Baby Keluar Seminggu Awal Almy Nadia Rasa Syukur Suami Sentiasa Jadi Penguat


Pengalaman di bilik bersalin sudah semestinya menjadi sebuah perjalanan yang cukup mencabar. Walaupun mempunyai pengalaman melahirkan anak sebelum ini, namun pengalaman dan kesakitan melahirkan setiap anak berbeza. Bagi pelakon, Datin Almy Nadia, dia bersyukur kerana semuanya dipermudahkan Allah SWT.
Lebih kuat lagi kata Almy, dia sentiasa ditemani suami tersayang, Datuk Fizz Fairuz yang sentiasa menemaninya di hospital saban waktu.

Menerusi Instagramnya, Almy turut berkongsi cerita kelahiran anak keempatnya yang rupanya dilahirkan seminggu lebih awal.
“Assalammualaikum selamat petang semua. Yang pertama kami nak bagitau syukur alhamdulillah kami dah pun bersalin anak ke 4 pagi tadi.
“Baby keluar seminggu awal dari due date dia. Sepatutnya 38 minggu baru keluar tapi baby nak keluar pada 37 minggu. Gender hampa tau dah kot kan 🤣🤣,” tulisnya berkongsi.

Dalam pada itu, ibu yang sentiasa ceria melayani karenah suami dan tiga anak perempuannya ini juga turut berterima kasih pada keluarga dan rakan-rakan terdekat yang sentiasa menguatkannya untuk melalui detik melahirkan.

“Yang kedua kami nak ucapkan ribuan terima kasih pada suami tercinta @fizzfairuzofficial sentiasa ada dengan kami sampai la settle semuanya.
“Yang ke tiga kami nak ucapkan ribuan terima kasih pada family kami di Penang, family mertua kami, kawan-kawan sahabat handai atas doa yang baik-baik kalian semua. Insyallah saya balikkan doa itu pada anda semua agar yang baik-baik berbalik pada semua.

“Yang ke empat terima kasih kepada fans, dalam media sosial pada wartawan yang turut doakan kami, turut keluarkan artikel yang baik-baik untuk kami, kami nak ucapkan terima kasih banyak-banyak. Hanya Allah dapat membalas segala jasa baik anda semua.
“Yang ke lima, kami nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada kak ipar kami @zurinafanizan @ahmadfanizan yang tolong jagakan si kakak kakak kakak. Terima kasih Kak Teh, terima kasih Abang Teh tolong jaga anak-anak almy dengan baik. Hanya Allah dapat balas segala jasa baik budi Kak Teh dengan Abang Teh.
“Akhir kata terima kasih pada semua. Maaf jika tak sempat nak reply komen atau DM maaf sangat sangat. Terima kasih banyak-banyak @fizzfairuzofficial,” katanya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Malah melalui satu hantaran berlainan di Instagramnya, Almy juga turut membingkiskan ucapan penuh ikhlas buat suami yang sentiasa menjadi penguatnya sepanjang berdepan detik cemas.

“Sayang @fizzfairuzofficial terima kasih sayang sebab berada dengan mama sepanjang kelahiran anak kita dari anak no 1 sampai anak no 4, sayang sentiasa ada dengan mama dalam bilik bersalin.
“Dari check in sampai la beranak settle, sayang tetap ada di sisi mama. Terima kasih sayang sebab teman mama dalam bilik bersalin, sambil urut kaki sampai tutup muka dengan mask sebab dah mengantuk. Tq love,” tulisnya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Dalam pada itu, beberapa perkongsian video yang dimuat naik Fizz ketika detik melahirkan menarik perhatian wargamaya. Satu pengalaman berharga yang sudah semestinya menjadi detik termanis bagi pasangan ini.
 
View this post on Instagram  
A post shared by Dfizzfairuz 🇲🇾 (@fizzfairuzofficial)

Terdahulu, Almy selamat melahirkan anak keempatnya tepat jam 3.49 pagi di sebuah hospital swasta.
Menarik: Alhamdulillah, 4-0 Sekarang, Almy Nadia Selamat Bersalin Anak Keempat!

Anak ada bakat? Sertai Bakat Cilik Pa&Ma sekarang!
Kalau anak-anak ada bakat hebat, janganlah simpan sendiri. Jom, support mereka dengan menyertai Bakat Cilik Pa&Ma. Rakam aksi anak-anak dengan bakat mereka dan hantarkan kepada Pa&Ma.
Nak join? Klik saja https://toko.ideaktiv.com/product/bakat-cilik/ atau untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi https://wa.me/+60179701167

Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!
The post “Baby Keluar Seminggu Awal” Almy Nadia Rasa Syukur Suami Sentiasa Jadi Penguat! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/baby-keluar-seminggu-awal-almy-nadia-rasa-syukur-suami-sentiasa-jadi-penguat/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wawa Zainal Masuk Hospital Aeril Zafrel Titip Doa Pagi Ni Tiba Tiba Baby Nak Keluar Awal Seminggu

Wawa Zainal Masuk Hospital Aeril Zafrel Titip Doa Pagi Ni Tiba Tiba Baby Nak Keluar Awal Seminggu

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 212 hits
Pelakon Aeril Zafrel berkongsi keadaan isterinya yang juga pelakon Wawa Zainal yang dimasukkan ke hospital awal hari ini Menurut Aeril atau nama sebenarnya Suhair Sunari 33 Wawa berkemungkinan akan bersalin anak keempat mereka seminggu awal...
Pagi Ni Tiba Tiba Baby Nak Keluar Awal Seminggu Wawa Zainal Masuk H0spital Aeril Zafrel Titip Doa

Pagi Ni Tiba Tiba Baby Nak Keluar Awal Seminggu Wawa Zainal Masuk H0spital Aeril Zafrel Titip Doa

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 226 hits
Pelakon Aeril Zafrel berkongsi keadaan isterinya yang juga pelakon Wawa Zainal yang dimasukkan ke h0spital awal hari ini Menurut Aeril atau nama sebenarnya Suhair Sunari 33 Wawa berkemungkinan akan bersalin anak keempat mereka seminggu awal...
Baru 30 Minit Kahwin Wanita Berpakaian Pengantin Men1nggal Dunia Di Pangkuan Suami Sempat Call Bapa Luah Rasa Syukur

Baru 30 Minit Kahwin Wanita Berpakaian Pengantin Men1nggal Dunia Di Pangkuan Suami Sempat Call Bapa Luah Rasa Syukur

papar berkaitan - pada 27/11/2021 - jumlah : 331 hits
Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul Itulah ungkapan paling sesuai menggambarkan situasi yang dilalui seorang lelaki ini apabila terpaksa menerima kenyataan bahawa isteri yang baru dinikahinya telah pergi buat selama lamanya Me...
Timang Anak Keempat Almy Nadia Syukur Fizz Fairuz Teman Dalam Bilik Bersalin Siap Tolong Urvt Kaki Walaupun Mengantuk

Timang Anak Keempat Almy Nadia Syukur Fizz Fairuz Teman Dalam Bilik Bersalin Siap Tolong Urvt Kaki Walaupun Mengantuk

papar berkaitan - pada 9/12/2021 - jumlah : 221 hits
ISTERI kepada pelakon Datuk Fizz Fairuz iaitu Datin Almy Nadia selamat melahirkan cahaya mata keempat mereka di sebuah pusat perubatan pada pukul 3 49 pagi Rabu Berita gembira itu dikongsi Fizz menerusi media sosial dan mengucapkan terima k...
Alhamdulillah 4 0 Sekarang Almy Nadia Selamat Bersalin Anak Keempat

Alhamdulillah 4 0 Sekarang Almy Nadia Selamat Bersalin Anak Keempat

papar berkaitan - pada 8/12/2021 - jumlah : 161 hits
Tahniah diucapkan buat pasangan selebriti Datuk Fizz Fairuz dan isterinya Datin Almy Nadia yang selamat melahirkan bayi perempuan keempat mereka semalam Menerusi Instagramnya Fizz berkongsi perkhabaran gembira itu sambil memuat naik sekepin...
Ibu Hamil Stres Bayi Boleh Lahir Awal Dari Due Suami Mesti Jaga Emosi Isteri

Ibu Hamil Stres Bayi Boleh Lahir Awal Dari Due Suami Mesti Jaga Emosi Isteri

papar berkaitan - pada 28/11/2021 - jumlah : 181 hits
Bertenang dan kekal positif itu yang sepatutnya untuk ibu mengandung Emosi kena jaga supaya tidak stres Kalau asyik tertekan ibu boleh jatuh sakit dan tumbesaran bayi dalam kandungan terjejas Bukan itu sahaja jika emosi ibu tak stabil kelah...
Isteri Lan Solo Syukur Hubungan Suami Rody Kristal Kembali Pulih Allah Dengar Doa Aku

Isteri Lan Solo Syukur Hubungan Suami Rody Kristal Kembali Pulih Allah Dengar Doa Aku

papar berkaitan - pada 6/12/2021 - jumlah : 461 hits
Hubungan antara pemain gitar Kristal Rody dan bekas vokalis kumpulan berkenaan Lan Solo dikatakan keruh selepas wujud perselisihan faham sehingga penyanyi itu meninggalkan kumpulan terbabit untuk bergerak sendiri pada November 2017 Sejak in...
Hiburan Fahrin Ahmad Luah Rasa Syukur Isteri Hampir Setahun Berhijab

Hiburan Fahrin Ahmad Luah Rasa Syukur Isteri Hampir Setahun Berhijab

papar berkaitan - pada 10/12/2021 - jumlah : 444 hits
Perubahan imej isteri yang kini menutup aurat dan berhijab sejak awal tahun lalu membuatkan pelakon dan pengacara benar benar bersyukur dan gembira 3 minggu laluJaga Penampilan Fahrin Ahmad Jalani Rawatan Tegangkan Muka Di Klinik EstetikAdv...
Baru Seminggu Kahwin Suami Sanggup Korb4nkan Dumbbell Untuk Isteri Senggvgut Tervk Jam 1 Pagi

Baru Seminggu Kahwin Suami Sanggup Korb4nkan Dumbbell Untuk Isteri Senggvgut Tervk Jam 1 Pagi

papar berkaitan - pada 1/12/2021 - jumlah : 213 hits
HANYA wanita yang mengalami senggvgut tahu betapa seks4nya kes4kitan itu Penggunaan tungku antara kaedah popular bagi menghilangkan rasa s4kit senggvgut yang berpanjangan Tungku besi atau batu merupakan perkara biasa namun lain pula bagi se...
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Satu Kesulitan Tidak Mungkin Menang Melawan Dua Kemudahan Tetap Optimis

Nostalgia Bedak Sejuk

Lima Gandingan Makanan Hebat Untuk Pemakanan Sihat Dari Susan Bowerman

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Experience The Bee Heat Ac Difference Experience Superior Comfort

Dua Lelaki Warga Asing Empat Lari 70 Meter Sahaja