Barbie Kardashian Diajar Untuk Berkelakuan Ganas Terhadap Wanita Sejak Kecil


Barbie Kardashian ditangkap pada 24 September di bandar Limerick, sebuah bandar kecil di Ireland, kerana mengancam akan membunuh dua orang, termasuk ibunya. Sekarang dia berada di penjara wanita Limerick. Ketika Barbie berdepan dengan satu tuduhan serius Barbie cemas kerana dihantar ke penjara kerana takut dia akan dihantar ke bahagian penjara lelaki kerana dia dilahirkan sebagai lelaki.



Dia dilahirkan di Ireland pada 25 Disember 2001. Dia dilahirkan sebagai Gabriel Alejandro Gentile, tetapi dia menukar namanya  pada 24 Ogos 2020.
Tidak banyak yang diketahui tentang masa kecilnya selain dari fakta bahawa dia dibesarkan dalam keluarga yang teruk dan berdepan dengan masalah keganasan rumah tangga. Ibu bapanya dilaporkan mempunyai hubungan sadomasochistik seperti Laporan oleh perkhidmatan sosial.
Semasa Barbie masih kecil, bapanya akan memaksanya untuk melakukan penghinaan dan penderaan fizikal terhadap ibunya, sehingga menimbulkan kebenciannya terhadap wanita. 
Pada bulan November 2010, ketika Barbie berumur 8 tahun, ibunya meninggalkan rumah dan membawa Barbie bersamanya. Mereka berpindah ke tempat perlindungan wanita. Tetapi staf-staf disitu selalu memerhatikan tingkah laku Barbie yang kerap berlaku ganas terhadap ibunya.
Selepas itu Barbie menghabiskan waktunya dari satu rumah angkat ke rumah yang lain.  Kecenderungan Barbie untuk berkelakuan ganas terhadap wanita membuatkan dia tidak kekal lama dengan setiap keluarga angkatnya. 
Sebelum berusia 13 tahun, Barbie dipindahkan dari rumah asuhan ke rumah jagaan kediaman. Penempatan rumah jagaan pertamanya  ditamatkan lagi kerana tingkah laku agresif yang meningkat. 
Penempatan kedua, pada bulan Jun 2015,  Barbie telah  menyerang kakitangan penempatan tersebut , dan dia didakwa dengan tingkah laku melampau dan terlalu 5ek5ua* terhadap kakitangan wanita.
 Ini adalah pertama kalinya dalam laporan bahawa tingkah laku Barbie beralih dari digambarkan sebagai agresif atau ganas menjadi ganas dan 5ek5ua*.


Di bawah undang-undang Ireland,  untuk menukar status jantina ianya semudah membuka akaun bank. Apa yang anda perlukan hanya lah surat beranak dan bukti alamat.
Proses ini lebih sering dilakukan dan memerlukan penglibatan doktor dan pakar, tetapi pada tahun 2015  Undang-undang Pengiktirafan Gender diperkenalkan iaitu  membolehkan individu hanya iktirafkan diri mereka sebagai jantina tertentu.
Barbie juga mempunyai keinginan untuk memperkosa, menyeksa, mendera, dan membunuh wanita. Sekarang Barbie tinggal di  penjara wanita Limerick  . Dia tidak melakukan pembedahan dan tidak menggunakan hormon tetapi hanya mengiktiraf dirinya  sebagai seorang wanita. Malah doktor telah menyatakan  bahawa Barbie menderita dysphoria jantina.


***
Anak-anak kecil ni bagaikan kain putih. Bagaimana kita corak kan nya ketika kecil itulah yang akan membentuknya sehingga dewasa. 
Disini jelas bapanya lah yang salah dalam mencorak kan tingkah laku Barbie sehingga bertindak keterlaluan.
Pengajaran untuk semua ibu bapa jangan pandang ringan dengan kesalahan anak semasa kecil. Jika dibiarkan akan membuatkan anak kita sukar untuk mengubah tabiat dan kebiasaan nya. 
Tak ada ibu bapa yang ingin musnahkan masa depan anak nya sendiri kecuali jika ibu bapa tersebut sakit mental dan tak pernah anggap anak kecil itu sebagai anak nya.






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.dianarashid.com/2020/10/barbie-kardashian-diajar-untuk.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Jadi Cepat Marah Tiz Zaqyah Dedah Dirinya Alami Sinestesia Sejak Kecil

Hiburan Jadi Cepat Marah Tiz Zaqyah Dedah Dirinya Alami Sinestesia Sejak Kecil

papar berkaitan - pada 16/10/2020 - jumlah : 209 hits
Mendedahkan dirinya mengalami sinestesia sejak dilahirkan pelakon Tiz Zaqyah akui beliau menyedari perkara itu selepas melihat huruf perkataan lirik nombor dan muzik dalam bentuk warna Perkara itu didedahkan sendiri oleh Tiz menerusi sebuah...
Obses Mahu Nampak Macam Barbie Pemuda Sedih Tiada Wanita Sudi Bercinta

Obses Mahu Nampak Macam Barbie Pemuda Sedih Tiada Wanita Sudi Bercinta

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 332 hits
Seorang lelaki telah menghabiskan 15 000 pound untuk kelihatan seperti Barbie mengatakan penampilan terbarunya membuatkan segelintir wanita tidak tertarik kepada dirinya Lelaki tersebut Honza im a memakai pakaian lelaki ketika bekerja dan t...
Jenazah Wanita Dimandikan 4 Pria Perawat Rumah Sakit Dicopot Saat Demo Berlangsung

Jenazah Wanita Dimandikan 4 Pria Perawat Rumah Sakit Dicopot Saat Demo Berlangsung

papar berkaitan - pada 7/10/2020 - jumlah : 245 hits
Jenazah wanita yang dimandikan oleh perawat pria berbuntut panjang Wali Kota Pematangsiantar Hefriansyah mencopot jajaran direksi RSUD Djasamen Saragih Pematangsiantar Pencopotan direksi RSUD itu disampaikan Hefriansyah di hadapan massa yan...
Wanita Maut Terjatuh Dari Balkoni Kuarters Presint 9 Putrajaya

Wanita Maut Terjatuh Dari Balkoni Kuarters Presint 9 Putrajaya

papar berkaitan - pada 7/10/2020 - jumlah : 876 hits
Seorang wanita warga emas berusia 60 an maut dipercayai terjatuh dari tingkat 8 kediaman anaknya awal pagi tadi Dalam kejadian yang berlaku kira kira jam 5 30 pagi tadi di Presint 9 Fasa 2 Putrajaya mangsa dipercayai terjatuh dari balkoni l...
Hiburan Ebby Yus Dedah Peminat Wanita Masukkan Rm30 491 93 Dalam Akaunnya

Hiburan Ebby Yus Dedah Peminat Wanita Masukkan Rm30 491 93 Dalam Akaunnya

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 289 hits
Mendedahkan dirinya pernah menerima bantuan daripada peminatnya ketika menjalani Perintah Kawalan Pergerakan pada Mac lalu pelawak Ebby Yus akui individu terbabit merupakan seorang wanita dari Singapura Katanya wanita itu memberinya wang tu...
Mayat Wanita Ditemui Disumbat Dalam Bagasi Di Tepi Jalan Sibu

Mayat Wanita Ditemui Disumbat Dalam Bagasi Di Tepi Jalan Sibu

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 336 hits
Mayat seorang wanita ditemui di dalam sebuah bagasi yang dibuang di tepi jalan Difahamkan bagasi itu ditemui oleh orang awam pada jam 6 45 pagi Selasa di Jalan Aman Sibu Sarawak lalu dilaporkan kepada pihak polis Sepasukan polis bersama pas...
Ejen Insuran Wanita Dibunuh Gara Gara Cemburu

Ejen Insuran Wanita Dibunuh Gara Gara Cemburu

papar berkaitan - pada 8/10/2020 - jumlah : 735 hits
Ejen Insuran Wanita Dibunuh Gara Gara CemburuEjen insurans ditemui m4ut dengan kesan lebam di leher dipercayai dibunvh rakan lelaki di rumah sewanya di Taman Mahsuri di sini Siti Nor Sufieza Md Sharif 23 ditemui terbaring di ruang tamu kedi...
Wanita Ini Datang Ke Majlis Pernikahan Bekas Suami Peluk Menangis Di Dadanya

Wanita Ini Datang Ke Majlis Pernikahan Bekas Suami Peluk Menangis Di Dadanya

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 927 hits
Viral di media sosial yang menunjukkan saat mengharukan di mana seorang wanita menghadiri majlis perkahwinan bekas suaminya Wanita berkenaan dikenali sebagai Dahlia dan bekas suaminya yang duduk di pelamin bernama Saipul Usman dan isteri ba...
Badan Korporat Sumbang Hasil Jualan Festival Wanita Lazada 10 10 Kepada Ncsm

Badan Korporat Sumbang Hasil Jualan Festival Wanita Lazada 10 10 Kepada Ncsm

papar berkaitan - pada 8/10/2020 - jumlah : 277 hits
Lebih 15 jenama dan peniaga telah berjanji untuk menyumbangkan peratusan tertentu hasil pendapatan mereka daripada jualan satu hari Festival Wanita Lazada 10 10 pada Sabtu ini kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia Ketua Pegawai Ekseku...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Utilizing Crowdfunding For Business

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Kemeriahan Aidilfitri Bila Anak Anak Pulang Beraya Bersama Keluarga

Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024