Chicken Royale 16 Set Menu Makanan Popular Di Chicken Royale


Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 13 Tertarik sungguh menu di Chicken Royale yang viral ini. Memang lain daripada yang lain! Tengok gambar pun boleh terliur, rasanya sudah tentu sedap. Apa kata hujung minggu ni anda pergi berkunjung di restoran Chicken Royale ni.
Jadi tunggu apa lagi, mari mengajak seluruh keluarga dan kawan anda pergi ke restoran Chicken Royale ini untuk merasai sendiri keenakkan makanan di restoran ini. Anda boleh lihat dulu menu apa yang terdapat restoran ini!
Pengasas Chicken Royale Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 14 Pengasas bersama Chicken Royale dikenali Encik Nazri sebagai Co-founder dan managing direktor di Chicken Royale yang mulanya berkerja di syarikat (GLC) sebagai kerja hakiki dan pernah menjadi general manager di syarikat swasta dalam industri makanan.
Beliau hingga sekarang masih bekerja dalam industri makanan dan melakukan kerja sampingan (bisnes Chicken Royale) yang merupakan bisnes kelapan beliau daripada selepas kahwin dan sekarang beliau dengan jayanya telah berjaya memiliki restoran sendiri.
Sejarah Pembinaan Chicken Royale
Selepas habis pengajiannya di universiti Encik Nazri mula banyak berbisnes dan beliau dapat idea untuk membuat resepi Ayam Peri-Peri dan ianya berhasil pada cubaan pertama di rumah beliau. Beliau cuba berkongsi masakannya dengan jiran tetangga dan ibunya sendiri untuk dapatkan ‘feedback’ dan terus mula melakukan bisnes pertamanya menggunakan food truck kecil di tepi jalan.
Pada tahun 2017 beliau mula berniaga tetapi ianya tidak laku dan hanya dapat menjual dalam 5-6 ekor ayam sahaja dalam sehari. Pada tahun 2018 ia mula membangun dan syukur kepada Ilahi pada tahun 2019 ianya sudah menjadi viral sehingga 2020 tetapi nasibnya tidak memberangsangkan akibat (PKP) pada tahun itu.
Akirnya beliau merasakan food truck yang digunakan untuk perniaganya tidak sesuai dan mula berjaya beralih kepada restoran pada tahun 2020. Akhirnya beliau berjaya dan telah memiliki sebanyak 9 cawangan di Malaysia. Lihat perjuangan Encik Nazri pengasas Chicken Royale di channel DESTINASI TV ini.
Set Menu di Chicken Royale Terdapat banyak set menu makanan di Chicken Royale ini. Mari lihat apakah menu-menu lazat yang ada di Chicken Royale ini:
Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 15 Set Couple HargaSet LailaRM 49.90Set MajnunRM 59.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 16 Set Keluarga HargaSet Demang RM 86.90Set Lanang RM 109.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 17 Set Ayam Crispy PedasHargaSet Kasturi Rm 18.90Set Lekir Rm 29.90Set LekiuRm 59.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 18 Set Ayam Peri-PeriHargaSet KasturiRM 18.90Set LekirRM 29.90Set LekiuRM 59.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 19 CR’s Special HargaSet SapurbaRM 39.90Burger ParameswaraRm 26.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 20 Set Keluarga (4-5 pax)Set BersiongRM 109.90Set Badang RM 86.90Set BuanaRM 139.90Set BanangRm 124.90Set MarewahRM 164.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 21 Set SingleHargaNasi TejaRM 18.90Nasi MahsuriRm 29.90Nasi KasumbaRM 31.90Nasi MayangRM 18.90 Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 22 AIR NOJITOHargaLychee, Lemon , Tropican, Kiwi, dan Passion RM 8.90 Penghasilan Chicken Royale Berjaya Menambat Hati Pelangan Kewujudan Chicken Royale ini banyak menarik selera orang ramai kepada makanan segera yang bervariasi membuatkan restoran ini sentiasa dipenuhi pelanggan. Pengasas Chicken Royale iaitu dikenali sebagai Papa CR’s mengatakan menu yang serba unik ini datang daripada ilhamnya sendiri yang gemar untuk mencuba kombinasi menu pelik.
Tak lupa juga ramai influencer datang dari jauh sanggup ke Chicken Royale ini semata-mata ingin mencuba menu-menu yang beraneka ini. Disaksikan video dari Syedot ASMR yang telah pergi ke Chicken Royale untuk merasai menu best seller!
Lokasi Chicken Royale Berhampiran Anda Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 23 Tak tahu lokasi Chicken Royale di mana? Anda rasa ada ke yang berhampiran dengan tempat anda? Jangan risau! Pengasas Chicken Royale sendiri dah sediakan website lokasi Chicken Royale untuk anda pergi ke restoran nanti tanpa sesat. Klik sahaja Lokasi Chicken Royale ini untuk bawa anda ke sana!
Perkhidmatan Penghantaran Secara Foodpanda Ke Lokasi Anda Chicken Royale: 16 Set Menu Makanan Popular di Chicken Royale 24 Anda rasa malas nak keluar rumah tapi rasa nak makan dekat restoran Chicken Royale? Jangan bersedih. Pesan sahaja melalui foodpanda untuk sampaikan pesanan anda. Dunia sudah canggih! Duduk rumah saja sudah boleh makan sedap. Pilih sahaja Penghantaran Chicken Royale yang terdekat dengan lokasi anda.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/01/chicken-royale.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Saya Tak Rasa Saya Cantik Terima Surat Makanan Jisoo Bp Kongsi Kisah Jadi Pelajar Popular

Saya Tak Rasa Saya Cantik Terima Surat Makanan Jisoo Bp Kongsi Kisah Jadi Pelajar Popular

papar berkaitan - pada 6/1/2024 - jumlah : 135 hits
Kalau cakap pasal idola wanita yang cantik nama Ji soo BLACKPINK pasti tidak akan terkecuali ARTIKEL BERKAITAN Terbaru pada 5 Januari Ji soo telah muncul sebagai tetamu dalam program baru Hye ri di YouTube iaitu Hyells Club dan ada bercerit...
Set Talam Menu Lauk Kampung Di Dapor Che Lah Shah Alam

Set Talam Menu Lauk Kampung Di Dapor Che Lah Shah Alam

papar berkaitan - pada 3/1/2024 - jumlah : 189 hits
nbsp Suami ajak makan tengahari di luar hujung minggu lepas Kak ana tanya nak ke mana Makan nasi dalam talam katanya Menu lauk kampung pula tu katanya Menarik Dia dapat info dari tiktok laa nih nbsp Set talam menu lauk kampung di Dapor Che ...
Bakers Cottage Senarai Menu Dan Harga Terkini Makanan Di Bakers Cottage Malaysia 2024

Bakers Cottage Senarai Menu Dan Harga Terkini Makanan Di Bakers Cottage Malaysia 2024

papar berkaitan - pada 8/1/2024 - jumlah : 115 hits
Bakers Cottage Senarai Menu dan Harga Terkini Makanan di Bakers Cottage Malaysia 2024 31 Siapa yang boleh menahan aroma roti dan pastri yang baru dibakar apabila anda melangkah ke Baker s Cottage Sudah tentu ianya mustahil jadi mengapa tida...
Cara Memilih Menu Makanan Untuk Berniaga Dari Rumah Katenya

Cara Memilih Menu Makanan Untuk Berniaga Dari Rumah Katenya

papar berkaitan - pada 28/12/2023 - jumlah : 144 hits
Aku share dan listkan 3 kriteria memilih menu makanan untuk di jual samada di restoran cafe bisnes dari rumah Kriteria no 2 paling penting dan ko kena baca sampai habis 1 Pilih menu yang sudah di kenali dan di gemari Menu nasi arab ni tak p...
Fungsi Hati 4 Tanda Penyakit Hati Dan 3 Makanan Yang Harus Dihindari Untuk Penyakit Hati

Fungsi Hati 4 Tanda Penyakit Hati Dan 3 Makanan Yang Harus Dihindari Untuk Penyakit Hati

papar berkaitan - pada 3/1/2024 - jumlah : 213 hits
Tahukah anda bahawa hati merupakan organ yang penting dalam tubuh badan kita Jika hati tidak dapat berfungsi dengan baik wujudlah risiko masalah kesihatan yang serius dan membimbangkan Perkongsian kali ini untuk memberitahu anda semua tenta...
Nasi Goreng Malaysia Di Undi 50 Makanan Paling Teruk Di Dunia

Nasi Goreng Malaysia Di Undi 50 Makanan Paling Teruk Di Dunia

papar berkaitan - pada 4/1/2024 - jumlah : 127 hits
Nasi goreng kambing adalah salah satu variasi nasi goreng tradisional yang berasal dari Malaysia tetapi juga populer di Singapura dan Indonesia Nasi goreng ini dibuat dengan campuran nasi daging kambing cincang wortel bawang merah bawang pu...
Pelancong China Di Kecam Netizen Kerana Cakap Makanan Malaysia Tidak Sedap

Pelancong China Di Kecam Netizen Kerana Cakap Makanan Malaysia Tidak Sedap

papar berkaitan - pada 3/1/2024 - jumlah : 121 hits
Puding Kayangan adalah sejenis pencuci mulut yang terkenal di Malaysia Ia biasanya dibuat dengan menggunakan roti coklat kismis susu coklat dan telur Puding ini disajikan dengan sos kastard berkrim yang lembut dan creamy Resipi untuk puding...
Bahaya Makanan Ringan Pada Kanak Kanak

Bahaya Makanan Ringan Pada Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 3/1/2024 - jumlah : 77 hits
1 Pernah tak anak kecil kita menjerit jerit dan mengamuk Mungkin mereka penat bosan atau marah 2 Pemakanan mereka boleh menjadi punca kepada kelakuan sebegini 3 Sebagai ibu bapa kita perlu berikan perhatian terhadap pilihan makanan anak kit...
Ketahui Makanan Yang Boleh Menyebabkan Perut Kembung Berangin

Ketahui Makanan Yang Boleh Menyebabkan Perut Kembung Berangin

papar berkaitan - pada 5/1/2024 - jumlah : 156 hits
1 Sesetengah individu kerap mengalami masalah perut kembung dan berangin Terutama mereka yang mempunyai masalah gastritis yang ringan dan irritable bowel syndrome 2 Terdapat beberapa makanan yang perlu diberikan perhatian Antara gejala masa...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango

Anak Lelaki Cenderung Ada Autisme 4 Kali Ganda Dari Perempuan Dr Say Kongsi Faktanya