Cuba Tempat Makan Baru Di Temerloh Ghalit Steak Hub



Kalau mana orang Temerloh atau sekitarnya tak tahu lagi, ada sebuah restoren baru yang baru dibuka. Nama pun nice juga, Ghalit Steak Hub. 
Sebenarnaya restoren ini merupakan cawangan terbaru daripada Ghalit Steak Hub yang ada di Kuantan. Jadi sekarang nak makan steak tak perlu pergi Kuantan, di Temerloh pun dah ada. Ghalit ni bahasa Temerloh dengan maksud lebih kurang terlalu fokus la.
Jika di Kuantan, Ghalit Steak Hub dibuka di 2 cawangan di Tanjung Lumpur dan jika di Temerloh ianya dibuka di kawasan kedai baru di Taman Chengal. Jadi aku sempat la singgah di sana buat pertama kali baru-baru ini selepas ianya dibuka pada Oktober yang lepas kot.

Antara daya tarikan Ghalit Steak Hub ini adalah mereka menyediakan menu daging wagyu untuk golongan bangsawan. Di Temerloh rasanya, sini lah satu-satunya yang menjual daging premium ni. Nak cuba boleh datang sendiri dengan harga permulaan RM980/kg. Jangan risau, mereka ada jual keping-keping berat lebih kurang 100-200 g sahaja.


Selain itu, restoren ini menyediakan kawasan makan yang selesai, santai atau hispter la orang cakap. Juga disediakan penghawa dingin bagi keselesaan pelanggan. Deko dengan lampu yang cantik dan sebagainya. Tapi bagi aku, Ghalit Steak Hub ni macam kosong sikit deko ni atau mungkin kedai baru buka lagi kan di Temerloh ni.
Biasa hujung minggu malam akan full house. Tapi jangan risau, ada disediakan ruang menunggu dengan sofa yang selesa untuk anda rehat sambil menunggu pelanggan lain siap menikmati juadah mereka. Jangan risau, semua boleh datang.
Ghalit Steak HubLokasi Ghalit Steak Hub di Temerloh terletak di Taman Chengal depan sikit daripada KFC 24 Jam. Mereka beroperasi setiap hari kecuali hari Rabu bermula jam 11.30 pagi sehingga 11 malam. Menu yang disediakan adalah sama dari pagi hingga malam. Jika nak buat tempahan, boleh hubungi PIC di talian 0123397822.

Rasa Sendiri Makanan Di Ghalit Steak HubSelain western food, mereka juga ada sediakan masakan panas. Selain daging wagyu, ada je nasi goreng, mee goreng dan chicken chop. Menu best seller disini adalah Ghalit Special Talam tapi aku tak sempat la nak cuba.
Aku sekeluarga sempat rasa Nasi Goreng Chicken Chop, Chicken Grill dan Nasi Goreng Udang. Walaupun harga yang diletakkan mungkin sedikit tinggi daripada kedai lain, aku boleh cakap Nasi Goreng Chicken Chop dia berbaloi dengan harga.


Dengan harga RM20.90, anda dapatkan portion nasi goreng yang boleh dimakan 2 orang dan rasanya pun sedap. Untuk Chicken Chop pula sedap, garing dan sedap dimakan bersama sos black paper dan sos cili. Boleh katakan portion Nasi Goreng disini sangat banyak seperti Nasi Goreng Udang. Boleh makan 2 orang dan udang pun tak kedekut.
Berikut antara harga menu yang sempat aku snap di Ghalit Steak Hub Temerloh. Ada menu pasta, burgers, minuman dan banyak lagi. Mango kek pun ada tau. Seperti yang diberitahu, harga mungkin mahal sikit tapi ikut pengalaman dari di order, berbaloi dengan harga la. 
Sekali sekala datang dengan keluarga makan sama-sama, apa salahnya kan melabur sikit untuk makanan.


Steak HubSeperti yang diberitahu, tarikan menarik adalah menu daging premium Wagyu. Antara menu yang disediakan Wagyu Tenderloin, Wagyu Ribeye, Wagyu Striplon, Black Angus Pure Tenderlon, Black Angus Pure Striploin dan banyak lagi.


Untuk orang Temerloh, boleh singgah sini cuba sendiri menu-menu yang disediakan. Kalau orang luar Temerloh dan nak cari tempat premium untuk makan malam pun boleh datang di Ghalit Steak Hub, Temerloh. Lepas ni boleh masukkan lagi senarai tempat makan menarik ada di Temerloh.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.aimanabdullah.com/2020/11/cuba-makan-di-ghalit-steak-hub-temerloh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tempat Makan Western Food Di Restoran Dmukmin Temerloh Pahang

Tempat Makan Western Food Di Restoran Dmukmin Temerloh Pahang

papar berkaitan - pada 16/11/2020 - jumlah : 607 hits
Assalamualaikum dan hi Biasa kalau ke Temerloh memang tak lari dengan menu masakan paling popular iaitu ikan patin tempoyak kan Tapi sekali sekala memang teringin juga nak makan hidangan lain seperti western food Jadi zaza ada jumpa port ba...
Kena Asah Skil Motor Halus Anak Dari Awal Lagi Ini Aktiviti Yang Boleh Mak Ayah Cuba Baru Anak Tak Asyik Dengan Gajet

Kena Asah Skil Motor Halus Anak Dari Awal Lagi Ini Aktiviti Yang Boleh Mak Ayah Cuba Baru Anak Tak Asyik Dengan Gajet

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 433 hits
Perkembangan setiap anak kecil mungkin berbeza beza tapi jika ingin mengasah kemahiran motor halus anak beberapa aktiviti yang akan menyeronokkan si kecil akan mengalihkan perhatian anak dari gajet Malah tak perlu tunggu anak usia enam tahu...
Ibu Berpantang Jemu Makan Roti Biskut Cuba Resipi Ni Lebih Kenyang Badan Cergas

Ibu Berpantang Jemu Makan Roti Biskut Cuba Resipi Ni Lebih Kenyang Badan Cergas

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 520 hits
Dalam pantang menu nak makan agak terhad sikit Kebanyakan ibu risau takut tempat luka gatal angin dan macam macam lagi kan Jadinya rata rata selesa ambil langkah selamat Mungkin untuk menu makan tengah hari dan makan malam bolehlah gilir gi...
10 Tempat Makan Halal Sedap Dengan Servis Penghantaran Sekitar Kl

10 Tempat Makan Halal Sedap Dengan Servis Penghantaran Sekitar Kl

papar berkaitan - pada 19/11/2020 - jumlah : 271 hits
Sepanjang pandemik Covid 19 banyak negara berusaha untuk mengekalkan keselamatan dan kesejahteraan rakyat sama juga seperti di Malaysia Dan bagi mematuhi perintah SOP yang di kuatkuasakan oleh kerajaan pelbagai inisiatif dilakukan supaya re...
Kena Cuba Bangman Fried Chicken Temerloh Cheese Tak Kedekut Katanya

Kena Cuba Bangman Fried Chicken Temerloh Cheese Tak Kedekut Katanya

papar berkaitan - pada 7/11/2020 - jumlah : 748 hits
Satu lagi tempat yang saya ingin kongsikan tempat makan menarik di Temerloh adalah di Temerloh atau lokasi lebih tepatnya Paya Pulai Seberang Temerloh Mungkin dah biasa kita jumpa ayam goreng dengan saiz kecil dijual dengan harga RM1 seketu...
10 Tempat Makan Menu Barat Terbaik Mesti Dikunjungi Semasa Berada Di Melaka

10 Tempat Makan Menu Barat Terbaik Mesti Dikunjungi Semasa Berada Di Melaka

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 335 hits
10 Tempat Makan Menu Barat Terbaik Mesti Dikunjungi Semasa Berada Di Melaka l Assalamualaikum Melaka adalah sebuah bandaraya bersejarah semua orang tahu akan perkara ini Disebabkan itu ramai yang suka berkunjung dan bercuti di Melaka untuk ...
Baru Sepekan Habib Rizieq Di Indonesia Dua Petinggi Polri Dicopot Dari Jabatan Kapolda

Baru Sepekan Habib Rizieq Di Indonesia Dua Petinggi Polri Dicopot Dari Jabatan Kapolda

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 246 hits
Belum sepekan berada di Indonesia Habib Rizieq Shihab sudah memakan korban Dua jenderal yang menjabat Kapolda Metro Jaya dan Kapolda Jabar dicopot dari jabatannya Kapolda Metro Jaya Irjen Pol Nana Sujana digantikan Irjen Pol Mohammad Fadil ...
Tips Anak Dapat Adik Baru

Tips Anak Dapat Adik Baru

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 484 hits
Hasil pembacaan harini saya nak share dengan semua apa nak buat apabila anak dapat adik baru Ya Allah semoga kita dapat applikasikan bersama ya 1 Spent quality time dengan anak sulung masa adik tidur Main sembang ajak buat apa apa yang buat...
Pengalaman Buat Ujian Pendengaran Di Klinik Pakar Ent Hospital Baru Kuala Krai

Pengalaman Buat Ujian Pendengaran Di Klinik Pakar Ent Hospital Baru Kuala Krai

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 410 hits
Selepas hampir 4 tahun tempoh pembedahan yang aku jalankan pada hujung bulan Disember 2017 yang lalu akhirnya Grommets Tube yang doktor pasang pada sebelah telinga kanan aku telah tercabut pada 13 Oktober yang lepas Ikut kata doktor yang me...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Masdo Perih Jerih Chord

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Saat Jenazah Berada Di Liang Lahad