Bio Life Astaxanthin 6mg Your Ever Young Skin Guard Kulit Kembali Muda Selepas 2 Bulan



Hi semua..





Saya ada post gambar Astaxanthin di facebook minggu lepas. Ramai pulak yang macam berminat dengan produk tu. Saya baru je makan tu. Tak sampai seminggu lagi. Sebelum ni pernah juga Nampak produk Bio-life tu kat Watsons. Tapi yang 4 mg. Yang saya makan sekarang ni Bio-Life astaxanthin 6 mg.

Tak tahu la apa bezanya. Tapi hari ni saya cerita sikit la pasal astaxanthin 6mg ni. Bagi yang tertanya-tanya Bio-Life Astaxanthin ni ada kelulusan KKM ke? 
Ye.. Produk ni ada kelulusan KKM. Reg No: MAL15105003NC . Pada kotak nya juga ada Hologram Meditag.


Apa itu astaxanthin?

Ni bukan sekadar nama yang tertera pada botol Bio-Life ni tapi Astaxanthin ialah satu penemuan baru oleh ahli sains yang mendapati astaxanthin boleh memberi sumber yang baik dan terkuat kepada tubuh badan.

Astaxanthin ni adalah pigmen merah yang boleh didapati dalam orgasma hidup macam udang ikan dan ketam.

Bila kita amalkan ambil astaxanthin, ianya akan bertindak balas pada setiap bahagian kulit , mata dan jantung kita. Padahal ambil sebiji sehari je. Tapi power dia punya khasiat ni tak payah di sangkal lagi.
Kulit kita adalah  bahagian badan paling besar dan beratnya adalah 7% dari tubuh badan kita. Jadi bayangkan bahagian paling besar ni dah tentu lah memerlukan penjagaan yang rapi dari segi kebersihan terutamanya.

Tahu tak antara penyebab kulit kering dan rosak ialah kesan dari penggunaan bahan  pencuci atau penjagaan kulit kita. Sebab itu lah kita kena ambil Bio-Life setiap hari untuk membantu memulihkan kembali kulit kita dengan melindungi kulit, melembabkan kulit, menghalang penghasilan Melanin dan juga meningkatkan bekkalan nutrient ke tisu kulit.









Saya makan Bio-Life Astaxanthin 6mg ni untuk apa sebenarnya?

Lumrah manusia biasa bila semakin lama usia makin meningkat, salah satu perkara yang dia risau ialah bab kesihatan badan dan kulit.

Baca tak berita baru-baru ni yang kata “Ramai Rakyat Malaysia takut Tua..” Saya lah salah seorang nya tu. Kita takut tua bukan sebab takut mati atau takut tak cantik. Tapi bila tua ni segalanya jadi terhad untuk kita. Saya tak mau usia tua menghalang saya untuk bergerak dan kekal cergas macam orang lain.

Jadi kena lah ambil juga supplement. Dan untuk kecantikan kulit saya pilih Bio-Life astaxanthin 6mg kerana dengan pengambilan 6mg astaxanthin setiap hari mampu mengurangkan  kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit.

Manakala kalau ambil 12mg setiap hari pulak sangat baik untul menghindari kita dari kulit gatal-gatal. Bagi yang pernah baca entry saya pasal gegata dulu mesti tahu yang saya ni memang alami masalah gatal-gatal pada kulit. Saya harap dalam masa sebulan dua nanti saya dah sembuh. Sekarang pun disamping saya dapatkan rawatan dari klinik saya juga makan Bio-Life Astaxanthin sebiji setiap hari..






Apa Kebaikan yang saya dapat kalau saya amalkan makan Bio-life Astaxanthin 6mg ni?


Saya baru je lagi makan Bio-life ni. So buat masa ni tak Nampak lagi la kesan nya. Tapi saya percaya apa saja supplement kesihatan dan kecantikan kalau diamalkan akan beri manfaat mengikut tujuan nya.

Bio-Life Astaxanthin ni khas untuk kembalikan kecantikan kulit. Ianya mengembalikan kemudaan kulit kita dari dalaman. Dalam tempoh dua bulan je kulit kita akan mula nampak pemulihan dan lebih elastic, kedut yang berkurangan.

 Astaxanthin 4 mg pun bagus juga sebenarnya. Cuma astaxanthin 6mg ni formula baru . Harga dia pun berbeza sikit la ye.

Terserah korang selesa makan yang mana tapi korang kena cuba lah yang formula baru ni. Mana tahu effect nya lebih lagi dari astaxanthin 4mg sebab astaxanthin ni kalau diambil lebih pun sangat bagus.






Macam mana Astaxanthin ni boleh bantu mengembalikan kulit muda remaja ?

Ok..ni panjang cerita nya. Korang mesti selalu kena panas dan mustahil la korang tak kena cahaya matahari. Kita kat Malaysia ni senang sangat nak terdedah pada cahaya panas matahari yang melampau.

Bila terdedah pada cahaya matahari , itulah punca utama kulit kita mula mengalami beberapa perubahan. Memula jadi merah , lepas tu kering , kemudian mengelebeh, kendur dan akhir sekali jadi berkedut.

Yang tak kena matahari jangan ingat kulit korang dah cukup selamat dari mengalami penuaan tau. Ada punca lain juga kenapa kulit korang cepat tua .Antara puncanya ialah Pencemaran, stress, merokok atau asap rokok , diet yang tak seimbang dan juga rutin skincare yang salah.

Disinilah Astaxanthin akan bantu semula kulit korang dari lapisan bawah kulit untuk kembali anjal dan berseri. Proses nya ambil masa tapi seawall 4 minggu dah boleh nampak perubahan nya. Masuk 2 bulan complete kulit makin sihat dan cantik.







Dimana boleh dapatkan Bio-Life astaxanthin 6mg ni?


Korang boleh dapatkan di farmasi dan drugstore yang berhampiran dengan korang. Guardiandan CARiNG Pharmacy pun ada juga. Senang je nak cari.  Harganya juga tak la mahal sampai beratus.

Kalau kat Guardian tengah ada sale harganya rm76. 98. Dan harga di CARiNG Pharmacy pulak Cuma rm79.90 . Korang boleh check untuk tahu dimana boleh dapatkan Bio-Life Astaxanthin 6 mg melalui Website Bio-Life Astaxanthin 6mg.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.dianarashid.com/2019/09/bio-life-astaxanthin-6mg-your-ever.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bio Life Astaxanthin 6mg Formula Terbaru

Bio Life Astaxanthin 6mg Formula Terbaru

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 418 hits
Assalamualaikum Haa kenapa FD mark kat title tu FORMULA TERBARU Sebabnya sebelum ni ASTAXANTHIN ni dalam 4mg dan dalam bentul softgels Sekarang dah upgrade 6mg dan dalam betul vegetarian capsule Lagi terbaik kesan dia Astaxanthin ni sesuai ...
Klia Kembali Normal Selepas 3 Hari Gangguan Sistem

Klia Kembali Normal Selepas 3 Hari Gangguan Sistem

papar berkaitan - pada 25/8/2019 - jumlah : 222 hits
SEPANG 23 Zulhijjah 1440H Sabtu Penumpang di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur dilihat kembali seperti biasa untuk proses daftar masuk selepas gangguan sistem sementara yang berlaku sejak malam 21 Ogos malam dengan kebanyakan merek...
Petua Awet Muda Amal Minum Air Selepas Bangun Tidur Tanpa Gosok Gigi Betul Ke

Petua Awet Muda Amal Minum Air Selepas Bangun Tidur Tanpa Gosok Gigi Betul Ke

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 354 hits
Petua awet muda Amal minum air selepas bangun tidur tanpa gosok gigi betul ke Bangun tidur terus minum air kosong atau air suam tanpa gosok gigi MF pernah dengar petua ni Mak MF sendiri pernah juga bagi tau pasal petua orang tua tua ni Tapi...
Bas Mini Kembali Ke Ibu Kota Selepas 21 Tahun

Bas Mini Kembali Ke Ibu Kota Selepas 21 Tahun

papar berkaitan - pada 29/8/2019 - jumlah : 175 hits
Bas mini kembali ke ibu kota selepas 21 tahun nbsp Dikemas kini 1 jam yang lalu Diterbitkan pada 28 Aug 2019 11 09PM
Sarung Bantal Kain Sutera Mampu Buat Kulit Awet Muda

Sarung Bantal Kain Sutera Mampu Buat Kulit Awet Muda

papar berkaitan - pada 3/9/2019 - jumlah : 463 hits
Hi semua Tidur yang cukup sangat penting Dalam sehari kita memerlukan purata 6 7 jam untuk tidur Ada orang yang hanya mampu mendapat waktu tidur berkualiti hanya 2 3 jam sehari Selebihnya hanya tidur yang terganggu atas beberapa faktor Perk...
Ingin Kulit Awet Muda Santap 6 Jenis Sayur Murah Meriah Ini Secara Teratur

Ingin Kulit Awet Muda Santap 6 Jenis Sayur Murah Meriah Ini Secara Teratur

papar berkaitan - pada 30/8/2019 - jumlah : 375 hits
Jika Anda ingin kulit awet muda lebih lama konsumsilah bayam kangkung tomat dan kelor secara teratur Penuh nutrisi dan harganya pun murah
Young Living Essential Oil Lavender Kurangkan Stress Dan Bagus Untuk Kulit

Young Living Essential Oil Lavender Kurangkan Stress Dan Bagus Untuk Kulit

papar berkaitan - pada 8/9/2019 - jumlah : 875 hits
Sebut je bunga lavender terus terbayang aroma lavender yang menenangkan tu Lavender memang sinonim dengan ketenangan Selain tu lavender sangat popular digunakan dalam bidang kecantikan dan kesihatan Disebabkan itu lah Essential Oil Lavender...
Beauty Tame Your Mane With Herbal Essences Bio Renew Volume Arabica Coffee Fruit Shampoo

Beauty Tame Your Mane With Herbal Essences Bio Renew Volume Arabica Coffee Fruit Shampoo

papar berkaitan - pada 6/9/2019 - jumlah : 461 hits
Whenever I wet my hair it does not feel smooth or glossy because I have this damaged hair which is prone to breakage Yes I have this sticky and gummy hair I tried so many shampoo wishing that I would find a suitable shampoo to solve my hair...
Tak Cukup Duit Sambung Belajar Remaja Dibantu Pelbagai Pihak Selepas Tular

Tak Cukup Duit Sambung Belajar Remaja Dibantu Pelbagai Pihak Selepas Tular

papar berkaitan - pada 31/8/2019 - jumlah : 252 hits
Beberapa hari lalu tular kisah mengenai seorang remaja yang terpaksa menangguhkan pengajian di Universiti Sains Malaysia Pulau Pinang kerana kesempitan wang Muhammad Izzat Amran seorang anak penoreh getah di Gua Musang perlu membantu ibunya...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord

8 Tanda Tanda Buasir Berdarah Mungkin Sebenarnya Kanser Usus

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan