Cara Memilih Makanan Kucing Dan 3 Makanan Kucing Terbaik


 Kucing tahu apa yang mereka suka makan, dan banyak yang tidak mahu menyimpang dari apa yang mereka mahu makan tanpa membujuk. Ramai orang menganggap ini kerana kucing sukar, tetapi selektivitinya sebenarnya adalah sifat evolusi yang menghalangnya daripada memakan makanan beracun. Ringkasnya, kucing anda hanya memakan makanan tertentu sebagai anak kucing dan kini yakin hanya makanan tersebut yang selamat.


Anda harus mendekati membeli makanan kucing dengan cara yang sama seperti anda mendekati sarapan: mulakan dengan makanan yang seimbang dari segi pemakanan. "Anda memerlukan makanan yang lengkap dan seimbang yang sesuai untuk tahap kehidupan kucing anda," kata Bruce Kornreich, DVM, pengarah Pusat Kesihatan Cornell Feline di Ithaca, New York.
Inilah sebabnya mengapa jenis protein, rasa mulut, dan jenis makanan boleh menjadi sangat penting bagi kucing dewasa. Untuk menjadikan waktu makan lebih mudah, cubalah menguraikan pilihan kucing anda sendiri dari segi protein pilihan, jenis makanan pilihan - dan, jika kucing anda makan makanan basah, rasa mulut. Setelah anda mengetahui pilihan kucing anda, anda boleh memilih makanan yang dia gemari.


Kornreich mengesyorkan mencari label pemakanan dari Association of American Feed Control Officials (AAFCO), sebuah organisasi bukan untung yang menilai apa yang ada dalam makanan haiwan peliharaan dan makanan haiwan kesayangan. Oleh kerana kucing adalah karnivor, daging adalah bahagian penting dalam diet seimbang, yang ditekankan oleh Kornreich.


"Sekiranya produk sampingan daging dan daging adalah antara ramuan pertama yang disenaraikan, ini menunjukkan bahawa makanan itu mungkin mengandungi cukup banyak bahan haiwan untuk menyediakan asid amino dan asid lemak penting," kata Kornreich. Tetapi kucing tidak boleh hidup dengan daging sahaja.


"Kucing perlu mendapatkan nutrien seperti kalsium, fosforus dan vitamin D dari bahan lain," kata Shelly Ferris, DVM, pengarah serantau Petco Veterinary Services.


Dia mengesyorkan mencari makanan kucing dengan "ramuan keseluruhan semula jadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran dan karbohidrat berkualiti tinggi seperti beras, gandum atau kentang."


Berita baik. Kucing anda memerlukan anda. Mereka juga memerlukan makanan kucing yang tepat, bukan hanya semangkuk makanan anjing yang terpisah. Seperti makanan anjing, terdapat banyak pilihan di pasar mengenai makanan kucing. "Kucing sering dianggap dan diberi makan sebagai anjing yang lebih kecil," kata Tim Julien, DVM, ketua pegawai perubatan di Paz Veterinary di Austin, Texas. "Ternyata kucing bukan anjing kecil. Kucing wajib, atau ketat, karnivor dan mempunyai keupayaan menurun untuk mencerna dan menggunakan karbohidrat. "
Jadi apa makanan kucing terbaik untuk karnivor wajib anda? Kami berjumpa dengan pakar mengenai cara mengetahui makanan kucing mana yang sesuai untuk anda dan kucing anda, dan juga mengumpulkan beberapa pilihan makanan kucing terbaik di sekitar.
Makanan Kucing yang terbaik dan paling laris. 
#1

Boleh di dapati di Watson dan Lazada
Prodiet ProDiet Broth, sup berkualiti tinggi yang dibuat dengan daging tuna yang dikisar dan sayur-sayuran kaya nutrien. Hidangkan makanan hibrid dengan kandungan air tinggi yang meningkatkan penghidratan atau gunakan sebagai penambah kibble untuk mewujudkan pengalaman makan yang menyeronokkan. Penyelesaian sensasi yang sedap yang pasti akan disukai oleh kucing anda.
#2
Boleh di dapati di Watson 
Kucing anda tahu apa yang mereka mahukan, dan apa yang mereka mahukan adalah rasa Sheba yang sedap. Manjakan kucing anda dengan makanan elegan Sheba Perfect Portions Pate Wet Cat Food, dibuat dengan rasa yang tidak dapat ditolak yang diilhamkan oleh sajian kuliner kegemaran anda sendiri. Pek makanan kucing basah yang lembut ini mempunyai tiga resipi makanan laut yang lazat dengan tekstur ringan yang enak yang akan dimakan kucing anda. Selain itu, ia dibuat tanpa biji-bijian, jagung, atau perasa tiruan atau pengawet. Sheba Perfect Portions menawarkan dua hidangan yang selesa di dalam dulang bersaiz kanan untuk santapan yang enak setiap masa. Tunjukkan pada kucing anda bahawa makanan kucing lembap yang lembut dan bebas bijirin ini pasti dapat memuaskan selera makan. Nikmati setiap saat yang lazat dengan Makanan Kucing Basah Sheba: Apa yang Diminta Kucing. Jumlah jejak mungkin ada kerana hubungan silang semasa pembuatan. Pemakanan: Protein mentah (min.) 7.0% Lemak mentah (min.) 2.5% Serat Kasar (maks.) 1.5% Kelembapan (maksimum) 84.0% Abu (maksimum) 3.5% Taurin (min.) Kandungan Kalori 0.06% ( Dikira): 1010 kcal ME / kg, 38 kcal ME / hidangan. 





#3 

Whiskas lengkap makanan kucing tuna kering 2kg whiskas adalah salah satu jenama makanan kucing yang paling popular. Kucing nampaknya sangat menyukainya! sedap dan bagus untuk kucing pussy dewasa anda, rangkaian kering dewasa whiskas mengandungi bahan memperkaya yang cantik dan rangup. Dengan bekalan makanan kucing tuna whiskas yang kering sebanyak 2kg ini, rakan berbulu anda akan mengetap bibir dan mengucapkan terima kasih! serat dalam makanan mengembang di perut, menjadikan kucing anda kenyang! terdapat banyak ramuan bermanfaat yang akan membantu kucing anda kekal sihat dan kuat. Makanan kucing kering adalah alternatif yang baik untuk makanan kalengan biasa kerana ia tahan lebih lama. Sekiranya anda membiarkan kucing anda bersendirian semasa bekerja, makanan kering adalah baik untuk meletakkan kucing anda untuk merumput, terutama untuk digunakan di pengumpan graviti. Sesuai untuk kucing dewasa. Ciri-ciri yang bermanfaat: minyak semula jadi vitamin Perisa serat protein: berat tuna: pemakanan 2kg: kelembapan 6% serat 1.5% protein 37% lemak 12% karbohidrat38% magnesium 0.07% sodium 0.92% kalsium 1.11% phosporus 0.9%




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://infojelita.blogspot.com/2021/07/makanan-kucing-terbaik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
4 Cara Terbaik Akhiri Pertengkaran Dengan Pasangan Anda

4 Cara Terbaik Akhiri Pertengkaran Dengan Pasangan Anda

papar berkaitan - pada 28/6/2021 - jumlah : 194 hits
Pertengkaran merupakan salah satu hal yang sering terjadi dalam suatu hubungan Terkadang pertengkaran tersebut bisa berubah menjadi panas ketika pasangan saling memaki dan menjatuhkan Jika pertengkaran panas ini sering terjadi dan dibiarkan...
Cara Rebus Telur Terbaik

Cara Rebus Telur Terbaik

papar berkaitan - pada 28/6/2021 - jumlah : 244 hits
Cara Rebus Telur Terbaik Susah ke nak rebus telur Ada yang kata selalu dapat telur yang masaknya tak seperti diharapkan Asyik tak menjadi terlebih masak sangat pun tak sedap untuk rebusan telur untuk menu biasa ya Lainlah anda nak masak tel...
Cara Ambil Gambar Terbaik Semasa Melancong

Cara Ambil Gambar Terbaik Semasa Melancong

papar berkaitan - pada 5/7/2021 - jumlah : 243 hits
Nahh cara amik gambar dgn angel yg betul Baru lah member happy gambar dia lawo haha Kongsi dgn semua ya Tinggalkan ruang kosong lebih di bahagian atas kepala berbanding bahagian bawah kaki
Yoodo Power Pass Cara Langgan Sim Percuma Pelan Terbaik Unlimited 2021

Yoodo Power Pass Cara Langgan Sim Percuma Pelan Terbaik Unlimited 2021

papar berkaitan - pada 23/6/2021 - jumlah : 317 hits
yoodo power pass sim prepaid terbaik 2021 kenapa pilih yoodo lihat video dibawah
Ahli Cara Terbaik Cegah Penularan Covid 19 Dengan Hindari Kerumunan Dan Vaksinasi

Ahli Cara Terbaik Cegah Penularan Covid 19 Dengan Hindari Kerumunan Dan Vaksinasi

papar berkaitan - pada 23/6/2021 - jumlah : 198 hits
Vaksin COVID 19 menurut Prof Kusnandi dinilai sudah efektif dalam memberikan tingkat perlindungan yang diperlukan
5 Perkhidmatan Penghantaran Makanan Terbaik Di Malaysia

5 Perkhidmatan Penghantaran Makanan Terbaik Di Malaysia

papar berkaitan - pada 12/7/2021 - jumlah : 438 hits
5 Perkhidmatan Penghantaran Makanan Terbaik di Malaysia PKP nak tak nak kita kena ikut Wajib ikut Walaupun kelihatan agak membosankan tetapi ianya jauh lebih baik daripada terpaksa berdepan dengan risiko bahaya Syukur bila ada pihak yang me...
Medical Card Terbaik Cara Pilih Medical Card Terbaik Di Malaysia

Medical Card Terbaik Cara Pilih Medical Card Terbaik Di Malaysia

papar berkaitan - pada 12/7/2021 - jumlah : 254 hits
Terdapat 10 cara untuk memilih Medical Card Terbaik di tahun 2021 dan kad insuran kesihatan yang Murah samada untuk bayi dalam kandungan warga emas anak guru oku penyakit sedia ada keluarga ibu bapa cover bersalin klinik Pada Kali ini kami ...
Begini Cara Memilih Pakaian Tidur Yang Nyaman Digunakan

Begini Cara Memilih Pakaian Tidur Yang Nyaman Digunakan

papar berkaitan - pada 24/6/2021 - jumlah : 204 hits
Tidak hanya saat beraktifitas saja saat tidur pun Anda membutuhkan pakaian yang nyaman untuk digunakan Pakaian yang nyaman akan mempengaruhi kualitas tidur seseorang sehingga tidur pun akan menjadi lebih nyenyak Nah bila tidur Anda berkuali...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Saat Jenazah Berada Di Liang Lahad

The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb