kerakusan mazhab pintu belakang tidak berakhir dengan fitnah, mereka terus merempuh masuk dari belakang walaupun dengan cara menipu!

10. Ada orang jual barang sekali rugi sekali untung, ada orang jual maruah walau nampak untung tetapi sebenarnya dia rugi kerana nilainya sangat murah di sisi manusia yang memandangnya! Mazhab pintu belakang tidak terkecuali dari prinsip ini.

11. Khianat pada diri sendiri adalah pengkhianatan terhadap AMANAH yang diberikan oleh Allah dan RasulNya. Mandat Rakyat adalah AMANAH yang dituntut oleh Allah dan RasulNya untuk dipelihara dan dipertahankan.

DS Dr Mujahid Yusof Rawa
Naib Presiden AMANAH
Ahli Parlimen Parit Buntar
3 March 2020

MR :  Ingat habis sepenggal baru kena 'bala'


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
[email protected]


©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mindarakyat.blogspot.com/2020/03/dia-khianat-pas-dan-buat-lari-kerusi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dulu Dia Jelek Dan Khianat Pas Kini Dia Nasihat Jangan Khianati Rakan

Dulu Dia Jelek Dan Khianat Pas Kini Dia Nasihat Jangan Khianati Rakan

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 240 hits
Mewakili kawan kawan saya pohonkan kemaafan kepada seluruh rakyat Malaysia Kami sedar apa yang diistilahkan oleh disiplin sains politik sebagai kemelut politik elit ini sememang layak ditanggapi rakyat sebagai golongan politikus yang saling...
Terkini Umno Pas Dakwa Perolehi 129 Kerusi Dan Boleh Tubuh Kerajaan

Terkini Umno Pas Dakwa Perolehi 129 Kerusi Dan Boleh Tubuh Kerajaan

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 778 hits
UMNO dan PAS dakwa sudah memiliki majoriti mencukupi iaitu 129 kerusi untuk membentuk kerajaan bagi menggantikan kerajaan Pakatan Harapan Jika dakwaan itu benar mulai esok bersamaan 25 Feb 2020 rakyat Malaysia berada dibawah kerajaan baharu...
Pas Harap Tun M Tidak Ambil Masa Lama

Pas Harap Tun M Tidak Ambil Masa Lama

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 173 hits
KOTA BHARU PAS berharap Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri interim tidak mengambil masa lama untuk menyelesaikan kemelut politik negara Naib Presiden PAS Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata sekiranya situasi itu berlarutan ia ...
Cmo Sarawak Cm Never Made Any Agreement With Umno Pas To Form Federal Government

Cmo Sarawak Cm Never Made Any Agreement With Umno Pas To Form Federal Government

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 307 hits
Chief Minister Datuk Patinggi Abang Johari Openg in his capacity as Gabungan Parti Sarawak chairman did not finalise any agreement with any political party in Peninsular Malaysia for the purpose of forming the federal government the Chief M...
Langsung Pemimpin Umno Pas Bermesyuarat Di Pwtc

Langsung Pemimpin Umno Pas Bermesyuarat Di Pwtc

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 289 hits
WARTAWAN MALASIAKINI LANGSUNG Dengan pelbagai perkembangan semasa yang berlaku pantas dalam negara sejak semalam Malaysiakini membawakan laporan langsung mengenainya di sini Ikuti laporan wartawan kami mengenai gerakan penjajaran baru polit...
Langsung Pas Sedia Jadi Sebahagian K Jaan Persekutuan

Langsung Pas Sedia Jadi Sebahagian K Jaan Persekutuan

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 242 hits
PASUKAN MALAYSIAKINI LANGSUNG Malaysiakini melaporkan perkembangan terkini mengenai keadaan politik semasa berikutan kejatuhan kerajaan Pakatan Harapan semalam Jika anda suka laporan kami sokong media bebas dengan melanggan Malaysiakini den...
Pas Bn Pbrs Tuntut Bubar Parlimen

Pas Bn Pbrs Tuntut Bubar Parlimen

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 318 hits
Setiausaha Agung UMNO Tan Sri Annuar Musa bercakap ketika sidang media di Menara Dato Onn Pusat Dagangan Dunia Putra NSTP Asyraf HamzahKUALA LUMPUR Barisan Nasional Parti Bersatu Rakyat Sabah dan PAS berpendirian Parlimen dibubarkan bagi me...
Umno Pas Sepakat Naik Bas Menghadap Agong Di Istana

Umno Pas Sepakat Naik Bas Menghadap Agong Di Istana

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 330 hits
UMNO dan Pas kini bagaikan sukar untuk dipisahkan Muafakat Nasional yang mereka jalinkan sekian lama membuahkan hasil apabila ingin ke Istana Negara menghadap Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah pun ...
Johor Bn Pas To Form New State Govt With Five Crossovers From Pakatan

Johor Bn Pas To Form New State Govt With Five Crossovers From Pakatan

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 326 hits
Johor Barisan Nasional along with PAS will be forming a new state government with five crossovers from the now defunct Pakatan Harapan Its chief Datuk Hasni Mohammad said the five crossovers were from PKR and Parti Amanah Negara He said the...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Coretan Dari Tingkat 2 Wad 29 Katil 18 Hprz 2

Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp