Atomy Dan Gerakan Missionary Kristian


Atomy dan Gerakan Missionary Kristian.
Atomy dan Gerakan Missionary Kristian bukanlah perkara baru. Saya terjebak melalui Pengerusi Tamrin pada awal tahun 2020. Saya segera tinggalkan bisnes MLM Atomy Gerakan Missionary Kristian selepas menyedari ada penipuan telah berlaku. 
Presiden Tamrin Haji Ahmad Fadzli Yusof ugut saya diamkan penipuan online marketing dan penipuan AQIDAH pengerusi Tamrin Tengku Asmadi Tengku Mohamed (DTA) telah buat. Report polis dan semua kronologi ada di dalam artikel ini AQIDAH bukan perkara mainan  
Gambar ini dikongsikan oleh salah seorang peserta seminar saya pada 12/1/2021 jam 4:22 pm. Sudah lama posting bertarikh 23 Disember 2017 ini dibuat. Jelas visi dan misi Atomy itu apa. 

Jelas lagi nyata tertera kenyataan founder akan guna bisnes beliau dan keuntungannya untuk penyebaran agama Kristian. Tetapi sungguh BIADAP Tengku Asmadi Tengku Mohamed (DTA) berani menipu ummat Islam di awal PKP tahun 2020 beliau sudah kaji sudah semak A2Z berkaitan bisnes MLM ini. Sungguh biadap berani beliau mendakyah ramai termasuk saya menyertai Atomy Gerakan Missionary Kristian! Demi kerana pangkat, harta dan wang sanggup beliau menggadaikan aqidah beliau dan ramai pengikut pentaksub beliau!  
Tetapi mereka (bangsa Melayu yang mengaku Islam dan IC mereka tertera sebagai Islam) semua amat berbangga dan berasa gah dengan dunia bisnes MLM gerakan Missionary Kristian itu. Sanggup Asmadi minta semua ahli email kepada founder minta turunkan visi misi Gerakan Missionary Kristian yang telah tersebar luas. Bukti semua ada. Jika beberapa orang yang sebarkan kegiatan Gerakan Missionary Kristian ini telah menurunkan artikel mereka, kerana saya sayangkan AQIDAH kerana saya sayangkan ISLAM, ALLAH dan RASULULLAH SAW, saya tidak akan menurunkan semua perkongsian dan artikel saya. 
Terpulanglahkan... Tepuk dada tanya IMAN. Masing-masing sudah berakal dan besar panjang. Sesungguhnya saya sudah lama berlepas tangan atas scammer aqidah kedua mereka telah lakukan terhadap rakan-rakan saya yang mungkin tidak sedar atau sedar tetapi buat-buat tidak nampak dan terhadap ummat Islam sedunia. 
Di akhirat nanti berjawablah dengan ALLAH SWT wahai Presiden TAMRIN, Haji Ahmad Fadzli Yusoff (Ahmad Fadzli Al-Basuti) dan Tengku Asmadi Tengku Mohamed (DTA), Pengerusi TAMRIN. Maaflah. Sudah ditegur. Tidak mahu dengar kata. Memang saya sudah lama block facebook, telegram dan whatsapp mereka. Suami saya suruh. Hilang hormat saya kepada yang mempermainkan AQIDAH seperti mereka berdua.

DTA tidak saman saya pun seperti digembar-gemburkan. Eleh. Pengecut. Hanya berani ugut di mesej peribadi Telegram saya dan seperti dimaklumkan kepada saya ugut lagi saya di ruang komen Muhd Arifin, penyebar amalan perang menipu sanad cuba scam duit saya yang berpakat dengan gangnya fitnah saya tahun 2021 lalu. Berani mereka semua biadap dan melawan Allah SWT?
Sila rujuk pautan artikel di bawah.
Sedikit pun saya tidak hairan dengan semua ugutan, jenayah cyberbully dan body shaming AQIDAH saya. Alhamdulillah elok sahaja saya dengan keluarga saya. Allah menjaga saya tidak memberi bekas kepada saya melainkan dengan izin Allah jua.
Ramai telah BUTA MATA HATI sebab gelap mata hendakkan duit. Mereka lupakan surah Al-Kaafiruun. Mereka lupakan iqrar mereka kepada Allah SWT di dalam doa Iftitah pada setiap solat lima (5) waktu mereka. 

Terima kasih semua yang prihatin tentang AQIDAH kita yang sebenarnya,
Sudah lama perang salib secara senyap sudah bermula. Sudah lama AQIDAH kita diperkotak-katikkan oleh Zionist, Missionary Kristian dan seangkatannya termasuklah Freemason dan kuncu-kuncu berbangsa Melayu merupakan agent mereka.Sudah lama dari zaman Nabi Muhammad Rasulullah SAW, junjungan mulia yang kita ummat Islam rindui lagi Islam telah dagang dan tersisih oleh puak kuffar dan pengkhianat agama Islam sendiri. 
Jadi apalah sangat pada setiap perkongsian Atomy dan Gerakan Missionary Kristian dari saya berkaitan AQIDAH ini Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan - JAWI dan Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan kan? Jika tidak, sudah pasti selepas saya beri semua bukti dan laporan seperti dikehendaki Pegawai Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan tindakan segera akan dilaksanakan. 😊😴🤷


Penulis Nama pena, Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEtaPemilik Dunia Niaga iEta Enterprise.Suri Rumah Sepenuh Masa, isi masa lapang sebagai Freelance Blogger, Social Media Expert Coach dan Speaker Digital Marketing.Lulusan Pondok 4 Thanawi, Institute of Information Technology Cosmopoint (KLMU) & UTM Space.Mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).Penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) tahun 2016.Bekas pesakit kronik Slipped Disc.Mangsa jenayah dan aniaya Guru Silat Seni Gayong Makrifat, Guru Silat Seni Gayong Malaysia dan Harimau, orang silat selimpang merah, tenaga pengajar Silat Seni Gayong Fatani Putrajaya dan tenaga pengajar Silat 7 Langkah dan gang paranoid akhir zaman teori konspirasi @ scammer penunggang agama.

Makluman.
Review produk atau syarikat sila email [email protected]. Jemputan perkongsian hal-ehwal social media dan zero cost online marketing tekan sini. Terima kasih. Harap maklum. 😊🌹
BlogiEta.com | Social Media Expert Coach | DuniaNiagaiEta.Blogspot.com | PanjiAlamNusantara.Blogspot.com


Artikel blog :Aqidah bukan perkara mainanGhibah dan fitnah amat lazatKumpulan psikik Scammer penunggang agama7 Fakta Bipolar Disorder mood Atomy Dan Gerakan Missionary Kristian 
Perkara berkaitan :bit.ly/3w2eiV3bit.ly/34xfLJFbit.ly/3K1pzffbit.ly/2SE0sJubit.ly/3K1i3kB



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.blogieta.com/2022/01/atomy-dan-gerakan-missionary-kristian.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ngo Pro Reformasi Gerakan Dapur Rakyat Bantu Mangsa Banjir

Ngo Pro Reformasi Gerakan Dapur Rakyat Bantu Mangsa Banjir

papar berkaitan - pada 2/1/2022 - jumlah : 209 hits
Saifulannuar mengetuai DRR menyediakan makanan tengah hari kepada mangsa banjirNGO pro reformasi RAPAT Rakyat terus menggerakan program Dapur Rapat Rakyat sejak minggu lalu bagi membantu mangsa mangsa banjir di Subang dan Paya Jaras Selango...
Gerakan Azam S Explanation Can T Even Convince A Three Year Old

Gerakan Azam S Explanation Can T Even Convince A Three Year Old

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 182 hits
Perikatan Nasional component parties have joined the chorus for decisive action to be taken against MACC chief commissioner Azam Baki over his ownership of millions of shares in two public listed companies in 2015 and 2016 Gerakan deputy pr...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan