Dapatkan Pesanan Barangan Runcit Dalam Masa 15 Minit Dengan Pandamart


Pesan Barangan Runcit dengan Pandamart
Jika dulu tiap kali nak beli barangan runcit, mesti akan ke pasaraya, ke kedai, ke market dan sebagainya. Tapi sekarang ini, pembelian barangan runcit sudah semakin moden hingga boleh dibuat pesanan secara atas talian. Perkhidmatan penghantaran makanan kita sudah biasa dan rupanya penghantaran barangan runcit juga sudah semakin mendapat perhatian.

Salah satu daripada pihak yang menawarkan servis penghantaran barangan runcit ini adalah Foodpanda dan menerusi perkongsian yang dibuat, pihak Foodpanda boleh memberi servis penghantaran barangan runcit hanya dalam masa 15 minit saja mengikut lokasi tertentu.




Berdasarkan pembacaan yang dibuat oleh Singapura Foodpanda, pihak mereka secara rasminya telah melancarkan perkhidmatan penghantaran bahan makanan segera ini di Hong Kong sebagai langkah percubaan pada November yang lalu lagi. Nama yang digunakan oleh pihak Foodpanda untuk servis penghantaran barangan runcit ini adalah PANDAMART.

Nampaknya semakin hari semakin Foodpanda memperluaskan perkhidmatannya dari hanya menghantar makanan yang dipesan melalui restoran demi restoran sehingga kepada penghantaran barang runcit dan keperluan harian seperti ini.

Barangan runcit dan keperluan harian ini tidak hanya tertumpu kepada makanan semata-mata tetapi juga turut merangkumi barangan seperti produk kecantikan dan penjagaan bayi. Kiranya apa saja barangan yang sering digunakan secara harian, boleh dihantar oleh pihak Foodpanda mengikut jenis pesanan yang di buat.

Semasa pelancaran promosi, penghantaran adalah percuma dengan perbelanjaan minimum tertentu. Semasa ujian, Pandamart dapat menyampaikan dalam masa 25 minit pesanan dan perkhidmatan ini bertujuan untuk mengekalkan purata waktu penghantaran 15 minit.

Semasa Tahun Baru Cina, yang bertepatan dengan kawalan pergerakan kerana coronavirus, pesanan takeaway di Foodpanda meningkat tiga kali ganda dan jumlah pelawat baru ke platform meningkat dua kali ganda dari minggu ke minggu.




Jeremy Wong, ketua Pandamart Hong Kong, mengatakan syarikat itu berharap dapat memperluas kerjasama dengan 3000 peruncit termasuk pasar raya dan meningkatkan pemilihan produk kepada 550,000 item pada akhir tahun. Dalam wawancaranya bersa,a Unwire.hk, Wong mengatakan pelancaran Pandamart bukan untuk margin keuntungan, tetapi sebagai "arah perniagaan baru dan memanfaatkan untuk membantu rider Foodpanda yang ada untuk memenuhi lebih banyak permintaan pelanggan".

Pada masa ini, Foodpanda mempunyai 4000 rider dan sekarang Foodpanda dalam rencana untuk menambah lebih banyak rider dan meningkatkan jumlah restoran rakan kongsi dari 7000 pada masa ini kepada 12,000 tahun ini.

Foodpanda juga telah mengumumkan bahawa untuk bulan depan ia akan membantu rakan kongsi restoran dengan menawarkan potongan penghantaran percuma di bandar untuk mendorong lebih banyak pelanggan membeli melalui aplikas.

"Lebih dari 76 peratus orang di Hong Kong diperkirakan telah menggunakan penghantaran dalam talian pada tahun 2020. Kami ingin mereka semua mencuba Foodpanda sama ada untuk makanan atau penghantaran barangan runcit," kata Arun Makhija, Ketua Pegawai Eksekutif Foodpanda Hong Kong.

Jika di Hong Kong berjaya mendapat permintaan yang tinggi dengan jumlah pelanggan yang ramai, tak mustahil di Malaysia juga bakal mendapat keputusan yang sama. Ini kerana orang Malaysia memang suka makan dan dalam tempoh berkurung ini memang ramai yang cukup berhati-hati.



Jadi dengan adanya servis penghantaran barangan runcit sehingga ke pintu rumah seperti ini, dengan mudah barangan runcit yang habis boleh ditambah dengan senang tanpa perlu merisikokan diri sendiri. Dengan adanya servis seperti ini secara tidak langsung jumlah orang yang berada di tempat awam turut dapat dikurangkan dengan lebih berkesan lagi.

Jika di Hong Kong boleh memberi perkhidmatan penghantaran barangan runcit dalam tempoh 25 minit yang sekarang ini ingin dikurangkan kepada 15 minit, moga di Malaysia ini juga dapat dibuat penghantaran dalam tempoh yang sama. Lepas ni, jika ingat tentang grocery delivery , ingatlah Pandamart dari Foodpanda!



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.maisarahsidi.com/2020/11/dapatkan-pesanan-barangan-runcit-masa-15-minit-pandamart.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Maisarahsidicom+(MaisarahSidi.com)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tesco Bekerjasama Dengan Foodpanda Memudahkan Anda Membuat Pesanan Barangan Runcit Dari Tesco Melalui Foodpanda

Tesco Bekerjasama Dengan Foodpanda Memudahkan Anda Membuat Pesanan Barangan Runcit Dari Tesco Melalui Foodpanda

papar berkaitan - pada 11/11/2020 - jumlah : 221 hits
FoodPanda sedia memperluaskan penawaran aplikasi mereka untuk melakukan pesanan barangan runcit dan beberapa barangan lain Terbaru dalam terus mengukuhkan penawaran barangan mereka FoodPanda telah mengumumkan kerjasama dengan Tesco Melalui ...
Tak Perlu Bersesak Di Pasaraya Kini Barangan Runcit Boleh Terus Dihantar Ke Pintu

Tak Perlu Bersesak Di Pasaraya Kini Barangan Runcit Boleh Terus Dihantar Ke Pintu

papar berkaitan - pada 12/11/2020 - jumlah : 282 hits
Tak Perlu Bersesak Di Pasaraya Kini Barangan Runcit Boleh Terus Dihantar ke Pintu Sudah agak lama juga kita diuji dengan kewujudan corona Covid 19 di Malaysia ini Siapa yang tak risau tetapi sebagai seorang Muslim semestinya kita perlu taba...
6 Kebiasaan Acara Nikahan Yang Harusnya Dikurangi Masa Mau Bahagia Tapi Orang Lain Merugi

6 Kebiasaan Acara Nikahan Yang Harusnya Dikurangi Masa Mau Bahagia Tapi Orang Lain Merugi

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 220 hits
Nutup jalan habis habisan sampai datang jadi tamu sekelurahan yuk mari kita kurang kurangi dari diri sendiri
Viral Lampu Merah Terlama Di Indonesia Disebut Merebut Masa Muda Karena Bikin Nunggu Kelamaan

Viral Lampu Merah Terlama Di Indonesia Disebut Merebut Masa Muda Karena Bikin Nunggu Kelamaan

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 227 hits
Biasanya lampu merah cuma menyala sekitar 1 menit tapi ada juga yang lama banget sampai bikin macet Kok bisa beda beda gitu ya
Viral Remaja Pemungut Sampah Luang Masa Baca Al Quran Berteman Guni Sambil Tunggu Hujan Reda Jadi Bualan Ramai

Viral Remaja Pemungut Sampah Luang Masa Baca Al Quran Berteman Guni Sambil Tunggu Hujan Reda Jadi Bualan Ramai

papar berkaitan - pada 6/11/2020 - jumlah : 373 hits
Walaupun hidup serba kekurangan dan tidak dikurniakan harta kekayaan yang melimpah ruah seorang remaja yang juga pengutip sampah dipuji warganet Indonesia kerana dilihat sedang duduk berteleku membaca Al Quran di kaki lima Jalan Braga Bandu...
Kaji Selidik Sokongan Pembelajaran Secara Online Ini Yang Kami Buat Masa Sekolah Dibuka Semula

Kaji Selidik Sokongan Pembelajaran Secara Online Ini Yang Kami Buat Masa Sekolah Dibuka Semula

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 380 hits
Antara perkara pertama yang kami buat bila sekolah dibuka semula selepas PKP pertama dulu adalah buat Survey tentang Sokongan Pembelajaran Online untuk Murid Tingkatan 4 dan 5 Kelas tak Tingkatan 4 sebab saya penyelia bersama Cg dan Tingkat...
Kemenkop Ukm Terus Gencarkan Kolaborasi Bantu Pengusaha Kecil Di Masa Pandemi

Kemenkop Ukm Terus Gencarkan Kolaborasi Bantu Pengusaha Kecil Di Masa Pandemi

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 205 hits
Sebuah program video Eaterview hadir untuk menjawab tantangan ini Eaterview tak hanya menghadirkan obrolan intim seorang figur publik sambil menyantap menu pesan antar dari tempat makan favorit mereka tapi juga mengulas rasa dan cerita unik...
Bayi Menyorok Masa Scan Banyakkan Minum Air Kosong Sebelum Buat Imbasan Antara Tipnya

Bayi Menyorok Masa Scan Banyakkan Minum Air Kosong Sebelum Buat Imbasan Antara Tipnya

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 428 hits
Memang sangat teruja apabila anda disahkan hamil Dalam fikiran ibu ibu tentunya imbasan ultrabunyi antara perkara yang perlu dilakukan segera agar dapat memantau tahap kesihatan bayi di dalam kandungan Imbasan ultrabunyi dapat menunjukkan p...
Elakkan Nyanyuk Pada Masa Tua Dengan Berpuasa Dan Mengambil Minyak Zaitun Extra Virgin

Elakkan Nyanyuk Pada Masa Tua Dengan Berpuasa Dan Mengambil Minyak Zaitun Extra Virgin

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 211 hits
ELAKKAN NYANYUK PADA MASA TUA DENGAN BERPUASA DAN MENGAMBIL MINYAK ZAITUN EXTRA VIRGIN Penyakit nyanyuk adalah penyakit yang digeruni oleh kita apabila telah berusia nanti Penyakit ini dikenali sebagai Dementia dan Penyakit Alzheimir Pada m...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

Asal Usul Coca Cola

10 Penyanyi Berentap Dalam The Hardest Singing Show 2024 Kreativiti Luar Limitasi

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang Kenal Pasti Potensi Pembangunan Sekitar Stesen Ecrl

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Makan Makan Bersama Adik Adik Tersayang

Kenapa 9 Mei Digelar Hari Bodoh Semalaysia Ini Kah Sebabnya

Pelamin Anganku Musnah

How Niacinamide Benefits To Your Skin

Old Town White Coffee Old Town Asam Laksa Sedap

Nostalgia Raya Di Legoland Malaysia Resort