Cara Buat Duit Dengan Ysense Previously Known As Clixsense


 Us Dollar to Malaysian Ringgit
Hai Assalamualaikum semua😁😁😁. Korang pernah dengar ySense tak? Okey, let's go bebeh😜😜😜.
ySense adalah satu laman web ganjaran dalam talian bagi mereka yang ingin mendapatkan wang tambahan dari seluruh dunia. ySense ni mudah & free jew nak join. Anda boleh buat duit melalui Kaji Selidik Berbayar, Tawaran Tunai & banyak lagi. 

Korang cari Clixsense ke?👀👀👀 Diorang da tukar nama Clixsense to ySense.




ni c0nt0h laman web dia (new website)
View Ads. (Da xde)

Kita mulakan dengan View Ads. Kat sini k0rang b0leh dapat duit dengan cara melihat iklan serta memper0lehi dari $0.001 hingga $0.02 per klik. Masa yang diberikan adalah antara 3 hingga 30 saat sahaja untuk satu iklan.



anda kena tunggu website tuh l0ading anda kena klik pic kucing kat atas ni
$0.001 ( 3 - 5 saat )$0.01 ( 15 - 30 saat )
$0.02 ( 60 saat )
Survey.

Selain itu, korang juga boleh jawab dan lengkapkan survey dalam ySense ni dari rumah dan ia adalah percuma. Bayaran yang diberi adalah berbeza mengikut setiap satu kaji selidik yang berjaya dilengkapkan.



Contoh Survey & Offers
Peanut Labs

Toluna





 Your Surveys
Easy Surveys



Opinion World
Elicit Search
Speak Up!

Samplicio.us

Paneland

GlobalTestMarket
Pollfish


Persona.ly

Cpx
Peanut Lab
ySense amat sesuai untuk semua pengguna. Pembayaran adalah melalui seperti di bawah ni 👇👇👇. Aku guna payment method PayPal & minimum cashout $10.00.







Refer Others.
Kaji selidik memberikan anda pendapatan tambahan. Namun, program referral di ySense juga memberi anda satu peluang terbaik untuk menjana lebih banyak duit.
Untuk setiap referral yang aktif, anda akan dapat sign up commision iaitu $0.10 atau $0.30. Lepas diorang dah earn first $5.00, baru anda akan dapat extra bonus $2.00.


Clixgrid. (Da xde)
Kat Clixsense, Clixgrid ni ada 30 chance per day. Masa yang diberi hanyalah 10 saat. Jadi k0rang gunalah semua chance yang ada tuh okey. Info lanjut boleh tengok kat sini.
klik untuk dapat duit dari $0.10 - $10.00
= RM 0.43 - RM 42.80contoh winners yang
dapat duit kat Clixgrid

contoh dapat
extra chances
ySense Offers.
Kat ySense, ySense0ffers ada 8 0ffers iaitu Wannads, Revenue Universe, 0fferT0r0, ayeTStudious, AdGate, Adscend, Peanut Labs dan yang terbaru AdGem.
Setiap Offer ni ada bezanye. Contoh, dalam AdGate korang kena download apps. Adscend, 0fferT0r0, Wannads, AdGem & ayeTStudious kena sign up & download apps ke dalam handphone, survey pon ade gak. Peanut Labs, dengan Revenue Universe anda kena jawab survey. Boleh tengok contoh kat bawah ni🔽🔽🔽



Wannads

Revenue Universe
               






OfferToro


ayeT Studios


AdGate
Adscend
Peanut Labs












AdGem

Tasks.(Da xde)
Kat ySense, tasks ni ada banyak. Tapi tengok gak ada berapa yang disediakan. Contohnye, macam yang kat bawah ni. Sebelum anda jawab task, anda kena jawab test questions dulu. Bila korang dah pass, baru korang boleh jawab task tuh.
Requirement task ni ada 3 levels. Dia punya rewards pun semua tak sama tau. Ada yang $0.01, $0.03, $0.05, $0.07, $0.14  dan banyak lagi. Tasks yang disediakan pun tak sama, bergantung pada task yang ada. Masa yang diberi pon tak sama jugak bagi setiap 1 task.

pilih je tasks yang ada kat atas ni

Browser AddOn.
Kat ySense, BrowserAddOn merupakan satu bonus untuk anda. Jangan lupa untuk download dan install kat browser anda ye.
Plugin ni akan memberi notifikasi kepada anda sekiranya ada survey ataupun task yang baru dan sedia ada. Pastikan anda log in akaun ySense anda setiap hari bagi meningkatkan earning anda.





Clixsense Network. (Da xde)
Selain itu, anda boleh mengiklankan laman web, blog atau link Affiliate dengan Clixsense dan diorang akan melakukan kerja untuk anda.
Lebih daripada 2 juta ahli berdaftar di seluruh dunia tidak sabar untuk melihat apa yang anda tawarkan.
Tambahan lagi, lebih daripada 50 juta ads view sebulan dan beberapa pilihan ads yang disediakan untuk anda. Di samping itu, anda akan menemui kempen yang tepat dan sesuai dengan keperluan pemasaran anda.
Clixsense juga menawarkan harga yang lebih rendah daripada kadar pengiklanan standard industri.
Kelebihan Pengiklan. (Da xde)
Pakej yang sangat efektif dengan ribuan pelanggan yang berpotensi.Hanya satu klik sahaja untuk setiap PTC ads.Mengandungi Demographic Filter dan Detailed Statistics.Iklan yang boleh dilihat 0leh N0n-member secara percuma.Strong Anti-Cheat Protection.Pelanggan berorientasikan perniagaan dan diskaun iklan bulk yang tersedia.

Clixsense Games. (Da xde)
Kalau korang rasa bosan, bolehlah main game Clixsense kat sini ye. Sementara nak tunggu iklan, survey atau task yang baru masuk kat browser toolbar korang.


 


Payment Proof.


Kat bawah ni adalah bukti pembayaran dari ySense yang aku dapat. Setiap 2 bulan mesti aku request payment punye hehe😊😊😊. Jangan tunggu lagi. Jom buat duit jom !!


1st payment2nd payment3rd payment4th payment

9th payment

Okey payment yang ke-9 lambat sebab aku tunggu payment method PayPal come back and kumpul banyak sikit haha. Yang ni dapat 8 October 2019 hari tuh. Minimum cashout untuk Paypal adalah $10. So I'm happy because PayPal is available again.

Pendapatan yang anda dapat, dibayar terus kepada anda setiap bulan. Apa yang terbaik mengenai program ySense ini adalah sebagai pengguna dalam talian tiada caj untuk mendaftar akaun baru dan anda boleh mula dapat duit dengan segera.



Anda juga boleh menyertai program Affiliate ySense. Boleh daftar kat sini. Jumpa kat sana yeah daaaa👋👋👋 .




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://abbywildchild93.blogspot.com/2015/12/cara-buat-duit-dengan-ysense-previously.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Duit Sspn Cara Keluarkan Duit Di Kaunter Bank Guna Kad Atm

Duit Sspn Cara Keluarkan Duit Di Kaunter Bank Guna Kad Atm

papar berkaitan - pada 16/4/2021 - jumlah : 569 hits
DUIT SSPN CARA KELUARKAN DUIT DI KAUNTER BANK GUNA KAD ATM Jika anda pernah membuat simpanan di SSPN bagaimana cara keluarkan duit SSPN untuk kegunaan kecemasan Bagaimanakah cara keluarkan duit APA ITU SSPN SSPN atau Skim Simpanan Pendidika...
Pandainya Siap Buat Bunyi Kongsi Video Ajar Anak Kenal Haiwan Warganet Puji Cara Didikan Elfira Loy

Pandainya Siap Buat Bunyi Kongsi Video Ajar Anak Kenal Haiwan Warganet Puji Cara Didikan Elfira Loy

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 233 hits
Lain anak lain perkembangannya Namun bagi Elfira Loy dia senang untuk berkongsi setiap perjalanan anaknya Muhamad Rayyan Khalaf untuk melihat perkembangannya setiap masa Terbaru Elfira memuat naik satu rakaman video ketika sedang mengajar a...
Cara Membantutkan Peningkatan Kalori Dalam Badan

Cara Membantutkan Peningkatan Kalori Dalam Badan

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 162 hits
Letih memikirkan cara menjadikan diet anda benar2 berkesan Persoalan bolehkah anda mengurangkan berat badan tanpa berbelanjalebih terhadap makanan tertentu menyertai aerobic atau sanggupkahanda melaburkan wang yg banyak semata mata untuk me...
Cara Nak Tutup Windows 10 Automatic Updates Method 1

Cara Nak Tutup Windows 10 Automatic Updates Method 1

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 240 hits
Assalamualaikum Untuk post kali ni aku nak ajar cara mudah dan wajib diambil tahu bagaimana Cara Nak Disable atau Stop Windows 10 Automatic Update di PC ataupun Laptop anda Kenapa aku share cara ni sebab aku sendiri pun tak berapa suka sang...
Mybsn Cara Register Login Semakan Baki Akaun Online

Mybsn Cara Register Login Semakan Baki Akaun Online

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 553 hits
myBSN CARA REGISTER LOGIN SEMAKAN BAKI AKAUN ONLINE Bila sebut sahaja duit dan ia sinonim dengan Bank Simpanan Nasional kan Ramai juga memuji tarikh bayaran BSH dan BPN akaun BSN lebih cepat dan awal berbanding bank lain Marilah kita untuk ...
Cara Bantu Anak Tadika Menulis Cantik Dengan Bermain Bukan Hanya Paksa Belajar

Cara Bantu Anak Tadika Menulis Cantik Dengan Bermain Bukan Hanya Paksa Belajar

papar berkaitan - pada 13/4/2021 - jumlah : 315 hits
Kena tunggu dan tengok baru elok Jika tak tengok ada lah tulisan yang kecil ada besar Jenuh cakap Ini antara situasi yang biasa ibu ibu ada anak umur 5 hingga 6 tahun akan alami Sebenarnya dalam fasa ini anak kita sedang dalam fasa belajar ...
10 Cara Sederhana Mengatasi Kelelahan Mental

10 Cara Sederhana Mengatasi Kelelahan Mental

papar berkaitan - pada 13/4/2021 - jumlah : 247 hits
Kebanyakan dari kita akan mengalami kelelahan mental karena berbagai faktor Namun orang orang biasa seperti kita dituntut untuk semangat dan produktif lagi sesegera mungkin karena hidup terus berjalan Kelelahan mental sendiri bisa didefinis...
Sejauh Mana Anda Tahu Tentang Sejadah Ini Sejarah Dan Cara Menjaganya

Sejauh Mana Anda Tahu Tentang Sejadah Ini Sejarah Dan Cara Menjaganya

papar berkaitan - pada 13/4/2021 - jumlah : 275 hits
INDONESIA Sejadah adalah salah satu kelengkapan solat yang dimiliki oleh setiap umat Islam Diperbuat daripada pelbagai jenis bahan sejadah penting untuk memastikan kebersihan ruang yang digunakan semasa menunaikan solat Saiz sejadah juga pe...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City