Astrum Ampang Kediaman Berkonsep Transit Oriented Development Berhampiran Stesen Lrt Jelatek


ASTRUM AMPANG KEDIAMAN BERKONSEP TRANSIT ORIENTED DEVELOPMENT (TOD) BERHAMPIRAN STESEN LRT JELATEK | Assalamualaikum semua! Beberapa hari yang lalu, Ruby berkesempatan ke galeri jualan perumahan untuk projek Astrum Ampang.

Buat pengetahuan semua, Ruby membesar di Kuala Lumpur sekitar kawasan Taman Melati, Wangsa Maju, Setiawangsa dan Ampang. Jadi, apabila ternampak iklan besar tentang projek Astrum Ampang di LRT Jelatek semasa memandu pulang. Ruby tertanya-tanya dimana lokasi projek, itu yang membawa Ruby ke galeri jualan.

Harga RM 230,000 untuk fasiliti yang pelbagai dan berdekatan pengangkutan awam LRT Jelatek! Ia adalah kediaman idaman untuk kita yang sudah letih hari-hari menghadap kesesakan lalu lintas. LRT adalah penyelamat untuk kita bergerak pantas kemana-mana.

Apa yang menarik apabila ke galeri jualan? Ruby dapat bertanya banyak perkara kepada wakil Astrum Ampang. Malah, apabila melihat unit showroom yang mereka tunjuk. Ia adalah kediaman yang aman dan bersistem yang Ruby impikan!

Suasana seperti ini memberi kita lebih fokus melakukan aktiviti harian. Seterusnya kita akan mencapai matlamat mengejar cita-cita di tengah-tengah kesibukan kota Kuala Lumpur. Kebiasaannya rutin harian Ruby di rumah hanyalah berehat menonton Netflix, makan, mandi, solat dan tidur. Jika ingin kemana-mana, semuanya pada hujung minggu.

Ruby tertarik dengan konsep transit SOHO dan TOD Astrum Ampang sebab ia benar-benar berdekatan dengan pengangkutan awam LRT Jelatek dan privasi. Jom Ruby kongsikan lagi apa yang menarik mengenai Astrum Ampang. Mungkin kita akan berjiran? Hehehe.



ASTRUM AMPANG KEDIAMAN BERKONSEP TRANSIT ORIENTED DEVELOPMENT (TOD) BERHAMPIRAN STESEN LRT JELATEK
ASTRUM AMPANG adalah merupakan pembangunan campuran yang terdiri daripada unit kediaman dan unit komersial, di mana ianya menampilkan pembangunan berorientasi transit atau Transit Oriented Development (TOD) dan konsep transit SOHO yang pertama di Malaysia. Pembangunan ini Ia juga memenuhi permintaan pemilikan rumah yang semakin meningkat oleh golongan muda dan mereka yang bekerja di Kuala Lumpur.

Pembangunan ini dibangunkan oleh Kumpulan Setia Awan Wilayah Tengah. Dan ia terletak di sepanjang kawasan Jalan Ampang dan Jalan Jelatek yang sibuk, kawasan berkeluasan 6.8 ekar.

Astrum (bermaksud bintang dalam bahasa Latin) Ampang, pembinaan Astrum Ampang juga akan menghubungkan anda terus ke stesen LRT Jelatek melalui jambatan berbumbung pejalan kaki. Terletak hanya 4km dari Menara Berkembar Petronas, kejiranan yang bakal dibangunkan dengan baik ini berhampiran dengan dengan lokasi popular. Ini termasuk Pusat Perubatan Gleneagles, Great Eastern Mall, taman rekreasi, pejabat kedutaan, sekolah dan dengan pelbagai perniagaan.




RM 230,000 UNTUK 280 KAKI PERSEGIDireka dengan praktikal dan sesuai dengan keperluan 30-an dengan keinginan untuk tinggal di persekitaran bandar, SOHO Transit Astrum Ampang mempunyai kawasan binaan seluas 280 kaki persegi, SOHO Suites adalah 450 kaki persegi dan Pangsapuri Perkhidmatan Mampu Milik yang terdiri daripada 450 kaki persegi dan 550 kaki persegi masing-masing.

Bagi fasa yang pertama, ia terdiri daripada SOHO Transit (1360 unit) dan Rumah Mampu Milik (712 unit) untuk pembeli rumah pertama dengan harga bermula RM230,000 hingga RM270,000. Harga mampu milik ini memberi peluang kepada orang muda yang bekerja untuk mengubah hala tuju dari kos sewa mereka ke arah memiliki hartanah sendiri dengan 62 kemudahan gaya hidup selesa.


RM 230,000 untuk 280 kaki persegi. Target Astrum Ampang adalah untuk mereka yang bekerja di bandar. Tidak perlu bimbang tentang trafik jem dan boleh ke mana-mana menggunakan pengangkutan awam. Selain itu, ia terdapat 27 unit kedai di Astrum Ampang, elemen-elemen ini dirancang untuk memberi penduduk gaya hidup bandar yang lebih menarik
 




JEJANTAS KE LRT JELATEK


Hanya 150 meter berjalan kaki ke Stesen LRT Jelatek yang hanya mengambil jarak 4 stesen kereta api dari KLCC, konsep TOD Astrum Ampang menonjol. Mengikuti sambungan moden dan ultra-mudah dalam pengangkutan awam seperti Stockholm, Hong Kong, Tokyo dan Singapura, pembangunan Astrum Ampang dirancang dan direka untuk mempromosikan kepada orang ramai menggunakan pengangkutan awam, dengan tujuan untuk mewujudkan pertumbuhan yang mampan di bandar. 
62 FASILITI DI TINGKAT 9
Kemudahan yang disediakan untuk penduduk termasuk taman permainan kanak-kanak, taman, dewan, smart gym, pusat komuniti, ruang kerja bersama, kafe, teater luar dan kolam infiniti. Astrum Ampang juga menempatkan jakuzi, gelanggang tenis dan bilik refleksologi.


Setiap fasiliti boleh diakses menggunakan aplikasi. Sama ada anda ingin membuat tempahan penggunaan, semuanya boleh!


RM 84 SEBULAN UNTUK ENJOY SEMUA KEMUDAHANTahukah anda, berapa jumlah maintenance fees bulanan di Astrum Ampang? 280 kaki persegi x rm 0.30: RM 84. Iya RM 84 sahaja dan anda boleh enjoy semua kemudahan yang disediakan.

Dengan sistem keselamatan yang berwaspada, aplikasi komuniti pintar di Astrum Ampang Soho Transit menghubungkan penduduk dengan bandar dan dengan aktiviti aktif mereka dengan cara hidup yang lebih bijak.

Keselamatan pengecaman wajah 5GWifi percuma di kawasan umumKeselamatan 24 jam dengan pengawasan CCTV



DIJANGKA SIAP PADA TAHUN 2026
Dengan hanya RM 500 yuran tempahan, anda boleh memohon 90% pinjaman perumahan selama 35 tahun. Promosi istimewa bagi pemilik Astrum Ampang iaitu KEEYO GERMANY Smart Lock, kabinet di bahagian bawah kawasan kitchen sink dan penghawa dingin





SOHO Transit ditadbir oleh Akta Pembangunan Perumahan dan sokongan penuh daripada Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT) dan Lembaga Perumahan dan Hartanah Selangor (LPHS).

Dengan itu, anda boleh memohon dasar Lembaga Perumahan Hartanah Selangor (LPHS) dengan syarat gaji isi rumah tidak melebihi RM 15,000 sebulan dengan keutamaan akan diberikan kepada pemohon yang berpendapatan bawah RM 10,000. Berusia 21 tahun keatas dan sudah berdaftar dengan LPHS.

Locking Period bagi Astrum Ampang adalah selama 10 tahun. Sepanjang tempoh itu anda tidak boleh menjualnya. Tempoh itu bermula dari tarikh anda menandatangani Sales And Purchase Agreement (S&P).
GALERI JUALAN ASTRUM AMPANG DI PHILEO DAMANSARA


Galeri jualan dan unit pameran Astrum Ampang di Phileo Damansara 1 kini dibuka untuk pengunjung seawal 10 pagi sehingga 6 petang. Anda boleh membuat temujanji dengan menghubungi 018-371 2888.

110, Blok G Pusat Dagangan Phileo Damansara 1, No. 9 Jalan 16/11 Off Jalan Damansara, 46350 Petaling Jaya, Selangor.

Waze: Astrum Ampang Gallery
Google Maps: Astrum Ampang Gallery
Untuk maklumat lanjut tentang kemas kini terkini dan siri pembangunan projek Astrum Ampang, lawati www.astrumampang.com.my

ASTRUM AMPANG | INSTAGRAM | FACEBOOK 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2022/01/astrum-ampang-kediaman-berkonsep.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Crowd Gathers At Bangsar Lrt Station For Tangkapazambaki Protest

Crowd Gathers At Bangsar Lrt Station For Tangkapazambaki Protest

papar berkaitan - pada 22/1/2022 - jumlah : 136 hits
Protesters hold banners and placards during the TangkapAzamBaki rally in Kuala Lumpur January 22 2022 Picture by Yusof Mat IsaKUALA LUMPUR Jan 22 A crowd of about 100 people have gathered this morning at the Bangsar LRT Station ahead of the...
Tangkapazambaki To The Beat Of Drums Protesters Trek Back To Bangsar Lrt

Tangkapazambaki To The Beat Of Drums Protesters Trek Back To Bangsar Lrt

papar berkaitan - pada 22/1/2022 - jumlah : 154 hits
The coverage of the event follows Azam shows up at rally12 35pm Bangsar LRT station The crowd stops briefly for a brief skit where a man dressed in a mock MACC uniform is booed by the crowd Following this the man in the mock uniform is symb...
Lelaki Tidur Bawah Landasan Lrt Dapat Rumah Baharu

Lelaki Tidur Bawah Landasan Lrt Dapat Rumah Baharu

papar berkaitan - pada 18/1/2022 - jumlah : 137 hits
Lelaki Tidur Bawah Landasan LRT Dapat Rumah Baharu KUALA LUMPUR Seorang lelaki yang tular di media sosial ditemui tinggal di bawah landasan Transit Aliran Ringan di Seri Aman di sini berpindah ke kediaman baharu pada Isnin Kementerian Perum...
Protesters In Black At Bangsar Lrt Unhindered By Police

Protesters In Black At Bangsar Lrt Unhindered By Police

papar berkaitan - pada 22/1/2022 - jumlah : 135 hits
The coverage of the event follows 11 15am Jalan Tuanku Abdul Rahman The police finally allow businesses here to resume operations The police which initially cordoned off the area now allow workers into business premises However only workers...
Sasar Pelanggan Stesen Minyak Geng Samun Berkumpulan Tumpas

Sasar Pelanggan Stesen Minyak Geng Samun Berkumpulan Tumpas

papar berkaitan - pada 6/1/2022 - jumlah : 154 hits
Tangkap layar rakaman CCTV menunjukkan kelibat beberapa ahli geng samun berkumpulan PETALING JAYA Polis menumpaskan kegiatan samun berkumpulan yang menyasarkan pelanggan stesen minyak dan mencuri kereta di ibu negara serta Selangor susulan ...
Pengamanan Ketat Kediaman Presiden Kazakhstan Untuk Antisipasi Amukan Demonstran

Pengamanan Ketat Kediaman Presiden Kazakhstan Untuk Antisipasi Amukan Demonstran

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 130 hits
Pengamanan Ketat Kediaman Presiden Kazakhstan untuk Antisipasi Amukan Demonstran Pengamanan di kediaman presiden Kazakhstan diperketat seiring rentetan kerusuhan dalam aksi protes menentang kenaikan harga LPG yang selama ini menjadi bahan b...
Azam Baki Visits Retention Pond Approved For Development

Azam Baki Visits Retention Pond Approved For Development

papar berkaitan - pada 8/1/2022 - jumlah : 190 hits
Malaysian Anti Corruption Commission chief Azam Baki inspecting the site of the flood retention pond in Taman Wahyu Kepong today KUALA LUMPUR The Malaysian Anti Corruption Commission has directed Kuala Lumpur City Hall to appoint an indepen...
Penangan Hari Lahir Penyanyi Nombor 1 Malaysia Dato Sri Siti Nurhaliza Habis Semua Stesen Radio Putarkan Lagu

Penangan Hari Lahir Penyanyi Nombor 1 Malaysia Dato Sri Siti Nurhaliza Habis Semua Stesen Radio Putarkan Lagu

papar berkaitan - pada 12/1/2022 - jumlah : 196 hits
Hari ini 11 Januari merupakan hari lahir seorang lagenda dan penyanyi nombor satu negara iaitu Dato Sri Siti Nurhaliza Mencecah usia 43 tahun nama Dato Siti masih lagi kekal relevan dalam pasaran industri musik dan hiburan Memuat naik foto ...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Memikirkan The Unknown

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman



Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan


Warrant Woes In El Paso An Attorney Can Help You Get Back On The Road

Media Orang Ramai Diingatkan Tidak Sebar Video Nahas Helikopter Tldm

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Tak Perlis Lah Kalau Tak Makan Harumanis

Helikopter Terhempas 10 Dilaporkan Terkorban

Resepi Tortilla Wrap