Apple Store Malaysia


APPLE STORE MALAYSIA (Lokasi Harga Warranty Installment Machine Vs Switch Leptop Ipad)
Adakah anda penggemar barangan Apple? Berita baik buat anda, kini anda boleh membeli barangan apple dengan harga murah disertakan promosi yang ditawarkan melalui Apple Store Malaysia. Disini kami akan kongsikan caranya, semoga membantu.
 
APA ITU APPLE STORE MALAYSIA Applestore malaysia merupakan rangkaian kedai produk Apple yang dimiliki dan dikawal selia oleh syarikat Apple. Apple Store ini pertama kali dibuka pada Mei 2001. Apple Store mula berkembang dan pembukaan kedainya semakin meluas di seluruh negara termasuklah Malaysia.
 
PERBEZAAN APPLE STORE MALAYSIA VS MACHINE VS SWITCH Untuk makluman anda, kesemua tersebut merupakan kedai barangan elektronik yang menjual barangan telekomunikasi dan teknologi jenama Apple. Disini kami akan kongsikan kepada anda perbezaannya iaitu:
Apple Store Malaysia Merupakan kedai runcit yang menjual barangan keluaran jenama Apple. Penjualan dan pembelian secara atas talian
Terdapat satu cawangan kedai fizikal di TRX Kuala Lumpur
Menjual produk apple yang sah sahaja
Pembelian dibuat dengan pembayaran penuh sahaja
Apple Machines Malaysia Merupakan kedai fizikal yang menjual dan pengedar rasmi bagi syarikat Apple. Mempunyai cawangan di setiap negeri di Malaysia.
Produk Apple yang dijual adalah berdasarkan pakej yang ditawarkan dengan kadar harga lebih tinggi daripada harga pasaran Apple Stor.
Pembelian produk Apple menerusi boleh dilakukan secara pembayaran ansurans dengan dikenakan kadar faedah yang agak tinggi
Switch Malaysia Merupakan kedai fizikal yang menjual dan pengedar rasmi bagi syarikat Apple. Mempunyai beberapa cawangan di Malaysia.
Produk Apple yang dijual adalah berdasarkan pakej yang ditawarkan dengan kadar harga lebih tinggi daripada harga pasaran Apple Stor.
Pembelian produk Apple menerusi boleh dilakukan secara pembayaran ansurans dengan dikenakan kadar faedah yang agak tinggi
 
LOKASI APPLE STORE MALAYSIA Untuk makluman anda, pada masa kini hanya satu sahaja kedai fizikal Apple Store ditubuhkan di Malaysia iaitu di TRX Kuala Lumpur. Walaubagaimanapun, anda boleh akses secara atas talian.
 
SENARAI PRODUK APPLE STORE MALAYSIA Berikut adalah merupakan antara produk Apple yang terdapat di Malaysia iaitu:
Mac iPhone iPad Apple Watch AirPods AirTag Apple TV 4K Accessories  
CARA SEMAK HARGA PRODUK APPLE STORE MALAYSIA Semestinya sebelum anda membuat pembelian anda kan memyemak harga untuk membuat perbandingan mengikut bajet anda. Kini anda boleh menyemak harga terkini secara atas talian sahaja, berkut adalah meupakan caranya:
Layari portal Apple Malaysia Pada paparan utam klik pada produk yang anda ingin, contohnya klik pada iPhone Paparan akan menunjukkan model iphone terkini beserta harga dan keterangan produk. Anda juga boleh klik pada mana-mana produk Apple yang lain untuk menyemak harga.  
KELEBIHAN LAPTOP APPLE Secara umumnya anda mengetahu bahawa jenama keluaran syarikat Apple ini adalah sangat terkenal di seluruh dunia. Berikut adalah meupakan antara kelebihan laptop Apple iaitu :
Penggunaan software yang berkualiti tinggi. Sistem operasinya yang baik dan daya tahan yang kuat Reka bentuk yang dihasilkan adalah unik dan tidak sama dengan produk lain yang bercirikan professional menjadikan ianya kelihatan mewah. Software dan hardware yang terdapat pada komputer riba Apple menepati teknologi terkini dengan sokongan berkualiti tinggi. Ia didatangkan dengan paparan skrin dan audio yang cukup jelas serta ketahanan bateri yang berpanjangan.  
HARGA LAPTOP APPLE Berikut adalah merupakan kadar harga Laptop Apple ditawarkan dalam Apple Store Malaysia iaitu:
KOMPUTER APPLE HARGA Laptop MacBook Air with M1 chip RM4,399 Laptop MacBook Air with M2 chip RM5,499 Laptop MacBook Pro 13-inch RM5,699 Laptop MacBook Pro 14-inch RM8,799 Laptop MacBook Pro 16-inch RM10,977 NOTA: Pembelian boleh dilakukan lebih mudah dan pantas secara atas talian melalui portal rasminya.
 
CARA BELI DI APPLE STORE MALAYSIA ONLINE Setelah selesai proses pendaftaran APPLE ID anda, berikut adalahc ara untuk membuat pembelian:
Layari pautan Apple Malaysia  Pilih jenis produk APPLE yang anda ingin anda beli. Anda juga boleh memilih model, warna dan spesifikasi lain yang anda inginkan Seterusnya klik pada Add To Troli pada produk yang anda inginkan. Anda juga boleh menambah aksesori lain seperti selongsong, pengecas, fon telinga dan sebagainya dengan klik pada Add To Troli Jika telah selesai membuat pemilihan, klik pada Troli untuk melihat senarai pembelian anda dan jumlah harga yang perlu anda bayar. Klik pada Check Out untuk meneruskan pembelian. Pada paparan pilihan penghantaran dan tuntutan lengkapkan maklumat yang diperlukan dan klik Continue. Pada halaman pembayaran,  Pembayaran secara penuh perlu dilakukan menerusi kad kredit atau kad debit sahaja yang dibenarkan. Teruskan pilihan pembayaran yang anda ingin sehingga selesai NOTA: Apple store tidak menawarkan kemudahan pelan ansurans apabila membeli produk mereka.
 
TEMPOH WARRANTY DI APPLE STOR MALAYSIA Tempoh waranti yang ditawarkan oleh syarikat Apples Store Malaysia adalah terhad untuk tempoh satu (1) tahun.
Segala permasalahan yang dihadapi oleh pelanggan dalam tempoh waranti boleh dituntut untuk ditukar kepada peranti yang baharu. Ianya ditanggung secara percuma.
 
MALUMAT LANJUT Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai Apples Store Malaysia, anda boleh layari website rasminya dipautan https://www.apple.com/
ARTIKEL BERKAITAN:
APPLE CUSTOMER SERVICE NUMBER 24 HOURS MALAYSIA (Cara Claim Waranty Iphone White Green Yellow Screen) CARA PINDAHKAN DATA TELEFON ANDROID  iOS (Transfer Hp Lama Ke Baru) CARA TUKAR LINE TELEFON (Check Syarat Tukar Telco) The post APPLE STORE MALAYSIA (Lokasi Harga Warranty Installment Machine Vs Switch Leptop Ipad) appeared first on KekandaMemey.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kekandamemey.com/apple-store-malaysia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pico Expands Presence In Malaysia With New Store Opening At Queensbay Mall Penang

Pico Expands Presence In Malaysia With New Store Opening At Queensbay Mall Penang

papar berkaitan - pada 3/6/2023 - jumlah : 300 hits
PICO the leading virtual reality company is thrilled to launch its highly anticipated second store in Malaysia through its authorised distributor Rainbow Distribution Strategically located at Queensbay Mall Penang the new store is set to of...
Running Lab Brings Top Running Brands To Malaysia With Opening Of Third Store In Ioi City Mall Putrajaya

Running Lab Brings Top Running Brands To Malaysia With Opening Of Third Store In Ioi City Mall Putrajaya

papar berkaitan - pada 9/6/2023 - jumlah : 175 hits
Running Lab continues to revolutionise running gear with third store for Malaysians seeking the best gear and accessories Running Lab a specialty running store and exclusive retailer of top running brands in Malaysia is proud to announce th...
Pengalaman Membeli Barang Apple Di Apple Store

Pengalaman Membeli Barang Apple Di Apple Store

papar berkaitan - pada 7/6/2023 - jumlah : 163 hits
Pengalaman Membeli Barang Apple di Apple Store Lamanya tidak bersiaran di sini kekangan masa untuk menaip panjang panjang walaupun terasa rindu nak aktif di sini Tak boleh nak komitmen dimana mana media sosial pun sebenarnya Platform lain p...
Malaysia Perlukan Media Bebas Dan Berani Kata Fahmi

Malaysia Perlukan Media Bebas Dan Berani Kata Fahmi

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 119 hits
MALAYSIA bukan sahaja memerlukan media yang benar benar bebas tapi juga yang cukup berani untuk melaporkan sebarang berita tanpa rasa bimbang atau berat sebelah kata Menteri Komunikasi dan Digital Fahmi Fadzil Beliau berkata media sedemikia...
Honda Malaysia Kicks Off Gen H Event To Share The Joy And Fun Of Advanced E Hev Technology

Honda Malaysia Kicks Off Gen H Event To Share The Joy And Fun Of Advanced E Hev Technology

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 178 hits
On ground tour and exciting activities happening at Johor Bahru Penang and a Grand Finale event to be held in Kuala Lumpur Since the launch of the four e HEV variants Honda Malaysia has sold more than 2 800 units of City 1 600 units of City...
Samsung Malaysia Elevates Your Home Experiences With New Neo Qled Tvs And Bespoke Top Mount Freezer Refrigerator

Samsung Malaysia Elevates Your Home Experiences With New Neo Qled Tvs And Bespoke Top Mount Freezer Refrigerator

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 251 hits
Enjoy premium viewing experiences and broader entertainment options with Samsung s new Neo QLED TVs redefine your kitchen with Samsung s BESPOKE Top Mount Freezer Refrigerator Step into a brand new elevated home experience with Samsung s la...
Pop Mart Malaysia Rasmi Gedung Pertama Di Pavilion Kl

Pop Mart Malaysia Rasmi Gedung Pertama Di Pavilion Kl

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 249 hits
POP MART Malaysia Rasmi Gedung Pertama Di Pavilion KL POP MART terus perluas operasi di Asia Tenggara dengan pembukaan gedung pertama di Malaysia POP MART syarikat hiburan berasaskan watak pemimpin pasaran yang terkenal dengan kotak misteri...
Malaysia Cadang Wujud Wilayah Ekonomi Serantau Johor Singapura

Malaysia Cadang Wujud Wilayah Ekonomi Serantau Johor Singapura

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 192 hits
Johor berpotensi menjadi penerima manfaat terbesar terutama dengan kedudukannya bersebelahan Singapura ISKANDAR PUTERI Malaysia bercadang mewujudkan wilayah ekonomi serantau antara Johor dan Singapura dalam usaha mengukuhkan potensi ekonomi...
Recognise Our Work On Deforestation Malaysia And Indonesia Tell Eu

Recognise Our Work On Deforestation Malaysia And Indonesia Tell Eu

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 260 hits
A delegation from Malaysia and Indonesia begins an official eight day visit and trade mission to Brussels and London today to ensure no new EU laws discriminate against palm oil KUALA LUMPUR Malaysia and Indonesia want the European Union to...
Towards More Comprehensive Pension Reform

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Logo Autentik Untuk Produk Asli Madu

Ucapan Hari Jadi Ucapan Lawak Untuk Kawan Islamik

Hadiah Hari Guru 40 Idea Hadiah Yang Menarik

Gara Gara Al Bani Menuduh Iamam Bukhari Kafir Karena Takwil

Kerajaan Umum Kenaikan Gaji Penjawat Awam Pada 1 Mei 2024

Petua Hilangkan Rekahan Pada Tumit Kaki