Dengar Suara Gelak Dari Bilik Bos Ingatkan Bos Rupanya Bukan


Ni cerita seram di pejabat k.fiezz yang terjadi semalam. Bukan lah ternampak sebarang kemunculan menda-menda halus (mintak dijauhkan) cuma terdengar gangguan dari suara je. 
Motif letak gambar bunga, tak ada kaitan dengan entry ni. Cuma tak berani nak letakgambar seram. Sat gi k.fiezz yang takut nak buka entry ni kalau nak reply orang komen. hahaKisahnya semalam k.fiezz ni, kebiasaan lepas solat di surau k.fiezz akan mekap di bilik k.fiezz. Kebetulan semalam bos k.fiezz mesyuarat. Masa waktu makan tengahari semalam, dia memang tak ada dalam bilik. Pintu bilik dia k.fiezz dah tutup awal-awal selepas je dia keluar ke mesyuarat. Sampai lah waktu makan tengahari, pintu dia masih bertutup. K.fiezz assume dia tak habis mesyuarat lagi. 
K.fiezz pun lepas solat, duduk balik dalam bilik k.fiezz & tutup pintu bilik k.fiezz. Kang member-member nampak k.fiezz tengah mekap, diaorang kadang suka mengusik. Sis nak concentrate waktu tengah mekap. haha.
Tengah k.fiezz mekap, tetiba terdengar suara gelak-gelak dari bilik bos. K.fiezz abaikan je. Sebab duk ingat 'oooo.. bos dah ada dalam bilik lah ni. Tengah lepak dengan kawan baik dia' sebab memang kadang-kadang kawan dia naik lepak dalam bilik waktu lunch.
K.fiezz teruskan mekap macam biasa. Tapi k.fiezz macam pelik juga selalunya kalau bos dalam bilik walaupun pintu dia bertutup bila dia bersembang dengan kawan dia, boleh dengar suara. Sebab bos k.fiezz ni lontaran vokal dia kuat juga benornya. Cuma masa tu k.fiezz fikir, biar lah. Mungkin lepas diaorang gelak yang k.fiezz terdengar tu, diaorang main handphone. Jadi k.fiezz teruskan mekap seperti biasa.
5 minit kemudian, bos k.fiezz muncul depan k.fiezz sambil buka pintu bilik k.fiezz. K.fiezz terus tengok dia dengan kool nya sambil cakap 'ingat, Cik M dalam bilik'. Bos k.fiezz sambil jalan ke bilik, dia jawab 'ko jangan cakap, ko dengar suara dalam bilik aku'. haha. K.fiezz terus jawab balik 'yea. serius, memang saya dengar suara gelak-gelak dari bilik Cik M'. terus bos k.fiezz cakap 'Jom lah kita balik umah'. haha. 
Adeh. Nasiblah dengar suara je. Masa dengar mula-mula tu, k.fiezz tak lah seram sebab duk ingat bos k.fiezz ada dalam bilik. Eh sekali bos baru muncul depan bilik k.fiezz & baru nak masuk bilik, hah tu seram..Sebab suara gelak siapa pulak k.fiezz dengor sebelum tu weiii. haha..K.fiezz duk fikir, iklan dari radio macam tak logik. Sebab selalu iklan apa-apa, kalau ada scene gelak-gelak ke apa, mesti lepas tu ada cakap-cakap iklan tu promote produk / servis apa. Ni lepas gelak tu, sonyap...
Kejadian ni kali ke-2. Kali pertama, dalam minggu lepas atau 2 minggu lepas. Salah seorang pegawai tempat k.fiezz bagi dokumen untuk semakan bos. K.fiezz pegang dokumen tu dulu memandangkan masa pegawai tu bagi, memang bos dah tak ada dalam bilik. Dia dah lama keluar gi mesyuarat. 
Tak berapa lama lepas tu pegawai yang bagi dokumen tu terjenguk-jenguk dari bilik bos kat bahagian luar. Dia duk intai dari tingkap bahagian luar tu tengok dalam bilik bos. K.fiezz tegur dia, 'Cik M tak ada lah. gi meeting'. Terus pegawai tu cakap baru kejap sebelum tu dia nampak bos kitaorang dalam bilik. Errrrr..Tak kelakar tau...
Hari ni kat tempat k.fiezz, sis pasang zikir dan orang mengaji kat You Tube. Serammm u..
Sis ni bukan kuat semangat orangnya weiii...


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2020/09/Dengar-Suara-Gelak-Dari-Bilik-Bos-Ingatkan-Bos-Rupanya-Bukan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jurgen Klopp Ingatkan Chelsea Belanja Besar Belum Tentu Julang Trofi

Jurgen Klopp Ingatkan Chelsea Belanja Besar Belum Tentu Julang Trofi

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 93 hits
Tindakan Chelsea yang sanggup berbelanja besar untuk mendapatkan beberapa pemain mengundang respon pengurus pasukan Liverpool Jurgen Klopp Klopp mengingatkan seteru utama mereka bahawa langkah mereka berbelanja besar untuk mendapatkan pemai...
Anwar Ibrahim Kaki Penipu Rupanya Ada Sokongan 91 Mp Sahaja

Anwar Ibrahim Kaki Penipu Rupanya Ada Sokongan 91 Mp Sahaja

papar berkaitan - pada 30/9/2020 - jumlah : 64 hits
Ke bawah DYMM Agung tak perlu layan serta buang masa dengan kerenah sia sia anwar ibrahim Strategi anwar ibrahim pada waktu ini hanyalah satu perang psikologi untuk memancing ahli ahli parlimen semata mata Dia tidak ada sokongan majoriti ya...
Kajati Dki Ingatkan Pengambil Paksa Jenazah Covid 19 Bisa Dijerat Pidana

Kajati Dki Ingatkan Pengambil Paksa Jenazah Covid 19 Bisa Dijerat Pidana

papar berkaitan - pada 13/9/2020 - jumlah : 86 hits
Asri berharap PSBB yang dimulai esok hari bisa berjalan efektif Untuk itu jika ada pelanggaran maka akan dilakukan operasi yustisi seperti apa yang ia katakan serta akan tetap menetapkan denda sesuai dengan aturan yang sudah ditentukan
Airlangga Ingatkan Kader Wujudkan 60 Persen Kemenangan Golkar Di Pilkada 2020

Airlangga Ingatkan Kader Wujudkan 60 Persen Kemenangan Golkar Di Pilkada 2020

papar berkaitan - pada 15/9/2020 - jumlah : 93 hits
Menurutnya dengan total 270 wilayah yang melaksanalan Pilkada terbagi dalam 9 provinsi 224 kabupaten dan 37 kota di seluruh Indonesia Jadikan kontestasi pemilu kali ini sangatlah menentukan kekuatan partai untuk tahun 2024 mendatang
Mahfud Md Ingatkan Mahasiswa Baru Uns Solo Pentingnya Sikap Bela Negara

Mahfud Md Ingatkan Mahasiswa Baru Uns Solo Pentingnya Sikap Bela Negara

papar berkaitan - pada 15/9/2020 - jumlah : 90 hits
Menko Polhukam Mahfud MD mengingatkan arti penting kesadaran bela negara bagi generasi muda khususnya di kalangan mahasiswa
Selepas Dibuang Kerja 3 Bulan Suami Berlakon Depan Isteri Pergi Kerja Setiap Pagi Rupanya

Selepas Dibuang Kerja 3 Bulan Suami Berlakon Depan Isteri Pergi Kerja Setiap Pagi Rupanya

papar berkaitan - pada 29/9/2020 - jumlah : 209 hits
Perintah Kawalan Pergerakan yang bermula pada penghujung Mac lalu nyata memberi kesan kepada kita semua sama ada yang bekerja atau pun yang menjalankan aktiviti perniagaan Kekangan sepanjang tempoh suram itu menyaksikan ada diantara kita ya...
Peminat Terkejut Lihat Babybump Rupanya Loca B Tuju K Clique Dah Kahwin

Peminat Terkejut Lihat Babybump Rupanya Loca B Tuju K Clique Dah Kahwin

papar berkaitan - pada 28/9/2020 - jumlah : 1679 hits
Menerusi laman Instagram anggota kumpulan K Clique Tuju telah membuat pengakuan dimana dia sudah berkahwin dengan penyanyi rap wanita Loca B Perdedahan tersebut sekaligus mengejutkan peminatnya source
Ini Rupanya Rahsia Kekal Muda Dan Jelita Dari Maria Farida

Ini Rupanya Rahsia Kekal Muda Dan Jelita Dari Maria Farida

papar berkaitan - pada 25/9/2020 - jumlah : 126 hits
Hi Korang Siapa yang tak kenal dengan Model dan Pelakon terkenal Maria Farida ni uols sebut saja nama beliau confirm orang akan terbayangkan wajah awet muda Maria yang tak di mamah usia tu Memang menjadi perbualan ramai selepas aku sendiri ...
Ini Rupanya Sebab Hati Kita Tak Tenang Walaupun Pelbagai Nikmat Hidup Kita Sudah Dapat

Ini Rupanya Sebab Hati Kita Tak Tenang Walaupun Pelbagai Nikmat Hidup Kita Sudah Dapat

papar berkaitan - pada 26/9/2020 - jumlah : 75 hits
KADANGKALA hati rasa seolah olah tidak tenang dan jiwa pula berkecamuk tanpa diketahui puncanya Walaupun dikelilingi oleh ahli keluarga yang sentiasa di sisi dan rakan rakan yang baik namun ia tidak mampu menangkis hati yang tidak pernah da...
10 Potret Orang Niat Pamer Ini Endingnya Bikin Malu Sendiri

Agong Ambil Alih Pentadbiran Kerajaan Jika Darurat Politik Dilaksana

Tanda Tanda Ini Akan Muncul Sebulan Sebelum Anda Mengalami Serangan Jantung

Sadis Suami Bacok Istri Dan Mertua Hingga Sekarat Melawan Saat Ditangkap Akhirnya Tewas

Banyak Yang Tak Tahu Inilah Pahala Memelihara Kucing Hewan Lucu Kesayangan Rasulullah

Bahasa Tu Agak Agak Lah Sampai Kau Nak Petik Bangsa Aku Dah Kenapa Syamsul Yusof

5 Resepi Cup Cake Yang Pasti Sedap Mudah Nak Buat Dan Moist Sangat

5 Tempat Makan Untuk Singgah Di Putrajaya Malaysia



Kenali Amish Kelompak Yang Menolak Teknologi Dalam Kehidupan Seharian

Biodata Zack Zakwan Penyanyi Lagu Kenangan Dan Bagaimana

7 Warna Terlarang Dan Haram Digunakan

5 Pemimpin Dunia Yang Membodohkan Ancaman Covid 19

7 Tembakan Penembak Tepat Sniper Paling Jauh Dalam Sejarah


Dah Beli Planner 2021

Hukum Tunggang Motor Dengan Bukan Mahram

Israel Buat Darurat Selamatkan Pm Rasuah

Darurat Untuk Pertahankan Karier Politik Muhyiddin

Persamaan Itu Hanya Kebetulan Dolla Nafi Cuba Tiru Blackpink

3 Keadaan Darurat Politik Boleh Berlaku