Cara Mula Bisnes Di Lazada Anda Perlu Tahun 5 Perkara Ini Terlebih Dahulu



Pada hari ini, semakin ramai yang mula menjual produk dan perkhidmatan secara online kerana model bisnes ini mudah diuruskan serta tidak memerlukan kos yang banyak.
Antara satu cara bisnes online yang paling popular hari ini ialah dengan menjual produk di laman web marketplace online seperti LAZADA.
Boleh dikatakan hampir setiap bisnes offline dah mula menjual produk di Lazada kerana ianya mempunyai pasaran yang sangat luas, mudah untuk mendapatkan pembeli, semua pembelian diuruskan secara automatik DAN paling penting. TIDAK PERLUKAN SEBARANG KOS!
Bayangkanlah jika menang ada yang mampu menjana minimum RM100 sehari dengan hanya menjual pakaian di Lazada. Kalau 30 hari dapat jualan konsisten begitu, beliau mampu menjana keuntungan lebih RM3,000 secara part-time sahaja.
RM3,000 ini hanya untuk jualan hari biasa sahaja.. Kalau tiba jualan istimewa seperti jualan Hari Raya, Chinese New Year (CNY), 11/11 atau 12/12, jualan tersebut mampu mencapai 5 angka dalam masa sehari sahaja. Ianya sangat berbaloi-baloi!
Jika anda seorang peniaga offline atau berniaga seperti biasa di kedai dan mempunyai banyak stok produk di tangan, sangat disarankan untuk anda mula menjual produk anda di Lazada. Ini kerana anda pasti mampu menjualnya dengan mudah dan pantas secara online tanpa keluarkan sebarang kos lain pun.
Tapi sebelum anda mula nak menjual di Lazada, anda perlu tahu 5 perkara yang penting ini agar anda tidak tertanya-tanya di kemudian hari.
1)  Anda sebenarnya tidak perlu mengeluarkan sebarang kos atau bayaran pun untuk mula menjual produk anda di Lazada. Ianya percuma!
2)  Pihak Lazada akan mengenakan caj sekitar 2% daripada jumlah harga produk anda HANYA JIKA ianya berjaya dijual dan sampai ke tangan pelanggan. Selagi tiada jualan, anda tidak akan dikenakan secara caj pun
3)  Pihak Lazada akan membayar semua jumlah keuntungan hasil jualan produk sebanyak 2 kali setiap bulan.
4)  Para pembeli di Lazada boleh membayar produk anda secara online banking ataupun secara offline termasuk pembayaran di 7 Eleven mahupun secara COD (Cash On Delivery).
5)  Semua jenis barangan boleh dijual di Lazada KECUALI:

Senjata, bahan kimia, atau bahan toksik merbahayaGambar, video mahupun game yang lucah dan tidak senonohJenis barang yang berkaitan mencetuskan perbalahan agama atau politikPerisian yang cetak rompak atau merbahayaPeralatan telekomunikasi yang tidak selamat untuk digunakan.
"Dah faham serba sedikit tentang Lazada dan hati anda mula berkobar-kobar mahu menjual di Lazada sekarang juga?"
Rileks dulu...
Seperti platform lain, anda perlukan ilmu yang lengkap untuk memastikan anda mampu menjual produk anda dengan lancar di Lazada TANPA alami sebarang kerugian mahupun pembaziran masa dan tenaga.
Baru-baru ini saya terjumpa sebuah ebook lengkap tentang cara mula bisnes SERTA mempromosikan produk dengan lebih berkesan di Lazada dari A sampai Z.. 9/10 daripada pembeli ebook ini telah berjaya menjana minimum 4 angka sebulan di Lazada tau!
Saya sangat yakin ebook yang bertajuk "Panduan Bisnes Lazada" ini mampu membantu anda membina bisnes dengan lebih berjaya di internet serta mampu menjual produk dengan lebih mudah & pantas tanpa keluarkan sebarang kos tambahan.
Ebook yang ditulis oleh seorang seller sendiri yang berpengalaman lebih 5 tahun menjual secara online di Lazada dan telah berjaya menjana keuntungan lebih 5 angka sebulan. Ebook ini ditulis hasil daripada pengalaman beliau membina bisnes dari kosong di Lazada.
Antara perkara yang anda akan pelajari menerusi ebook ini ialah :

Cara mendaftar di Lazada dari A sampai Z (tutorial lengkap untuk seller)Cara listing produk dengan lebih berkesanCara proses order yang masuk dengan lebih lancarCara terbaik menyelesaikan pelbagai masalah pelangganCara promosikan produk anda dengan lebih berkesan di LazadaCara membina lazada store yang mengancam & cara mudah mempromosikannya di internetCara mencari stok tambahan yang murah & berkualiti untuk dijual di Lazada
Dengan ilmu lengkap yang dibekalkan dari ebook ini, anda pasti mampu menjual produk anda dengan lebih lancar dan mampu menjana keuntungan lumayan hanya dengan menjalankan bisnes anda di Lazada.
Kini menjana pendapatan online daripada bisnes offline anda adalah tidak mustahil. Ianya terbukti sangat mudah, pantas dan menguntungkan anda!
Jom mula belajar cara sebenar memulakan bisnes online di Lazada hari ini juga. Untuk info lanjut, boleh sahaja klik gambar dibawah dan boleh dapatkan dengan harga RM100 sahaja.
Jangan risau, akan disediakan group support yang mana ada admin yang akan membantu anda bagi hal-hal bisnes sebagai seller di Lazada

Jom mula berniaga di Lazada!!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aimanabdullah.com/2023/01/cara-bisnes-di-lazada.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tak Perlu Kelas Baca Buku Banyak Banyak Mak Ayah Praktik Cara Ni Nak Rangsang Anak 0 6 Tahun

Tak Perlu Kelas Baca Buku Banyak Banyak Mak Ayah Praktik Cara Ni Nak Rangsang Anak 0 6 Tahun

papar berkaitan - pada 10/1/2023 - jumlah : 154 hits
Usia dari satu hingga enam tahun diketahui sebagai usia emas buat anak anak kecil kita membesar Maka rangsanglah minda anak sebaiknya ketika bersama anak Tak perlu kos yang tinggi dengan membeli flash card atau membeli banyak buku buku maha...
Sumbangan Tunai Rahmah Cara Semakan Permohonan Pembayaran Bagi Tahun 2023

Sumbangan Tunai Rahmah Cara Semakan Permohonan Pembayaran Bagi Tahun 2023

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 158 hits
Sumbangan Tunai Rahmah Cara Semakan Permohonan Pembayaran Bagi Tahun 2023 Terbaru Perdana Menteri Malaysia ke 10 Datuk Seri Anwar Ibrahim baru sahaja mengumumkan bahawa kerajaan telah bersetuju untuk memberi bantuan tunai kepada rakyat Mala...
5 Perkara Pengguna Kad Kredit Harus Ambil Tahu Di Awal Tahun

5 Perkara Pengguna Kad Kredit Harus Ambil Tahu Di Awal Tahun

papar berkaitan - pada 10/1/2023 - jumlah : 337 hits
Bismillahirrahmanirrahim Selamat datang tahun 2023 moga tahun ini lebih baik lebih sukses dari segi apapun yang kita lakukan moga tahun ini memberi lebih kebaikan buat kita InsyaALLAH Anda pengguna kad kredit seperti saya Jika dulu saya ada...
Adore Sangat Family Hanania Ni Bagi Tazkirah Sambut Malam Tahun Baru Cara Johan Ozlynn Dipuji

Adore Sangat Family Hanania Ni Bagi Tazkirah Sambut Malam Tahun Baru Cara Johan Ozlynn Dipuji

papar berkaitan - pada 2/1/2023 - jumlah : 129 hits
Jika diantara kita memilih untuk membawa anak menikmati bunga api penuh bercahaya di malam tahun baru lain pula kisahnya dengan pasangan selebriti ini Johan dan Ozlynn Waty yang memilih untuk berkumpul bersama ahli keluarga Tidak hanya maka...
5 Cara Supaya Impian Hidup Anda Tercapai Perlu Perbaharui Setiap Tahun

5 Cara Supaya Impian Hidup Anda Tercapai Perlu Perbaharui Setiap Tahun

papar berkaitan - pada 14/1/2023 - jumlah : 155 hits
Bila bercakap mengenai impian hidup Mesti kalian pun memiliki dalam kehidupan Tipu jika tiada satu pun dalam senarai hidup kan Ini termasuklah saya sendiri Ingat roadtax je ke perlu perbaharui impian hidup pun saya akan perbaharui setiap ta...
Cara Semak Bonus Dividen Asb Diperoleh Tahun 2022

Cara Semak Bonus Dividen Asb Diperoleh Tahun 2022

papar berkaitan - pada 1/1/2023 - jumlah : 303 hits
Inilah yang ditunggu tunggu oleh orang ramai sejak pengumuman dividen ASB yang dibuat pada iaitu untuk semak dividen yang diperoleh dan tahu berapa sebenarnya jumlah yang anda peroleh selepas pelaburan dibaut selama setahun Mungkin ada anta...
Pakar Kongsi Cara Rangsang Otak Anak Bawah 7 Tahun Kalau Tak Buat Rugi Sangat

Pakar Kongsi Cara Rangsang Otak Anak Bawah 7 Tahun Kalau Tak Buat Rugi Sangat

papar berkaitan - pada 13/1/2023 - jumlah : 234 hits
Hadiah terbaik daripada mak ayah kepada anak adalah rangsangan perkembangan otak anak semasa anak umur 6 tahun ke bawah Menurut Terapis Cara Kerja Puan Maryam Jamadi 90 perkembangan otak adalah semasa umur 6 tahun ke bawah Ramai mak ayah in...
Bercuti Ke Selangor Untuk Cuti Penutup Tahun 2022

Bercuti Ke Selangor Untuk Cuti Penutup Tahun 2022

papar berkaitan - pada 3/1/2023 - jumlah : 273 hits
Bercuti Ke Selangor Untuk Cuti Penutup Tahun 2022 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Akhir akhir tahun 2022 media sosial rakan rakan meriah dengan perkongsian percutian mereka Pada asalnya memang tak ada perancangan untuk bercuti mem...
Tahun Baru Harapan Baru

Tahun Baru Harapan Baru

papar berkaitan - pada 3/1/2023 - jumlah : 73 hits
Selamat datang 2023 Dah tanam azam baru untuk tahun baru nie Kalau ada baguslah sebab dengan adanya azam kita akan jadi lebih mudah untuk menentukan sesuatu tujuan Azam merupakan janji yang dibuat kepada diri sendiri untuk melakukan sesuatu...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Kaswi Gula Melaka

Effective Networking In Business

Doa Masuk Pasar Baca Doa Ini Apabila Pergi Ke Pasar

Lafaz Tasbih Kaffarah Sebagai Doa Pembersih Majlis

Rabbana Atina Fid Dunya Hasanah