Chamo Hq Pakar Baikpulih Handphone Depan Mata Hingga Ke Lokasi Pelanggan


CHAMO HQ - Pakar Baikpulih Handphone Depan Mata Hingga Ke Lokasi Pelanggan | Phone atau iPhone rosak pastinya akan buat kita pening kepala. Makin sakit hati bila kita hantar balik ke kedai yang dikunjungi semasa beli phone tersebut dan dengan selamba saja kedai tersebut bagi sebutharga untuk repair dengan kadar yang agak mahal. Aduh! Nak beli phone baru memang lagi tak ada duit. 

Pernah juga berlaku kunjungi kedai repair screen handphone murah untuk tukar skrin yang pecah tapi harganya mak dato' melampau benar. Pelik pula dalam hati ni dengan sebutharga yang tak masuk akal. Eh walaupun terdesak tapi tak kan sampai takde masa untuk survey harga kan? Kata nak jimat! 

Bila Google pula memang ada banyak cadangan kedai repair phone yang boleh dikunjungi. Sebagai contoh untuk areaa KL dan Selangor, ada kedai repair handphone Bangi, kedai repair hanpdhone murah Klang, kedai repair phone KL, kedai repair iPhone Setapak dan macam-macam lagi jenis kedai repair phone yang akan muncul. 

Tapi daku sebenarnya lebih suka dapatkan servis baiki handphone mengikut kepakaran mereka menyelesaikan setiap masalah. Sebagai contoh daku suka ke kedai repair screen handphone murah, kedai baiki skrin telefon pecah dan sebagainya berdasarkan testimoni dan survey tanpa memandang pada kuasa iklan semata-mata. Barulah lepas service rasa puashati. Dan dalam banyak-banyak kedai, daku agak tertarik dengan sebuah kedai repair phone untuk area KL dan Selangor yang di beri nama CHAMO HQ - Smartphone Repair & Service Centre


Antara Kelebihan Yang Ada Pada Team Chamo HQ - Smartphone Repair & Service Centre

1 - Mempunyai Kepakaran Yang Tinggi Dalam Ilmu Baiki Handphone

Chamo HQ semakin hari semakin terkenal. Ini kerana pihak mereka mempunyai kepakaran dalam bidang baiki handphone. Kiranya jika nakkan servis repair dengan pihak yang pakar dalam kerja baikipulih Hp ni, maka bolehlah pertimbangkan Chamo HQ untuk baiki masalah kerosakan yang ada pada handphone tu. 


2 - Memiliki Pengalaman Yang Luas Berkaitan iPhone Dan Gadget

Tidak hanya mementingkan soal kepakaran, pihak Chamo HQ turut mementingkan soal pengalaman untuk semua staf-staf mereka. Ini bagi memastikan masalah handphone pelanggan dapat cuba dibaiki dengan sedaya upaya berdasarkan jenis kerosakan yang ada. Tidaklah nanti timbul isu rosak kat bahagian lain tapi baiki kat bahagain yang lain pula. 



3 - Menawarkan Servis Pemeriksaan Handphone Untuk Tahu Jenis Kerosakan

Jika ke Chamo HQ ini tidak bererti kita wajib untuk terus tinggalkan handphone tersebut untuk di baiki. Kita boleh saja ke sana untuk minta pihak team Chamo HQ lihat-lihat dulu apakah sebenarnya masalah yang ada pada handphone sendiri tu. 

Tiada sebarang caj yang akan dikenakan jika sekadar ingin minta pihak Chamo HQ tolong tengok-tengokkan. Malah pihak Chamo HQ sendiri dengan sukarela akan bantu berikan nasihat apa yang perlu berkaitan dengan handphone tersebut.




4 - Boleh Berikan Sebut Harga Sebelum Mulakan Proses Baiki Supaya Tidak Over Budget

Setelah dilakukan pemeriksaan kita boleh minta sebut harga daripada pihak Chamo HQ ni. At least kita boleh tahu berapakah anggaran kos yang perlu dikeluarkan untuk servis baiki handphone berdasarkan jenis kerosakan yang berlaku. 

Jika rasa okay dan mampu bolehlah terus minta di baiki dan jika rasa masih belum cukup bajet boleh saja pulang dulu dan datang lagi nanti bila dah selamat dapat gaji. Chamo HQ sangat faham perkara ini, no problem! 




5 - Hanya Gunakan Bahan Ganti Yang Original 

Pihak Chamo HQ memang sangat pentingkan kualiti untuk semua barangan yang akan digunakan sebagai barangan ganti. Ini bagi memastikan handphone pelanggan dapat di baiki dan kembali berfungsi dengan baik. Jika takut boleh saja lihat handphone di baiki depan mata secara terus.




Khidmat Baiki Phone Secara Terus Depan Mata Pelanggan Menjadi Keutamaan 

Sekarang ni semakin hari semakin banyak kedai membaiki telefon dengan menawarkan perkhidmatan untuk membaiki telefon secara terus di depan mata kan? Tak mengapa itu tandanya kita sebagai pengguna boleh rasa lebih selamat dan gembira. Tidaklah nanti hati risau memikirkan apalah yang di buat pada handphone kesayangan tu.



Malah apa yang makin best, servis baiki handphone face to face begini hanya mengambil masa yang sangat cepat. Chamo HQ sendiri antara kedai repair phone face to face sepantas 30 minit saja untuk para pengguna sekitar area Kuala Lumpur dan Selangor. Perkhidmatan repair iPhone dan Hp di tempat begini dengan harga yang sangat berpatutan ternyata sangat memudahkan urusan semua pelanggan. 


CHAMO HQ Turut Sedia Ke Lokasi Pelanggan Untuk Lokasi Terpilih Di KL Dan Selangor 

Apa yang lebih menariknya lagi, pihak Chamo HQ bukan saja dapat beri servis baiki handphone secara fae to face tetapi juga boleh terus ke lokasi pelanggan untuk area KL dan Selangor. Sudahlah dapat beri servis depan mata, dapat pula datang secara terus ke lokasi yang di minta. Ehhh ini dah cukup bagus ni!! 



At least dengan adanya servis yang macam ini, para pelanggan tidaklah perlu buang masa pening kepala fikirkan kedai servis handphone yang perlu dikunjungi. Para pelanggan juga tidak perlu buang masa rempuh jem lepas penat habis waktu kerja semata-mata untuk baiki handphone yang bermasalah. Malah para pelanggan yang ada masalah pengangkutan juga dengan senang boleh dapatkan servis baiki handphone depan mata dengan lebih cepat dan senang. 

Terus terang daku amat terharu dengan semua servis dan kemudahan yang pihak Chamo HQ sudi sediakan untuk para pelanggannya. Patutlah Chamo HQ ni makin hari makin famous amos. Manakan tidak, pihak Chamo HQ memang pandai ambil hati para pelanggannya dengan kepakaran yang bagus bercampur dengan layanan yang mesra tahap VVIP. 



Kepuasan Pelanggan Menjadi Keutamaan No.1 

Servis terbaik! Sangat teliti dalam repair iPhone dan Hp. Staff pula sangat mesra. Banyak juga tips yang boleh dapat untuk penjagaan phone. Haa apa lagi yang kurang? Rasanya Chamo HQ berjaya menawan hati ni untuk menjadi salah satu kedai mantap untuk dapatkan servis baiki handphone untuk area Kuala Lumpur dan Selangor. Lihatlah sendiri wajah para pelanggan yang penuh rasa happy. 







Ohya, pada mulanya daku confuse juga dengan nama CHAMO HQ ni. Sebabnya nama 'CHAMO' ni macam dah selalu sangat daku dengar. Lepas daku godek lebih banyak info rupanya nama Chamo telah digunakan oleh banyak kedai repair phone. 

Bila daku tanyakan pada owner CHAMO HQ yang bernama Encik Zaki, kata beliau kedai repair phone dengan nama Chamo ini adalah tidak sama ownernya. Oh begitu rupanya... kiranya CHAMO HQ ni adalah perintis terawal servis phone face to face yang lebih otai la ni. Yelah dalam banyak-banyak, hanya CHAMO HQ saja yang guna perkataan 'HQ' kat situ... 



Handphone Sedang Bermasalah? Skrin Pecah Tak Nampak Apa? Tak Payah Risau Kerana Chamo HQ Sedia Menjadi Penyelamatnya! 


Bertuah betul warga KL dan Selangor kerana ada pihak seperti Chamo HQ yang boleh berikan servis baiki handphone depan mata pelanggan sepantas 30 minit saja. Siap boleh call atur temujanji untuk servis baiki di lokasi sendiri pula tu. Apapun daku ikut berbangga dengan adanya anak muda seperti team Chamo HQ ini yang bijak untuk berniaga menggunakan kepakaran dan minat yang mereka ada. 

So pada kalian di luar sana yang sedang ada masalah handphone bolehlah terjah secara terus ke premis milik Chamo HQ yang terletak di 118G, Jalan PUJ 3/2, Taman Puncak Jalil 43300 Seri Kembangan atau terus saja call mahupun whatsapp untuk sebarang pertanyaan yang lain. 




CHAMO HQ | PAKAR BAIKPULIH HANDPHONE KL & SELANGORCall / Whatsapp  : 017-282 8089Website | Facebook
Lokasi Premis :118G, Jalan PUJ 3/2, Taman Puncak Jalil 43300 Seri Kembangan


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sishawa.com/2019/07/Chamo-HQ-pakar-baiki-handphone-depan-mata-pelanggan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tahun Depan Pulau Komodo Mulai Ditutup Hingga 2021

Tahun Depan Pulau Komodo Mulai Ditutup Hingga 2021

papar berkaitan - pada 18/7/2019 - jumlah : 167 hits
Kepala Dinas Pariwisata Nusa Tenggara Timur Wayan Darmawa mengatakan penutupan Pulau Komodo yang masuk dalam kawasan Taman Nasional Komodo sudah pasti akan dilakukan pada awal 2020 Wayan mengatakan bahwa Presiden Joko Widodo juga sudah setu...
Jumlah Urine Di Kolam Renang Umum Setara Dengan 20 Galon Bisa Akibatkan Iritasi Mata Hingga Masalah Pernapasan

Jumlah Urine Di Kolam Renang Umum Setara Dengan 20 Galon Bisa Akibatkan Iritasi Mata Hingga Masalah Pernapasan

papar berkaitan - pada 27/7/2019 - jumlah : 266 hits
Kolam renang umum sering didatangi saat seseorang atau sebuah keluarga yang tak memilikinya di rumah Sayangnya laiknya tempat umum lainnya kolam renang umum juga berarti digunakan banyak orang dan tentunya tidak bersih Walau petugas rutin m...
Gapura Ac Hingga Pot Bunga Pn Semarang Jadi Barang Bukti Suap Hakim Lasito

Gapura Ac Hingga Pot Bunga Pn Semarang Jadi Barang Bukti Suap Hakim Lasito

papar berkaitan - pada 25/7/2019 - jumlah : 128 hits
Dua gapura AC banner yang masih terpasang dua ruangan sidang lima pot bunga dan ruang tahanan menjadi barang bukti kasus suap hakim Lasito
Diusir Karena Bawa Unggas Curian Ponakan Aniaya Paman Hingga Tewas

Diusir Karena Bawa Unggas Curian Ponakan Aniaya Paman Hingga Tewas

papar berkaitan - pada 25/7/2019 - jumlah : 179 hits
Penganiayaan itu berawal saat Zul mendatangi kediaman pamannya Selasa Dia membawa seekor ayam dan entok
Diduga Mengantuk Pengendara Motor Di Tangsel Tabrak Truk Hingga Tewas

Diduga Mengantuk Pengendara Motor Di Tangsel Tabrak Truk Hingga Tewas

papar berkaitan - pada 24/7/2019 - jumlah : 147 hits
Korban langsung menabrak bagian belakang truk hingga ban cadangan truk terlepas
Istimewa Ada Paket Kredit Mobil Daihatsu Hingga 8 Tahun Di Giias

Istimewa Ada Paket Kredit Mobil Daihatsu Hingga 8 Tahun Di Giias

papar berkaitan - pada 24/7/2019 - jumlah : 183 hits
Astra Credit Companies bagian dari Astra Financial menyediakan tenor atau masa kredit hingga 8 tahun bagi pengunjung GIIAS yang berniat membeli mobil Daihatsu Tenor 8 tahun ini khusus dibuat hanya untuk merek Daihatsu
Catatan Sejarah Gempa Dan Tsunami Di Bali Hingga 2019

Catatan Sejarah Gempa Dan Tsunami Di Bali Hingga 2019

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 179 hits
Terjadinya gempa bumi yang berkekuatan 5 8 magnitudo di Bali pada Selasa lalu menambah daftar sejarah gempa bumi di Bali dan ada juga yang menimbulkan tsunami
Kejam Kisah Budak Seks Isis Dipaksa Berhubungan Sampai Mati Hingga Makan Bayi Sendiri

Kejam Kisah Budak Seks Isis Dipaksa Berhubungan Sampai Mati Hingga Makan Bayi Sendiri

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 263 hits
Mendengar nama ISIS pasti sebagian besar dari kita mengingat aksi teror mereka di Indonesia dan seluruh dunia Namun selain aksi teror ada banyak kisah mengerikan tentang ISIS lainnya Salah satunya kisah budak se ks ISIS Di mana mereka menja...
Dari Kuli Bangunan Hingga Pemain Sinetron Hidup Mimi Peri Berubah Drastis Kini Jadi Orang Kaya

Dari Kuli Bangunan Hingga Pemain Sinetron Hidup Mimi Peri Berubah Drastis Kini Jadi Orang Kaya

papar berkaitan - pada 25/7/2019 - jumlah : 1137 hits
Bahkan selama dirinya menjajal dunia Instagram Mimi Peri disebut sebut udah jadi miliarder lo
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Nostalgia Bedak Sejuk

Moto Distracto Steady Garage Customizes The New Honda Motocompacto

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional