Cantik Dan Anggun Sentiasa Ibu Rizqaa Sering Gayakan Busana Indah Untung Ada Suami Ayah Pereka Fesyen Terkenal


Gaya si kecil Rizqaa sentiasa jadi tumpuan, manakan tidak dirinya merupakan puteri pertama pereka fesyen terkenal, Rizman Nordin dan isteri Nurida Suraya.

Penampilan dua beranak ini sering menjadi perhatian lensa kamera. Nurida dengan gaya anggun dan elegan mengenakan busana rekaan suami tercinta, Rizqaa juga tidak ketinggalan menyarung busana rekaan daddynya yang merupakan pereka fesyen terkenal tanah air.
Selamat diijabkabul bersama Rizman pada 13 September 2019, mungkin memberikan kelebihan buat Nurida dari segi fesyen dan tata rias.
Tidak keterlaluan menyifatkan penampilan Nurida tatkala menghadiri pelbagai majlis baik bersama suami mahupun secara solo sentiasa tampak anggun, elegan dan sofistikated.
Bahkan, kemunculan beliau pantas menjadi buruan lensa kamera jurugambar acara.
Ditanya adakah stail digayakan mengikut cita rasa sendiri atau ditentukan oleh Rizman yang bertindak sebagai pereka fesyen peribadi? Anak ketiga daripada enam beradik itu berkongsi cerita.

“Sejujurnya, saya seorang yang ringkas berfesyen dan kurang gemar bersolek, namun hari ini situasi berbeza. Percaya atau tidak, selepas berkahwin pemilihan pakaian, aksesori, tas tangan, gaya rambut dan konsep solekan semuanya ditetapkan oleh Rizman.
“Pendek kata dari hujung rambut hingga hujung kaki adalah pilihan suami. Tugas saya hanya menyarungkan sahaja. Mudah bukan?
“Saya sedikitpun tidak rasa terbeban dan terkongkong, malah gembira. Sebelum ini suami dan rakan bisnesnya, Ruzaini sering bereksperimentasi menghasilkan busana indah buat para wanita di luar sana, tetapi kini saya menikmati peluang itu saban hari,“ ujarnya yang menyifatkan rutin berhias secara tidak langsung membantu menjaga nama baik dan imej Rizman.

Graduan lepasan Diploma Pegawai Perhubungan Awam itu turut memberitahu, beliau tidak pernah canggung menyarungkan koleksi busana karya suami tercinta. Bahkan, sentiasa teruja dengan rekaan Rizman Ruzaini yang mengikut trend fesyen semasa.
Dalam pada itu, nampaknya Rizqaa juga ‘terikat‘ dengan aturan pakaian ditentukan oleh bapanya sendiri.
Jika singgah ke laman sosial Rizqaa yang menggunakan nama akaun @rizqaarizman, rata-rata warga maya menzahirkan betapa beruntungnya si kecil tersebut berpeluang menggayakan persalinan label, Rizman Ruzaini.
Koleksi foto yang paling mendapat perhatian ramai apabila Rizqaa dirias memakai gaun persis puteri Disney hasil kreativiti Rizman Ruzaini.

Selain Snow White, bayi comel itu juga ‘beraksi‘ watak Puteri Jasmine, Puteri Sleeping Beauty, Belle (Beauty and The Beast) dan Cinderella yang kononnya sedang menunggu kehadiran putera idaman membawa sebelah lagi sepatu.
“Benar, boleh dikatakan kebanyakan gaun Rizqaa direka khas oleh Rizman kecuali baju tidur. Kadangkala, beliau (Rizman) yang akan menyiapkan anak sebelum kami keluar bersama,“ ulasnya yang bersyukur memiliki suami gigih bekerja dan cahaya mata yang mudah diuruskan.
Sumber: Sinarplus & IG Nurida Suraya
(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti or event dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
The post Cantik Dan Anggun Sentiasa, Ibu & Rizqaa Sering Gayakan Busana Indah. Untung Ada Suami & Ayah Pereka Fesyen Terkenal! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/cantik-dan-anggun-sentiasa-ibu-rizqaa-sering-gayakan-busana-indah-untung-ada-suami-ayah-pereka-fesyen-terkenal/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pereka Fesyen Terkenal Di Dunia Sempat Buat Sembilan Catatan Sebelum Kematiannya 2018

Pereka Fesyen Terkenal Di Dunia Sempat Buat Sembilan Catatan Sebelum Kematiannya 2018

papar berkaitan - pada 12/12/2020 - jumlah : 326 hits
Pereka fesyen terkenal di dunia Kyrzayda Rodriguez 40 meninggal dunia kerana barah perut pada tahun 2018 catatan yang ditulis sebelum kematiannya 1 Kereta jenama paling mahal di dunia terletak di garaj saya tetapi saya mesti berada di kerus...
Anak Boleh Curi Curi Tengok Apa Ibu Ayah Buat Ketika Malam Sebab Itulah Kena Ajar Tidur Asing

Anak Boleh Curi Curi Tengok Apa Ibu Ayah Buat Ketika Malam Sebab Itulah Kena Ajar Tidur Asing

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 340 hits
Tidak dinafikan ramai ibu ayah mengakui bahawa anak tidur bersama setiap malam walaupun sudah berusia 7 tahun Sememangnya setiap orang mempunyai pendapat masing masing namun hal yang jelas ialah kesan tabiat ini terhadap proses perkembangan...
Ibu Ini Kaget Bayinya Berubah Jadi Gondrong Ayah Langsung Lapor Polisi

Ibu Ini Kaget Bayinya Berubah Jadi Gondrong Ayah Langsung Lapor Polisi

papar berkaitan - pada 5/12/2020 - jumlah : 175 hits
Seorang ibu yang baru melahirkan bayinya di Rumah Sakit Umum Daerah dr Mohammad Anwar Sumenep Madura Jawa Timur curiga bayinya tertukar dengan bayi orang lain karena terjadi perubahan pada fisik bayinya Kecurigaan tertukarnya bayi itu beraw...
Viral Suami Terjerat Pelakor Hingga Ngotot Cerai Sikap Ibu Mertuanya Di Luar Dugaan

Viral Suami Terjerat Pelakor Hingga Ngotot Cerai Sikap Ibu Mertuanya Di Luar Dugaan

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 275 hits
Wanita pemilik akun Tiktok netymudrihastuti pernah mengalami kepiluan dalam hidupnya Pernikahan yang sudah dibangunnya bertahun tahun bersama sang suami hancur berantakan karena hadirnya pelakor Meski hati terasa sakit karena suami akhirnya...
Sentiasa Baik Dengan Mentua Mawar Rashid Kongsi Cara Dia Tak Pernah Gaduh Dan Sentiasa Disayangi Keluarga Belah Suami

Sentiasa Baik Dengan Mentua Mawar Rashid Kongsi Cara Dia Tak Pernah Gaduh Dan Sentiasa Disayangi Keluarga Belah Suami

papar berkaitan - pada 4/12/2020 - jumlah : 340 hits
loading Meski bergelar isteri pada usia yang agak muda namun pelakon Mawar Rashid nyata teruja dan mengakui dirinya ada cara tersendiri dalam bergaul dengan ibu mentuanya
Suhu Badan Normal Bagi Bayi Baru Lahir Jika Melebihi Nilai Ini Ibu Ayah Patut Risau

Suhu Badan Normal Bagi Bayi Baru Lahir Jika Melebihi Nilai Ini Ibu Ayah Patut Risau

papar berkaitan - pada 8/12/2020 - jumlah : 329 hits
Buat ibu ayah yang baru pertama kali anda mungkin tertanya tanya berapakah bacaan suhu badan normal bagi bayi baru lahir Hal paling membimbangkan adalah si manja mula jatuh sakit atau kurang sihat disebabkan masalah selesema atau demam Mung...
Hadang Truk Sampai Gelantungan Di Spion Aura Tewas Tergilas Truk Demi Bela Ibu Diselingkuhi Ayah

Hadang Truk Sampai Gelantungan Di Spion Aura Tewas Tergilas Truk Demi Bela Ibu Diselingkuhi Ayah

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 256 hits
Kronologi tewasnya Aura diceritakan Lamuddin warga Meukek Aceh Selatan yang lokasi warungnya berada disekitar lokasi kejadian Kronologi itu sama seperti yang diceritakan Akun Instagram ndorobeii dalam caption video rekaman CCTV yang diungga...
Miris Siswi Sma Ini Dua Kali Dihamili Ayah Kandung Dan Dianiaya Ibu

Miris Siswi Sma Ini Dua Kali Dihamili Ayah Kandung Dan Dianiaya Ibu

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 401 hits
Dalam hitungan jam ibu rumah tangga itu ditangkap polisi di rumahnya bersamaan dengan penangkapan terhadap suaminya EM karena kasus persetubuhan anak di bawah umur
Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Baby Car Seat Malaysia Safety Standards What Parents Need To Know

Antara Momen Yang Umi Akan Rindu

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku