Berrybright Minuman Untuk Kesihatan Mata Jangan Abaikan 3 Tanda Tanda Ini


BerryBright Minuman Untuk Kesihatan Mata | Jangan Abaikan 3 Tanda - Tanda Ini | Salam semua, siapa kat sini yang ada mata kering dan letih, lagi satu ada lingkaran bawah mata. Ketiga- tiga simptom tersebut boleh membuatkan mata kita tak selesa kan. Lebih  - lebih lagi ada lingkaran bawah mata, lagi la macam tak ada self- confidence. Betul tak ? Mengadap cermin hari - hari asyik nampak lingkaran gelap bawah mata.


Macam cakap kat diri sendiri dah. Wani ada ke semua simptom tersebut, terutama sekali mata kering. Memang mudah sangat mata kering.

Wani nak cadangkan untuk korang semua ambil suplemen untuk kesihatan dan kecantikan mata iaitu produk BerryBright. Pernah dengar tak ? Kalau nak mata cantik dan sihat, cuba produk BerryBright. Wani dah cuba ya. Nak tahu review, jom nanti baca kat bawah. Sebelum itu, nak perkenalkan dulu secara ringkas produk BerryBright.


 Apa Itu BerryBright ? 

BerryBright merupakan suplemen mata yang berasaskan makanan daripada bahan sumber asli serta dilengkapi dengan nutrisi penting untuk melindungi dan mengekalkan kesihatan serta penglihatan mata. Jadi, buat korang yang tengah tercari- cari produk untuk kesihatan mata, Jadikan BerryBright pilihan korang semua. sebab ada banyak manfaat sekiranya korang amalkan suplemen ini. 
Berry Bright telah dikeluarkan oleh EURYKA NATURAPATHICS, salah satu syarikat yang mengeluarkan produk - produk kesihatan. EURYKA juga adalah salah satu pengedar untuk jenama - jenama kesihatan di Malaysia sejak tahun 2012.

Dengan tagline "Empowering Natural Healing", misi EURYKA adalah untuk mencapai dan mengekalkan kesihatan yang optimal kepada setiap individu untuk menikmati kualiti kehidupan yang lebih sihat. Dengan produk yang dikeluarkan seperti BerryBright, mudahan ia dapat membantu semua orang untuk mata yang lebih sihat.



Sesuai Untuk Semua Peringkat Umur
BerryBright boleh diminum untuk semua orang bermula peringkat kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas.

Jangan Abaikan 3 Tanda - Tanda Ini Seperti Di Bawah

1. Pengguna contact lens

Sekarang ramai yang mengenakan contact lens sama ada untuk nampak cantik dan ada juga yang pakai bagi yang jenis mata rabun. Macam -macam sekarang kan, Tapi tahu tak contact lens kalau pakai tak ikut peraturan memang sangat bahaya. Salah satunya mata kering dan letih. BerryBright mengandungi nutrien larut air yang membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi kelegaan dan sokongan kepada mata kita.

2. Berhadapan dengan skrin untuk jangka masa panjang

Sebenarnya kandungan bahan dalam BerryBright mengandungi "Lutein" yang mampu melindungi retina daripada sinaran biru yang merbahaya. Sinaran biru ini biasanya datang daripada telefon pintar, tv, computer dan lain - lain yang boleh menyebabkan kerosakan dan mempercepatkan proses penuaan mata.

3. Lingkaran hitam bawah mata

BerryBright diformulasi untuk meningkatkan peredaran darah ( peredaran mikro ) dengan menyingkirkan toksin, mengurangkan pembentukan lingkaran hitam bawah mata. Selain itu, ia juga memberikan anda penglihatan yang lebih jelas dan segar.

Ada 2 Jenis BerryBright
Untuk pengetahuan semua, ada 2 jenis BerryBright iaitu
 1. BerryBright Original 
Mengandungi fruktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal. Setiap hidangan mengandungi 38 kalori, sangat sesuai untuk semua peringkat umur

2. BerryBright Stevia
Tidak mengandungi gula tambahan, menggunakan Stevia yang berasaskan tumbuhan sebagai pemanis. Setiap hidangan mengandungi 31 kalori. Diperkaya dengan antosianinn Bilberi Eropah dan beri campuran. Sesuai untuk semua peringkat umur. Tetapi disyorkan untuk individu yang ingin mengurangkan pengambilan gula

Bahan - Bahan Utama BerryBright Diperbuat Daripada Sumber Asli 



Ke semua bahan di dalam BerryBright adalah daripada bahan sumber asli dan ke semua bahan ini mempunyai khasiat yang tertentu. Jom kita tengok apa yang terkandung dalam setiap bahan sumber asli yang ada dalam BerryBright ini.

NZ Antosianin Blackcurrant

1. Melegakan keletihan mata

2. Mengurangkan lingkaran hitam pada mata

4. Merangsang regenerasi rodopsin ( sel mata ) untuk meningkatkan penglihatan

Ekstrak Eyabright 
1. Herba Eropah yang digunakan sebagai ubat mata secara tradisional
2. Digunakan untuk merawat penyakit mata, membantu melegakan mata kering
Ekstrak Marigold
1. Sumber yang kaya dengan beta- karoten, lutein dan zeaxanthin
2. Melindungi retina mata, melindungi mata daripada sinaran biru yang berbahaya
Vitamin C
1. Antioksidan larut air 
2. Melindungi mata daripada kerosakan radikal bebas 
3. Meningkatkan vaskulariti mata serta kerengsaan dan keletihan mata
Ekstrak Billberi Eropah  ( hanya untuk BerryBright Stevia sahaja ) 
1. Kaya dengan antioksidan seperti antosianin dan flavonoid
2. Menguatkan kapilari darah mata dan melancarkan peredaran darah 
Stevia (hanya untuk BerryBright Stevia sahaja )
1. Pemanis tanpa kalori yang 100 % semulajadi

 Satu Sachet Bersamaan 10 Buah Oren 
Setiap sachet memberikan faedah yang sama dengan 100 buah blackcurrant. Ia juga tinggi kandungan Vitamin C iaitu 500mg per sachet bersamaan 10 buah oren. Buah oren kaya dengan Vitamin C, tetapi bayangkan dalam setiap satu sachet dah bersamaan 10 buah oren. Lagipun BerryBright ini adalah tanpa pewarna dan pengawet dan ianya sesuai untuk vegetarian. Kalau korang tanya halal ke tak, mestilah halal. Jadi tak payah risau ya. Ke semua bahan dalam BerryBright adalah daripada sumber asli. 
Cara Penyediaan 
Nak minum BerryBright korang hanya sediakan 150 ml air bersuhu bilik ataupun air sejuk. Tuangkan satu sachet BerryBright. Kemudian kacau sehingga larut dan terus minum untuk mengelakkan pengoksidaan. Waktu yang paling sesuai untuk minum adalah sebelum makan. Jadi, minumlah pada waktu pagi. 
Harga Untuk BerryBright 
Untuk sekotak BerryBright yang ada 10 sachet ini harganya berlainan. Sebab yang bezanya original dan juga stevia
BerryBright Original
RM 44.90

BerryBright Stevia
RM 49.90


Tersenarai Dalam 3 Anugerah  
Apa yang Wani sangat kagum adalah, BerryBright telah banyak menerima anugerah - anugerah seperti di bawah.

1. Malaysia Health & Wellness Brand Awards 2017,dianjurkan bersama Sinchew Daily and Life Magazines, disokong dan disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

2. Natural Health Readers' Choice Awards 2017,2015, 2014 dan juga pemenang terbaik untuk suplemen penjagaan mata semulajadi

3. Long Life Health & Beauty Awards 2015 & 2014 Pemenang bagi kategori "penjagaan mata" (Eye Care )

Review Selepas Minum BerryBright 


Selama seminggu Wani dah minum BerryBright. Jujur nak cakap kat sini, tak buka kotak lagi dah bau blackcurrant. Lagi lah tak sabar nak minum hii. Bagi orang seperti Wani yang sentiasa mengadap skrin laptop tak kisah lah skrin di handphone ke, selalunya mata akan jadi cepat kering dan merah.

Lagi satu, kalau masuk tempat yang ada air-cond, memang mata akan jadi merah. Begitulah masalah tentang mata Wani, mata merah, cepat kering dan mata nampak letih. Sebenarnya, ia boleh membawa risiko untuk mata juga. Mata pun memerlukan supplemen supaya mata kita sentiasa sihat. Jadi, jangan ambil remeh pasal mata. Aset utama yang perlu dijaga juga. 
Wani dah cuba kedua - dua BerryBright Stevia dan Original. Kedua - dua sangat sedap, yang bezanya satu ada Stevia dan satu lagi tidak ada. 
Dengan rasa blackcurrant semulajadi, tiada gula tambahan dan hanya daripada sumber semulajadi, BerryBright mampu untuk melegakan mata yang letih sekiranya minum secara berterusan. Korang semua patut cuba BerryBright. Makanan untuk mata tidak boleh tolak tepi. Sebabnya mata merupakan deria yang penting untuk penglihatan. 
Untuk maklumat lanjut, anda semua boleh layari laman web dan sosial media BerryBright

WEBSITE  | FACEBOOK | INSTAGRAM












Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.wanisukarno.com/2019/11/berrybright-minuman-untuk-kesihatan-mata.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jangan Buat Main 12 Tanda Ini Mungkin Petanda Anda Ada Kanser Mulut

Jangan Buat Main 12 Tanda Ini Mungkin Petanda Anda Ada Kanser Mulut

papar berkaitan - pada 20/11/2019 - jumlah : 298 hits
Kanser merupakan penyakit yang paling ditakuti oleh semua orang Banyak kes yang melibatkan kematian berpunca daripada penyakit kanser ini Banyak perkara yang boleh menjadi punca kepada penyakit kanser ini Namun jarang kita dengar mengenai k...
Jangan Letak Tanda Harga Didahi Jangan Jual Agama Bangsa Kita Tok Mat

Jangan Letak Tanda Harga Didahi Jangan Jual Agama Bangsa Kita Tok Mat

papar berkaitan - pada 18/11/2019 - jumlah : 238 hits
Jangan letak tanda harga di dahi kita jangan jual agama dan bangsa kita kalau kita tidak dapat buat baik jangan kita buat kerosakan ujar Timbalan Presiden UMNO Datuk Seri Mohamad Hasan Justeru beliau yang juga lebih dikenali sebagai Tok Mat...
Jangan Takut Beli Barangan Malaysia Kualiti Dah Tip Top

Jangan Takut Beli Barangan Malaysia Kualiti Dah Tip Top

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 265 hits
Zaman sekarang ini anda sudah tak perlu ragu ragu lagi nak beli barangan Malaysia Lagi lagi bab kualiti siapa cakap kualiti barangan Malaysia tak The post appeared first on
Jangan Kacau Ibu Lepas Jam 11 Malam Waktu Ni Dia Tengah Nak Cantik Kurus

Jangan Kacau Ibu Lepas Jam 11 Malam Waktu Ni Dia Tengah Nak Cantik Kurus

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 264 hits
Wanita mana yang tidak sukakan kecantikan Walaupun sudah bergelar seorang isteri dan ibu masih mahu tampil cantik untuk suami Sebenarnya bila dah jadi ibu ni kadang kadang kita lupa nak beri perhatian kepada diri sendiri Ada juga suami tegu...
Didapati Ada Cyst Jangan Terus Beli Produk Pelik Kononnya Boleh Rawat Bahaya

Didapati Ada Cyst Jangan Terus Beli Produk Pelik Kononnya Boleh Rawat Bahaya

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 315 hits
Kejadian cyst dalam kalangan wanita bukanlah sesuatu yang asing Ia sering terjadi dan kadang kadang penghidapnya juga tidak tahu bahawa dia mempunyai cyst pada ovarinya Terdapat beberapa jenis kejadian cyst dan setiap daripada berbeza antar...
Puluhan Babi Di Sumut Mati Mendadak Warga Diminta Jangan Buang Ke Sungai

Puluhan Babi Di Sumut Mati Mendadak Warga Diminta Jangan Buang Ke Sungai

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 252 hits
Puluhan babi mati mendadak di Kelurahan Padangmatinggi Kecamatan Padangsidimpuan Sumatera Utara Hal itu diungkapkan Kepala Seksi Kesehatan Hewan Bidang Peternakan Dinas Pertanian Kota Padangsidimpuan Fitra Nurlaila Lubis Kamis
Saat Anak Menangis Jangan Biar Dia Menunduk Renung Matanya Pujuklah

Saat Anak Menangis Jangan Biar Dia Menunduk Renung Matanya Pujuklah

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 279 hits
Bukan senang nak besarkan anak tapi jika kena cara didikan memang mudah Setiap ibu ayah mempunyai cara tersendiri untuk mendidik anak anak mereka Ada yang sukakan pendekatan lemah lembut dan ada juga yang sukakan cara tegas Sebenarnya biar ...
Surat Pkr Gesa Jangan Keluar Mengundi Palsu

Surat Pkr Gesa Jangan Keluar Mengundi Palsu

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 244 hits
Musuh politik Pakatan Harapan dilihat berada dalam keadaan terdesak untuk menang pada Pilihan raya Kecil Tanjung Piai hari ini Pengarah Komunikasi KEADILAN Fahmi Fadzil berkata pihak tidak bertanggungjawab telah mengedarkan surat palsu yang...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran