Betul Ke Kekasih Baru Tolong Naikkan Sales Hanis Zalikha Ini Bukti Ramai Nak Tahu


Hanis Zalikha telah dipilih sebagai “The Finder” bakal mengekspresikan pengalaman bersama ‘kekasih’ barunya.
Siapa ‘kekasih’ tu?
Seperti mana yang kita tahu, OPPO Find X2 Series 5G telah dilancarkan pada 10 Mac 2020 lalu. Oleh itu, Hanis Zalikha dan lima lagi usahawan tempatan telah memilih untuk mencuba teknologi baru pada OPPO Find X2.

Hanis mengakui OPPO Find X2 Series 5G telah mengubah kehidupannya terutama dalam menghasilkan lebih banyak idea bagi produk keluarannya.
Melalui Skrin Ultra Penglihatan dengan kadar segar 120Hz, resolusi 3k dan paparan warna skrin hingga 10-bit, Hanis kini melihat jauh dari imaginasinya sebelum ini.
Beliau juga belajar untuk lebih prihatin dengan keadaan sekeliling dan lebih aktif melihat sesuatu daripada sistem kamera OPPO Find X2 Pro 5G Ultra Vision kerana kualiti sangat penting untuk Hanis mencapai kecemerlangannya.
Bukan hanya membantu dalam peniagaan, pekerjaan dan akaun media sosial Hanis, malah OPPO Find X2 Pro 5G juga membawanya untuk menjelajah dunia teknologi yang menarik ini.
Inilah yang dikatakan ‘pencarian’ Hanis Zalikha selama ini…


Kini giliran 5 Pengusaha Tempatan Terkenal untuk menerokai kehebatan OPPO Find X2…
1. Adrian Teh (Direktor filem terkenal Paskal Dan Wira)

Menggunakan OPPO Find X2 Series 5G untuk merakam video komersial Hanis Zalikha untuk telefon ini membantunya menyedari hal itu. Telefon ini mempunyai ciri sistem kamera profesional yang mengagumkan. Kestabilan pada kamera membantu mengambil gambar  atau video yang lebih jelas walaupun dalam keadaan bergerak. 
Mod Ultra Steady pula membantunya menggunakan sudut maksimum untuk pandangan yang sempurna semasa mengambil gambar. Paparan warna sebenar OPPO Find X2 Pro 5G memberikan warna masa nyata, paparan resolusi 3k dan membantu meningkatkan pengalaman untuk bermain dengan lebih banyak warna. 
OPPO Find X2 Pro juga mempunyai kemampuan untuk mengambil gambar lebih jelas di bawah cahaya rendah.

2. Dato (Dr) Calvin Khiu (Pengerusi Usahawan Muda Yang Berjaya)

Sepanjang wabak pandemik ini, video-video pendek sering menjadi tumpuan ramai termasuklah Dato Calvin yang berpendapat bahawa penjenamaan peribadi, korporat dan produk sangat penting. 
Jadi dia memutuskan untuk memanfaatkan masa yang ada untuk merekod video produknya dan menekankan pada kualiti gambar dalam video pendek tersebut dengan menggunakan OPPO Find X2. 
Paling menarik, peranti ini turut mempunyai sistem ketahanan bateri yang sangat tinggi iaitu boleh bertahan dari pagi hingga malam juga.

3. Anabelle Co-Martinent (Founder of La Juiceria and Super Saigon)

Mengagumi Skrin Penglihatan Ultra OPPO Find X2 Pro 5G, Anabelle berpuas hati dengan Paparan Warna yang sebenar sehingga membuatkan setiap gambar kelihatan lebih cantik. 
Memiliki tabiat pemakanan yang sihat adalah kepercayaannya, itulah sebabnya dia menghasilkan jus sejuk dengan melancarkan La Juiceria dan salah satu cara untuk melakukannya adalah dengan terus berkongsi foto dan video pada semua pengikut di media sosial tanpa ragu-ragu.
Beliau juga telah menghabiskan masa untuk beri tumpuan dalam perniagaan dan tidak perlu bimbang tentang hayat bateri telefon dengan hanya kurang dari satu jam pengecasan.

4. Elyn Pow (Founder of Rawsome)

“Saya benar-benar menikmati paparan warna sebenar pada OPPO Find X2 Pro, ia sangat cantik dan juga OPPO Relax, yang sangat membantu setiap kali saya melakukan senaman harian seperti yoga dan ciri selfie automatik setiap kali melakukan yoga.”

5. Faeez Fadhillah (CEO dan Co-founder of Tripfez)

Beliau sangat berpuas hati dengan prossesor yang seakan mempunyai ‘kuasa’ dalam OPPO Find X2 Pro 5G. Bukan itu saja, kamera yang sangat hebat pada peranti ini menghasilkan foto dan grafik untuk video yang sangat bagus.  Tidak ketinggalan juga, pengecasan SuperVOOC banyak membantunya ketika travels dan memerlukan sesuatu semasa dalam perjalanan.
Beliau juga sangat ‘jatuh hati’ dengan kesingkatan masa untuk mengecas OPPO Find X2 Pro 5G ini membuatkan dirinya tidak perlu tunggu lama. 
Mari lihat ciri hebat OPPO Find X2 Pro 5G.
Skrin
OPPO Find X2 Series 5G mempunyai 6.7 inchi skrin, QHD+ resolution (3168 x 1440) daripada 513 ppi yang mmeberikan paparan kandungan yang lebih jelas dan lebih baik.
Paparan warna 10-bit warna memberikan ketepatan warna yang sangat baik dan ketepatan pemulihan warna.
First 120Hz Flagship Screen https://assorted.downloads.oppo.com/static/assets/products/find-x2/images/home/kv/pc-5f6478345e920caf1fd19447c4915cd5.mp4 OPPO Find X2 Series 5G meruapakan peranti terunggul yang pertama dengan kadar penyegaran ultra tinggi 120Hz, membawa pengalaman permainan yang lebih tangkas dengan pengalaman visual dan operasi yang lancar untuk pengguna
Kamera
Mempunyai kehebatan kamera 48 MP kamera triple. OPPO Find X2 Series 5G mempunyai kamera utama Sony IMX689 48MP bersama lensa sudut ultra lebar 48MP Sony IMX586 dan lensa telefoto 18MP.
Fotografi
Zoom hibrid 10x generasi kedua dapat mencapai zoom digital 60x, yang membolehkan pengguna close up untuk menangkap gambar yang jelas dan lancar dari jarak jauh.
Ultra Night Mode 3.0
OPPO Find X2 Series 5G menggabungkan Ultra Night Mode 3.0, menjamin momen yang sempurna untuk gambar dalam setiap keadaan walau pada waktu malam.
Bateri Besar dan lebih baik dengan SuperVOOC 2.0. Malah, pengecas yang sangat super iaitu 65W SuperVOOC 2.0, adalah penyelesaian pengecasan terpantas dan paling selamat.
Ia mampu mengecas bateri sehingga 60% dalam masa 15 minit pengisian. Hebat bukan?
Reka bentuk
Reka bentuk yang kemas dan minimalis menampakkan peranti ini lebih elegan. 
Korang boleh lihat berbezaan dua peranti ini.

Tunggu apa lagi, untuk maklumat lanjut tentang peranti yang menjadi kesukaan usahawan hebat, layari OPPO.com
The post Betul Ke ‘Kekasih Baru’ Tolong Naikkan ‘Sales’ Hanis Zalikha? Ini Bukti Ramai Nak Tahu appeared first on Siakap Keli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2020/07/07/betul-ke-kekasih-baru-tolong-naikkan-sales-hanis-zalikha-ini-bukti-ramai-nak-tahu/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dap Penang Dah Lama Bagi Bantuan Pada Institusi Islam Jakim Baru Nak Laksanakan Kah

Dap Penang Dah Lama Bagi Bantuan Pada Institusi Islam Jakim Baru Nak Laksanakan Kah

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 219 hits
Kelmarin diberitakan JAKIM atau Menteri Agama menyumbang RM 100 ribu dari tabung atas nama Musa adah kepada pusat asuhan milik parti PAS pertamanya pesan aku pada hentikanlan guna istilah Arab cakap jer Tabung bantuan Kedua pada prinsipnya ...
Bella Baru Umum Bercer4i Sekali Bekas Kekasih Luah Sesuatu

Bella Baru Umum Bercer4i Sekali Bekas Kekasih Luah Sesuatu

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 382 hits
BERITA mengenai pelakon Laudya Cynthia Bella yang mengesahkan sudah bercer4i dengan Engku Emran mengejutkan banyak pihak terutamanya dalam kalangan rakan selebriti Memetik laporan pengacara terkenal Raffi Ahmad yang juga bekas kekasih kepad...
Nak Anak Petah Cakap Paling Penting Mak Ayah Kena Libatkan Diri Baru Lebih Berkesan

Nak Anak Petah Cakap Paling Penting Mak Ayah Kena Libatkan Diri Baru Lebih Berkesan

papar berkaitan - pada 11/7/2020 - jumlah : 341 hits
Seronoknya mama papa bila dengar perkataan pertama si kecil tersayang Ada yang siap rekodkan video bila anak sebuat perkataan pertama dan ada juga tulis dalam jurnal untuk dijadikan sebagai kenangan bila mereka besar nanti Kemahiran anak un...
Dunia Baru Je Nak Elok Video Viral Netizen Beng4ng Lepas Tengok Tindakan Resort Buang Air Kot0r Ke Dalam Laut

Dunia Baru Je Nak Elok Video Viral Netizen Beng4ng Lepas Tengok Tindakan Resort Buang Air Kot0r Ke Dalam Laut

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 537 hits
Semenjak dunia diser4ng pandemik COV1D 19 bumi dikatakan hampir pulih daripada pencemaran udara air dan alam sekitar Salah satu contoh ketara adalah sungai di Melaka ramai yang nampak perubahan yang berlaku Tapi sayang sikap menjaga alam se...
Nak Bercerai Susu Kena Buat Betul Betul Doktor Kongsikan Tip Paling Mudah

Nak Bercerai Susu Kena Buat Betul Betul Doktor Kongsikan Tip Paling Mudah

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 218 hits
Membuat keputusan untuk wean off anak atau menceraikan penyusuan ibu dengan bayi sememangnya bukan mudah Malah menolak permintaan anak terasa berat bagi ibu Akhirnya ibu menyerah kalah dan proses cerai susu menjadi tertangguh hanya kerana k...
Latih Anak Potty Training Bersihkan Betul Betul Baru Yakin Tilam Karpet Bebas Najis

Latih Anak Potty Training Bersihkan Betul Betul Baru Yakin Tilam Karpet Bebas Najis

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 447 hits
Seawal usia anak dua atau tiga tahun biasanya para ibu sudah mula melatih anak anak untuk tidak mengenakan lampin Jika latihan dibuat secara konsisten dalam tempoh dua minggu anak anak akan mendapat rentak dan sudah bersedia untuk tidak per...
Macam Mana Mahathir Nak Tolong Anwar Tak Pelik Ker

Macam Mana Mahathir Nak Tolong Anwar Tak Pelik Ker

papar berkaitan - pada 27/6/2020 - jumlah : 285 hits
Mahathir dah jadi PM masa dalam PH Mahathir juga telah mengatur pentadbiran negara 22 bulan Mahathir juga menabur janji melepaskan jawatan dan akhirnya dia lepaskan jawatan Tetapi anwar kekal sebagai PM in waiting list Sekarang mahathir nak...
Dulu Fampas Kuasa Nak Tolong Melayu

Dulu Fampas Kuasa Nak Tolong Melayu

papar berkaitan - pada 12/7/2020 - jumlah : 227 hits
M Afendi AbasDulu rampas kuasa kononnya nak selamatkan negara Tapi bila dah dapat kuasa BERSATU UMNO asyik bergaduh berebut untuk jadi paling berkuasa dan dominan didalam PN Ini membuktikan mereka bukan nak selamatkan negara pun Mereka hany...
Kalau Nak Homeschool Mama Papa Kena Ada 3 Syarat Asas Ni Baru Anak Dapat Catch Up Bila Masuk Sekolah Balik

Kalau Nak Homeschool Mama Papa Kena Ada 3 Syarat Asas Ni Baru Anak Dapat Catch Up Bila Masuk Sekolah Balik

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 375 hits
Mengajar sendiri di rumah atau homeschooling pastinya bukan satu tugas mudah untuk digalas Seperti yang dikongsikan oleh Wawa Shauqi Menurutnya homeschooling itu tidak mudah Bila ibu bapa mengambil keputusan untuk homeschooling anak mereka ...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan