Bongkar Peristiwa 9 11 Beri Untung Besar Zionis Ini



SERANGAN pengganas di menara berkembar Pusat Dagangan Dunia menggunakan pesawat penumpang pada 11 September 2001. – AGENSI

Kaitan ahli perniagaan Zionis, 9/11 didedah

WASHINGTON 8 Jan. - SEORANG ahli akademik Amerika Syarikat (AS) mendedahkan ahli perniagaan Zionis, Larry Silverstein dan Lewis Eisenberg yang merupakan rakan karib kepada Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu membuat keuntungan berbilion-bilion dolar daripada 'kemusnahan' menara berkembar Pusat Dagangan Dunia (WTC) pada 11 September 2001.


LARRY SILVERSTEIN Dr. Kevin Barrett yang juga pengasas penubuhan Panel Saintifik Penyiasatan 11 September itu membuat kenyataan tersebut dalam temu bual bersama Press TV ketika mengulas ugutan Dark Overlord untuk mendedahkan ribuan dokumen sulit berkaitan tragedi tersebut.Laman web RT pada Jumaat lalu melaporkan, ‘kunci’ pe­nyahsulitan untuk sebanyak 650 dokumen yang dikaitkan dengan serangan pengganas pada 11 September 2001 itu telah didedahkan kumpulan berkenaan namun itu hanya sebahagian kecil daripada 18,000 dokumen rahsia yang mungkin dicuri daripada syarikat insurans, firma undang-undang dan agensi kerajaan.Kumpulan berkenaan menghuraikan dokumen rahsia sera­ngan 11 September sebagai The 9/11 Papers.Barrett yang menyelidik tentang tragedi 11 September menyifatkan pendedahan dokumen dibuat kumpulan penggodam itu sebagai menarik kerana orang ramai perlu mengetahui ‘mengapa dokumen-dokumen syarikat insurans tersebut penting’.

IMBAU KEMBALI 2001Barret mendedahkan, untuk mengetahui bagaimana segala­nya bermula, situasi semasa pada 2001 perlu diteliti sebaiknya.
“Jadi kita perlu kembali ke 2001 yang mana kompleks WTC dan menara berkembar yang dimiliki agensi kerajaan bandar telah ‘mendatangkan masalah’ kepada Pihak Berkuasa Pelabuhan.“Menara berkembar tersebut dipenuhi dengan asbestos kalis api yang menyalahi undang-undang. Mahkamah pada Ja­nuari atau awal 2001 telah mengarahkan asbestos daripada menara tersebut diganti. Ini menelan kos berbilion-bilion dolar,” dakwanya.

Menurutnya, New York telah mencari cara untuk merobohkan menara tersebut selama bertahun-tahun dengan menara itu mempunyai kadar kekosongan yang tinggi dan infrastruktur komunikasi yang lama.

“Tetapi mereka tidak dapat melakukannya kerana tiada cara untuk merobohkannya secara ekonomik,” dakwa penganalisis tersebut.

EISENBERG MENGETUAI PIHAK BERKUASA PELABUHANBarrett memberitahu, Silverstein yang merupakan ‘tokoh jenayah terancang’ mendapat kontrak tawaran rendah dua bulan sebelum kejadian serangan WTC daripada Eisenberg yang menge­tuai Pihak Berkuasa Pelabuhan.

“Kedua-dua mereka yang merupakan jutawan Zionis sangat akrab dengan Netanyahu. Apabila mendapat kontrak daripada Pihak Berkuasa Pelabuhan, Silverstein membeli seluruh WTC dengan pajakan selama 100 tahun.
“Beliau hanya menggunakan wang sendiri sebanyak AS$15 juta (RM62 juta) dengan seratus juta rakan kongsi untuk mendapatkan pusat perdagangan itu selama 100 tahun,” dakwanya.

Dakwa Barrett, jika WTC tidak dirobohkan maka itu merupakan pelaburan hartanah terburuk dalam sejarah tetapi Silverstein menggandakan wang insurans yang dipegang Pihak Berkuasa Pelabuhan apabila memperoleh AS$5 bilion (RM21 bilion).

“Beliau telah berunding untuk mendapatkan wang tunai daripada syarikat insurans dan kemudian membuat tuntutan ganti rugi berganda dengan mendakwa berlaku serangan pengganas ber­asingan membabitkan dua buah pesawat.
“Jadi beliau mendapat wang yang banyak. Persoalannya, syarikat insurans hilang berbilion dolar kepada Silverstein dan Eisenberg disebabkan ‘jenayah penipuan’ 11 September,” jelasnya. (Utusan)
Lihat sebelum ini..E Buku IH-122: Cuci Otak Yahudi..



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ibnuhasyim.com/2019/01/bongkar-peristiwa-911-beri-untung-besar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
5 Peristiwa Paling Besar Sepanjang 2018

5 Peristiwa Paling Besar Sepanjang 2018

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 241 hits
Sejumlah peristiwa besar terjadi di Indonesia sepanjang Tahun 2018 Mulai dari perhelatan olahraga tingginya suhu politik menjelang Pemilu 2019 hingga serangan teror dan bencana alam
Dpo Dua Muncikari Jadi Pintu Masuk Bongkar Prostitusi Artis Lebih Besar

Dpo Dua Muncikari Jadi Pintu Masuk Bongkar Prostitusi Artis Lebih Besar

papar berkaitan - pada 12/1/2019 - jumlah : 235 hits
Jika dua perempuan muncikari ini tertangkap Polisi yakin akan dapat menguak jaringan prostitusi artis yang lebih besar Sebab kedua orang wanita yang tak disebutkan identitasnya itu diyakini banyak mengetahui mengenai jaringan prostitusi art...
Anak Teruna Dah Besar

Anak Teruna Dah Besar

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 416 hits
Anak teruna abuya nan seorang ni dah besar Habis dah rasanya fasa jadi baby baby naik buai merangkak dan makan nestum Buai pun dah runtuh tu pun dua kali beli spring besi tu hahh sebab berat kott Isyarat nak kena dapat adik lain ehhh isyara...
Mereka Faham Keluarga Mereka Susah Bapa Murid Pakai Kasut Seluar Besar Ke Sekolah

Mereka Faham Keluarga Mereka Susah Bapa Murid Pakai Kasut Seluar Besar Ke Sekolah

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 525 hits
Mereka Faham Keluarga Mereka Susah Peribahasa ini tepat menggambarkan semangat seorang murid darjah tiga di sebuah sekolah rendah di Sungai Petani Kedah yang tetap ke sekolah meskipun terpaksa memakai kasut dan seluar sekolah bersaiz besar ...
Gelanggang Seperti Lebih Besar Chong Wei

Gelanggang Seperti Lebih Besar Chong Wei

papar berkaitan - pada 8/1/2019 - jumlah : 221 hits
Gelanggang seperti lebih besar Chong WeiKUALA LUMPUR Rasa seperti gelanggang lebih besar ujar jaguh badminton negara Datuk Lee Chong Wei selepas kembali menjalani latihan di Akademi Badminton Malaysia pada Isnin Pemain berusia 36 tahun itu ...
5 Jenis Makanan Yang Elok Diamalkan Kalau Susah Buang Air Besar

5 Jenis Makanan Yang Elok Diamalkan Kalau Susah Buang Air Besar

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 611 hits
MASALAH SUSAH BUANG AIR BESAR ATAU SEMBELIT NIE BOLEH DIALAMI OLEH SESIAPA SAHAJA TAK KIRA ORANG DEWASA KANAK KANAK MAHUPUN IBU MENGANDUNG Time mengandung kalau kena masalah nie memang seksa Memang kena jaga pemakanan Kalau salah makan atau...
Misteri Mahluk Besar Atas Langit Akhirnya Terbongkar

Misteri Mahluk Besar Atas Langit Akhirnya Terbongkar

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 331 hits
Mak nampak burung besar atas langit Kata MIL aku waktu datang ke sini beberapa bulan lepas Sekilas ku amati di balik tingkap sliding tak ada apa2 di sana melainkan pohon besar jiran sebelah Jiran aku ni ku agak ada cemeni yg sekarang agak r...
Mantan Komisioner Kpu Sebut Tekanan Politik Jelang Pemilu Sangat Besar

Mantan Komisioner Kpu Sebut Tekanan Politik Jelang Pemilu Sangat Besar

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 212 hits
Sigit mengungkapkan tantangan yang dihadapi KPU juga semakin besar Misalnya KPU harus mempersiapkan teknis penyelenggaraan pemilu serentak 2019 dalam hal ini regulasi regulasi turunan berupa Peraturan KPU pasca UU Nomor 7 Tahun 2017 tentang...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Coretan Dari Tingkat 2 Wad 29 Katil 18 Hprz 2

Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp