Daddy Bil Dia Lemah Bab Baby Lima Hari Kena Tahan Wad Ayda Jebat Nabil Sedih Tengok Anak Kena Cucuk


Mak ayah mana yang mampu melihat bila anak sakit dan terpaksa di tahan di hospital. Lebih sayu hati bila mana terpaksa melihat anak kena cucuk.

Boleh mengalir airmata kerana tak sanggup melihat anak sakit. Itulah yang dilalui oleh pasangan selebriti Nabil Mahir dan Ayda Jebat ketika anak kesayangan mereka dimasukkan ke hospital baru-baru ini.
Difahamkan Ana Nayla demam virus dan terpaksa di tahan di hospital selama lima hari. Satu pengalaman baru bagi pasangan ini kerana ini merupakan pengalaman pertama kali Ana Nayla masuk hospital selepas dilahirkan.

“Baby.. @ananaylaofficial. Alhamdulillah after 5 days di hospital, finally baby dapat discharged! Terima kasih semua yang mendoakan and actually masa my birthday nak pergi holiday (but still tak sempat sebab kerja) so ni kira kita punya holiday la even checkin kat hospital) ok la kan.
“Baby kena ‘virus fever’ and her temperature was over 40 degrees Celcius masa kita bawa dia ke emergency. Terus warded,” kongsi Ayda berkongsi.

Bahkan kata Ayda lagi, ia merupakan pengalaman pertama Ana Nayla dikelilingi doktor dan nurse yang sentiasa datang membantu.
“Her first time masuk hospital after lahir, so dia tak biasa ada ramai nurse everytime check until keluar dia dah redho kena check macam-macam. Even warded baby tetap nak ber ‘OOTD’ ya. Doctor pun ‘wow stylenya dia..’ Nayla nayla.
“Everytime lalu depan counter nurse she will lambai ‘hi..’ and smile terpaksa dalam hati dia ‘cepatlah mommy taknak lalu depan nurse… tachoot’ maybe. Haha!
“Thank you Doc and nurse yang layan kita dengan baik also bersabar dengan baby,” katanya lagi.

Dalam pada itu, ibu yang cukup bertenaga dan lincah ini turut memberitahu ia pengalaman yang menyentuh hati bila mana terpaksa melihat anak bergelut dengan kesakitan, lebih-lebih bila terpaksa melihat anak dicucuk.
Begitu juga dengan Nabil yang lebih mudah mengalirkan airmata kerana tidak sanggup melihat anaknya dicucuk. Ayda juga turut menitipkan pesanan buat semua agar sentiasa menjaga kesihatan bayi, lebih-lebih lagi kini banyak demam virus yang bermusim.
“Anyway sekarang memang viral or musim virus fever ni. Ramai baby warded beacuse of this. So parents please always check their temperature if tinggi sangat cepat pergi clinic or hospital & kalau boleh ambil insurance! Memang berguna. Siapa agent insurance kalau nak comment, comment la kat bawah untuk promote. Silakan.

“Nak bagitau ni, everytime Nabil pegang baby bila kena cucuk ke and baby nangis dia akan nak menangis jugak. (Sis perhatikan je mata dia berair dah tu) hihi!
“Daddy Bil dia lemah bab baby, hati tisu. Korang camtu gak tak? (Mommy dia sehari 3-4 kali pergi kedai runcit, farmasi, cafe kat hospital tu haha! Asal kan jalan. Bayangkan macam mall je. Perangai,” kongsinya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

Menarik: Makan Bulan Nak Jadi Best Friend Balik” Sebaknya Tengok Anak Awal Ashaari Lepas Rindu!

Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!

Pa&Ma
The post “Daddy Bil Dia Lemah Bab Baby” Lima Hari Kena Tahan Wad, Ayda Jebat & Nabil Sedih Tengok Anak Kena Cucuk! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/daddy-bil-dia-lemah-bab-baby-lima-hari-kena-tahan-wad-ayda-jebat-nabil-sedih-tengok-anak-kena-cucuk/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ganteng Dan Menggemaskan Ini 6 Potret Baby Archie Anak Marshel Widianto Dan Cesen

Ganteng Dan Menggemaskan Ini 6 Potret Baby Archie Anak Marshel Widianto Dan Cesen

papar berkaitan - pada 19/3/2023 - jumlah : 96 hits
Kabar bahagia datang dari Marshel Widianto Ia telah dikaruniai seorang anak laki laki bernama Archie Hermawan Farid Gilandy Widianto Bayinya begitu ganteng dan menggemaskan Intip beberapa fotonya berikut ini
Sweet 6 Potret Kebersamaan Arrasya Anak Tasya Kamila Dan Baby Shafanina Cute Banget

Sweet 6 Potret Kebersamaan Arrasya Anak Tasya Kamila Dan Baby Shafanina Cute Banget

papar berkaitan - pada 28/3/2023 - jumlah : 313 hits
Tasya Kamila sedang menikmati kehidupan rumah tangganya dengan Randi Bachtiar Tasya dan Randi telah dikaruniai dua anak yakni Arrasya Bachtiar dan Shafanina Wadhana Bachtiar Arrasya yang kini jadi kakak begitu menyayangi adiknya Shafanina I...
Ummi Nazeera Cem4s Anak Jalani Pembed4han Pat4h Siku Mujur Ada Suami Tenangkan Hati Sedang Sedih

Ummi Nazeera Cem4s Anak Jalani Pembed4han Pat4h Siku Mujur Ada Suami Tenangkan Hati Sedang Sedih

papar berkaitan - pada 22/3/2023 - jumlah : 205 hits
ANAK perempuan kepada pelakon Ummi Naziera iaitu Ayra Aneesah terpaksa menjalani pembed4han selepas mengalami pat4h tul4ng pada bahagian sikunya Memaklumkan proses pembed4han berjalan lancar Ummi atau Ummi Nazeera Nur Hidayah Zainul Abidin ...
Rindunya Pada Mereka Ya Allah Farid Luah Rasa Rindu Pada Isteri Amp Anak Anak Buat Netizen Rasa Sedih

Rindunya Pada Mereka Ya Allah Farid Luah Rasa Rindu Pada Isteri Amp Anak Anak Buat Netizen Rasa Sedih

papar berkaitan - pada 27/3/2023 - jumlah : 144 hits
Sejak awal Mac pelakon Farid Kamil tidak dibenarkan masuk ke rumahnya ekoran krisis rumah tangga yang sedang dihadapi dengan isterinya Diana Danielle Sejak dari itu Farid tidak dapat berjumpa dengan dua anaknya Muhammad dan Nur Aurora Pengu...
Tak Pernah Fikir Jadi Macam Ni Ibu Sedih Anak Dipulau Rakan Sekelas Kerana Tak Fasih Bahasa Melayu

Tak Pernah Fikir Jadi Macam Ni Ibu Sedih Anak Dipulau Rakan Sekelas Kerana Tak Fasih Bahasa Melayu

papar berkaitan - pada 29/3/2023 - jumlah : 200 hits
Baru baru ini tular satu video di platform TikTok memaparkan seorang pelajar perempuan sekolah rendah mengadu sedih kepada ibunya Difahamkan sebab anak perempuan menangis kerana tidak mempunyai kawan di sekolah hanya kerana tidak fasih berc...
Sesuai Dengan Awak Dik Main Filter Tiktok Ayda Jebat Terhibur Fyna Jebat Dapat Watak Peny0ndol

Sesuai Dengan Awak Dik Main Filter Tiktok Ayda Jebat Terhibur Fyna Jebat Dapat Watak Peny0ndol

papar berkaitan - pada 14/3/2023 - jumlah : 85 hits
Ramai warganet geli hati melihat gelagat penyanyi dan pelakon Ayda Jebat bersama sama adiknya Fyna Jebat yang bermain filter Tonton Anugerah Drama Sangat di TikTok Berdekah ketawaNaib juara program realiti Famili Duo TV3 itu meluangkan masa...
Muka Mommy Sangat Usop Kongsi Wajah Anak Lepas 4 Bulan Lesung Pipit Manis Macam Daddy

Muka Mommy Sangat Usop Kongsi Wajah Anak Lepas 4 Bulan Lesung Pipit Manis Macam Daddy

papar berkaitan - pada 20/3/2023 - jumlah : 117 hits
Walaupun sudah bergelar bapa namun kelibat penyanyi Usop jarang jarang muncul bersama anak sulungnya di Instagramnya apa lagi berkongsi wajah kesayangannya itu kepada umum Namun selepas kelahiran cahaya mata sulung itu yang kini berusia emp...
Kemunculan Istimewa Ayda Jebat Di Matta Fair Sempena Kempen Salam Taiwan 2023

Kemunculan Istimewa Ayda Jebat Di Matta Fair Sempena Kempen Salam Taiwan 2023

papar berkaitan - pada 26/3/2023 - jumlah : 288 hits
KEMUNCULAN ISTIMEWA AYDA JEBAT DI MATTA FAIR SEMPENA KEMPEN SALAM TAIWAN 2023 Assalammualaikum semua Pada 17 19 Mac 2023 yang lalu telah berlangsung MATTA Fair di MITEC Kuala Lumpur Ia adalah karnival yang menghimpunkan lokasi pelancongan s...
Selamat Datang Sayang Daddy Mommy Syura Selamat Bersalin Pilih Nama Indah Untuk Anak

Selamat Datang Sayang Daddy Mommy Syura Selamat Bersalin Pilih Nama Indah Untuk Anak

papar berkaitan - pada 16/3/2023 - jumlah : 189 hits
Tahniah diucapkan buat penyanyi Syura Badron yang telah selamat melahirkan bayi lelaki di sebuah pusat perubatan di Johor Bharu pada Isnin lalu Bayi yang ditunggu ramai itu dilahirkan dengan seberat 2 5 kilogram secara normal Akui Syura dia...
Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Khai Bahar Bawa Hatiku Bersama Kamu Chord



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango