Beautea By Safi Dengan 100 Ekstrak Teh Premium Melindungi Kulit Wajah Dari Pencemaran Stres Dan Kosmetik


BEAUTEA by SAFI
Dengan 100% Ekstrak Teh Premium
Melindungi kulit wajah dari pencemaran, stres dan kosmetik

Menjadi wanita berjaya dan tampil cantik pada masa yang sama bukannya sesuatu yang mudah. Namun bukan juga sesuatu yang mustahil. Pengembaraan kecantikan itu sama seperti kehidupan, pasti ada cabaran yang menguji keyakinan.

Sebaik sahaja melangkah keluar daripada rumah, kita mula terdedah kepada tiga punca masalah kulit utama yang menjadi cabaran kepada wanita masa kini. Punca pertama adalah pencemaran persekitaran seperti debu kotoran, asap kenderaan, sinaran UV dan radikal bebas menjadi penyumbang kepada masalah kulit kusam, bintik hitam dan masalah penuaan pramatang.


Ditambah dengan tekanan jadual harian yang padat, berjaga lewat malam, serta masalah hormon tidak seimbang pula bertindak sebagai punca kedua masalah kulit yang mengumpul minyak di bawah lapisan kulit wajah seterusnya menyebabkan jerawat, tekstur kulit berminyak serta tona tidak sekata.
Bagai musuh dalam selimut, punca ketiga adalah sisa kotoran bahan kosmetik yang tidak dibersihkan dengan menyeluruh. Ini akan mengumpul bakteria dan memakan kulit wajah kita sendiri menjadikan pori tersumbat, kulit semakin kasar, kering dan mengalami dehidrasi. Bahan kosmetik yang disangka mencantikkan wajah, akhirnya memakan diri.
Jadi, apakah cara untuk memerangi 3 punca masalah kulit wanita masa kini ini?

Secara alami, antioksida merupakan benteng pertahanan semulajadi kulit muka yang berupaya mengurangkan, meneutralkan serta melindungi sel kulit wajah dari kerosakan akibat radikal bebas. Namun peningkatan usia menjadikan penghasilan antioksida semakin berkurangan. Oleh itu, antioksida daripada sumber luaran adalah jalan penyelesaianya!

Ia boleh didapati dari sumber bahan semulajadi contohnya pokok teh yang mengandungi antioksida yang tinggi, terkenal dengan pelbagai manfaat kecantikan kulit wajah yang dapat membantu anda memiliki rupa paras yang sihat, berseri dan cerah bermaya.


Menguasi pasaran Malaysia selama 2 dekad dalam kategori penjagaan diri dan wajah, SAFI memahami keperluan sebuah produk penjagaan kulit wajah khusus bagi mengatasi masalah kulit wajah masa kini. Memperkenalkan, BEAUTEA by SAFI dengan 100% teh premium menjadikan jenama ini sebuah jenama pertama yang memfokuskan terhadap penggunaan pelbagai jenis daun teh seperti White Tea, Green Tea dan Black Tea yang dipilih dengan teliti berdasarkan keunikan manfaat bagi kecantikan kulit wajah yang telah terbukti berkesan.

Inovasi sains kecantikan terbaharu SAFI ini adalah hasil komitmen berterusan di dalam bidang penyelidikan dan pembangunan produk penjagaan kulit muka oleh SAFI RESEARCH INSTITUTE - sebuah makmal produk kosmetik Halal terbesar di dunia, yang berpusat di Subang Jaya.

BEAUTEA by SAFI menggabungkan manfaat 100% ekstrak teh premium yang kaya dengan antioksida dan bahan aktif semulajadi yang membersih dan melindungi kulit wajah dari 
radikal bebas dengan efektif. Ia diuji secara dermatologi, BEBAS daripada SLES/SLS, minyak mineral, pewarna, alkohol, Paraben, dan semestinya diperakui Halal oleh JAKIM.
Rangkaian BEAUTEA by SAFI menawarkan 3 jenis pembersih dan 1 skrub muka. Setiap satu berfungsi membantu proses detoksifikasi kulit dari pencemaran berbahaya, membersih sisa kotoran solekan dengan mendalam dan sepenuhnya. Ia turut melegakan kulit daripada jerawat akibat stres, menyegarkan dan meningkatkan benteng pertahanan kulit dari radikal bebas. Hasilnya? BEAUTEA by SAFI menjadikan kulit kembali halus, sihat dan berseri, bebas dari musuh kulit!

BEAUTEA by SAFI Gel Pembersih Muka Penghidratan – White Tea & Damask Rose


1. Menghidrat2. Mengecilkan liang pori

Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun ini bertindak membersih pori yang tersumbat dan mengeluarkan kotoran pada kulit wajah anda. Dirumus dengan gabungan ekstrak White Tea & Damask Rose yang diperkaya dengan antioksida agar dapat mengimbangi tahap kelembapan kulit, menghidrat dan mengecilkan pori.
*Produk ini sesuai untuk kulit kering dan normal

BEAUTEA by SAFI Gel Pembersih Muka Anti Jerawat – Green Tea & Neem


1. Melindungi kulit daripada jerawat
2. Mengawal sebum

Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun ini merupakan hasil gabungan ekstrak Green Tea & Neem yang padat dengan antioksida bertindak sebagai benteng pertahanan kulit daripada serangan radikal bebas. Ia melegakan kerengsaan kulit sambil mengawal sebum untuk membantu mengurangkan bekas parut jerawat.
*Produk ini sesuai untuk kulit normal dan berminyak

BEAUTEA by SAFI Pembersih Muka Detoks – Black Tea & Black Orchid


1. Membantu kulit untuk detoks
2. Bebas haruman dan sesuai untuk kulit sensitif
3. Mencegah tanda awal penuaan

Pembersih yang mengandungi Asid Amino dan bertekstur krim ini sangat lembut dan bebas sabun, dirumus dengan ekstrak Black Tea & Black Orchidyang harum dan diperkaya dengan 2x manfaat antioksida yang berupaya membersih kotoran dengan mendalam, membantu kulit untuk  
detoks sepenuhnya sambil mengekalkan kelembapan dan melindungi kulit wajah dari masalah penuaan awal.*Produk ini sesuai untuk kulit sensitif
BEAUTEA by SAFI Skrub Penghalusan Muka – Apricot Tea


1. Membuang sel kulit mati agar kulit tidak tersumbat

Krim skrub yang dirumus dengan gabungan ekstrak Apricot & White Teayang kaya dengan antioksidan bertindak membersihkan liang-liang kulit wajah, menggelupas tanpa mengeringkan kulit. Ia berfungsi bagi membantu memulihkan tekstur, melicinkan dan mecerahkan kulit. Hasilnya, kulit cerah dan berseri.
*Produk ini sesuai untuk semua jenis kulit

Korang tahu tak masa jerebu baru ni kulit muka El jadi teruk nau. Bayangkanlah setiap hari El ke hulu ke hilir merempit hantar dan ambil anak sekolah. Habis sekolah pagi, pergi hantar sekolah agama petang pula. So korang ingat El ada masa untuk sakit kepala?Memang taklah, cuma masa jerebu tu kulit sangat terdedah dengan macam-macam pencemaran.  




So untuk mengelak kulit muka El jadi teruk, tiap kali selepas selesai hantar anak sekolah agama petang tu, balik ke pejabat terus El cuci dengan pencuci Safi Beautea. Fuh lega. Rasa sebersih, secuci, semurni dan sewangi. Ya, El memang sediakan pencuci muka Safi di pejabat heyy. Balik kerja pun El cuci lagi dengan pencuci Safi Beautea. Seminggu or 2x seminggu El akan makesure untuk scrab muka El.

Ok di bawah ini El ada share video. Rajin-rajinlah subscribe youtube El ok. Thanks for watching.
Rangkaian BEAUTEA by SAFI dijual pada harga RM23.20(150g) boleh didapati di semua farmasi terpilih di Malaysia dan di atas talian. Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini dari SAFI, sila layari laman sesawang rasmi SAFI di www.safi.com.my , laman Facebook rasmi SAFI di www.facebook.com/SAFI.my dan laman Instagram SAFI di www.instagram.com/SAFIMalaysia .

Ayuh bina keyakinan diri setiap wanita bersama dengan berkongsi kisah transformasi kulit sihat SAFI anda dengan memuat naik di profil media sosial berserta tanda pagar #BEAUTEABYSAFI #SAFIMALAYSIA #PREMIUMTEACLEANSERS .



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.eldarwena.com/2019/10/beautea-by-safi-dengan-100-ekstrak-teh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Founder Produk Trisha Kosmetik Kongsi Manfaat Penggunaan Produk Kesihatan Kulit Muka Dan Alat Sulit Lelaki

Founder Produk Trisha Kosmetik Kongsi Manfaat Penggunaan Produk Kesihatan Kulit Muka Dan Alat Sulit Lelaki

papar berkaitan - pada 10/10/2019 - jumlah : 808 hits
Beberapa hari yang lepas saya sempat bertemu dengan Founder Produk TRISHA Kosmetik untuk mengetahui beberapa jenis produk keluaran jenamanya sendiri Beliau baru saja memulakan perniagaan produk kosmetik ini sejak beberapa bulan yang lalu Ag...
Gentle Scrub Dari Kulit Jeruk Untuk Wajah Cerah Dan Bercahaya

Gentle Scrub Dari Kulit Jeruk Untuk Wajah Cerah Dan Bercahaya

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 264 hits
Scrub dari kulit jeruk untuk menjadikan wajah lebih cerah dan bebas kusam Parut kulit jeruk segar kemudian campur dengan yogurt tawar
7 Tip Kulit Wajah Sihat Dan Cantik

7 Tip Kulit Wajah Sihat Dan Cantik

papar berkaitan - pada 10/10/2019 - jumlah : 297 hits
7 Tip Kulit Wajah Sihat Dan Cantik Ramai diantara kita pada hari ini yang nakkan kulit wajah yang cantik Tapi tahukan korang kulit cantik itu datangnya dari kulit yang sihat Hehe Ada juga yang terlalu obses nak cantik sehingga sanggup lakuk...
4 Cara Kenal Pasti Jenis Kulit Wajah Sebelum Beli Pencuci Muka Yang Sesuai

4 Cara Kenal Pasti Jenis Kulit Wajah Sebelum Beli Pencuci Muka Yang Sesuai

papar berkaitan - pada 10/10/2019 - jumlah : 657 hits
4 Cara Kenal Pasti Jenis Kulit Wajah Sebelum Beli Pencuci Muka Yang Sesuai Baru baru ni aku plan nak beli pencuci muka dekat satu website ni Tetiba aku jadi blur sekejap tak tahu nak pilih pencuci muka jenis apa sebabnya aku sendiri konfius...
Cara Mudah Jaga Kulit Wajah

Cara Mudah Jaga Kulit Wajah

papar berkaitan - pada 12/10/2019 - jumlah : 478 hits
3 Tips Penjagaan Muka Lelaki Yang Mampu Tawan Hati GadisKorang tak pernah terfikir ke kenapa muka oppa oppa Kpop flawless semacam Mungkin korang akan ingat cuaca sejuk dekat sana mempengaruhi keadaan muka mereka Tapi korang tak tahu disebal...
4 Ramuan Masker Dari Kulit Jeruk Untuk Berbagai Kebutuhan Wajah

4 Ramuan Masker Dari Kulit Jeruk Untuk Berbagai Kebutuhan Wajah

papar berkaitan - pada 29/9/2019 - jumlah : 236 hits
4 Ramuan masker berbahan kulit jeruk untuk berbagai kebutuhan wajah Mulai dari kulit berminyak kusam hingga berkomedo
Lidah Buaya Sangat Efektif Merawat Masalah Kulit Dan Sesuai Di Gunakan Untuk Kecantikan Wajah

Lidah Buaya Sangat Efektif Merawat Masalah Kulit Dan Sesuai Di Gunakan Untuk Kecantikan Wajah

papar berkaitan - pada 8/10/2019 - jumlah : 444 hits
Di waktu kecil aku dah kenal pokok lidah buaya Namun pada masa tu ingatkan pokok ini boleh membuatkan gatal jika terkena lendir dari dalam daunnya Ingatkan merbahaya lah sangat Rupanya lidah buaya sangat efektif merawat masalah kulit dan se...
Dr Beau Pure Natural Skin Oil Berkesan Merawat Masalah Kulit Wajah

Dr Beau Pure Natural Skin Oil Berkesan Merawat Masalah Kulit Wajah

papar berkaitan - pada 3/10/2019 - jumlah : 538 hits
Serum Dr Beau Merawat Kulit Berjerawat Jeragat dan Kulit KusamDr Beau Pure Natural Skin Oil Serum Wajah menjadi perkara pertama yang dilihat apabila bertentang mata dengan seseorang Yalah nak berbicara mestilah mahu tengok muka kan Tapi kad...
Kulit Wajah Saya Rosak Kerana Solekan Yang Saya Guna Izara Aishah

Kulit Wajah Saya Rosak Kerana Solekan Yang Saya Guna Izara Aishah

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 529 hits
Siapa je tak kenal pelakon cantik yang berambut panjang Izara Aishah Alaa kalau korang tengok dia berlakon dalam drama mesti ada slang utara dia tak pun dia ni jenis yang happy go lucky kan Hehehe Sis suka tengok Izara Aishah sebab suka bua...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega