Bawa Pengaruh Hebat 10 Selebriti Korea Ini Merupakan Duta Bagi Jenama Mewah


Selain sibuk dalam industri hiburan, semakin banyak selebriti Korea yang turut terlibat dalam dunia fesyen kini.

ARTIKEL BERKAITAN 10 Idola K-Pop Duta Bagi Jenama Mewah Sebelum ini, Kimchi Daily pernah berkongsi beberapa idola K-Pop dan pelakon di Korea Selatan yang merupakan duta bagi jenama mewah.
Kali ini, kami akan senaraikan 10 lagi selebriti di Korea Selatan yang turut dilantik sebagai duta jenama mewah, sama ada untuk fesyen, aksesori dan pelbagai lagi. Jom lihat senarai di bawah!
LEE JUNGJAE – GUCCI
Selepas meraih populariti secara global menerusi siri “Squid Game”, Lee Jung-jae telah dilantik sebagai duta global untuk jenama fesyen mewah Itali iaitu Gucci. Menurut Gucci, gaya karismatik dan ikonik Lee Jung-jae adalah serupa dengan falsafah yang dibawa jenama itu, untuk sentiasa menerima kepelbagaian dan eskpresi diri.
YOON CHANYOUNG – COACH
Semakin dikenali dek “All Of Us Are Dead”, Yoon Chan-young yang memainkan watak Lee Cheong-san dalam siri tersebut, telah dilantik sebagai duta pertama Korea untuk jenama Coach.
WONYOUNG IVE – MIU MIU
Won-young memang tidak dinafikan adalah salah seorang idola K-Pop yang sering menjadi sebutan ramai kini. Dengan kecantikannya yang sentiasa mendapat perhatian ramai, idola itu telah menjadi duta global untuk Miu Miu. Pada awal Oktober, Won-young juga telah membuat penampilan di pameran fesyen Paris untuk jenama berkenaan.
JOY RED VELVET – TOD’S
Selain sibuk sebagai ahli RED VELVET dan terlibat dalam pelbagai projek lakonan, Joy juga merupakan duta Korea untuk jenama mewah Itali iaitu TOD’S dan akan bekerjasama untuk pelbagai projek pada masa hadapan.
NAM JOOHYUK – DIOR BEAUTY & DIOR MEN
Merupakan antara pelakon lelaki di Korea Selatan yang popular, Nam Joo-hyuk juga dilantik sebagai duta untuk jenama Dior bagi kategori kecantikan pada 2021 dan pakaian lelaki pada 2019.
NMIXX – LOEWE
Membuat penampilan sulung mereka pada Februari yang lalu, kumpulan NMIXX yang bernaung di bawah JYP Entertainment kini, telah membuktikan pengaruh mereka yang luar biasa. Pada hujung September lepas, NMIXX telah diumumkan sebagai duta global bagi jenama mewah Loewe, dan ia merupakan kerjasama besar pertama kumpulan itu sejak mereka debut.
HAN SOHEE – BALENCIAGA & OMEGA
Bukan sahaja meninggalkan pengaruh hebat dalam dunia lakonan malahan, Han So-hee juga mempunyai impak luar biasa dalam industri fesyen. Pelakon tersebut telah dilantik sebagai duta global bagi dua jenama mewah iaitu Balenciaga dan jenama jam tangan Omega. Baru-baru ini, Han So-hee juga telah menghadiri pertunjukan fesyen di Paris untuk Balenciaga, dan meraih perhatian ramai dengan ‘visual’nya yang menakjubkan.
AESPA – GIVENCHY & CHOPARD
aespa telah terbukti sebagai antara kumpulan gadis K-Pop popular apabila telah dilantik sebagai duta global kepada dua jenama mewah iaitu Givenchy dan juga jenama aksesori Chopard. Untuk pengetahuan, aespa merupakan artis K-Pop pertama yang menjadi duta jenama untuk Givenchy, dan ia telah membuktikan pengaruh hebat kumpulan itu.
JAEHYUN NCT – PRADA
Pada Jun lalu, salah seorang ahli NCT iaitu Jae-hyun, telah diumumkan sebagai duta kepada jenama mewah popular iaitu Prada. Idola itu juga telah memulakan aktivitinya sebagai duta, dengan menghadiri pameran fesyen Prada yang diadakan di Itali pada Jun lepas.
KIM DAMI – FENDI
Kim Da-mi yang telah membintangi pelbagai naskhah popular, turut merupakan duta kepada sebuah jenama mewah. Pada Mei lepas, pelakon itu telah diumumkan sebagai duta Korea untuk jenama itali Fendi, yang mengeluarkan pelbagai barangan seperti kasut, beg tangan dan aksesori.
Memang selayaknya mereka, kan?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/bawa-pengaruh-hebat-10-selebriti-korea-ini-merupakan-duta-bagi-jenama-mewah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Duduk Bersama Selebriti Hebat Ros Bp Curi Perhatian Di Majlis Makan Malam Yves Saint Laurent

Duduk Bersama Selebriti Hebat Ros Bp Curi Perhatian Di Majlis Makan Malam Yves Saint Laurent

papar berkaitan - pada 3/10/2022 - jumlah : 104 hits
Ros BLACKPINK tidak pernah mengecewakan dengan auranya yang menawan ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini pereka fesyen dan pengarah jenama terkenal Yves Saint Laurent iaitu Anthony Vaccarello memuat naik beberapa imej selfie yang diambil di part...
North Korea Defends Missile Launch As Defense Against Us

North Korea Defends Missile Launch As Defense Against Us

papar berkaitan - pada 8/10/2022 - jumlah : 150 hits
People sit near a television showing a news broadcast with file footage of a North Korean missile test at a railway station in Seoul on October 6 2022 8211 AFP photo SEOUL North Korea on Saturday defended its recent flurry of missile tests
Pertama Kali Untuk Drama Ha Jungwoo Raih Anugerah Utama Di Anugerah Drama Korea 2022

Pertama Kali Untuk Drama Ha Jungwoo Raih Anugerah Utama Di Anugerah Drama Korea 2022

papar berkaitan - pada 9/10/2022 - jumlah : 177 hits
Tak sia sia Ha Jung woo kembali ke dunia K Drama buat Narco Saints apabila drama itu berjaya membawa kejayaan dalam karier lakonannya ARTIKEL BERKAITAN Pada hari ini telah berlangsung acara Anugerah Drama Korea 2022 di Pusat Kesenian dan Bu...
Jeon Somin Rangkul Anugerah Lakonan Terbaik Di Anugerah Drama Korea 2022

Jeon Somin Rangkul Anugerah Lakonan Terbaik Di Anugerah Drama Korea 2022

papar berkaitan - pada 9/10/2022 - jumlah : 198 hits
Pada hari ini telah berlangsung acara gilang gemilang Anugerah Drama Korea 2022 di Seoul Korea Selatan ARTIKEL BERKAITAN Ketika acara ini Jeon So min berjaya merangkul anugerah Excellence Acting Awards bersama Lee Ki woo bagi lakonan hebat ...
North Korea Fires More Missiles Seventh Launch In Two Weeks

North Korea Fires More Missiles Seventh Launch In Two Weeks

papar berkaitan - pada 9/10/2022 - jumlah : 174 hits
A woman walks past a television report showing a news broadcast with file footage of a North Korean missile test at a railway station in Seoul on October 6 2022 North Korea fired two ballistic missiles on October 6 as it justified its recen...
Lee Jaewook Bakal Hadiri Acara Korea Fest 2022 Di Malaysia November Ini

Lee Jaewook Bakal Hadiri Acara Korea Fest 2022 Di Malaysia November Ini

papar berkaitan - pada 7/10/2022 - jumlah : 191 hits
Nampaknya akan ada seorang lagi selebriti Korea yang akan melawat Malaysia pada tahun ini ARTIKEL BERKAITAN Terbaru pelakon yang popular dengan drama Alchemy of Souls dan Extraordinary You iaitu Lee Jae wook telah diumumkan akan membuat pen...
Selepas Setahun Ceo Disney Korea Kim Soyeon Mohon Maaf Isu Putar Belit Sejarah Snowdrop

Selepas Setahun Ceo Disney Korea Kim Soyeon Mohon Maaf Isu Putar Belit Sejarah Snowdrop

papar berkaitan - pada 7/10/2022 - jumlah : 197 hits
Ketua pegawai eksekutif Disney Korea Kim So yeon mohon maaf atas kontroversi yang melanda baru baru ini Eh apa jadi ARTIKEL BERKAITAN Ketua pegawai eksekutif Kim So yeon baru baru ini tampil membuat permohonan maaf diatas respons pasif mere...
Siri Aksi Jenayah Korea The Worst Of Evil Akan Debut Secara Eksklusif Di Disney Hotstar Tahun Depan

Siri Aksi Jenayah Korea The Worst Of Evil Akan Debut Secara Eksklusif Di Disney Hotstar Tahun Depan

papar berkaitan - pada 5/10/2022 - jumlah : 189 hits
Apabila siasatan terhadap kartel dadah antarabangsa yang terkenal menemui jalan buntu seorang pegawai polis akan mempertaruhkan segala galanya untuk mendedahkan rangkaian jenayah bawah tanah dalam The Worst of Evil sebuah Original eksklusif...
5 Potret Putri Marino Liburan Di Korea Selatan Gayanya Kece Bak Abg

5 Potret Putri Marino Liburan Di Korea Selatan Gayanya Kece Bak Abg

papar berkaitan - pada 6/10/2022 - jumlah : 105 hits
Artis cantik Putri Marino sedang menikmati liburan di Korea Selatan Sederet foto foto liburan dibagikan ibu satu anak itu di laman instagramnya Penampilannya begitu kece bagaikan ABG Intip foto fotonya yuk
Uitm Ijn Gave Assurance On Surgery Course S Diversity Say Foreign Advisers

Projek Perumahan Lumira Di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde

Zim Zim Ala Kazim

Simpan Duit Kertas Rm5

In Focus As Malaysia Corruption Dragnet Widens Pm Anwar S Political Payback Threatens To Hurt Business Sentiment

Pas No Decision Yet On Pn S Pm Candidate But Bersatu Backs Muhyiddin

Cara Hilangkan Migrain

Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Bekas Biskut Raya Comel

Selamat Hari Ibu

Holy Spirit Fire Igniting Your Passion For Jesus And His Purpose

Ph Mendahului Kiraan Undi Awal Polis Tentera

Viral Mengajak Youtuber Cantik Korea Selatan Ke Hotel Pegawai Kanan Kementerian Digantung Tugas

Asyraf Claims Ph Victory In Kuala Kubu Baharu