Bateriku Servis Tukar Bateri Paling Murah Dan Dipercayai










     Hai, entri kali ini UA nak warwarkan tentang servis tukar bateri oleh BATERIKU yang makin dikenali dan mendapat sambutan yang sangat baik di kalangan pemilik kereta di Malaysia. Pada sesiapa yang pernah mengalami masalah kereta rosak di tengah jalan, pasti tahu bagaimana cemasnya keadaan waktu itu lebih-lebih lagi jika berkeseorangan terutama bagi pemandu wanita. UA rasa kebanyakkan pemilik kereta  tidak tahu menahu mengenai kerosakan yang timbul ataupun mengetahui keadaan bateri sesebuah kereta, samada masih ok ataupun tidak dan apa yang akan terlintas di fikiran kita waktu itu adalah untuk mendapatkan servis dari mereka yang lebih arif. Kita hanya buat andaian yang mungkin bateri kong tapi tak begitu pasti. Jadi servis tukar bateri dari BATERIKU lah yang sangat-sangat diperlukan waktu itu.


BATERIKU | PENYELAMAT DI WAKTU KECEMASAN DAN MENJIMATKAN WANG
 Dalam situasi terkandas di tengah jalanlah, BATERIKU memainkan peranan menyelesaikan masalah si pemilik kereta. Terdapat banyak kelebihan sekiranya kita menggunakan perkhidmatan BATERIKU, nak tahu kelebihan BATERIKU? Haruslah baca entri UA ini sampai habis ya.





10 SEBAB MENGAPA PERLU PILIH BATERIKU
1. BATERI KERETA MURAH
  Apabila dengar perkataan BATERIKU, sudah pastilah yang terlintas dalam fikiran kita mereka ini menawarkan servis tukar bateri kan. Sememangnya BATERIKU menawarkan servis tukar bateri tetapi yang pastinya  harga bateri kereta yang ditawarkan adalah lebih murah berbanding tempat lain.

2. HARGA TETAP, TANPA CAJ TAMBAHAN
  Selain menawarkan harga bateri yang murah, BATERIKU turutmenawarkan perkhidmatan pada harga yang tetap. Tanpa caj tersembunyi. Berbeza dengan sesetengah tempat yang kebanyakkannya mengenakan caj tersembunyi  sehingga menyebabkan pemilik kereta terpaksa berdepan dengan kos perkhidmatan yang terlalu tinggi.


3. PERKHIDMATAN MELUAS DI BEBERAPA NEGERI

  Pada mereka yang selalu outstation pasti kadangkala bimbang sekiranya kejadian tidak diingin berlaku di tengah jalan. Dengan adanya BATERIKU tak perlu risau kerana BATERIKU bukan hanya menawarkan perkhidmatan di sekitar Kuala lumpur tetapi meluas ke beberapa negeri dari Perlis hinggalah ke Johor Bharu.


4. PERKHIDMATAN PERCUMA

   Yang paling berbaloi sekiranya kita menggunakan perkhidmatan BATERIKU ini, penghantaran, pemeriksaan dan pemasangan bateri adalah secara percuma. Kos yang perlu dikeluarkan hanyalah untuk harga sebuah bateri sahaja. Jadi sekiranya tiada masalah pada bateri kereta, tiada caj diperlukan. Baguskan?


5. MOTEC TERLATIH

  Pekerja BATERIKU pula terdiri daripada MOTEC (Mobile Tecnician)terlatih yang arif tentang enjin dan kerosakan kereta, jadi kita boleh dapatkan perkhidmatan  BATERIKU tanpa was-was. Bagusnya gunakan perkhidmatan mereka yang terlatih ini, keselamatan kereta dan pemilik kereta lebih terjamin.


6. WARANTI DALAM TEMPOH 12-30 BULAN

  Selain perkhidmatan percuma dan pekerja terlatih, BATERIKU turut memberikan jaminan produk mereka dengan memberikan waranti dalam tempoh yang panjang, dari 12 hinggalah ke 30bulan.
dan warranti servis terdapat di setiap kawasan perkhidmatan. Jadi dimana pun kita dapatkan perkhidmatan, waranti servis boleh diperolehi di kawasan yang berlainan.


7. WAKTU SERVIS HAMPIR 24 JAM

     Waktu servis yang di tawarkan BATERIKU juga lebih lama iaitu dari 7 pagi hingga 1Pagi. Jadi kalau kereta rosak di tengah malam pun, BATERIKU akan datang untuk membantu.



8. PROGRAM #FREECHECKING

    BATERIKU juga adakan program #FreeChecking untuk badan koporat, kelab kereta, komuniti perumahan secara  PERCUMA, Menarikkan? tapi ia bergantung pada tempahan. Jadi jika berminat boleh hubungi BATERIKU untuk sebarang pertanyaan.


9. PELBAGAI ALTERNATIF UNTUK DIHUBUNGI DENGAN MUDAH

 Terdapat pelbagai cara kita boleh gunakan untuk menghubungi BATERIKU apabila berlaku kecemasan.

  Kita boleh hubungi BATERIKU di TOLL FREE : 1 800 22 2324

Atau klik http://bateriku.wasap.my untuk terus Whatsapp BATERIKU (untuk kawasan lembah klang, Perak, Pulau Pinang, Kedah dan Perlis)

Atau klik http:baterikuselatan.wasap.my (untuk kawasan Negeri Sembilan, Melaka dan Johor)


10. MUDAH DIKESAN MELALUI MOBIL APPS

     Sebagai persediaan kecemasan kita juga boleh muat turun Mobil Apps BATERIKU.COM di google Play store dan Apple App Store yang lebih mudah, cepat dan kita boleh "track" pergerakan Mobile Technician BATERIKU. Dengan cara ini kita boleh ketahui jarak lokasi kita dengan Mobile Technician.






  Banyakkan kelebihan BATERIKU? Memang sangat berbaloi jika kita gunakan perkhidmatan BATERIKU? Jadi jangan lupa simpan maklumat penting dan dapatkan maklumat kawasan perkhidmatan mereka sebagai persiapan menghadapi segala kemungkinan yang akan berlaku di masa depan.
  
Kereta mati tengah jalan? Bateri kereta kong? Dapatkan sahaja perkhidmatan BATERIKU, mudah dan menjimatkan!


 NAK TUKAR BATERI KERETA?#JanganTukarDuluMUNGKIN BATERI OK LAGI !#DapatkanKepastian#GetSecondOpinionJIMATKAN DUIT ANDA
Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279
Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis
Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.artyazkee.com/2017/04/bateriku-servis-tukar-bateri-paling.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Iphone Xr 2 Mungkin Menawarkan Ketahanan Bateri Paling Lama Berbanding Kesemua Iphone

Iphone Xr 2 Mungkin Menawarkan Ketahanan Bateri Paling Lama Berbanding Kesemua Iphone

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 228 hits
Apple pada tahun ini dijangka akan menawarkan model kemaskini iPhone XR dengan membawa sejumlah perubahan dari segi spesifikasi Salah satunya adalah dari segi ketahanan baterinya yang mana bakal memberi ketahanan bateri lebih lama berbandin...
Harga Bbm Mana Yang Paling Murah Saat Ini Antara Pertamina Total Dan Shell

Harga Bbm Mana Yang Paling Murah Saat Ini Antara Pertamina Total Dan Shell

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 246 hits
Harga BBM di beberapa stasiun pengisian bahan bakar umum tak mengalami perubahan pada pertengahan Juni 2019 Rata rata harga yang dipakai masih sama dengan sebelum Lebaran
Jom Lihat Fesyen Selebriti Di Aidilfitri Mana Paling Cantik

Jom Lihat Fesyen Selebriti Di Aidilfitri Mana Paling Cantik

papar berkaitan - pada 7/6/2019 - jumlah : 255 hits
Cepat sudah masa berlalu Ramadan berakhir dan Syawal pun menjelma Jadi nak tanya macam mana dengan Raya Mesti makan tak ingat dunia kan Ala sekali sekala apa salahnya Seperti biasa kalau dah raya mesti kita nak tengok fesyen pilihan selebri...
20 Perkara Paling Menarik Pada Ios 13

20 Perkara Paling Menarik Pada Ios 13

papar berkaitan - pada 5/6/2019 - jumlah : 275 hits
Maklumat mengenai sistem operasi mudah alih iOS 13 telah diperlihatkan kepada pengguna oleh Apple pagi tadi Penambahbaikan dilakukan dengan penambahan fungsi sahaja tanpa perubahan yang drastik dilakukan pada antaramuka Tetapi hanya sebahag...
Kepala Anak Terhentak Ibu Ayah Bukan Redakan Tangisan Je Mesti Pantau Paling Takut Cedera Otak

Kepala Anak Terhentak Ibu Ayah Bukan Redakan Tangisan Je Mesti Pantau Paling Takut Cedera Otak

papar berkaitan - pada 7/6/2019 - jumlah : 425 hits
Kepala terhentak atau terhantuk kerap terjadi kepada si kecil Jangan ambil mudah kecederaan walau pun tiada kelihatan luka di luar dari boleh menyebabkan kecederaan pada otak Anak anak kecil memang akan meneroka memenuhi sifat ingin tahu da...
Kepah Emas Dan Bukan Piranha Kini Adalah Makhluk Paling Berbahaya Di Amazon

Kepah Emas Dan Bukan Piranha Kini Adalah Makhluk Paling Berbahaya Di Amazon

papar berkaitan - pada 8/6/2019 - jumlah : 1217 hits
Kepah Emas suatu spesis kepah asing yang telah menakluk perairan dan tebing Sungai Amazon di Brazil Seakan dilihat seperti ianya tidak merbahayakan akan tetapi pada hakikatnya ia adalah ancaman terbesar Spesis Kepah Emas mulai memasuki benu...
Biji Ketapang Oleh Oleh Khas Jakarta Paling Diburu Pemudik

Biji Ketapang Oleh Oleh Khas Jakarta Paling Diburu Pemudik

papar berkaitan - pada 3/6/2019 - jumlah : 177 hits
Pengusaha oleh oleh khas Jakarta mendapatkan berkah setiap momen lebaran Mereka paling dicari oleh pemudik untuk mencari oleh oleh untuk dibawa pulang kampung
Ramadan Paling Bermakna

Ramadan Paling Bermakna

papar berkaitan - pada 2/6/2019 - jumlah : 218 hits
PENGERTIAN hidup ketika usia mencecah 30 tahun sangat besar maknanya buat artis popular Noor Neelofa Mohd Noor apatah lagi dengan kehadiran Ramadan dan Syawal Katanya yang ditemui baru baru ini apabila usia kian meningkat kematangan mengiri...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Buat Apa Jika Terseliuh



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Secret To Effortless Living Collaboration With Ashdown Studio

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Alhamdulillah Hujan Turun Lebat

Wajibkan Fasih Bm Untuk Dapat Warganegara Pemuda Umno