Buttonscarves Meraikan Ulang Tahun Ke 7 Secara Global Langsung Dari 21 Bandar Utama Malaysia Dan Indonesia


BUTTONSCARVES MERAIKAN ULANG TAHUN KE 7 SECARA GLOBAL LANGSUNG DARI 21 BANDAR UTAMA MALAYSIA DAN INDONESIA | Assalammualaikum semua! Apa khabar? sedar tidak sedar dah puasa hari yang ke-12. Tahniah buat kita semua yang berjaya berpuasa. Terutama anak-anak yang sedang berlatih puasa penuh. Ruby pun ada dua orang hero sedang bertungkus-lumus berpuasa. Alhamdulillah semuanya okay, cuma meragam waktu getir dari jam 5 hingga waktu Maghrib aje. Hehehe. Budak-budak kan?
Baru-baru ini Ruby telah menghadiri Majlis Ulang Tahun ke-7 Buttonscarves dan berbuka puasa. Meriah dengan kehadiran para tetamu yang cantik bergaya dengan busana baju raya. Masa ini lah dapat lihat hijab Buttonscarves dari pelbagai koleksi digayakan oleh BSLady. Tahniah buat Buttonscarves kerana 7 tahun ini terus memberi inspirasi kepada muslimah berhijab di seluruh dunia. 
Buttonscarves merupakan jenama fesyen Indonesia yang ditubuhkan pada 2016 yang didedikasikan untuknya menghasilkan hijab potongan bergaya hanya menggunakan bahan terbaik dalam kelas dan reka bentuk yang luar biasa. Sehingga kini, Buttonscarves mempunyai lebih 40 kedai yang terletak di seluruh Indonesia dan berkembang pesat di Malaysia, Singapura, dan Brunei Darussalam.
BUTTONSCARVES MERAIKAN ULANG TAHUN KE 7 SECARA GLOBAL LANGSUNG DARI 21 BANDAR UTAMA MALAYSIA DAN INDONESIA
Buttonscarves memukau komuniti BSLady sekali lagi dengan sambutan global yang menarik bagi ulang tahun ke-7 jenama itu, dari Indonesia hingga ke Malaysia. Dalam semangat Ramadan, sambutan itu berlangsung di Hotel W Kuala Lumpur dengan kehadiran 130 tetamu dari rakan jenama, media, serta komuniti BSLady di Malaysia beserta majlis berbuka puasa.

“Kami bukan sahaja meraikan tahun ke-7 kami dalam industri bersama komuniti BSLady di Indonesia dan Malaysia malam ini, tetapi kami juga meraikan pertumbuhan yang dicapai oleh jenama kami di peringkat global. Kami memulakan kempen #ButtonscarvesGoesGlobal awal tahun ini dengan Pemasangan Buttonscarves gergasi di tengah-tengah Times Square, New York City, dan teruskan beberapa bulan kemudian, kita dapat menyambut ulang tahun ke-7 kita dan bulan suci Ramadan dengan cinta dan sokongan dua negara yang indah. Untuk mengatakan saya amat berbangga dan berbesar hati satu kenyataan yang meremehkan," kata Linda Anggrea, Pengasas & Pengarah Kreatif Buttonscarves.
PERSEMBAHAN ISTIMEWA PASHA UNGUAcara malam selama 4 jam itu termasuk pertunjukan fesyen eksklusif yang mempratonton Hold Me terbaharu Beg seperti yang dilihat di Times Square, New York City, diikuti dengan persembahan khas selama setengah jam oleh Pasha Ungu dan pembongkaran langsung selendang khas yang direka khusus untuk meraikannya Ulang tahun ke-7 Buttonscarves semasa acara global.

 

18 OGOS 2022 BERMULA PERJALANAN ISTIMEWA SHARIFAH ITASHA JAMALULLAI DAN BUTTONSCARVES




“Alhamdulillah, dalam tempoh kurang 8 bulan, maklum balas yang kami terima daripada BSLady, rakan media, rakan kongsi perniagaan, serta orang dari industri fesyen di #ButtonscarvesGoesGlobal sungguh menakjubkan. Kami berasa rendah diri dengan peluang ini dan sokongan yang diberikan." kata Sharifah Itasha Jamalullai, Pengarah Negara Buttonscarves Malaysia, dalam inspirasinya ucapan di acara #Buttonscarves7thAnniversary.
CABUTAN BERTUAH GOLDEN TICKETMenambah unsur keseronokan dalam perjumpaan itu, para tetamu seronok menyertai cabutan bertuah segmen, yang menghasilkan 13 pemenang berjalan pulang dengan produk Buttonscarves yang menarik seperti sebagai selendang, beg, kasut, aksesori dan baucar tunai.


ANUGERAH PAKAIAN TERBAIK Sebagai tambahan, hadiah Pakaian Terbaik dianugerahkan kepada seorang BSLady yang bertuah yang hadir dengan pakaian terbaiknya. Tahniah Awin! 

KOLEKSI EKSKLUSIF HIJAB ULANG TAHUN KE-7 BUTTONSCARVES
 
Selamat Ulang Tahun ke-7 Buttonscarves! Semoga terus menghasilkan hijab yang patuh syariah dan membawa kita ke syurga bersama-sama.
BUTTONSCARVES | INSTAGRAM | TIKTOK


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2023/04/buttonscarves-meraikan-ulang-tahun-ke-7.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kami Sepatutnya Mendarat Di Malaysia 184 Pelarian Rohingya Dipaksa Terjun Berenang Ke Pantai Indonesia

Kami Sepatutnya Mendarat Di Malaysia 184 Pelarian Rohingya Dipaksa Terjun Berenang Ke Pantai Indonesia

papar berkaitan - pada 29/3/2023 - jumlah : 159 hits
Kira kira 184 pelarian Rohingya dilaporkan mendarat di pantai Indonesia kelmarin selepas dipaksa terjun daripada sebuah bot Penduduk di bandar Peureulak Aceh Timur berkata mereka menemui sekumpulan pelarian terbabit yang terdiri daripada 94...
Hiburan Selena Gomez Malaysia Tular Muzik Video Ira Kazar Menyanyi Netizen Siasat Baru Rakam Tahun 2021

Hiburan Selena Gomez Malaysia Tular Muzik Video Ira Kazar Menyanyi Netizen Siasat Baru Rakam Tahun 2021

papar berkaitan - pada 23/3/2023 - jumlah : 375 hits
Tular sebuah video yang boleh dikatakan agak baru dimuat naik di YouTube di mana ia memaparkan isteri kedua Syamsul Yusof Ira Kazar menyanyikan lagu single terbitannya sendiri Lagu berjudul itu difahamkan telah diterbitkan di platform penst...
Buttonscarves B L Fl Istimewa Untuk Rakyat Malaysia

Buttonscarves B L Fl Istimewa Untuk Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 25/3/2023 - jumlah : 175 hits
BUTTONSCARVES B L FL ISTIMEWA UNTUK RAKYAT MALAYSIA Assalammualaikum semua Pada 16 Mac 2023 telah berlangsung pelancaran koleksi siri Buttonscarves B l Fl yang memberi penghormatan kepada keindahan Kuala Lumpur Siri B l Fl ini adalah eksklu...
Terbesar Ke 3 Di Dunia Kasus Kusta Di Indonesia 12 095 Per Tahun

Terbesar Ke 3 Di Dunia Kasus Kusta Di Indonesia 12 095 Per Tahun

papar berkaitan - pada 6/4/2023 - jumlah : 144 hits
Menteri Perencanaan dan Pembangunan Nasional Suharso Monoarfa mengatakan sektor kesehatan di Indonesia masih memiliki banyak tantangan dengan berbagai kasus baru Salah satunya kasus kusta di Indonesia yang ternyata terbesar ke 3 di dunia
6 Potret Krisdayanti Rayakan Ulang Tahun Ke 48 Dihadiri Puan Maharani

6 Potret Krisdayanti Rayakan Ulang Tahun Ke 48 Dihadiri Puan Maharani

papar berkaitan - pada 26/3/2023 - jumlah : 118 hits
Kabar bahagia datang dari Krisdayanti Pasalnya ia baru saja bertambah usia pada Jumat lalu Di momen spesial tersebut Krisdayanti mengadakan pesta ulang tahun cukup meriah Sederet selebriti hadir di acara ulang tahun tersebut Bahkan Puan Mah...
Jadual Perlawanan Persahabatan Malaysia Vs Turkmenistan Dan Hong Kong Tahun 2023

Jadual Perlawanan Persahabatan Malaysia Vs Turkmenistan Dan Hong Kong Tahun 2023

papar berkaitan - pada 22/3/2023 - jumlah : 245 hits
Kita lupakan sebentar aksi Liga Super dan tumpuan kini semuanya terarah kepada skuad bola sepak negara menerusi pasukan Harimau Malaya yang akan mengharungi dua perlawanan persahabatan Tier 1 iaitu bertemu Turkmenistan dan Hong Kong sepanja...
Semoga Kita Terus Bahagia Gary Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 6

Semoga Kita Terus Bahagia Gary Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 6

papar berkaitan - pada 5/4/2023 - jumlah : 163 hits
Dalam diam rupanya Kang Gary sudah pun 6 tahun bergelar suami ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini penyanyi rap itu telah memuat naik video di saluran miliknya dengan kapsyen Kami membeli cincin pasangan untuk menyambut ulang tahun perkahwinan k...
Berpegangan Tangan Son Yejin Sambut Ulang Tahun Pertama Perkahwinan Bersama Hyunbin

Berpegangan Tangan Son Yejin Sambut Ulang Tahun Pertama Perkahwinan Bersama Hyunbin

papar berkaitan - pada 31/3/2023 - jumlah : 124 hits
Pejam celik pejam celik sudah setahun pasangan Hyunbin dan Son Ye jin berkahwin ARTIKEL BERKAITAN Untuk pengetahuan Hyunbin dan Son Ye jin telah berkahwin setahun yang lalu pada 31 Mac 2022 menggembirakan ramai orang terutamanya buat penont...
All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Iranian President Raisi Feared Dead As Helicopter Wreckage Found

Tutorial Cara Daftar Asb Online Dan Cara Semak Asb Guna Ic

Biodata Shalin Zulkifli Ratu Boling Tenpin Negara

Flexibility In Business Operations



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Apa Itu Wang What Is Money

Zamree Sendiri Kesepian Chord

Eda Ezrin Nyut Nyut Saye Sengoti Chord

Design The Next Bike Exif T Shirt

Cubaan Baca Novel Yang Gagal

Bayi Lima Hari Maut Keluarga Jemur 30 Minit Bawah Cahaya Matahari Dakwa Ikut Nasihat Doktor