Bukti Cinta Suami Tak Surut Inilah Tanda Tanda Dia Confirm Bahagia Dalam Rumah Tangga


Bukti Cinta Suami Tak Surut, Inilah Tanda-Tanda Dia ‘Confirm’ Bahagia Dalam Rumah Tangga! Walaupun kadang-kadang ada pasang surutnya hubungan rumah tangga itu tapi percayalah suami kalau dia bahagia, dia akan menghargai anda lebih dari segala-galanya. Perkara yang jarang dia lakukan pun akan jadi perkara yang tak disangka oleh para isteri.
Namun begitu, si isteri jangan leka apabila tahu suami anda sedang bahagia. Hargai dan semaikan lagi hubungan itu agar kasih sayang tidak pudar. Jadikan dia keutamaan anda. Anda akan menjadi pasangan bahagia yang membuktikan pada dunia bahawa perkahwinan adalah kebahagiaan, tidak kiralah pada waktu senang mahupun susah.
Nak tahu suami bahagia atau tidak? Ini 11 tanda membuktikan yang suami anda confirm bahagia.
1. SELALU PELUK & CIUM
Apabila dia pulang dari tempat kerja, dia akan menghadiahkan anda sebuah ciuman. Ciuman itu bukanlah hanya sentuhan di pipi tetapi lebih intim. Anda boleh menafsirkan perbuatannya itu bahawa dia sangat gembira pulang ke rumah bertemu semula dengan anda.
2. RINGAN TULANG
Dia membantu anda menguruskan hal dalam rumah dan mahu meringankan beban anda. Dia dengan sukarela mengemas dan menguruskan rumah supaya rumah anda selesa didiami. Bukan itu sahaja, dia turut mendidik anak-anak untuk membuat perkara yang sama. Dia sedar bahawa tanggung jawab mendidik anak bukan terletak hanya di bahu isteri, tetapi juga di bahunya.
3. SELALU MEMUJI ISTERI
Dia suka memberi pujian pada anda. Dia memberi perhatian pada anda dan segala yang anda lakukan. Anda perasan dia memerhatikan anda, tetapi dia tak mampu menghentikannya kerana dia sangat mencintai anda. Dia tidak pernah jemu melihat anda tidak kira apa jua perubahan yang berlaku pada diri anda. Janganlah asyik menghamburkan kata-kata yang tidak sedap didengar seperti “Awak ni, makin gemuk pulak abang tengok”.
4. SENTIASA ‘CALL’, ‘SMS’ ATAU ‘WHATSAPP’
Apabila dia pergi untuk urusan perniagaan, dia akan menghubungi anda setiap hari dan memberitahu betapa rindunya dia pada anda. Ada juga suami yang baru sahaja sampai pejabat, akan terus membuat laporan, menghantar WhatsApp pada isteri, “Ayang, abang dah sampai”. Sehinggkan ada teman sepejabat kata dia kena queen-control.
Hakikatnya, apabila seorang suami betul-betul bahagia dengan rumah tangga, dia akan merindui isterinya dan ingin selalu bersamanya. Dia sangat setia pada anda dan anda juga tahu kebenarannya.
5. MENJADI SEORANG YANG PENENANG
Dia akan memeluk erat apabila anda menangis. Apabila anda berasa kecewa dan sakit hati sehingga menyebabkan air mata anda mengalir, dia ada untuk anda. Dia akan cuba sedaya upaya memahami apa yang anda lalui walaupun kadang-kadang tidak sesempurna mana.
6. PERKONGSIAN DARI HATI KE HATI Ini antara tanda suami bahagia yang sangat jelas. Dia akan berkongsi cita-cita dan kesedihannya dengan anda. Senang cerita, selalu ada sesi pillow-talk.
Perkongsian ini bukanlah sesuatu yang mudah baginya kerana dia perlu memberitahu anda supaya anda boleh menyokongnya dan membantu membina keyakinan dalam dirinya. Apabila dia terbuka untuk berkongsi dengan anda mengenai perancangannya untuk kerjaya, dia mengharapkan anda mendengar dan memberikan sokongan. Dia tahu anda satu-satunya orang yang memahaminya. Rasa cintanya pada anda sangat mendalam dan cukup untuk membuatkan anda memahami dan mendengar curahan hatinya.
7. SELALU SEBUT ‘I LOVE YOU’
Dia akan memberitahu yang dia mencintai anda. Dia akan mengulanginya setiap hari dan anda juga akan membalasnya.
Selepas beberapa tahun mendirikan rumah tangga, ada isteri yang akan mula merungut “Awak ni, tak cakap awak cintakan saya pun”; dan kemudiannya dibalas dengan “Eh, awak ni. Kan saya dah cakap masa kita kahwin awal-awal dulu. Tak cukup lagi ke?”. Itu bukanlah perangai seorang suami yang bahagia. Dia suka menyebut selalu kerana dia dapat merasai perasaan cinta tersebut dan dia tahu anda amat suka mendengar kata-kata tersebut.
8. TIDAK MARAH KALAU TAK ‘DAPAT’
Ada jenis suami yang apabila isteri period, dia hangin satu badan. Apabila isteri tidur dan apabila kejutkan tak bangun untuk ‘bersama’, pagi-pagi akan muncung muka.
Wahai suami, isteri bukan boleh menentukan bila periodnya akan datang. Kadang-kadang, isteri penat melakukan kerja rumah sampai tertidur. Bukannya tidak mahu melayan suami, cuma apabila penat sangat, apa pun tak sedar.
Bagaimana kalau pantang 100 hari? Boleh tahan?
9. TIDAK MALU PANGGIL AYANG ATAU SAYANG DEPAN ORANG RAMAI
Tanda suami bahagia ialah dia bersikap natural pada bila-bila masa. Ada suami yang control macho, tidak mahu tunjuk manja depan public. Ada yang panggil isteri dengan nama sahaja. Maka, suami yang panggil Ayang atau Sayang, atau apa-apa nama manja isteri tanpa rasa malu, itulah lelaki sebenar.
10. TIDAK MALU PEGANG TANGAN ISTERI DEPAN ORANG RAMAI Kadang-kala kita nampak ada pasangan yang sudah tua tetapi masih lagi berpegangan tangan. Terus terdetik dalam hati, “Oh… sweetnyaaa….!”.
Ramai yang inginkan momen seperti itu. Ramai yang ingin kedut bersama-sama apabila menginjak usia tua.
Sumber: Pesona Pengantin
The post Bukti Cinta Suami Tak Surut, Inilah Tanda-Tanda Dia ‘Confirm’ Bahagia Dalam Rumah Tangga! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/bukti-cinta-suami-tak-surut-inilah-tanda-tanda-dia-confirm-bahagia-dalam-rumah-tangga/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Problem Rumah Tangga Orang Jangan Masuk Campur Suami Kejar Isteri Cu Rang Sampai Terengganu

Problem Rumah Tangga Orang Jangan Masuk Campur Suami Kejar Isteri Cu Rang Sampai Terengganu

papar berkaitan - pada 6/3/2019 - jumlah : 826 hits
Problem Rumah Tangga Orang Jangan Masuk Campur Suami Kejar Isteri cu rang sampai Terengganu Bersikap curang tidak setia atau berma in kayu tiga sering berlaku dalam kalangan pasangan yang sudah rumah tangga tidak kira lelaki ataupun wanita ...
Jaga Rumah Tangga Sendiri Usah Sibuk Ganggu Umno Pas

Jaga Rumah Tangga Sendiri Usah Sibuk Ganggu Umno Pas

papar berkaitan - pada 6/3/2019 - jumlah : 278 hits
Oleh Siti Fatimah Ishak 06 03 2019Terlalu gatal jaga perihal orang lain kain isteri koyak tak perasanBANGI 29 Jamadilakhir 1440H Rabu Tak usah sibuk komen kerjasama UMNO PAS sebagai sumbang mahram bukan atas dasar cinta atau lain lain Ramai...
Bacalah Zikir Fatimah Nabi Ajar Pada Anaknya Untuk Redakan Rasa Penat Selepas Seharian Urus Rumah Tangga

Bacalah Zikir Fatimah Nabi Ajar Pada Anaknya Untuk Redakan Rasa Penat Selepas Seharian Urus Rumah Tangga

papar berkaitan - pada 5/3/2019 - jumlah : 933 hits
Hari ini ramai isteri yang mengeluh penat dan stres dek kerana tugas yang tak menang tangan Mereka ini terutama yang bergelar ibu bukan saja mengurus rumah tangga malah turut bekerja mencari rezeki Antara cara kebiasaan wanita meredakan kep...
Hanya Karena Sebuah Foto Rumah Tangga Song Hye Kyo Dan Song Joong Ki Dikabarkan Retak Benarkah

Hanya Karena Sebuah Foto Rumah Tangga Song Hye Kyo Dan Song Joong Ki Dikabarkan Retak Benarkah

papar berkaitan - pada 22/2/2019 - jumlah : 259 hits
Meski spekulasi tersebut terlanjur gencar tersebar penggemar yakin kalau Song Song Couple baik baik aja Semoga
Berhati Hati Dengan Dasim Syaitan Perosak Rumah Tangga

Berhati Hati Dengan Dasim Syaitan Perosak Rumah Tangga

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 1744 hits
Berhati Hati Dengan Dasim Syaitan Perosak Rumah Tangga l Perasan tak dalam rumah tangga ada ketika serba tak kena kadang rasa nak marah tak tentu pasal kerap prasangka buruk pada pasangan isu kecil pun boleh jadi isu besar Tengok muka pasan...
Sonyum Sokojap 90 Suami Berdakap Dengan Jiran Sebelah Rumah

Sonyum Sokojap 90 Suami Berdakap Dengan Jiran Sebelah Rumah

papar berkaitan - pada 18/2/2019 - jumlah : 487 hits
Gambar hiasa hasil carian Google Antara kesalahan semasa menaip yang boleh memalu mencemas menimbulkan silap faham dan melucukan pembaca Dakap Contoh Suami saya selalu berdakap dengan jiran saya Kaya Contoh Dia kaya datang ramai ramai pun t...
Suami Lebih Muda Jangan Risau Jodoh Tak Salah Alamat Pasangan Suami Isteri Dengan Jarak Umur Ini Didapati Lebih Bahagia

Suami Lebih Muda Jangan Risau Jodoh Tak Salah Alamat Pasangan Suami Isteri Dengan Jarak Umur Ini Didapati Lebih Bahagia

papar berkaitan - pada 9/3/2019 - jumlah : 574 hits
P s gambar sekadar hiasan semata mataKajian baru baru ini mendapati perbezaan umur dalam perkahwinan memainkan peranan penting untuk menentukan kebahagiaan rumah tangga itu Anda percaya tak Pasti anda tertanya tanya kalau betul perbezaan um...
Ini Cara Kartika Putri Agar Suami Betah Di Rumah

Ini Cara Kartika Putri Agar Suami Betah Di Rumah

papar berkaitan - pada 24/2/2019 - jumlah : 226 hits
Kartika Putri punya cara tersendiri untuk membuat sang suami Habib Usman bin Yahya selalu mencintainya Caranya adalah dengan membuat penampilannya selalu terlihat istimewa di depan suami
Menteri Jonan Kebutuhan Rumah Tangga Tak Akan Ganggu Produksi Gas

Menteri Jonan Kebutuhan Rumah Tangga Tak Akan Ganggu Produksi Gas

papar berkaitan - pada 27/2/2019 - jumlah : 259 hits
Jonan mengatakan jika 65 juta rumah tangga di Indonesia menggunakan gas bumi hanya membutuhkan pasokan gas bumi 2 juta kaki kubik per hari sementara produksi gas bumi nasional 7 500 MMSCFD
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Unveiling The Convenience Of Online Bookstore In Malaysia

Pilihan Allah Pasti Terbaik Kita Tidak Bisa Memaksa Pilihan Kita Kepada Allah

True Wallet Live22 Top 53 By Nellie Live22slot Fun 29 Jun 2024

Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Bercakap Dengan Jun