Cheese Mania Showcase Pesta Penuh Keterujaan Dengan Kepelbagaian Cheese


 
Baru-baru ini AlongMurni (AM) berpeluang untuk turut sama hadir ke Acara Cheese Mania Showcase, yang ditaja oleh Real California Milk bertempat di Double Tree Hotel, The Intermark Kuala Lumpur. 
Acara ini dihadiri pelbagai tetamu, dari penulis blog dan pempengaruh tempatan kepada rakan kongsi perdagangan, semuanya mengambil bahagian dalam aktiviti yang menarik. AM sangat teruja kerana berpeluang menikmati pelbagai hidangan keju yang lazat dan menyelerakan sepanjang acara.
CHEESE MANIA SHOWCASE: PESTA PENUH KETERUJAAN DENGAN KEPELBAGAIAN CHEESE.

Kehadiran AM di sini dialu-alukan dan menerima beg cenderahati serta minuman istimewa KL Fog Mocktail dengan CC Foam sambil menikmati pameran produk keju yang nampak menyelerakan. Sepanjang acara berlangsung, AM dapat meninjau dan mengetahui pelbagai keju asli California Milk, daripada keju untuk jualan am hingga keju artisan.


AM berasa kagum dengan pelbagai pilihan produk keju California asli daripada jenama seperti Food for Friends, Fiscalini, Sierra Nevada, Point Reyes yang merangkumi kepelbagaian rasa dan aplikasi masakan. Jadi, tidak hairanlah bila Real California Cheese memenangi 31 Anugerah daripada Mesyuarat Persatuan Keju Amerika baru-baru ini.
Satu lagi aktiviti kegemaran AM adalah gerai foto interaktif dengan prop dan slogan yang mempromosikan Real California Milk. Para tetamu yang hadir digalakkan untuk kongsikan foto mereka di media sosial menggunakan hashtag #RealCaliforniaMilkMY, #RealCaliforniaMilk, and #RealCaliforniaCheese.



Untuk pengetahuan pembaca blog AlongMurni, Keju California diperbuat daripada susu berkualiti tinggi yang merupakan hasil keadaan cuaca yang baik, diet yang sesuai (lembu yang diberi makan bijirin), air segar dan senaman yang mencukupi.
California ialah negeri pengeluar tenusu tertinggi di Amerika Syarikat. Kilang tenusu menjalani pemeriksaan USDA yang teliti untuk memastikan ia mematuhi peraturan kerajaan yang ketat dengan standard keselamatan makanan yang tinggi.



Seterusnya, Chef Barbara dari California memperkenalkan hidangan mewah 5 santapan yang dibuat dengan keju asli California, dengan demonstrasi ringkas kepada tetamu yang hadir.
Hidangan termasuk Nasi Goreng Ketam Arancini dengan Sos Mangga Pedas, Everything But The Bagel Cheesy Potato Blintz dengan Salad Herba Segar, The Original California X Rendang Lasagne dan Salad Wedge Kecil dengan Keju Biru.



Di samping itu, AM berpeluang menyelami rasa keju yang lazat dalam sesi merasa khusus. AM menikmati enam jenis keju yang berbeza: Cheddar Sharp, Monterey Jack, Creamy Jalapeno Jack, Smokehouse Jack, Truffle Toma dan Blue Cheese. Semestinya kualiti dan perisa unik setiap jenis keju memberikan gambaran tentang kualiti tersendiri bagi setiap variati keju.
Malahan AM berasa teruja kerana berpeluang mencipta ‘cheese board DIY’ sendiri, menambah sentuhan peribadi dan menyeronokkan pada acara itu. Dengan bimbingan, AM belajar cara menyusun pelbagai keju dan ramuan dalam paparan yang menarik secara visual.


Suasana meriah dengan senyuman dan gelak tawa apabila tetamu yang hadir menonjolkan kreativiti masing-masing dalam aktiviti 'cheese board DIY' ini. Setelah siap merekabentuk, AM diminta mengambil gambar ciptaan untuk dimuat naik ke dalam media sosial untuk menyertai peraduan sosial Cheese Mania.
Dari aktiviti ini, lima pemenang bertuah telah dipilih dan dianugerahkan Papan Keju Edisi Terhad sebagai hadiah. Selain itu, Chef Barbara turut memilih tiga pemenang kreatif daripada peserta peraduan DIY Cheese Board. Ini menambahkan lapisan keseronokan dan rasa pengiktirafan kepada acara itu, meraikan kreativiti dan keterujaan para peserta. Para pemenang pastinya gembira membawa pulang Papan Keju Edisi Terhad terbesar sebagai hadiah daripada Chef Barbara sendiri.
Acara diakhiri dengan sesi bergambar bersama bagi memperingati hari tersebut. AM turut diberikan beg cenderhati sebelum berpisah, yang merupakan beg sejuk diisi empat jenis keju yang lazat: Monterey Jack, Cheddar Mild, Cheddar Sharp dan Pepper Jack, untuk membolehkan AM terus menikmati perisa keju Real California Milk di rumah.


Acara Cheese Mania Showcase ini bukan sahaja meraikan kepelbagaian dan perisa keju Real California Milk tetapi juga menekankan kepentingannya dalam gaya hidup yang seimbang dan menggembirakan. Acara ini memberikan inspirasi dan sebagai persediaan untuk menggabungkan keju asli premium ini ke dalam masakan perayaan dan menu sajian setiap hari .
Acara ini membuktikan kualiti dan daya tarikan keju Real California Milk, menawarkan alternatif yang sihat dan lazat kepada penggemar masakan dan pengguna yang mementingkan kesihatan.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.alongmurni.com/2024/08/cheese-mania-showcase-pesta-penuh-keterujaan-dengan-kepelbagaian-cheese.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
California Milk Cheese Mania Showcase Sensasi Keju Dalam Setiap Suapan

California Milk Cheese Mania Showcase Sensasi Keju Dalam Setiap Suapan

papar berkaitan - pada 9/8/2024 - jumlah : 94 hits
California Milk Cheese Mania Showcase Sensasi Keju Dalam Setiap Suapan Pernah jadi fenomena di Malaysia bila hampir semua jenis makanan dipadankan dengan keju Masa tu memang i ambil kesempatan sepenuhnya untuk merasai pelbagai rasa keju tap...
M M S Membawakan Dunia Penuh Keriangan Dan Perasaan Kekitaan Kepada Rakyat Malaysia

M M S Membawakan Dunia Penuh Keriangan Dan Perasaan Kekitaan Kepada Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 13/8/2024 - jumlah : 255 hits
Hi Korang M M S meningkatkan tahap keseronokan kempennya Fun for All yang akan berlangsung sepanjang tahun ini Melalui kempen ini M M S mengukuhkan komitmennya untuk memastikan setiap individu merasa diri mereka adalah sebahagian daripada s...
10 Puisi Singkat Penuh Makna Untuk Hari Kemerdekaan 17 Agustus

10 Puisi Singkat Penuh Makna Untuk Hari Kemerdekaan 17 Agustus

papar berkaitan - pada 3/8/2024 - jumlah : 124 hits
Tahun ini Indonesia merayakan Hari Kemerdekaan yang ke 79 pada tanggal 17 Agustus 2024 Tema peringatan kali ini adalah Nusantara Baru Indonesia Maju yang mencerminkan semangat untuk membangun Indonesia yang lebih baik melalui perubahan besa...
Profesi Penuh Tantangan Dan Ketelitian Ini Cara Dan Biaya Jadi Arkeolog

Profesi Penuh Tantangan Dan Ketelitian Ini Cara Dan Biaya Jadi Arkeolog

papar berkaitan - pada 29/7/2024 - jumlah : 72 hits
Berapa biaya yang harus dikeluarkan jika berminat mengambil jurusan arkeologi
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Wanita Kemboja Maut Dihempap Pokok Ketika Berniaga

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Buat Buat Bodoh Lebih Senang Dapat Perhatian

Sains Rangkaian Dan Penggunaannya Dalam Bidang Pertanian

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur

Cops On Hunt For Inmate Who Fled Sungai Buloh Hospital

Sepiring Celebrates 9 Years Of Uniting Malaysians Through Authentic Local Flavours


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Generate Unique Brand Names

Sesekali Belanja Anak Anak Fruit

Pencarian Bakat Penulis Muda

Filem Reeza Gtr

Tip Masak Ketam Telur Masin Sedap Tak Guna Banyak Bahan

Perubahan Gred Sspa Senarai Jawatan Disatukan Ditukar