Bioxcellent Colla White Diamond Rahsia Kulit Lebih Anjal Dan Berseri


Sekali terpandang terus terjatuh hati untuk mencuba produk Bioxcellent Colla White Diamond ni
Hari tu jalan-jalan di Watson. Biasalah perempuan ni kalau masuk Watson, adalah benda yang dia nak cari. Bukan apa kulit muka ni rasa macam kering je, jeragat bermaharajalela dan bawah mata gelap . So saya nak cari produk yang boleh bantu atasi masalah tu. Dan terpandanglah satu produk ni namanya Bioxcellent Colla White Diamond.
KANDUNGAN BIOXCELLENT COLLA WHITE DIAMOND Isi kandungan produk Bioxcellent Colla White Diamond
Kalau baca di label produk ni, ianya mengandungi campuran beri (diperkaya dengan anti oksidan), Collagen Tripeptide, Astaxanthin, Acacia gum, Ekstrak buah, anggur, Tomato, Epal, Strawberi dan Buah delima. Hmm semua buah-buahan ni kegemaran saya.
Biasanya satu-satu masa biasanya kita akan makan buah tertentu je dan bukan semua dapat beli sekaligus. Tapi dalam satu botol ni dah ada campuran semua ekstrak buah yang bagus untuk kulit. Jadi sekali minum je semua khasiat buah kita dapat sekaligus kan? .
Of course bila kulit muka kita bermasalah sure rasa rasa tak selesa. Lebih-lebih lagi malu ngan husband, sebab biasanya kalau di rumah saya memang tak pakai foundation dan make up. Memanglah husband kata awak lagi cantik tanpa make up. Tapi kalau kita dapat buat sesuatu untuk pastikan kulit muka terjaga, lagi bagus kan.
KELEBIHAN COLLA WHITE DIAMOND Satu scoop sehari sudah mencukupi.
Saya pun baca di website Bioxcellent Colla White Diamond ni. Saya nak pastikan apa yang saya inginkan ni tercapai. Kulit cantik dan bersih tanpa sebarang masalah pegmentasi.  Antara kelebihan produk ini ialah:-
Sesuai utk membantu masalah liang pori terbuka. Membantu melembapkan dan menganjalkan kulit. Membantu masalah pigmentasi. Mengurangkan masalah lingkaran gelap bawah mata. Mengecutkan jerawat dan membantu mengatasi masalah parut jerawat. Membantu kulit supaya lebih sihat, lembap, gebu dan halus. Membaik pulih struktur kulit. Menjadikan kulit lebih cerah, anjal, gebu dan lembap. Menghilangkan garisan halus dan kedutan. Mengaktifkan sintesis penghasilan kolagen dalam tubuh Melindungi dari sinaran UV, radikal bebas dan pencemaran Mencantikkan kuku lebih kuat dan atasi keguguran rambut Sesuai untuk lelaki dan perempuan berumur 16 tahun ke atas Sempoi produk ni, selain bagus untuk kulit muka dan wajah, ianya juga berkesan untuk dalaman badan. Bab rambut dan kuku tu yang puashati. Mana taknya sekarang ni rambut banyak gugur. Kalau menyapu boleh nampak rambut di mana-mana.
Satu produk, ada 2 kesan yang positif iaitu untuk luaran dan dalaman badan. Memang mudahlah sebab tak perlu nak consume 2/3 produk dalam satu-satu masa.
CARA BANCUH DAN WAKTU PENGAMBILAN Ok air tu lebih kurang 200ml dan masukkan satu scoop serbuk dan goncang. Rasanya tak terlalu masam dan tak terlalu manis. Just nice!
Minum sehari sekali setiap pagi atau sebelum tidur tau. Jadikan amalan, kalau nak cantik memang kene rajin ya.
Mudah je nak bancuh produk Bioxcellent Colla White Diamond ni. Campurkan 1 skop serbuk (20 gram) ke dalam 200ml/250ml air sejuk atau suam, kemudian kacau atau goncang sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan.
Minum 2 kali sehari, pertama selepas sarapan atau sebelum tidur. (Waktu yang dicadangkan ialah sebelum tidur sebab penyerapan waktu malam lebih tinggi). Ha mudah kan? Yang penting kalau dah beli, kenelah rajin bancuh dan minum. Kata nak cantik kan? Haruslah rajin.
TIPS/PANTANG UNTUK KESAN TERBAIK Untuk kulit wajah lebih anjal dan berseri, minumlah Bioxcellent Colla W. Diamond
Saya yakin kalau kita orang perempuan ni dah guna sesuatu produk. Mesti nak tahu berapa lama boleh nampak kesannya? Betul ke dapat kulit cantik licin putih berseri?
Mudah je jawapan saya. Kesan pada setiap orang tu berbeza-beza. Cepat atau lambat perkara kedua. Perkara pertama adalah kita pastikan kita kene tahu apa yang boleh  dan yang tidak untuk pastikan kita dapat hasil yang kita nak. Yang penting kene disiplin dan sabar.
Disiplin ni maksudnya kalau selepas minum produk tu,  kita kene ikut semua pantang di bawah ni. Samalah macam nak kurus, kan?. Kene disiplin dan istiqamah. Baru nampak hasilnya, antara yang korang kene ambil tahu ialah:-
Untuk MASALAH JERAWAT sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya. Elakkanpengambilan KAFEIN sbb boleh mempercepatkan penuaan. Masa period better stop sbb sistem pnyerapan badan masih lemah jd bazir jika minum. Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil UBAT dari hospital/klinik. Boleh jarakkan 1-2 jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil 
apa2 jenis produk/supplement/jamu lain. Produk slimming/detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung. Amalkan minum AIR  MASAK 2-3 liter untuk kesan terbaik. Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa2 jenis produk. Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung. AMARAN!!
Pengguna yang mempunyai masalah alahan seafood dan masalah resdung tidak sesuai untuk ambil Bioxcellent Colla White Diamond 
PENGUMUMAN PENTING
Produk Bioxcellent bukan di perbuat dari ubat yang mana ianya tidak dapat bantu menyembuh sakit sakit kronik anda.
Produk Bioxcellent hanya makanan tambahan anda seharian. Bioxcellent hanya membantu mengimbangkan nutrisi yg kekurangan dari makanan seharian anda. Produk Bioxcellent adalah produk yang diperbuat dari makanan seharian kita seperti sayur-sayuran, buah-buahan dan kolagen dari ikan. PRODUCT BIOXCELLENT ADALAH SUPERFOOD.
Produk Bioxcellent cuma ada No. Reference dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dikategorikan sebagai makanan. Produk ini tiada no. MAL sebab no. MAL hanya untuk produk yang diperbuat dari ubat/ dikelaskan sebagai ubat.
HARGA DAN KUANTITI PRODUK Satu botol  Bioxcellent Colla White Diamond berharga RM66 sebotol. Penggunaannya boleh bertahan untuk 30 hari. Berat kandungan setiap botol ialah 700gm. Kalau korang nak tahu terdapat 5 jenis produk Bioxcellent. Dan ianya hanya boleh didapati di Watson dan di website Bioxcellent.
Pada korang yang nak turut sama dapat kulit anjal dan berseri, bolehla dapatkan produk ini di Watson. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh layari social media mereka di bawah ya.
Website: http://www.bioxcellent.com/
Facebook: Bioxcellent
Instagram: @bioxcellent
“SIHAT CANTIK SELALU”
(26)
The post Bioxcellent Colla White Diamond rahsia kulit lebih anjal dan berseri appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ajumohit.com/2019/08/bioxcellent-colla-white-diamond-rahsia-kulit-lebih-anjal-dan-berseri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rahsia Kulit Lebih Sihat Dengan Bioxcellent Colla White Diamond

Rahsia Kulit Lebih Sihat Dengan Bioxcellent Colla White Diamond

papar berkaitan - pada 26/8/2019 - jumlah : 489 hits
Rahsia Kulit Lebih Sihat Dengan BioXcellent Colla White Diamond Assalamualaikum dan salam sejahtera Apabila usia makin meningkat pasti nutrisi dalam tubuh badan kita semakin berkurangan dan kita memerlukan pemakanan tambahan untuk menampung...
Bioxcellent Colla W Diamond Rahsia Kulit Wajah Cantik Cerah Dan Kekal Sihat

Bioxcellent Colla W Diamond Rahsia Kulit Wajah Cantik Cerah Dan Kekal Sihat

papar berkaitan - pada 27/8/2019 - jumlah : 632 hits
hai assalammualaikumBioXcellent Colla W Diamond Rahsia Kulit Wajah Cantik Cerah Dan Kekal Sihat Pernah dengar kan nak cantik luaran mestilah dari dalaman Selalu kita ambil berat luaran tapi dalaman diabaikan Sebab tu la muka nampak makin ku...
Rahsia Orang Jepun Mempunyai Jangka Hayat Lebih Lama Berbanding Rakyat Negara Maju Lain

Rahsia Orang Jepun Mempunyai Jangka Hayat Lebih Lama Berbanding Rakyat Negara Maju Lain

papar berkaitan - pada 28/8/2019 - jumlah : 400 hits
Nak tahu apa rahsia orang Jepun mempunyai jangka hayat lebih lama berbanding rakyat negara maju yang lain Ya rakyat Jepun sentiasa mendahului negara maju lain dari segi jangka hayat penduduknya Pada tahun 2014 satu perempat populasinya adal...
Emas Menguji Tahap Sokongan As 1 500 Ancaman Pembetulan Yang Lebih Mendalam

Emas Menguji Tahap Sokongan As 1 500 Ancaman Pembetulan Yang Lebih Mendalam

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 246 hits
Emas tidak dapat membuat perkembangan pada hari Jumaat dengan sokongan yang dimansuhkan oleh peningkatan bersih dalam keinginan aset risiko dan kedudukan dolar yang kukuh Kerugian bersih berterusan pada hari Isnin dengan penurunan harga ema...
Kini Lebih Nilai Dengan Scoot Flight

Kini Lebih Nilai Dengan Scoot Flight

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 321 hits
Photo dikreditkan kepada kotabharuairportKini Lebih Nilai Dengan Scoot Flight Semenjak dua menjak ini ramai orang suka bercuti atau terbang dengan menggunakan perkhidmatan penerbangan kos rendah Mungkin disebabkan ramai berpendapat sebenarn...
Sembunyi Dadah Bernilai Lebih Rm60 000 Dalam Kandang Kambing

Sembunyi Dadah Bernilai Lebih Rm60 000 Dalam Kandang Kambing

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 246 hits
Penahanan seorang lelaki berusia 40 tahun membawa kepada penemuan pelbagai jenis dadah bernilai lebih RM60 000 yang disembunyikan dalam kandang kambing di Mak Kemas di Marang Terengganu Suspek ditahan Rabu lalu hasil serbuan sepasukan pegaw...
Kasus Pengadaan Pesawat Garuda Total Nilai Suap Lebih Dari Rp 100 Miliar

Kasus Pengadaan Pesawat Garuda Total Nilai Suap Lebih Dari Rp 100 Miliar

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 142 hits
KPK menetapkan mantan Dirut PT Garuda Indonesia Emirsyah Satar dan Direktur Teknik dan Pengelolaan Armada PT Garuda Indonesia tahun 2007 2012 Hadinoto Soedigno tersangka kasus dugaan suap pengadaan mesin dan pesawat di PT Garuda Indonesia
Masya Allah Mumtaz Ya Habibati Lebih 29k Retweets Video Adik Comel Usia 4 Tahun Baca Hadis Terjemahan Al Quran

Masya Allah Mumtaz Ya Habibati Lebih 29k Retweets Video Adik Comel Usia 4 Tahun Baca Hadis Terjemahan Al Quran

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 356 hits
Masya Allah mumtaz ya habibati Lebih 29k Retweets Video Adik Comel Usia 4 Tahun Baca Hadis Terjemahan Al Quran Sehari dua ni viral video seorang kanak kanak perempuan membacakan hadis dan terjemahan Al Quran dengan lancar meskipun baru beru...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music

Potong Ikan Keluar Api