Biocho Herbal Pomade Wajib Dimiliki Oleh Semua Lelaki


Assalamualaikum…
Di dalam aspek penjagaan dan pengayaan rambut oleh golongan lelaki seperti saya , pada masa kini lebih ramai selesa dan lebih berminat untuk menggunakan POMADE untuk mendapatkan gaya rambut yang diinginkan serta mudah diurus . Manakala dari segi harganya pula amat berbaloi di dalam pasaran terkemuka . Lebih-lebih lagi dengan menggunakan Pomade , ianya menjadikan rambut lebih kemas dan lebih tahan lama . Jadi tidak mustahil jika kita lihat ramai lelaki khususnya menggunakan pomade untuk sebarang aktiviti sama ada bekerja , menhadiri majlis keramaian dan bersantai bersama-sama rakan ataupun keluarga .
Jadi sebelum saya ceritakan serba sedikit mengenai BIOCHO HERBAL POMADE ini , mari kita kenali sejarah Pomade dahulu ye
Asal Usul Pomade  Perkataan dari bahasa inggeris iaitu POMADE berasal dari Perancis iaitu POMMADE . Ia adalah sejenis minyak rambut ” Stylish ” yang membuatkan rambut pemakai akan kelihatan berkilat senang untuk disikat dan tahan lebih lama dan ianya berbeza daripada cream , gel , wax atau clay .
Pomade mula popular digunakan pada tahun 1900 lagi tetapi mula berkembang apabila artis terkenal Elvis Presley menggunakan pomade dan gemar mengayakan ” style ” rambut  ” Pompadour “ . Bahan asas pomade adalah dari PETROLEUM JELLY dan diperbaharui dengan BEEWAX supaya mudah dicuci tetapi masih memberikan kesan yang sama.

Jadi , rambut akan  lebih sihat  serta mempunyai kesan berkilat yang lama dan mudah untuk disikat ditambah  pula dengan bauan yang wangi menjadikan pomade adalah pilihan bagi lelaki masa kini.
BIOCHO HERBAL POMADE
BIOCHO HERBAL POMADE  ( Nombor Rujukan KKM NOT190702236K ) adalah  diperbuat dari herba-herba yang terpilih berasaskan minyak . Ia juga diperkaya dengan minyak terbaik secara semulajadi antaranya ialah  Minyak Argan , Minyak Zaitun , Minyak Kelapa Dara , Ekstrak Rosemary dan Ekstrak Lavender  . Dirumuskan untuk penjagaan rambut khas yang melindungi dan menyuburkan rambut si pemakai . BIOCHO HERBAL POMADE ini menjadikan penjagaan rambut yang unik , membolehkan rambut anda digayakan dengan bebas , tidak berminyak ,  tidak melekit dan yang paling penting mudah dibasuh dengan air .


Minyak Argan

Sering dipanggil ‘ Cecair Emas ‘ , ini adalah kerana Minyak Argan sangat kaya dengan nutrien yang bermanfaat termasuk asid lemak dan vitamin E. Sifat-sifatnya menjadikannya sangat bermanfaat untuk rambut yang lebih sihat . Minyak Argan terbukti menjadikan rambut lebih lembut , halus dan berkilau . Oleh kerana keupayaannya untuk meluruskan rambut keriting dan menjadikan rambut lebih berkilat , minyak argan juga biasa digunakan sebagai aspek didalam pengayaan rambut . Ia menjadikan rambut lebih mudah diurus dan lebih bersinar , kelihatan lebih sihat dan menarik melalui pelbagai gaya rambut . Selain itu ,  asid lemak  juga penting dalam minyak membantu mengurangkan keradangan kulit dan mencegah kekeringan . Minyak Argan boleh digunakan sebagai penyejuk atau ” conditioner ” , untuk membantu mengelakkan keriting dan mengerbang , selain berfungsi untuk membaiki hujung rambut yang bercabang . Jadi rambut anda kelihatan berkilauan , bersinar dan mempunyai pelindung dari matahari .
Minyak Rosemary

Kebaikkan  Minyak Rosemary ialah mempunyai antioksidan yang tinggi daripada unsur-unsur kimia utamanya , termasuk carnosol , asid karnosa , asid ursolik  , asid rosmarinic dan asid caffeic . Selain daripada itu ,  Rosemary dapat  menggalakkan pertumbuhan rambut kerana  ianya  mempunyai fungsi sebagai anti-dihydrotestosterone (DHT) semulajadi dan membantu sebagai agen anti rambut gugur secara semula jadi .
Minyak Zaitun Ekstra Virgin 
Minyak Zaitun mempunyai manfaat yang tersendiri antaranya ialah merawat dan mencegah rambut kering , bercabang dan juga kerinting . Selain daripada itu , ia juga memberi perlindungan rambut dari sinaran UV , memberi kelembapan dan juga bertindak sebagai perapi semulajadi rambut .

BIOCHO HERBAL POMADE Rumusan Mudah Dicuci  BIOCHO HERBAL POMADE ini berasaskan minyak yang menjadi kebaikkan dan kelihatan hebat untuk pengayaan serta kesihatan rambut . Pada kebiasaanya ada  pengguna tidak suka, kerana ia  mempunyai masalah iaitu sukar untuk membasuh rambut serta memerlukan tiga empat kali cucian  untuk membersihkannya dari rambut dan kulit kepala. Jika ianya tidak hilang , ia boleh menyebabkan kulit kepala berminyak dan liang rambut  tersumbat . Untuk itu , BIOCHO HERBAL POMADE adalah dari rumusan semula jadi yang dirumus khas untuk menjaga kebaikan dan kesihatan kulit kepala dan rambut dan sangat mudah dibersihkan dengan satu kali cucian sahaja .
KEISTIMEWAAN BIOCHO HERBAL POMADE :- Penjagaan dan pemuliharaan rambut dan kulit kepala Rambut tidak kelihatan mengeras atau kejang Kilauan rambut yang asli Mudah dibersihkan dengan satu cucian sahaja  Mudah digayakan  Memberikan rambut anda kelihatan halus dan bermaya Tidak melekit Bebas dari ” Paraben ” dan bahan kimia terlarang 
 CARA MENGGUNA : – Pomade ini sesuai untuk semua kulit kepala dan rambut . Ideal untuk digunakan pada rambut lembap atau kering . Ambil sedikit pomade , Gosok antara tapak tangan dan sapukan perlahan-lahan pada rambut dan gayakan ikut kemahuan anda .
TESTIMONI DARI SAYA SELEPAS MENGGUNAKAN BIOCHO HERBAL POMADE Alhamdulillah , saya berkesempatan untuk mencuba BIOCHO HERBAL POMADE ini . Sesuai dengan aktiviti dan kerja saya yang tidak menentu waktu . Setakat ini , dengan menggunkan pomade Biocho ternayat rambut saya lebih kemas dan mudah digayakan dengan pelbagai gaya rambut .

Sewaktu saya gunakan ia pada waktu kerja , ternyata rambut saya masih kelihatan kemas dan rapi walaupun waktu kerja 8 hingga 12 jam dan faktor cuaca pula yang tidak menentu kerana jarang hujan dan terlalu panas . Yang paling unik sekali , selepas memakai topi keledar apabila menunggang motorsikal , rambut saya juga masih baik dan berada di dalam keadaan kemas dan rapi apabila menanggalkan topi keledar . 

 
Cara Pembelian Jika ada diantara rakan-rakan blogger dan pembaca setia blog ini ingin mendapatkan produk BIOCHO HERBAL POMADE ini , bolehlah klik di sini .
Harganya pula adalah RM 45.00 ( Semenanjung serta Sabah dan Sarawak )
Kos pos adalah percuma .
The post BIOCHO HERBAL POMADE -Wajib Dimiliki Oleh Semua Lelaki appeared first on wanzawawi[dot]net.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://wanzawawi.net/2019/07/biocho-herbal-pomade-wajib-dimiliki-oleh-semua-lelaki/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Kulit Cetaphil Gentle Skin Cleanser

Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Kulit Cetaphil Gentle Skin Cleanser

papar berkaitan - pada 30/7/2019 - jumlah : 78 hits
Masalah kebanyakan orang dalam pemilihan pencuci muka ni antaranya sebab tak pasti jenis kulit muka lepas tu masuk drugstore main beli je apa yang ada Janji dapat cuci muka lepas tu bila muka break out kusam ke berjerawat mula panik Sebenar...
Terlalu Bangga Sampai Menangis Semua Sebab Azriel S Sport Day

Terlalu Bangga Sampai Menangis Semua Sebab Azriel S Sport Day

papar berkaitan - pada 29/7/2019 - jumlah : 79 hits
Terlalu banyak yang nak diceritakan tentang Azriel sampai kan I tak tau nak mula kat mana Membesarkan dia adalah anugerah terindah yang pasti semua ibubapa akan merasa perasaan yang sama macam I Ibu mana tak gembira bayangkan dari seorang b...
Semua Iphone 2020 Dijangka Hadir Dengan Sokongan Rangkaian 5g

Semua Iphone 2020 Dijangka Hadir Dengan Sokongan Rangkaian 5g

papar berkaitan - pada 29/7/2019 - jumlah : 57 hits
Menjadi kebiasaan untuk Apple memperkenalkan sesuatu sokongan seleps ia tersedia dengan meluas Terbaru sementara pelbagai pengeluar bersaing dalam memperkenalkan peranti berasaskan 5G mereka pihak Apple kini dijangka hadir dengan iPhone yan...
Plus Menyasarkan Semua R R Ke Arah Nirtunai Menjelang Penghujung 2020

Plus Menyasarkan Semua R R Ke Arah Nirtunai Menjelang Penghujung 2020

papar berkaitan - pada 29/7/2019 - jumlah : 50 hits
PLUS sedia mengimplementasi sokongan pembayaran secara nirtunai dibeberapa kawasan rehat dan rawat sebelum ini termasuk dan Terkini berkongsi lanjut mengenainya pihak PLUS turut bercakap mereka menyasarkan untuk semua kawasan R R akan ke ar...
Remaja Gantung Diri Selepas Dimarahi Oleh Kakaknya Kerana Ponteng Sekolah

Remaja Gantung Diri Selepas Dimarahi Oleh Kakaknya Kerana Ponteng Sekolah

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 90 hits
The ReporterSeorang remaja lelaki ditemui mati dalam biliknya di tingkat tiga di Lo Chung Park beberapa jam selepas dimarahi oleh kakaknya kerana ponteng sekolah Ketua Polis Daerah Beaufort Deputi Superintendan Azmir Abdul Razak berkata pih...
Baru Je Dic3ralkan Oleh Fizo Dengan T4iak 1 Ini Biodata Mawar Karim Yang Ramai Tak Tahu

Baru Je Dic3ralkan Oleh Fizo Dengan T4iak 1 Ini Biodata Mawar Karim Yang Ramai Tak Tahu

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 128 hits
Bekas isteri Fizo Omar Mawar Abdul Karim menafikan mereka berce3rai disebabkan ego atau harta sebaliknya menyifatkan ia sebagai ruang memperbaiki diri masing masing Baru je diC3RAlKAN oleh Fizo dengan T4Iak 1 Ini Biodata Mawar Karim Yang Ra...
Klinik Statik Pos Lemoi Di Cameron Highlands Kini Dikuasakan Oleh Menara Telekomunikasi Edotco

Klinik Statik Pos Lemoi Di Cameron Highlands Kini Dikuasakan Oleh Menara Telekomunikasi Edotco

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 93 hits
Pos Lemoi ialah sebuah kawasan di Cameron Highlands yang didiami oleh orang asli yang sehingga kini tidak mempunyai sebarang kemampuan komunikasi dan tenaga elektrik edotco sebuah syarikat pembina peralatan komunikasi tempatan baru baru ini...
Pelantikan Mak Nyah Oleh Kkm Dalam Ccm Cetus Kontroversi

Pelantikan Mak Nyah Oleh Kkm Dalam Ccm Cetus Kontroversi

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 109 hits
Tindakan Kementerian Kesihatan Malaysia melantik seorang lelaki dengan penampilan wanita Rania Zara Medina sebagai ahli jawatan kuasa sebuah pertubuhan Country Coordinating Mechanism mendapat kritikan ramai di media sosial Pelantikan terseb...
Lepas Ayah Setuju Tukar Nama Tanah Kat Kami Adik Beradik Baru Nak Tinggalkan Ayah Di Rumah Orang Tua Anak Perempuan

Mic Bela Ltte Kenapa Pas Umno Diam Soal Firdaus Wong

Terkini Fenomena Belalai Air Di Jitra Penduduk Laung Azan Minta Perlindungan

Nak Tau Apa Beza Antara Halal No Pork Dan Free Pork Meh Baca Perkongsian Ni Kalau Nak Tau

Meow Meow Cat With Quotes

Entry Level Street Fighter Modenas Pulsar Ns160 Vs Benelli 150s

Xiaomi Airdots Di Lazada Cuma Rm69

Keputusan Separuh Akhir Piala Malaysia Kedah Lawan Pahang



Siapa Sebenarnya Pemerintah Hong Kong

5 Nama Kumpulan Rock Yang Berunsurkan Elemen Agama

Kisah Kampung yang Dipenuhi Patung 10 Kali Ganda Melebihi Penduduk

Keputusan Markah Peserta Konsert Gegar Vaganza 6 2019 Minggu Kedua

Senarai Lagu Tugasan Konsert Gegar Vaganza 6 2019 Minggu Ketiga


Buang Eg0 Alhamdulillah Farah Lee Ally Iskandar Bersatu Demi Anak Buat Ramai Yang Teruja Ini Sebabnya

Remy Ishak Akui Sedang Berubat Bakal Jumpa Psikiatri

Najib Minta 039 Bincang Dengan Jho Low 039 Berhubung Kehilangan As 1 Bilion Kata Saksi

Video Pernah Gagal Spm Kini Pendapatan Lebih Rm20 000 Sebulan

Hari Sukan Sempena Bulan Sukan Negara Di Tasik Utp Tronoh Perak

Saya Tak Boleh Bergerak Benda Tu Gelak Mengilai