Bermula Dengan Watak Kanak Kanak 5 Pelakon Ini Berjaya Menjadi Hero K Drama


Beberapa pelakon lelaki terkemuka Korea kegemaran korang hari ini sebenarnya memulakan kerjaya mereka pada usia yang sangat muda.

ARTIKEL BERKAITAN Memiliki Masa Depan Cerah, 8 Pelakon Kanak-Kanak Korea Ini Mesti Korang Kenal! Kali ini KimchiDaily nak kongsikan 5 pelakon lelaki yang pernah memegang watak kanak-kanak, dan sekarang sudah berjaya menjadi pelakon popular.
Yeo Jingoo
Peminat K-Drama mungkin mengenali Yeo Jin-goo untuk watak utamanya yang bergandingan dengan IU dalam “Hotel del Luna”, tetapi adakah korang tahu bahawa pelakon itu memulakan kerjayanya pada usia lapan tahun? Yeo Jin-goo mendapat tawaran berlakon kali pertama dalam filem berjudul “Sad Movie” (2005), yang turut dibintangi oleh Jung Woo-sung dan Im Soo-jung.
Sejak itu dia memainkan watak utama versi muda dalam K-Drama termasuk “Moon Embracing the Sun” (2012) dan “Missing You” (2012). Yeo Jin-goo akhirnya memenangi siri TV buat pertama kali dengan siri percintaan fantasi berasaskan webtoon “Orange Marmalade” (2015).
Yoo Seungho
Selepas beberapa kali menjadi pelakon untuk iklan telefon bimbit pada tahun 1999, Yoo Seung-ho secara rasmi memasuki dunia lakonan untuk penampilan pertamanya dalam drama TV “Daddy Fish” (2000). Dia baru berusia tujuh tahun ketika itu. Debut filemnya datang hanya dua tahun kemudian untuk peranannya sebagai Sang-woo yang manja dan sombong dalam filem 2002 “The Way Home”.
Yoo Seung-ho boleh dikatakan membesar di skrin TV dan sejak itu telah meneruskan kerjayanya dalam beberapa projek filem dan drama. Antara drama popular penglibatannya ialah “The Emperor: Owner of the Mask” (2017), “I’m Not a Robot” (2017), dan “My Strange Hero” (2018).
Jang Keunsuk 
Seorang lagi pelakon kanak-kanak yang menjadi popular pada masa kini ialah Jang Keun-suk, yang digelar oleh media sebagai ‘Putera Asia’. Hal ini kerana popularitinya yang semakin meluas sehingga ke luar negara. Jang Keun-suk membuat debut lakonannya pada usia 10 tahun dalam sit-kom HBS “Selling Happiness” (1997), dan walaupun dia melanjutkan pelajaran di peringkat rendah di New Zealand, dia akhirnya kembali ke Korea untuk meneruskan kerjayanya sebagai seorang pelakon.
Jang Keun-suk tidak lama kemudian mendapat status lelaki terkemuka dengan siri rom-com 2009 “You’re Beautiful”, di mana dia membintangi drama itu bersama Park Shin-hye.
Lee Hyunwoo
Pelakon “To the Beautiful You” Lee Hyun-woo memulakan kerjayanya pada usia 12 tahun. Awal 20-an beliau dimulai dengan watak utama filem yang popular, iaitu untuk drama aksi-komedi “Secretly Greatly” (2013), dan thriller “Northern Limit Line” 2015. Bagi K-Drama pula, Lee Hyun-woo benar-benar mengukuhkan dirinya sebagai pelakon lelaki popular dalam industri hiburan dengan siri rom-com “The Liar and His Lover” (2017).
Baek Sunghyun
Baek Sung-hyun baru berusia lima tahun ketika dia membuat debut dalam filem “I Wish for What Is Forbidden to Me” pada tahun 1994. Sebagai seorang pelakon kanak-kanak, dia mencipta nama sambil membawakan watak lelaki versi muda dalam drama “Beautiful Days” (2001), “Damo” (2003), “Emperor of the Sea” (2004), dan “Stairway to Heaven” (2003).
Sebaik 2010 bermula, pelakon itu akhirnya memulakan kerjaya dengan membawa peranan protagonis utama dalam “White Christmas”, dan rom-com “Melody of Love” 2013.
Hebat la diorang ni.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Bermula Dengan Watak Kanak-Kanak, 5 Pelakon Ini Berjaya Menjadi Hero K-Drama first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/bermula-dengan-watak-kanak-kanak-5-pelakon-ini-berjaya-menjadi-hero-k-drama/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=bermula-dengan-watak-kanak-kanak-5-pelakon-ini-be

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Serasi Bersama Ini 5 Pasangan Pelakon Utama Bekerja Lebih Dari Sekali Dalam K Drama

Serasi Bersama Ini 5 Pasangan Pelakon Utama Bekerja Lebih Dari Sekali Dalam K Drama

papar berkaitan - pada 6/10/2023 - jumlah : 172 hits
Adakah korang perasan bahawa terdapat pasangan pelakon utama Korea yang bekerja lebih dari satu projek bersama Mereka membuat duo yang hebat sama ada dalam filem mahupun K Drama ARTIKEL BERKAITAN Kali ini KimchiDaily nak kongsikan 5 pasanga...
Drama Restu Gandingan Pelakon Remy Ishak Dan Elizabeth Tan

Drama Restu Gandingan Pelakon Remy Ishak Dan Elizabeth Tan

papar berkaitan - pada 14/10/2023 - jumlah : 242 hits
Drama Restu yang diarahkan oleh hanifah bakal menemui penonton di Arahan Heykal Hanifah dengan barisan pelakon seperti Remy Ishak Wanna Ali Siti Elizad Elizabeth Tan dan ramai lagi Restu Tonton Full Episod 1 10 Hari Dan Waktu Siaran Jumaat ...
Rowoon Cho Yi Hyun Menjadi Pakar Perkahwinan Dalam Drama Terbaru The Matchmakers

Rowoon Cho Yi Hyun Menjadi Pakar Perkahwinan Dalam Drama Terbaru The Matchmakers

papar berkaitan - pada 6/10/2023 - jumlah : 268 hits
KBS telah mengeluarkan teaser K drama terbaru The Matchmaker yang dibintangi Rowoon dan Cho Yi hyun yang memainkan peranan sebagai pakar perkahwinan Drama romantik komedi ini akan memulakan tayangannya pada 30 Oktober 2023 Dalam drama terse...
Drama From Saga With Love Pelakon Sophia Albarakbah Fimie Don

Drama From Saga With Love Pelakon Sophia Albarakbah Fimie Don

papar berkaitan - pada 9/10/2023 - jumlah : 247 hits
Tonton terbaru drama Siri Viu Original From Saga With Love akan menemui anda bermula 21 September 2023 dengan 2 episod baru setiap hari Khamis Drama bergenre romantik komedi ini diarahkan oleh Umi Salwana Omar dibintangi oleh Siti Khadijah ...
Drama Moving Berjaya Netizen Imbas Kembali Kes Buli Hingga Mati Adik Lelaki Han Hyojoo

Drama Moving Berjaya Netizen Imbas Kembali Kes Buli Hingga Mati Adik Lelaki Han Hyojoo

papar berkaitan - pada 8/10/2023 - jumlah : 190 hits
Drama Moving berjaya netizen Korea telah mengimbas kembali kontroversi yang melibatkan adik lelaki Han Hyo joo ARTIKEL BERKAITAN Sebelum ini pada Jun 2014 adik lelaki Han Hyo joo iaitu Han Ji hoon telah menjadi Leftenan Pertama semasa menja...
5 Perkara Yang Menjadi Punca Kegagalan Perniagaan

5 Perkara Yang Menjadi Punca Kegagalan Perniagaan

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 81 hits
Tiada perniagaan yang dijalankan mengharapkan jalan buntu dan mempunyai impian untuk gagal Semua usahawan yang saya jumpai baru memulakan dan perniagaan yang sudah dalam proses pengembangan Seperti yang saya kongsikan dalam artikel yang lep...
Makin Ramai Yang Nak Tunjuk Hero Pengaruh Pemimpin Tak Ada Budi Akhlak

Makin Ramai Yang Nak Tunjuk Hero Pengaruh Pemimpin Tak Ada Budi Akhlak

papar berkaitan - pada 30/9/2023 - jumlah : 125 hits
Mohd Affendi Abas Penangan pengaruh MB Sanusick Sanusick nak hina MB Selangor Dato Seri Amirudin Shari tapi dengan sengaja hina Sultan Selangor Mamat ni pulak nak fitnah PMX Tapi dengan sengaja menuduh menghina Sultan Johor sebagai Penjenay...
Drama Ratu Lori

Drama Ratu Lori

papar berkaitan - pada 15/10/2023 - jumlah : 261 hits
Nantikan drama bersiri Ratu Lori arahan Adam Hamid dibarisi pelakon seperti Puteri Sarah Liyana Hafreez Adam Aishah Azman Syaffiq Sahli dan ramai lagi Ratu LoriEpisod 20Tarikh Tayangan Oktober 2023Waktu Siaran Isnin Jumaat 9 00 malamRangkai...
Aeon Bank Bank Digital Patuh Syariah Pertama Malaysia

Gkb Eurycozin Pilihan Terbaik Untuk Kesihatan Lelaki

Best Dividend Stock Malaysia 2024 Highest Yield

4 Syarikat Multinasional Henti Operasi Di Malaysia

Gip Blackrock Khazanah Jawapan Pmx Hmmmmmm

Mengenali Jenis Panadol Dan Fungsinya

Permohonan Kursus Ai Utm Percuma Berserta Sijil Pengiktirafan Peserta

Produk Gkb Lion S Mane Mushroom Baik Untuk Kesihatan Otak



Berapakah Tahap Kepanasan Suhu Api Dapur Gas Anda

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok


Ww Tapau Jer

Alat Untuk Pendidikan Seni

Betting On Stock Lotteries A Guide To Click1234 S Offerings

Psychological Therapy In Wynnum Brisbane A Journey To Self Discovery

Gambar Pas Kabur Sepanduk Pn Jelas Tunjuk Perselisihan Dalaman

Jumpa Di Mahkamah Saya Tidak Takut Pertahankan Hak Rakyat