Cara Jana Pendapatan Melalui Affiliate Klikjer Sehingga 4 Angka



Grab peluang ini untuk ketahu cara jana pendapatan sampingan melalui affiliate Klikjer sehingga 4 angka dengan mudah dan lumayan. Ini adalah berdasarkan pengalaman sendiri selama hampir 3 tahun sertai program ini. Dan sudah berjaya peroleh komisyen sehingga 4 angka.
Sebelum kita mula, saya tunjukkan komisyen terbaru sebagai bukti, anda juga boleh jana pendapatan melalui affiliate Klikjer ini
Setiap hari kita dengar pelbagai masalah tentang mereka tidak cukup pendapatan lagi-lagi di era pandemik dan lockdown. Kadang bukan tidak cukup tetapi hilang pekerjaan. Tidak boleh tidak, kena juga cari sumber pendapatan lain bagi menampung kehidupan seharian.
Dengan permasalahan itu juga, kini timbul solusi iaitu melalui teknologi. Manakan tidak, dengan internet sebenarnya kini kita juga boleh buat duit sampingan. Melalui aplikasi telefon, affiliate, dropship, bussiness online dan sebagainya. Rasanya hampir setiap orang di Malaysia pasti mempunyai telefon pintar di tangan.
BACA : Cara Buat Duit Online Secara Santai Menggunakan 5 Aplikasi
Jadi salah satu cara untuk anda jana pendapatan adalah dengan sertai program affiliate. Apa itu affiliate? Secara asasnya konsep adalah sama seperti dropship. Anda tidak perlu pegang produk dan anda hanya buat jualan sahaja dan peroleh pendapatan melalui komisyen. Inilah yang ditawarkan oleh Klikjer.
Tetapi affiliate Klikjer tidak menawarkan produk fizikal tetapi menjual barangan eBook Perniagaan. Komisyen diperoleh apabila ada mereka yang membeli dengan menggunakan LINK anda. Lagi banyak orang beli, lagi banyak komisyen anda peroleh. Ya, ini semata-semata perniagaan. Bukan skim cepat kaya. Sebab tu saya kongsikan dengan anda.

Jadi Apa Yang Ditawarkan Oleh Klikjer?Klikjer satu platform jualan eBook Perniagaan. Sehingga kini terdapat lebih 40 jenis eBook yang disediakan. Rata-rata adalah berkaitan perniagaan. Bagaimana anda ingin memulakan sesebuah perniagaan. Jadi eBook ini menawarkan solusinya.
Anda eBook Best Seller setiap bulan seperti Bisnes Shopee, Bisness Makan Delivery, Bisnes Lazada, Bisnes Tudung, Bisnes Air Balang, Bina, Ecommerce, Belajar Saham, Tips Lulus Temuduga Kerajaan pun ada dan banyak lagi. Anda boleh lihat sendiri senarai penuh disini. Jadi, anda hanya promosikan link yang diperoleh sehingga mereka membuat pembelian. 
Kelebihan Platform KlikjerTapi mungkin anda dah biasa dengan affiliate dan nak tahu apa kelebihan yang ditawarkan oleh Klikjer ni. Antara yang saya find out kelebihan dan bestnya Klikjer ini adalah:

Komisyen adalah sebanyak 50% bagi setiap eBook (Harga eBook RM100, anda peroleh RM50 bagi setiap pembelian)Pembayaran dibuat secara konsisten pada hari ke 4-5 pada setiap bulan (secara automatik)Cookies 30 hari (ini bermakna, jika mereka pernah klik link anda, bila-bila sahaja mereka boleh beli dalam masa 30 hari. Anda tetap dapat komisyen)Setiap eBook yang dijual disediakan Group SupporteBook yang uptodate (anda peroleh produk yang uptodate secara percuma)Menarik bukan?
Lebih menarik lagi, pendaftaran adalah PERCUMA!
Anda boleh buat duit tanpa modal pun. Perlu usaha sahaja!
Jadi bagaimana nak mula? Disini saya akan tunjukkan cara daftar dan cara promosikan link affiliate anda di blog atau laman media sosial anda.
Cara Daftar Sebagai Affiliate KlikjerLangkah 1:
Anda perlu daftar terlebih dahulu di Homepage Klikjer
Langkah 2:
Masukkan segala maklumat peribadi yang diperlukan seperti username, password, nama penuh, alamat, emel, nombor telefon, nombor kad pengenalan beserta nombor akaun bank bagi tujuan withdrawal kelak. (Maybank, CIMB, RHB atau Public Bank sahaja)

Langkah 3:
Klikjer akan menghantar emel bagi tujuan verifikasi. Anda klik pada link yang diberi.

Langkah 4:
Selesai! Kini anda sudah boleh Log In menggunakan username dan password yang telah ditetapkan sebelum ini.

Cara Promosikan Link Affiliate KlikjerCara promosi ini tidak terhad seperti yang saya tunjukkan ini sahaja. Saya kongsikan ini adalah berdasarkan cara yang saya buat selama ini untuk jana pendapatan.
Dalam Klikjer, mereka sediakan 4 cara promosi iaitu melalui:

VideoBannerEmail LinksEmail TemplatesSaya lebih tumpukan kepada Banner dan Email Link sahaja. Banner adalah terhad, kerana ianya boleh dikongsikan di blog sahaja. Manakala email links boleh dibuat promosi di blog dan juga platform media sosial seperti twitter atau facebook.
1.  Promosi Melalui BannerAnda pergi ke Homepage Klikjer dan klik "Marketing Materials" pada bahagian kiri dan pilih "Banners"

Jadi disini disediakan senarai eBook yang anda mahu buat promosi. Anda bebas memilih. Sebagai contoh, saya mahu promosi Bisnes Shopee. 
BACA : Cara Mendaftar Dan Berniaga Di Shopee Terkini
Saya klik pada BisnesShopee.com dan klik Display Banners

Jadi disini terdapat 4 jenis saiz banner yang anda boleh gunakan dan diletakkan di blog anda. Anda copy Source Code, kemudian buka blog dan pergi Layout > Add a gadget > HTML/JavaScript dan paste code yang anda peroleh tadi.


Kemudian banner akan terpapar di halaman blog anda. Jika ada yang klik dan buat pembelian, anda peroleh 50% komisyen.


2.  Promosi Melalui Email Links
Anda pergi ke Homepage Klikjer dan klik "Marketing Materials" pada bahagian kiri dan pilih "Email Links". Pilih eBook (BisnesShopee.com) dan klik Display Email Links
Kemudian anda copy code "ASCII/Text Version - For use in Plain Text emails" dan paste sama ada di Blog atau di facebook/twitter

▸Promosi di BlogJika di blog, saya suka buat promosi melalui tanam link di dalam teks atau gambar. Ianya akan membawa terus ke page landing eBook tersebut.
Anda boleh buat promosi dengan menceritakan sedikit kelebihan eBook tersebut. Isi kandungan eBook, apa yang diperoleh atau cara buat pembelian. Pada akhirnya, anda sediakan LINK (mempunyai link affiliate) anda untuk pembelian



▸Promosi di Facebook/TwitterJika di facebook atau twitter, sama sahaja, anda boleh ceritakan tentang eBook tersebur beserta isi kandungan. Jadikan ianya lebih menarik orang ramai untuk membeli. Pada akhir perenggan, anda boleh letakkan link affiliate anda

KesimpulanJadi itulah sedikit sebanyak penerangan cara jana pendapatan tambahan melalui affiliate Klikjer berdasarkan pengalaman sehingga mampu peroleh 4 angka sebulan. Mudah dan lumayan kan? Jika ianya bermanfaat, jangan lupa kongsikan dan share di facebook anda juga.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.aimanabdullah.com/2021/01/cara-jana-pendapatan-daripada-affiliate-klikjer.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengalaman Jana Pendapatan Usd Dengan Intellifluence

Pengalaman Jana Pendapatan Usd Dengan Intellifluence

papar berkaitan - pada 18/1/2021 - jumlah : 265 hits
Hi semua Hari ni saya nak share sebuah platform dari luar negara iaitu di mana korang boleh jana pendapatan tambahan dalam USD hanya melalui blog atau sosial media sahaja Intellifluence ini merupakan satu marketplace yang menghubungkan anta...
6 Cara Membuat Pahala Melalui Facebook Atau Laman Sosial Lain

6 Cara Membuat Pahala Melalui Facebook Atau Laman Sosial Lain

papar berkaitan - pada 13/1/2021 - jumlah : 361 hits
6 Cara Membuat Pahala Melalui Facebook di mana ada laptop dan internet di situ ada Facebook Begitulah hebatnya fenomena Facebook yang melanda dunia hari ini Beberapa tahun lepas sewaktu saya Klik link untuk bacaan selanjutnya
Jana Pendapatan Pasif Tahun 2020 2021 2022 2023 2024 Bersama B4u Trades Investment

Jana Pendapatan Pasif Tahun 2020 2021 2022 2023 2024 Bersama B4u Trades Investment

papar berkaitan - pada 19/1/2021 - jumlah : 301 hits
Jana Pendapatan Pasif Tahun 2020 2021 2022 2023 2024 Bersama B4U Trades InvestmentB4U Trades Investment adalah platform pelaburan untuk anda jana pendapatan pasif tahun 2020 2021 2022 2023 2024 B4U Trades Investment terbukti cemerlang semen...
Cara Delete Purchases Di Google Play Melalui Komputer

Cara Delete Purchases Di Google Play Melalui Komputer

papar berkaitan - pada 15/1/2021 - jumlah : 206 hits
Cara Delete Purchases di Google Play Melalui Komputer Dapat mesej kena charge RM27 99 dari Google Play Cik en yang sekarang ini mudah lupa mulalah sakit kepala fikir cik en beli apa ye kat Google Play sedangkan cik en pengguna Apple Store s...
Cara Menjana Pendapatan Pasif Di Platform Yang Kukuh B4u Trades Investment

Cara Menjana Pendapatan Pasif Di Platform Yang Kukuh B4u Trades Investment

papar berkaitan - pada 12/1/2021 - jumlah : 234 hits
Cara Menjana Pendapatan Pasif Di Platform Yang Kukuh B4U Trades InvestmentBagaimana cara menjana pendapatan pasif secara santai di platform pelaburan yang kukuh dan selamat B4U Trades Investment adalah jawapannya Platform B4U untuk sama sam...
Jana Pendapatan Pasif Harian Secara Konsisten Dan Selamat Di B4u Global

Jana Pendapatan Pasif Harian Secara Konsisten Dan Selamat Di B4u Global

papar berkaitan - pada 17/1/2021 - jumlah : 261 hits
Jana Pendapatan Pasif Harian Secara Konsisten Dan Selamat Di B4U GlobalJika anda mahu jana pendapatan pasif harian terima untung dan dividen setiap hari dari Isnin hingga Jumaat setiap minggu B4U Global adalah platform pelaburan terbaik unt...
Jana Pendapatan Pasif Bulanan Secara Konsisten Bersama B4u Trades Investment

Jana Pendapatan Pasif Bulanan Secara Konsisten Bersama B4u Trades Investment

papar berkaitan - pada 18/1/2021 - jumlah : 261 hits
Jana Pendapatan Pasif Bulanan Secara Konsisten Bersama B4U Trades InvestmentJika anda mahu jana pendapatan pasif bulanan secara konsisten terbukti selamat dan terbaik B4U Trades Investment adalah platform pelaburan terbaik pilihan ramai pel...
Platform Jana Pendapatan Pasif Paling Selamat Di Malaysia Di B4u Trades Investment

Platform Jana Pendapatan Pasif Paling Selamat Di Malaysia Di B4u Trades Investment

papar berkaitan - pada 16/1/2021 - jumlah : 276 hits
Platform Jana Pendapatan Pasif Paling Selamat Di Malaysia Di B4U Trades InvestmentB4U Trades Investment merupakan platform jana pendapatan pasif secara harian mingguan mahupun bulanan yang terbaik dan paling selamat di Malaysia Platform B4U...
Cara Semak Duit Asb Secara Online Melalui Maybank

Cara Semak Duit Asb Secara Online Melalui Maybank

papar berkaitan - pada 7/1/2021 - jumlah : 1048 hits
Cara Semak Duit ASB Secara Online Melalui Maybank hi there Sekarang ni mudah saja nak semak hal hal yang berkaitan banking perbankan semuanya secara online termasuklah semak pendapatan bayaran dividen bonus ASB Kalau korang register ASB thr...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Fam What Happened To The World Cup Tickets



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord

8 Tanda Tanda Buasir Berdarah Mungkin Sebenarnya Kanser Usus

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan