Bila Anak Anak Cuti Pkp Dan Pdpr Mummy Siapkan 150 Pengembaraan Mereka Dengan Cartoon Network Best Summer Ever


BILA ANAK-ANAK CUTI PKP DAN PDPR MUMMY SIAPKAN 150 PENGEMBARAAN MEREKA DENGAN CARTOON NETWORK BEST SUMMER EVER - Apooo? PKP / MCO ? Huhuhu rasa nak marah? Rasa geram? Tak ada gunanya dah oi ! Marilah kita hadap new norm ye ! Selangor daerah mummy dah mula dah PKP/MCO sampai lah raya nanti, risau jugak, kalau anak-anak bosan masa PKP / MCO kat rumah, kan ! Dengan cuti penggal, kelas PDPR. So, plan mummy, nak siapkan aktiviti anak-anak dengan keseronokan sepenuhnya bersama Cartoon Network 

BILA ANAK-ANAK CUTI PKP DAN PDPR MUMMY SIAPKAN 150 PENGEMBARAAN MEREKA DENGAN CARTOON NETWORK BEST SUMMER EVER




Bagaimana tu? Haaa, mudah aje BILA ANAK-ANAK CUTI PKP DAN PDPR MUMMY SIAPKAN 150 PENGEMBARAAN MEREKA DENGAN CARTOON NETWORK BEST SUMMER EVER di CartoonNetworkAsia.com/BestSummerEver yang bermula sekarang hingga 27 Jun 2021.

Paling best, untuk 100 pelanggan bertuah untuk Best Summer Ever Cartoon Network ini akan berpeluang memenangi barangan Looney Tunes dan Tom and Jerry! 
Antara aktiviti-aktiviti yang boleh kami serta dari microsit tersebut adalah:



Bermain: Craft Creek bersama Looney Tunes adalah aktiviti yang membantu melatih sisi kreatif seisi keluarga - mengadun resipi yang enak, melakukan aktiviti kraf D.I.Y dan banyak lagi.



Muzik: Toon Tunes Valley bersama We Bare Bears mengajak anda menyanyi sepuas hati, sama seperti Ice Bear! Pilih lagu Cartoon Network kegemaran anda, panaskan peti suara, dan bolehlah mula menyanyi bersama-sama. Lebih baik lagi, jika seisi keluarga memilih satu lagu setiap orang dan menjadikannya sebagai konsert di rumah!

Pergerakan: Gymsville bersama Tom and Jerry membuatkan jantung anda berdegup kencang dengan set video senaman rahsia Tom. Lagipun, telatah mereka memang memerlukan dua watak ini untuk sentiasa cergas, dan anda juga boleh menjadi sihat dan aktif – seperti mereka berdua.

Penerokaan: Toonsplorer Island, dihoskan oleh Teen Titans Go! membawa anda ke pelbagai jenis pengembaraan. Muat turun stiker WhatsApp, hiasan latar mudah alih yang memaparkan rancangan kegemaran anda, menjadi hos mesyuarat melalui Zoom di gua beruang, dan banyak lagi.



Permainan: Arcade Town bersama Ben 10 menyediakan lambakan permainan! Sama seperti arked sebenar, pilih permainan kegemaran anda yang menyemarakkan daya saing anda. Sahut cabaran itu dengan beberapa sesi permainan yang hebat – dan ajaklah kawan-kawan anda bermain sama untuk melihat siapa yang lebih handal.

D
engan lebih 150 aktiviti, terdapat begitu banyak pilihan sekaligus menjadikan anak-anak dan ibu-bapa yang berjiwa muda akan sibuk sepanjang musim panas ini ya! Dengan menyertai pelbagai cabaran digital untuk membuka e-ganjaran eksklusif seperti hiasan latar mudah alih, stiker dan sijil pernyertaan peribadi akan diberikan.


Kita juga boleh memuat naik gambar atau video pengembaraan di rumah hasil karya sendiri ke mikrosit Best Summer Ever Cartoon Network dan berpeluang melihat ianya disiarkan di TV. Paling best kita boleh memenangi pelbagai hadiah hebat.

Kempen Best Summer Ever Cartoon Network juga menyajikan pelbagai siri rancangan kegemaran ramai pada tayangan perdana selama lapan minggu.


Antaranya siri kartun Looney Tunes yang terbaharu iaitu Looney Tunes Cartoons, yang akan ditayangkan pada hari Jumaat, 7 Mei, jam 5.30 petang di Cartoon Network (Astro Saluran 615 HD), filem animasi Space Jam: A New Legacy yang mengisahkan juara bola keranjang LeBron James dan pengembaraan epiknya bersama Bugs Bunny dan kru Looney Tunes. Filem yang dinanti-nantikan ini akan ditayangkan di pawagam pada hari Khamis, 15 Julai.
Ben Gen 10 istimewa selama sejam di mana Ben perlu menyelamatkan dunia daripada Omnitrix yang mengalami kegagalan fungsi dan menjangkiti manusia dengan DNA asing, tayangan perdana pada hari Sabtu, 22 Mei, jam 11 pagi di Cartoon Network dan perkhidmatan penstriman HBO GO.
Adventure Time: Distant Lands’, empat episod selama sejam akan disiarkan pada Sabtu, 12 Jun, jam 9 malam di Cartoon Network dan HBO GO, di mana Finn dan Jake bersatu kembali untuk mengharungi pengembaraan paling penting dalam hidup mereka.
Untuk tayangan istimewa Hari Raya, Astro menayangkan SEMUA program-program Cartoon Network yang paling popular dari 26 Mei – 13 Jun melalui On Demand dan Astro GO, termasuklah The Amazing World of Gumball dan Ben 10 kepada We Bare Bears, New Looney Tunes, Tom and Jerry Tales, dan banyak lagi. Jadi jangan lupa tontonlah program istimewa Best Summer Ever Carton Network pada bila-bila masa, di mana sahaja!

Seramai 100 pelanggan bertuah yang menyertai aktivit di laman microsit Best Summer Ever Cartoon Network jugaakan berpeluang memenangi barangan Looney Tunes dan Tom and Jerry! Untuk butiran lanjut, kunjungi promotions.astro.com.my.
Bagi peminat yang ingin menambah koleksi pelbagai barangan terbaharu Cartoon Network dalam koleksi mereka. Bolehlah dapatkannya dari sini.
Kidz World MYMencari pakaian terbaik untuk si kecil anda? Kunjungi sahaja Shopee untuk melihat koleksi pakaian Tom and Jerry yang sangat banyak!

Asadi MalaysiaMembawakan anda kasut yang paling popular dan selesa We Bare Bears untuk perjalanan harian anda. Kunjungi kedai rasmi mereka di Shopee atau Lazada untuk melihat koleksinya.
Toys“R”UsJika anak-anak anda peminat Tom and Jerry, kunjungi Toys”R”Us untuk melihat koleksi penuh mainan hari ini. Hanya terdapat di cawangan terpilih sahaja.
ZakkasgMencari hadiah paling tepat untuk acara istimewa? Daripada plushies, beg galas, beg kantung dan banyak lagi, anda akan rambang mata melihat seleksi hadiah yang ditawarkan! Kunjungi Shopee sekarang.
Tisu Royal Gold Manjakan kulit anda dengan tisu muka Looney Tunes Royal Gold! Kini boleh didapati di semua pasar raya dan pasar raya besar terkemuka.
Untuk butiran lanjut, kunjungi www.promotions.astro.com.my.Tak sabar nak menang #ehhh, tak sabar nak join lah 
Jomssss,,,jangan habaq , mummy tak payung naaa 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2021/05/cartoon-network-best-summer-ever-aktiviti-anak-pkp-pdpr.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
The Best 5 Tips To Protect Your Self From Body Acne This Summer

The Best 5 Tips To Protect Your Self From Body Acne This Summer

papar berkaitan - pada 7/5/2021 - jumlah : 349 hits
The bright and sunny summers are here Along with floral dresses and yummy ice creams summers also bring the uncomfortable heat and sweat that most of us struggle to cope with Sweating is essential to maintain the optimum body temperature bu...
The Best Teacher Pos Woh Ever Had

The Best Teacher Pos Woh Ever Had

papar berkaitan - pada 1/5/2021 - jumlah : 223 hits
Many people would have heard about Valerie Azure in March 2020 when Reuters covered a story about air travellers stranded at klia2 She was photographed with her 10 year old child Kyri who lay sleeping on the floor of the terminal Valerie is...
4 Kaedah Dibenarkan Oleh Kpm Untuk Bawa Anak Pulang Dari Asrama Sempena Cuti Aidilfitri

4 Kaedah Dibenarkan Oleh Kpm Untuk Bawa Anak Pulang Dari Asrama Sempena Cuti Aidilfitri

papar berkaitan - pada 5/5/2021 - jumlah : 331 hits
Kementerian Pendidikan Malaysia telah memutuskan 4 kaedah yang dibenarkan untuk bawa anak pulang dari asrama sempena cuti Hari Raya Aidilfitri KPM juga telah memaklumkan dimana murid di asrama sekolah atau Kolej Tingkatan Enam atau di Kolej...
Lebih Suka Memendam Rasa Ini Perlakuan Ibu Bapa Yang Tidak Mahu Bimbangkan Anak Mereka

Lebih Suka Memendam Rasa Ini Perlakuan Ibu Bapa Yang Tidak Mahu Bimbangkan Anak Mereka

papar berkaitan - pada 23/4/2021 - jumlah : 338 hits
Semasa kecil ibu bapa merupakan segalanya bagi kita namun bila meningkat dewasa dan sibuk dengan bekerja serta mempunyai keluarga sendiri kita kadang kala terlupa ibu bapa turut mahukan perhatian daripada kita Tambahan pula apabila halangan...
Pdpr 2 Minggu Selepas Cuti Aidilfitri

Pdpr 2 Minggu Selepas Cuti Aidilfitri

papar berkaitan - pada 27/4/2021 - jumlah : 339 hits
PdPR 2 Minggu Selepas Cuti Aidilfitri Bersiap sedialah ibu ayah untuk kembali beraksi sebagai guru sepenuh masa di rumah masing masing Sila tingkatkan tahap kesabaran anda semua termasuklah Ummi Ilhams Sama sama kita berdoa agak urusan kita...
Tarikh Sesi Persekolahan Secara Pdpr Selepas Cuti Raya

Tarikh Sesi Persekolahan Secara Pdpr Selepas Cuti Raya

papar berkaitan - pada 27/4/2021 - jumlah : 1110 hits
Tarikh Sesi Persekolahan Secara PdPR Selepas Cuti Raya Berita tergemparPelajar sekolah akan bermula cuti 7 Mei 2021 sehingga 15 Mei 2021 Manakala 8 Mei 2021 sehingga 16 Mei 2021 Untuk cuti Hari Raya AidilfitriSelepas cuti hari raya Aidilfit...
How To Make Love With You Women Best Tips Ever

How To Make Love With You Women Best Tips Ever

papar berkaitan - pada 29/4/2021 - jumlah : 312 hits
Sex has a huge significance in a relationship Touching cuddling or simple hugging can make a lot of difference to a relation It can lead to great sex When life becomes busy and schedules are hectic plan for sexual experiences with one anoth...
Anak Terpaksa Bersaing Dengan Phone Untuk Dapat Perhatian Ibu Ayah Bayangkan Perasaan Mereka

Anak Terpaksa Bersaing Dengan Phone Untuk Dapat Perhatian Ibu Ayah Bayangkan Perasaan Mereka

papar berkaitan - pada 2/5/2021 - jumlah : 218 hits
Ibu ayah menyedari bahaya sekiranya anak anak terdedah secara berlebihan pada skrin gajet Jika anak anak minta untuk pinjam sebentar pun banyak syarat yang kita kenakan Bimbang anak anak terlalu obses dengan gajet Namun pernahkah anda terfi...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord