Bergaya Dengan Cermin Mata Baru Dari Optom Eyecare


Bergaya Dengan Cermin Mata Baru Dari Optom Eyecare 
Assalamualaikum, Hi korang. Selamat menjalani ibadah puasa buat sahabat pembaca yang beragama islam. Sedar tak sedar kita dah hampir ke penghujung bulan Ramadhan. Cepat sungguh masa berlalu. Eh eh eh sedar tak sedar kita dah nak sambut raya. Korang dah ada baju raya ke belum? Tahun ni beli ke jahit? 
KakYa dan family dah settle bahagian baju raya sebelum masuk bulan puasa lagi. Senang settle awal tak kalut. Oh ya nak raya ni bukan setakat baju raya jer nak kena siapkan, nak kena siapkan kuih raya juga, duit raya pon kena siapkan dan perbelanjaan balik kampung raya nanti jangan pula kita lupa. 

Satu lagi yang KakYa siapkan untuk diri sendiri sempena Aidilfitri tahun ni cermin mata raya ... Tadaaa ini dia cermin mata baru yang KakYa tempah dari Optom Eyecare untuk di pakai raya nanti. Wah! Tengok kotak pon dah teruja. 
Tempah Cermin Mata Secara Online Di Optom Eyecare Bangi
Baru baru ni KakYa perasan cermin mata KakYa ni mudah terlondeh (hahaha cam seluar pulak dah terlondeh, betul ke idok ayat terlondeh ni) . KakYa dah cari ayat ni memang boleh guna. Bila dah terlondeh sedar sedar dah duduk kat atas batang hidung. Rasa sedikit tak selesa kat situ


Jadi KakYa ambil keputusan untuk buat cermin mata baru secara online di Optom Eyecare Bangi. Kena pulak dah dekat nak raya ni, kiranya cermin mata Aidilfitri la namanye. Alhamdulillah sempat siap cermin mata yang KakYa tempah. Boleh la pakai raya nanti. 
Kali Ke 2 Tempah Cermin Mata Secara Online Di Optom Eyecare Bangi
Jauh benor tempah cermin mata hingga ke Bangi sana KakYa oiii? Ya, bulan poser kalini KakYa di uji dengan masalah kesihatan. Bila tak sihat nak keluar ke hulu ke hilir memang KakYa rasa penat. Ya la bila tak sihat, nak keluar ke mana mana rasa cam tersekat. Mood nak keluar dah ke laut dalam. 

Untuk dapatkan cermin mata baru tanpa perlu keluar rumah, KakYa hanya tempah cermin mata secara online di Optom Eyecare Bangi. Untuk pengetahuna korang, ini kali kedua KakYa tempah cermin mata secara online kat Optom. Sebelum ni KakYa pernah Pertama Kali Tempah Cermin Mata Online Di Optom Eyecare Bangi. Korang boleh baca kat sini untuk tahu lebih detail bagaimana cara untuk tempah cermin mata secara online. KakYa ada cerita step by step kat entri ni. Baca jangan tak baca. 
Raya Lagi Bersinar Dengan Cermin Mata Baru Dari Optom Eyecare Bangi
Ok meh tayang sikit cermin mata baru KakYa. Kalini KakYa pilih design cam gini. Tak sama cam design KakYa pakai sebelum ni. Saja KakYa rasa cam nak berbalik ke zaman memula pakai cermin mata dulu. KakYa pilih jenis yang ada nose pad. Saja nak tukar selera. Lama jugak la tak pakai cermin mata yang ada nose pad ni. Kalini KakYa rasa nak tukar ke nose pad. Nampak lawa la pulak. 

Yeayyy! Raya tahun ni kita tayang cermin mata baru. Hahaha orang sibuk dengan baju raya, KakYa sibuk dengan cermin mata raya. Sekali sekala kan. Raya lagi bersinar dengan cermin mata baru dari Optom Eyecare Bangi. 
Cermin Mata Di Optom Eyecare Berkualiti Dan Harga Mampu Bayar
First impression KakYa masa mula mula dapat cermin mata ni .. Wow! Cantik menawan bergaya gitu. Part yang KakYa paling suka opkos bentuk bingkai dan warna dia. Sebelum ni KakYa tak pernah pakai cermin mata warna camni. First time pilih warna ni. Masa mula mula nak pilih, KakYa nampak warna ni lawa. Jadi terus pilih warna ni. Untuk bingkai pulak, KakYa pilih bingkai besi yang sedikit besar dab lebar berbanding sebelum ni. 

Bila cermin mata dah selamat sampai kat rumah, makanya terus KakYa cuba pakai. Alahai selesa dan KakYa puas hati.  Paling penting kena dengan muka KakYa ni. Finally KakYa dah jumpa cermin mata dengan harga mampu bayar dan berkualiti untuk KakYa. Nak tempah pon senang, secara online jer tak perlu susah susah nak ke kedai. 
Berminat Nak Tempah Cermin Mata Secara Online Di Optom Eyecare Bangi 
Korang ada yang berkenan ke dengan cermin mata KakYa? Atau ada yang berminat nak tahu lebih lanjut mengenai tempahan online. Kalau berkenan dan berminat nak tempah cermin mata secara online di Optom Eyecare Bangi, korang boleh layari laman media sosial dan laman sesawang Optom Eyecare Bangi melalui pautan ini;
Instagram : www.instagram.com/optombangi
Fb: www.facebook.com/optombangiWebsite: www.optom.com.my/

Jom Singgah Optom Eyecare Bangi
Selain tempahan online, korang yang berada di sekitar Bangi dan kawasan terdekat kalau berminat nak buat cermin mata boleh jer singgah kat Optom Eyecare Bangi. Bukan saja boleh buat cermin mata, malah korang boleh buat pemeriksaan mata juga. Kat sini korang boleh buat pemeriksaan mata secara menyeluruh kerana pihak Optom Eyecare Bangi turut menyediakan servis klinikal secara menyeluruh menggunakan teknologi moden dan terkini untuk pelanggan mereka. 
Jadi apa tunggu lagi, jom ke Optom Eyecare Bangi sekarang juga

Optom Eyecare Bangi.
No.37, Jalan 8/1, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan.
(Berdekatan Marrybrown)

Oh ya KakYa nak warwarkan kat sini, selain kat Bangi, Optom Eyecare ada satu lagi cawangan yang terletak di Kedah. Kalau korang tinggal kat Kedah, boleh singgah kat Optom Eyecare di alamat kat bawah ni. 

Optom Eyecare,
No 17-Gf, Taman Bandar Baru Mergong, 05150 Alor Setar, Kedah Darul Aman
Tel : 011-10641167



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.akifimtiyaz.com/2023/04/bergaya-dengan-cermin-mata-baru-dari-optom-eyecare.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengalaman Pertama Kali Buat Pemeriksaan Mata Menyeluruh Dengan Optometris Bertauliah Di Optom Eyecare Bangi Selangor

Pengalaman Pertama Kali Buat Pemeriksaan Mata Menyeluruh Dengan Optometris Bertauliah Di Optom Eyecare Bangi Selangor

papar berkaitan - pada 23/4/2023 - jumlah : 171 hits
Suami dah lama tak tukar cermin mata Kali terakhir julia temani dia buat cermin mata sebelum PKP Bayangkan betapa lama tu dia dah mula mengadu cermin matanya tak berapa berfungsi dengan baik sebab waktu malam dia memandu nampak silau sangat...
Kongsi Bakal Rakam 3 Muzik Video April Nanti Exo Nyanyi Lagu Baru Di Fan Meeting Exo Clock

Kongsi Bakal Rakam 3 Muzik Video April Nanti Exo Nyanyi Lagu Baru Di Fan Meeting Exo Clock

papar berkaitan - pada 9/4/2023 - jumlah : 200 hits
Setelah sekian lama peminat akhirnya dapat lihat EXO kembali bersama sebagai satu kumpulan ARTIKEL BERKAITAN Terbaru EXO telah mengadakan acara pertemuan peminat EXO CLOCK di KSPO Dome bagi meraikan ulang tahun debut mereka yang ke 11 Untuk...
Ada Studio Tapi Artis Pun Tak Tahu Ada Studio Pelik Dan Ajaib Bila Dah Jual Baru Tahu Kena Jual

Ada Studio Tapi Artis Pun Tak Tahu Ada Studio Pelik Dan Ajaib Bila Dah Jual Baru Tahu Kena Jual

papar berkaitan - pada 10/4/2023 - jumlah : 144 hits
Dulunya kalau tak salah di cyberjaya selain lembah silikon dibikin juga studio filem tak tahu wujud atau tidak berfungsi atau tidak tetapi sungguh janji potong ayam gua baru tahu rupanya telah bertahun terbina studio filem iskandar gua pun ...
Jenuh Lah Sanusi Sanusi Dikatakan Orang Kaya Baru Pekong Sudah Pecah Dan Berbau Busuk

Jenuh Lah Sanusi Sanusi Dikatakan Orang Kaya Baru Pekong Sudah Pecah Dan Berbau Busuk

papar berkaitan - pada 9/4/2023 - jumlah : 94 hits
Saya akan bawa teropong pergi duduk di tepi pagar airport Saya ada kata kat pegawai saya kalau kita tak dijemput kita beli meja lipat seorang sebiji teropong seorang satu kita dok tepi pagar kita tengok kapal navy kapal terbang Lagipun tepi...
Potret Baim Wong Nyamar Jadi Tukang Balon Sepi Pembeli Baru Laku Dua

Potret Baim Wong Nyamar Jadi Tukang Balon Sepi Pembeli Baru Laku Dua

papar berkaitan - pada 8/4/2023 - jumlah : 205 hits
Baim Wong belum lama ini menyamar jadi tukang balon di pinggir jalan Aksinya itu dibagikan melalui akun instagram pribadinya Penyamaran Baim berhasil lantaran selama menjajakan balon tak ada yang mengenalinya
Baru Seronok Seronok Jaga Baby Kena Masuk Wad Usia 26 Hari Anak Safwan Nazri Dijangkiti Rsv

Baru Seronok Seronok Jaga Baby Kena Masuk Wad Usia 26 Hari Anak Safwan Nazri Dijangkiti Rsv

papar berkaitan - pada 8/4/2023 - jumlah : 151 hits
Siapalah yang tak risau bila anak tak sihat Sedangkan demam pun kita dah tak senang duduk apatah lagi sehingga terpaksa ditahan di hospital Pasti akan rasa sedih dan susah hati Begitulah yang berlaku kepada pelakon Safwan Nazri apabila anak...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Siri Iqoo Z9 Yang Dikuasakan Oleh Snapdragon 7 Gen 3 Kini Dilancarkan Di Malaysia

Uitm Ijn Gave Assurance On Surgery Course S Diversity Say Foreign Advisers

Hantar Anak Ke Sekolah Tidak Pakai Topi Keledar



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Jangan Salah Ambil Vitamin C Ini Yang Terjadi Nanti

888 888 Pg 27 July 24 Slot888 Top 73 By Laurence 888 Gaojing888 Vip

4 Jul 2024 100 Top 20 By Adam Funny18 Win

Minat Sejak Sekolah Namun Tak Berpeluang Ke Konsert Memori Berkasih Siti Nordiana

Aktiviti Majlis Sambutan Hari Raya Pptmn Ppim 11 05 2024

Hari Ibu 2024 Contoh Ucapan Hari Ibu Hadis Berkenaan Ibu