Blooming With Illy 4 0 Raya Edition




OK ok.. I taknak update kisah raya I lagi. sebab terlalu banyak nak cerita sampai tak tahu mana satu nak mula, but to warm up my mood untuk karang, I start dulu dengan 1st event yang I berjaya attend after came back from raya fest. Tu dia. Semalam baru touch down Kl selepas 16 jam duduk kejung drive dari kelantan ke terengganu dan ke kuala lumpur. Balik tidur sebab esoknya kerja dan akhirnya managed to bersiap ke Blooming With Illy 4.0 di bangsar last night.


Nampak tak pemanis pemanis ni.. kalau telan semua ni.. korang boleh semanis I okeh.. (kidding) thanks Upper House Bangsar untuk semua preparartion dan juga demo siap bakar-bakar kueh.. curlass tau.

Sebenarnya i confuse juga sebab memula dari awal dah set RSVP untuk attend Blooming with Illy ni. Gigih sangat nak join sebab best. Sebab Crowd dalam event ni semua orang yang happening dan sangat mesra alam dan paling penting sangat positif. Sumpah positif nak matey. Dahla diorang sempoi, bukan jenis yang ada judgement pada sesuatu paling penting bila berada didalam kalangan mereka, kita sendiri akan terasa aura positif, rasa semnagat untuk lalui hidup yang mencabar.


OOTD with Boyfriend is a MUST!!

Ok inilah Cik Illy yang sweet tahap bersemut Pc kita ni..Dia dalah tuan umah tuan majlis ni. yang disebut sebut.. jap-jap nak follow IG dia tak? Ok2 boleh follow here ok. I sesiap bagi link. Klik je trus follow tau.(ILLY IG LINK)

Alahai amoi manis ni Challote namanya. sgt sweet berbaju kurung lah amoii.. I suka baju u.. dan u nampak sangat sweet.

kalau ikutkan ini adalah kali kedua I join Blooming with Illy ni. Sebelum ni I hanya follow je beliau. Kenal pun si pemilik nama. 1st event blooming with Illy i join masa kat Hilton Garden Inn Puchong. Situlah detik perkenalan dengan Illy. OMG she's so humble yet sangat sweet dan tak sombong. Kalau korang tak kenal dia maybe nampak sombong atau camne ek.. nampak macam dia takkan layan anak bilis macam kita. Tapi semua assumptions yang negetif tu semua takda ok. Dia sumpah baik, nakkal, mesra dan sangat lah caring. kalau korang follow IG beliau pun, setiap posting yang dia posted akan share tentang quote yang positif tentang kehidupan. 






Nampak tak pemanis ni.. OMG I tau PC i pun dah bersemut disebabkan semua dalam posting kali ni semuannya manis2..


Ok yang manis ni Cik Diya yang terkenal dengan Donut Viral. yang pasti semua akan gian dan ketagih dengan kesedapan Donut nya. dah lah tak kedekut inti dan sedap juga.Dia pun ramah dan baik je orangnya. Patploh kali ingatkan suh datang umah dia dicheras untuk beraya. hihi..terima kasih awakk..

Ok ni kek boom yang diorang duk ketuk ketuk semalam, masyaAllah kretif betul. Nak makan pun sayang huhu..

Ok adik cantik ni Azwar.. kesian dia, sebab kata dia naik segan yang datang semua makpak orang yang bawa anak-anak tapi dia datang bujang. takpe dik amik berkat rasai pengalaman mak mak orang ni bertukar jadi naga bila anak melasak tak hingat alam.


Ok paling sayang nyawa dunia akhirat.. hihi
So setiap kali pepagi I secara jujurnya akan buka my IG page untuk tengok siapa yang komen dan yang like my photos. masa tulah news feed akan muncul qoutes dari Cik Illy ni. But serious guys korang boleh follow dia. Apa yang menarik lagi tentang Illy ni, dia sangat lah caring, dan pula memiliki dua cahaya mata yang superb cute dan dia punya backbone and of course her husband yang very supportive. I heard yang kenal dia dari zaman bujang memang kenal this couple yang super love and support each other dari zaman bujang. OMG too much love and everywhere lah dorang ni. I doakan Illy sentiasa dilimpahkan rahmat dan rezeki yang mencurah dilindungi Allah SWT serta bahagia duania akhirat bersama suami anak anak dan keluarga tersayang ok.

Ok2 jauh plak melencong kan. Hah Balik pada Blooming with Illy 4.0 ni actually ramai yang tak dapat join. I dengar lah. Sebab some of them still at kampung beraya sakan tak hingat nak balik yer. Hihi kesian kesayangan I Atie Hilmi, nadia dan ada lagi. paham-paham korang mesti turut confuse macam I kan.Initially i was thought yang event Illy 4.0 ni esoknya.which is 11/06/2019. Rupanya event tu 10/06/19. Perghhh naseb baik lah awak sempat balik keje bersiap. yang penting event start malam jam 7 malam. So amatlah sempat awak balik siapkan anak. Sebab kena tema hari raya outfit gittew. Nak juga. Naseb kemarin sempat pegi dobi siap dryer lagi baju. So ada lah baju nak pakai. Kihkihkih..

Thanks much Illy sebab remind I dalam IG comments , kalau tak memang mereput lah fans u ni datang event esokkannya yang mane silap haribulan owner Upper House bangsar will halau with penyapu. hahha adeiii. Ini bukan kali pertama yer kawan-kawan I silap tengok tarikh datang event. nampak tak? punya semnagat kan.

Apapun I enjoy sangat sebab venue kalini sangat lah best, siap kids friendly area, yang mana anak-anak sekalian boleh lompat kijang makyong dan segala, dah macam fun fair punya riuhnya Upper House malam tadi. Sampai I tengok amoi yang tengah buat keje kot sbb nampak tekun menaip sampai bertukar muka stress sebab kebisingan yang amat anak-anak kita menjerit. hahah.. Sorry amoi.. next!!

Makanan dia pun best main course especially spagetti dan ayam goreng. Fuhh nasib baik ada ayam goreng sebab Azriel dan ayam goreng berpisah tiada. (pengaruh UpinIpin ni). Lepas tu ada dessert, pastry yang cute mute yang manis yang deco cantik sampai sayang nak makan. Siap ada demo untuk pastry lagi.. too much activities to mentioned.hahaah.. yang penting seronok sangat sangat yer.

Apapun thanks Illy untuk Jemputan kali ni. sebelum ni. InsyaAllah masa akan datang jangan lupa kita. Ramai yang I kenal dan semuanya mempunyai cerita yang berlainan keunikkannya. jalinan Ukhwah macam ni lah yang patut diteruskan dan kalau tanya I sejujurnya, to those clients yang tercari event yang you all nak offer service or products this is the right place to drop off ya. Sebab Terlalu banyak yang manarik, meriah, indah, happening, kebahagiaan dan terasa seperti adik beradik. Baru pertama kali jumpa dah rasa macam 10 tahun kenal. mampu?! dan dikalangan mereka sangat (SAY NO)membawang tau.. semua pasal nak cantik nak lawa, nak jadi bagus jadi baik yang penting jd positif luar dalam. OMG admirer giler dengan Illy ni.

Panjang pulak coretan ni. hahah.. apa I dah mengarut ni. Sebelum I lebih mengarut better I stop here. bye korang.. till next update utk next entry.


sambil tu jangan lupa layan gambar2 cun kami ok. hihi..

Layan gambar abam lah pula ok..

taaaraaaa...














layannnnn.... bye samekom....


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.comelcomot.com/2019/06/blooming-with-illy-40-raya-edition.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Trafik Perlahan Di Lebuh Raya Plus Menghala Arah Selatan

Trafik Perlahan Di Lebuh Raya Plus Menghala Arah Selatan

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 211 hits
Keadaan aliran trafik bergerak lancar menuju ke utara manakala aliran menuju ke selatan bergerak perlahan ketika tinjauan di Plus berhampiran Plaza Tol Seremban sekitar pukul 7 petang 10 Ogos 2019 Foto BernamaKUALA LUMPUR 11 Ogos Trafik di ...
Gagal Larikan Mesin Atm Di Pagi Raya

Gagal Larikan Mesin Atm Di Pagi Raya

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 328 hits
MOHD YUNUS YAKKUB nbsp 11 Ogos 2019 4 44 PM SHAH ALAM Cubaan dua penjenayah berjaket hood melarikan tiga mesin nbsp pengeluaran wang automatik dan mesin d
Selamat Hari Raya Aidiladha Dari Kisahsidairy Com

Selamat Hari Raya Aidiladha Dari Kisahsidairy Com

papar berkaitan - pada 11/8/2019 - jumlah : 943 hits
Selamat Hari Raya AidilAdha dari Kisahsidairy com Alhamdulillah Berjumpa kita pada Hari raya Korban Tengah siap menyediakan menu hari raya The post appeared first on
Jarak Pandang Terhalang Kabut Asap Di Palangka Raya

Jarak Pandang Terhalang Kabut Asap Di Palangka Raya

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 159 hits
Badan Meteorologi Klimatologi dan Geofisika Tjilik Riwut menyatakan jarak pandang di Kota Palangka Raya kembali memburuk karena kabut asap dengan jarak maksimal menyentuh 550 meter
Kalau Pilihan Raya Diadakan Sekarang Dap Hilang 40 Undi

Kalau Pilihan Raya Diadakan Sekarang Dap Hilang 40 Undi

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 238 hits
Lim Kit SiangKUALA LUMPUR Lim Kit Siang hari ini membuat kejutan apabila membuat ramalan parti itu akan kehilangan kerusi di Iskandar Puteri dan sekurang kurangnya 30 hingga 40 peratus di seluruh negara Malah Ahli Parlimen Iskandar Putri it...
Kacang Kuda Rebus Hidangan Hari Raya Rupanya Baik Untuk Diet

Kacang Kuda Rebus Hidangan Hari Raya Rupanya Baik Untuk Diet

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 560 hits
Terkenang zaman kanak kanak dulu kacang kuda rebus antara sajian yang mak sediakan setiap hari raya selain nasi impit yang tanak dan diletakkan didalam besen kemudian di letakkan batu giling untuk memampatkan nasi Saya cuma pemerhati dan tu...
Hari Raya Aidiladha Sultan Johor Menunaikan Solat Sunat

Hari Raya Aidiladha Sultan Johor Menunaikan Solat Sunat

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 405 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Syed Muhammad Danial Syed Syakir Maut Selepas Bergelut Akibat Kemalangan Jalan Raya

Syed Muhammad Danial Syed Syakir Maut Selepas Bergelut Akibat Kemalangan Jalan Raya

papar berkaitan - pada 11/8/2019 - jumlah : 1128 hits
Seorang lelaki maut dipercayai selepas terbabit dalam satu pergelutan susulan perselisihan faham yang berpunca daripada kemalangan jalan raya di KM 239 Lebuhraya Kuala Lumpur Seremban berhampiran susur Bandar Baru Bangi semalam Ketua Polis ...
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu

Cara Claim Towing Kereta Dengan Etiqa Auto Assist Care

15 Timeless Rustic Shed Designs With Unmatched Outdoor Versatility



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Fashion Forward Styling Tips For Incorporating Shapewear Into Your Outfits

Buasir Otak Tv Bahasa Malaysia Jadi Ibu English Jadi Daddy Be Like

Cerita Aidilfitri 2024 Teamrayakedah

Resepi Ayam Masak Lemak Tak Pedas

Skeletal Remains Found At Abandoned Teachers Quarters In Membakut

Ex Judge Urges Govt To Apologise For Ops Lalang