Dashing Deo Perfume 4 Jenis Wangian Dashing Yang Wajib Ada Bagi Setiap Lelaki


Hi Semua..

Teringat masa kali pertama jumpa suami bau dia sedap sangat.Hahah.. Eh!walaupun orang perempuan ni tak kisah lelaki tu cemana asalkan sayang dia, tapi bau badan tu pun penting juga tau untuk memikat hati perempuan. Jangan buat main tau benda ni. Kalau bau masam , sah2 kena reject awal. Hahah..


DASHING DEO+PERFUME : 4 JENIS  WANGIAN DASHING YANG WAJIB ADA BAGI SETIAP LELAKI

Kalau  bau lelaki yang sedap tu cemana ye? Bau bunga2 macam perempuan ke?? Tak sama.. Susah nak terangkan bau sedap tu cemana. Tapi kalau korang terbau haruman produk Dashing, macam tu la sebenarnya bau lelaki yang harum dan sedap baunya.

Kebanyakan lelaki bila dah pakai deodoran, diaorang dah tak suka pakai perfume lagi-lagi pada lelaki yang sentiasa sibuk dan nak cepat. Disebab kan itu lah Dashing keluarkan Deo + perfume khas untuk mereka yang sukakan haruman yang boleh dipakai sekali saja. Ringkas,mudah dan cepat.! Tak payah dah nak pakai deodoran, lepas tu nak guna perfume pulak. 2 dalam 1 ianya lebih mudah.





Produk Dashing Deo + Perfume ni menggabungkan minyak wangi dan juga deodaran dalam satu botol. Kalau nak packing barang untuk travel ke, nak balik kampung ke, dah tak payah bawak banyak-banyak botol. Cukup ada DEO + PERFUME saja.



Kalau kita pilih perfume mesti nak yang baunya tahan lama..Kan?? Ini lah yang best nya tentang DASHING DEO + PERFUME ni kerana boleh tahan selama 5 bulan tau. Satu botol Deo Perfume boleh menyembur sehingga 880 semburan.

DASHING DEO + PERFUME juga ada agen anti bau dan anti bakteria yang boleh beri perlindungan selama 24 jam terhadap bau badan. Elok sangat la bagi lelaki yang kerja nya kuat keluarkan peluh, tengah panas. Kadang-kadang diaorang bukan nya duduk dalam tempat kerja je. Kena juga keluar ke sana sini. Memang perlukan sangat DASHING DEO + PERFUME ni.

 4 JENIS  WANGIAN DASHING YANG WAJIB ADA BAGI SETIAP LELAKI

Dashing Deo+ Perfume ni ada 4 variasi yang korang boleh pilih mengikut citarasa korang.



HATTRICKIanya adalah haruman unik epal dan buah sitrus, Ada bau bunga-bunga sikit dan calitan amber. Sesuai la untuk student atau orang muda .. Boleh juga untuk mereka yang berusia tapi nak kan aura muda dan segar..   Bau ni melambangkan diri korang yang penuh semangat dan ada tinggi keyakinan.



ULTIMATE KICKBau yang menyerlahkan personaliti lelaki moden.  Ada bau lemon dengan gabungan buah pelaga dan diadun dengan nota asas dari vanila dan musky. Sangat sesuai kalau nak pakai untuk jumpa client, nak jumpa orang-orang penting atau kemajlis-majlis formal. Bau haruman ni sangat sesuai dengan cuaca kat negara kita tau. Kena cuba la baru tau kenapa haruman ni dikatakan sebagai haruman musim panas. :)
\

:


SPEEDIni bau haruman yang paling saya suka. Aroma klasik fougere dengan wangian kontemporari nota buah -buahan dan ada sikit nota musky. Bau yang paling sedap untuk hidung saya. Hahah. Bau ni melambangkan lelaki yang sentiasa bersedia dan bertenaga untuk menghadapi cabaran.

Hitman:

Khas untuk lelaki aktif dan sporty. Lelaki aktif ni biasanya mereka sentiasa bergerak kemana saja. Kalau korang jenis lelaki yang sentiasa aktif korang mesti akan suka dengan haruman bau sitrus dan gabungan ice cucumber. Ditambah pulak dengan nota sichuan pepper dan Lavender bersama dengan Patchouli dan Gaiac Wood. Bau ni memberi keyakinan pada setiap lelaki.



HARGA DASHING DEO+PERFUME

DASHING DEO + PERFUME ni dah ada dipasaran dan korang boleh dapatkan dengan harga rm12.20 sebotol dalam saiz 120ml. Ada kat semua pasaraya dan kedai online. Untuk maklumat lanjut boleh la ke facebook Dashing dan instagram mereka.

Facebook Dashing 

Instagram Dashing

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.dianarashid.com/2019/07/dashing-deoperfume-4-jenis-wangian.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dashing Deo Perfume Body Spray Wangian Maskulin Sejati

Dashing Deo Perfume Body Spray Wangian Maskulin Sejati

papar berkaitan - pada 30/6/2019 - jumlah : 622 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraPernah tak anda menaiki bas kemudian terbau suatu bauan yang menusuk ke hidung dan membuatkan anda rasa loya Pernah tak anda berhimpit himpit di konsert KPOP selama 2 jam sehingga berpeluh dan mengeluarkan...
Semburan Badan Deo Perfume Yang Pertama Dari Dashing

Semburan Badan Deo Perfume Yang Pertama Dari Dashing

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 379 hits
Semburan Badan DEO PERFUME Yang Pertama dari DASHING Hai korang Mommy suka cuddle dengan daddy sebab dia selalu wangiiii Hihi Siapa yang suka kalau bau badan tidak menyenangkan Nak dekat pun taknak Jenuh tahan nafas weii Mommy sendiri pun k...
Dua Manfaat Dalam Satu Botol Dengan Dashing Deo Perfume Keluaran Terbaru Dashing

Dua Manfaat Dalam Satu Botol Dengan Dashing Deo Perfume Keluaran Terbaru Dashing

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 396 hits
Assalammualaikum Dunia Menjadi idaman setiap kaum Adam untuk memulakan hari mereka dengan wangian yang hebat dan sentiasa segar sepanjang hari agar dapat mengharungi cabaran dan aktiviti harian dengan lebih yakin dan bersemangat Penggunaan ...
Dashing Deo Perfume Body Spray Pilihan Babah Ilhams

Dashing Deo Perfume Body Spray Pilihan Babah Ilhams

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 311 hits
Dashing Deo Perfume Body Spray Pilihan Babah Ilham Assalamu alaikum Yessss Of course Dashing Deo Perfume Body Spray pilihan Babah Ilham semestinya dari DASHING peneraju dalam pasaran kelengkapan penjagaan diri lelaki Dashing Deo Perfume Bod...
5 Jenis Medical Check Up Wajib Bagi Lelaki

5 Jenis Medical Check Up Wajib Bagi Lelaki

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 213 hits
Sebagai lelaki yang hidup di zaman moden ini kesihatan diri perlulah diambil perhatian setara dengan perkara lain seperti keluarga kerjaya dan kewangan kerana tanpa kesihatan yang baik anda tidak akan dapat menjalankan fungsi sebagai ketua ...
Dashing Deo Body Spray For Masculine Men

Dashing Deo Body Spray For Masculine Men

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 533 hits
Assalammualaikum Every day is a great day for a great man It is important to stay fresh throughout the day to be able to withstand the challenges and daily activity confidently Sometimes we wonder whether the scent of deodorant used is comp...
Tempat Makan Yang Wajib Dikunjungi Ketika Kalian Ke Kuala Lumpur

Tempat Makan Yang Wajib Dikunjungi Ketika Kalian Ke Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 474 hits
Berlibur ke luar negeri tentunya merupakan sebuah liburan yang diinginkan oleh semua orang karena dengan berlibur ke luar negeri kita bisa belajar lebih mengenal tentang budaya yang dimiliki oleh negara tersebut Selain itu biasanya banyak t...
Hukum Berkenaan Melewatkan Mandi Wajib Kerana Menunggu Darah Haid Habis Keluar

Hukum Berkenaan Melewatkan Mandi Wajib Kerana Menunggu Darah Haid Habis Keluar

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 669 hits
Wanita akan mula mengalami haid pada usia purata awal adalah 12 tahun Tetapi biasanya anatara usia 8 hingga 15 tahun Tempoh kitaran haid biasnaya berbeza Ada kitaran pendek dan kitaran yang lebih panjang tempohnya Hukum Berkenaan Melewatkan...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Dilaporkan 10 Orang Terkorban 2 Helikopter Atm Bertembung Di Udara

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Lateefa Koya Negara Sudah Jadi Banana Republic Ketika Kamu Dedah Bualan Pemimpin Negara