Serasi Bersama Ini 5 Pasangan Pelakon Utama Bekerja Lebih Dari Sekali Dalam K Drama


Adakah korang perasan bahawa terdapat pasangan pelakon utama Korea yang bekerja lebih dari satu projek bersama? Mereka membuat duo yang hebat sama ada dalam filem mahupun K-Drama.

ARTIKEL BERKAITAN IG Ahn Bohyun Raih 1 Juta Pengikut Baru Selepas Umum Bercinta Dengan Jisoo BP Kali ini KimchiDaily nak kongsikan 5 pasangan pelakon utama yang bekerja lebih dari satu projek bersama.
Hyun Bin & Son Yejin
Pada tahun 2017, telah disahkan bahawa Hyun Bin dan Son Ye-jin akan membintangi filem thriller jenayah, “Negotiation”. Ia ditayangkan pada 2018 dan semasa sidang akhbar filem itu, Son Ye-jin menyebut bahawa Hyun Bin merupakan salah satu faktor dia bersetuju untuk menyertai drama itu. Pada tahun berikutnya, Hyun Bin mendedahkan dalam temu bual Esquire Korea bahawa dia mahu bekerja dengan Son Ye-jin semula.
Hasrat Hyun Bin menjadi kenyataan apabila kedua-dua mereka dilakonkan dalam drama popular, “Crash Landing On You”. Disebabkan oleh keserasian bersama, mereka berdua juga telah berkahwin pada tahun 2022.
Kim Soohyun & IU
K-Drama “Dream High” telah memberi peluang besar kepada Kim Soo-hyun dan IU untuk bekerjasama. Siri ini adalah mengenai pelajar Sekolah Tinggi Kirin yang mempunyai satu matlamat iaitu untuk debut sebagai idola K-Pop.
Selain daripada itu, pada tahun 2019 Kim Soo-hyun membuat penampilan istimewa dalam drama IU, “Hotel Del Luna”. Walaupun Kim Soo-hyun tidak memegang sebagai watak utama, namun kameonya di dalam drama ini cukup membuatkan penonton teruja melihat dia bersama IU.
Lee Seunggi & Bae Suzy
Drama sejarah “Gu Family Book” dibintangi oleh Lee Seung-gi sebagai Choi Kang-chi, yang merupakan separuh manusia, separuh gumiho. Dia pada mulanya tertumpu pada cinta pertamanya Park Chung-jo (Lee Yu-bi) tetapi akhirnya jatuh cinta kepada pengajar seni mempertahankan diri Dam Yeo-wool, lakonan Bae Suzy. Pengakhiran mereka adalah tragis dan kerana ini, peminat mengharapkan ada projek lain yang menggandingkan Lee Seung-gi dan Bae Suzy.
Mereka berdua bekerja bersama dalam “Vagabond” selepas enam tahun drama “Gu Family Book” ditayangkan. “Vagabond” ialah siri penuh aksi yang menunjukkan sisi berbeza mereka, dengan Lee Seung-gi membawa watak aksi lagak ngeri dan Bae Suzy sebagai ejen yang menyamar. Dalam sidang akhbar drama itu, Lee Seung-gi bercakap lebih lanjut mengenai projek reunion mereka dan menggambarkan dia kagum serta gembira dapat berlakon bersama Bae Suzy lagi.
Park Seojoon & Hwang Jungeum
Dalam setahun, Park Seo-joon dan Hwang Jung-eum bekerjasama dalam dua K-Drama popular. Drama yang pertama ialah “Kill Me Heal Me” di mana, Park Seo-joon membawa watak lelaki yang kelihatan bodoh tetapi sebenarnya pengarang novel misteri yang menggunakan nama samaran. Sementara itu, Hwang Jung-eum ialah seorang pakar psikiatri yang panas baran, cuba menyembunyikan keperibadiannya yang sebenar.
Keserasian kedua-dua pelakon ini diteruskan melalui drama “She Was Pretty”. Park Seo-joon dan Hwang Jung-eum digandingkan menjadi pasangan yang bercinta dan drama ini meraih rating tinggi sepanjang ia disiarkan. Ini menunjukkan bahawa mereka berdua memang sesuai untuk memegang watak utama dalam satu drama.
Lee Dongwook & Yoo Inna
‘Peach Couple’ bukan sahaja digandingkan di dalam K-Drama bersiri popular “Goblin”, malah dijadikan watak utama dalam “Touch Your Heart”. Walaupun tidak bercinta di kehidupan sebenar, mereka berdua diberi gelaran ‘Peach Couple’ kerana keserasian bersama ketika berlakon melalui drama “Goblin” itu.
Diharapkan akan banyak lagi bergandingan bersama!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Serasi Bersama, Ini 5 Pasangan Pelakon Utama Bekerja Lebih Dari Sekali Dalam K-Drama first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/serasi-bersama-ini-5-pasangan-pelakon-utama-bekerja-lebih-dari-sekali-dalam-k-drama/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=serasi-bersama-ini-5-pasangan-pelakon-uta

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bermula Dengan Watak Kanak Kanak 5 Pelakon Ini Berjaya Menjadi Hero K Drama

Bermula Dengan Watak Kanak Kanak 5 Pelakon Ini Berjaya Menjadi Hero K Drama

papar berkaitan - pada 9/10/2023 - jumlah : 185 hits
Beberapa pelakon lelaki terkemuka Korea kegemaran korang hari ini sebenarnya memulakan kerjaya mereka pada usia yang sangat muda ARTIKEL BERKAITAN Kali ini KimchiDaily nak kongsikan 5 pelakon lelaki yang pernah memegang watak kanak kanak da...
Drama From Saga With Love Pelakon Sophia Albarakbah Fimie Don

Drama From Saga With Love Pelakon Sophia Albarakbah Fimie Don

papar berkaitan - pada 9/10/2023 - jumlah : 248 hits
Tonton terbaru drama Siri Viu Original From Saga With Love akan menemui anda bermula 21 September 2023 dengan 2 episod baru setiap hari Khamis Drama bergenre romantik komedi ini diarahkan oleh Umi Salwana Omar dibintangi oleh Siti Khadijah ...
Vonis Ecky Pemutilasi Angela Lebih Ringan Dari Tuntutan Jaksa Ajukan Banding

Vonis Ecky Pemutilasi Angela Lebih Ringan Dari Tuntutan Jaksa Ajukan Banding

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 110 hits
Vonis tersebut dibacakan hakim Pengadilan Negeri Cikarang Kabupaten Bekasi pada Senin kemarin
Ibu Bapa Hadiahkan Ameera Khan Bmw I7 Netizen Dedah Harga Lebih Rm700 000

Ibu Bapa Hadiahkan Ameera Khan Bmw I7 Netizen Dedah Harga Lebih Rm700 000

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 151 hits
Adik kepada selebriti terkenal Neelofa iaitu Ameera Khan mendapat hadiah sebuah kereta mewah jenis BMW i7 dari ibu bapanya Hadiah Ameera Khan BMW i7 Video kenyataan tersebut telah dikongsikan satu akaun TikTok peminat keluarga mereka dikena...
Mohon Kerja Part Time Mcdonald S Yang Mempunyai Lebih 200 Cawangan Di Malaysia

Mohon Kerja Part Time Mcdonald S Yang Mempunyai Lebih 200 Cawangan Di Malaysia

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 216 hits
Mohon Kerja Part Time McDonald s yang Mempunyai Lebih 200 Cawangan di Malaysia 11 Info kerja sambilan kali ini admin bawakan khas mengenai restoran segera McDonald s Ianya salah satu rangkaian restoran makanan segera yang paling terkenal di...
Pemprov Dki Anggarkan Rp1 Miliar Per Taman Dibangun Tahun Ini Psi Lebih Murah Dari Zaman Pak Anies

Pemprov Dki Anggarkan Rp1 Miliar Per Taman Dibangun Tahun Ini Psi Lebih Murah Dari Zaman Pak Anies

papar berkaitan - pada 28/9/2023 - jumlah : 119 hits
Jauh lebih murah biayanya dibanding zaman Pak Anies Seingat saya di zaman Pak Anies satu RTH itu puluhan miliar kata Justin
Hiburan Kalau Arwah Masih Ada Mesti Dia Masuk Gv10 Dan Menyanyi Di Atas Pentas Lebih Besar Kini Shuib

Hiburan Kalau Arwah Masih Ada Mesti Dia Masuk Gv10 Dan Menyanyi Di Atas Pentas Lebih Besar Kini Shuib

papar berkaitan - pada 29/9/2023 - jumlah : 174 hits
Pelawak dan usahawan Shuib berkata jika arwah isterinya Siti Sarah masih hidup pasti allahyarham akan masuk bertanding di Gegar Vaganza musim ke 10 kerana isterinya itu memang suka menyanyi Kata Shuib Siti Sarah pernah menyertai Gegar Vagan...
Melihat Lebih Dekat Tk Gudang Peluru Yang Terancam Kena Buldozer

Melihat Lebih Dekat Tk Gudang Peluru Yang Terancam Kena Buldozer

papar berkaitan - pada 28/9/2023 - jumlah : 122 hits
Kabar penggusuran Taman Kanak Kanak Gudang Peluru yang hanya berjarak 650 meter dari Stasiun Tebet kembali menyeruak
Selepas 20 Tahun Jepun Perkenal Wang Kertas Baharu

The Best Of Celebrity Legs And Feet In Tights Vol 74 The Red White And Blue 2024

Pengeluaran Melalui Akaun Gap Di Gold Atm

Ageing Malaysia The Critical Role Of Caregivers And Government

Diesel Subsidies A Step Forward With Room For Improvement

Enjoying View While It Lasts

Simpati Nasib Najib Noh Omar Masuk Bersatu

Sedap Ayam Goreng Dsara Fried Chicken Temerloh



Info Sinopsis Kutipan Filem Kutukan Ilmu Hitam Waruga Black Magic Curse 2024 Kini Di Netflix Malaysia

5 Tumbuhan Berbentuk Aneh Yang Menyerupai Organ Manusia

Info Dan Sinopsis Filem Pemandi Jenazah The Corpse Washer 2024 Kini Di Netflix Malaysia

Berapakah Tahap Kepanasan Suhu Api Dapur Gas Anda

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria


Dua Survey Dapati Najib Terlalu Popular Lalu Ada Pihak Halang Pembebasan Nya

15 Summer Wreath Designs Bursting With Color And Joy

Linda Enggai Bejaku Suah Chord

Kucaimars Aku Fobia Chord

Govt Committed To Building Sungai Bakap Tamil School

Former Court Of Appeal Judge Named New Suhakam Chair