Breakfast Di Nasi Dagang Vintage Kuala Terengganu

pada 30/7/2019 - jumlah : 718 hits
Breakfast Di Nasi Dagang Vintage Kuala Terengganu Pagi kami bertolak ke Pulau Redang kami dah bertolak ke Jeti Shahbandar seawal pagi untuk booking parking Lagipun feri bertolak pukul 9 pagi so kami kena berada di Jeti sebelum kul 8 30pagi ...

Lunch Di Restoran Singgang Budu Kuala Terengganu

papar berkaitan - pada 4/8/2019 - jumlah : 599 hits
Lunch di Restoran Singgang Budu Selepas mendarat dari Pulau Redang kami semua dah kelaparan so terus decide Lunch di Restoran Singgang Budu Selepas kami survey Tempat makan yang sesuai Pandangan dari hadapan restoran Crowded juga Tempat Ni ...
Nasi Dagang Atas Tol Di Cafe Pozi Kubang Badak

papar berkaitan - pada 6/8/2019 - jumlah : 787 hits
Nasi Dagang Atas Tol adalah satu nama yang menjadi sinonim dengan makanan Terengganu dan sudah menjadi ikon makanan Terengganu dan berada pada kelas tersendiri Baru baru ini admin sempat untuk membeli secara bungkus Nasi Dagang Atas Tol ini...
Dinner Dan Lunch Di Nasi Kandar Utara Chukai Kemaman Terengganu

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 1283 hits
Pada malam pertama kereta kami masuk bengkel kami Dinner esoknya Lunch di Nasi Kandar Utara Chukai Kemaman Terengganu yang berdekatan dengan Hotel 88 yang kami duduk Almaklumlah takde kereta so makan di tempat yang walking distance je lah T...
Pulau Perhentian Kecil Kuala Terengganu Air Lautnya Jernih Membiru

papar berkaitan - pada 20/7/2019 - jumlah : 439 hits
Pulau Perhentian Kecil here we come Kalau tahun lepas destinasi tahun ni kami ke Pulau Perhentian Kecil Kuala Terengganu Ini pertama kali tau seumur hidup saya nak snorkeling Berenang memang sumpah saya tak pandai Tapi yang bestnya kawan ka...
Kuala Terengganu Catat Bacaan Ipu Tidak Sihat

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 343 hits
KUALA LUMPUR Kuala Terengganu mencatatkan bacaan Indeks Pencemaran Udara tidak sihat setakat jam 9 pagi tadi berikutan kebakaran hutan di Sumatera Indonesia dipercayai membawa jerebu ke Semenanjung Berdasarkan bacaan terkini IPU dalam laman...
Kuala Terengganu Records Unhealthy Air Due To Haze

papar berkaitan - pada 3/8/2019 - jumlah : 338 hits
The haze situation in Kuantan on Friday KUALA LUMPUR Kuala Terengganu today recorded an unhealthy air pollution reading level of 111 at 6pm Friday according to the Malaysian Air Pollution Index data According to the data Kuala Terengganu ha...
Gangguan Bekalan Air Di Selangor Kuala Lumpur Minggu Depan

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 206 hits
Gangguan bekalan air di Selangor Kuala Lumpur minggu depan Dikemas kini 1 jam yang lalu Diterbitkan pada 16 Jul 2019 10 37PM
Over 300 Expected To Join Kuala Koh Gotong Royong

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 186 hits
The Orang Asli Development Department is expecting more than 300 participants to join the Kampung Kuala Koh gotong royong programme which is scheduled to start at 8am this Thursday Kelantan Terengganu Jakoa director Hashim Alang Abdul Hamid...
Air Kuala Koh Toksik Persatuan Perubatan

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 284 hits
Ujian makmal terhadap sampel yang diambil dari sumber air di sekitar Kampung Kuala Koh di Gua Musang yang menyaksikan kematian 15 penduduk Orang Asli suku Bateq mendapati kewujudan kandungan bahan pencemar dan toksik Presiden Persekutuan Pe...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm