Apple Mungkin Luncurkan Paparan Smart Home Dan Os Baru Tahun Depan




Apple dikatakan sedang memikirkan beberapa peranti pintar untuk rumah, dan baru-baru ini ada maklumat yang bocor menunjukkan bahawa syarikat teknologi gergasi ini bersedia menceburi pasaran rumah pintar dengan sekurang-kurangnya dua peranti baru dan sebuah sistem operasi.
Menurut beberapa laporan terkini, Apple sedang membangunkan dua produk paparan pintar dan sebuah sistem operasi rumah pintar.
Maklumat terbaru datang daripada laporan Bloomberg yang menerangkan tentang paparan rumah pintar yang sedang dibangunkan oleh Apple dan homeOS, yang dijangka menjadi sistem operasi terbaru untuk paparan tersebut.
Paparan Rumah Pintar Baru Berdasarkan laporan Bloomberg, syarikat ini sedang mengusahakan peranti meja yang menggabungkan lengan robotik dengan paparan besar seperti iPad. Selain itu, terdapat juga paparan rumah pintar yang lebih murah yang mempunyai kemampuan FaceTime dan pengawalan rumah pintar. Bloomberg menyebutkan bahawa peranti ini dikenali sebagai J595 dan J490.
Peranti yang lebih murah ini mungkin dilancarkan seawal tahun depan, lapor Bloomberg.
Bloomberg juga menyebut bahawa produk baru ini akan menggunakan homeOS, sistem operasi baru yang mirip dengan tvOS pada Apple TV. Kedua-dua sistem ini mungkin akan digabungkan dan berfungsi pada semua peranti rumah Apple, menurut laporan Bloomberg.
Produk-produk ini adalah kerjasama antara kumpulan AI dan peranti rumah Apple, dengan paparan low-end tersebut mampu menjalankan aplikasi seperti Calendar, Notes dan Home dengan antara muka yang dioptimumkan untuk kawalan rumah pintar. Peranti ini mungkin boleh dilampirkan secara magnetik pada dinding atau di atas meja.
Kecerdasan Apple untuk Rumah Pintar iPad telah digunakan sebagai antaramuka kawalan rumah pintar selama bertahun-tahun, jadi tidak pelik jika Apple mengeluarkan versi khusus iPad atau gabungan dengan HomePod. Namun, aspek yang lebih penting adalah Apple akan menyertakan alat AI Apple Intelligence ke dalam kedua-dua produk ini. Ketika ini, peranti seperti Apple TV, HomePod dan HomePod mini tidak mempunyai perkakasan yang diperlukan untuk menjalankan model AI, menurut laporan tersebut.
Menurut Apple, Apple Intelligence adalah set ciri baru yang direka untuk meningkatkan pengalaman menggunakan iPhone, iPad, dan Mac dengan alat berasaskan AI. Ia menyatukan seluruh ekosistem Apple untuk meningkatkan produktiviti, pembelajaran, dan kreativiti. Ciri-ciri utama termasuk pembelajaran adaptif dalam aplikasi, penghasilan kandungan pintar, dan bantuan masa nyata untuk tugas seperti meringkaskan dokumen, mencadangkan pengeditan, dan memperhalusi pembentangan.
Ciri-ciri ini bertujuan untuk mengubah pengalaman pengguna dengan menjadikan tugas harian lebih intuitif dan efisien. Dalam konteks rumah pintar, Apple Intelligence mungkin dapat belajar pilihan pengguna dalam mengawal rumah dan mencadangkan tindakan yang sesuai. Namun, Apple belum mengumumkan tentang keupayaan rumah pintarnya, jadi ini masih andaian pada ketika ini.
Paparan rumah pintar baru dan sistem operasi rumah pintar Apple akan jadi perkembangan yang menarik dalam pasaran CEDIA, di mana Apple sudah pun memainkan peranan penting. iPad adalah peranti antaramuka yang biasa digunakan, dan semakin banyak pengeluar seperti Savant dan Control4 yang mengintegrasikan dengan perkhidmatan Apple seperti Siri dan HomeKit.
Jika anda suka artikel ini dan ingin mendapatkan lebih banyak kandungan berharga tentang industri, klik di sini untuk mendaftar bagi surat berita digital kami!


Source link
The post Apple Mungkin Luncurkan Paparan Smart Home dan OS Baru Tahun Depan appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/apple-mungkin-luncurkan-paparan-smart-home-dan-os-baru-tahun-depan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Buaya Baham Kanak Kanak 6 Tahun Depan Keluarga

Buaya Baham Kanak Kanak 6 Tahun Depan Keluarga

papar berkaitan - pada 19/9/2024 - jumlah : 62 hits
Detik tragis seorang datuk yang tidak akan dilupa sepanjang hayatnya apabila menyaksikan cucu kesayangannya disambar buaya di jeti Kampung Seberang Pasar Lama Tatau di sini hari ini Seorang datuk berdepan detik ngeri apabila melihat cucu ke...
China Luncurkan Mobil Teknologi Ev Revolusi Kendaraan Masa Depan

China Luncurkan Mobil Teknologi Ev Revolusi Kendaraan Masa Depan

papar berkaitan - pada 23/9/2024 - jumlah : 76 hits
BloggerBorneo com Mobil listrik berbasis teknologi Electric Vehicle semakin mendapatkan perhatian di seluruh dunia Seiring meningkatnya kepedulian terhadap isu lingkungan dan perlunya pengurangan emisi karbon EV menjadi alternatif yang lebi...
Kak Seto Baru Saja Ulang Tahun Yang Ke 73 Tampil Makin Energik Dan Awet Muda

Kak Seto Baru Saja Ulang Tahun Yang Ke 73 Tampil Makin Energik Dan Awet Muda

papar berkaitan - pada 28/9/2024 - jumlah : 63 hits
Kalau dipikir pikir wajar ya sosok yang satu ini masih dipanggil Kak Masih cocok
Selepas 7 Tahun Isteri Baru Tahu Suami Autisme

Selepas 7 Tahun Isteri Baru Tahu Suami Autisme

papar berkaitan - pada 28/9/2024 - jumlah : 83 hits
Selepas 7 tahun mendirikan rumah tangga seorang wanita akhirnya mendapat jawapan kepada banyak persoalan yang menghantui fikirannya selama ini suaminya adalah seorang individu dengan autisme Penemuan ini bukanlah sesuatu yang mudah tetapi i...
Sambut Ulang Tahun Debut Ke 10 Gfriend Akan Reunion Pada Januari 2025 Dengan Projek Baru

Sambut Ulang Tahun Debut Ke 10 Gfriend Akan Reunion Pada Januari 2025 Dengan Projek Baru

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 71 hits
Setelah lama menanti GFRIEND nampaknya akan menemui peminat sebagai satu kumpulan tak lama lagi Artikel Berkaitan Pada 24 September orang dalam industri muzik berkongsi bahawa GFRIEND akan kembali reunion pada Januari tahun depan sempena ul...
Nenek 78 Tahun Kahwin Lagi 44 Cucu Dan 15 Cicit Jadi Saksi Cinta Baru

Nenek 78 Tahun Kahwin Lagi 44 Cucu Dan 15 Cicit Jadi Saksi Cinta Baru

papar berkaitan - pada 25/9/2024 - jumlah : 58 hits
Cinta tidak mengenal usia dan ini dibuktikan apabila seorang nenek berusia 78 tahun Rohani Mohd Kassim yang kembali menemui cinta setelah lebih dari empat dekad menjanda Video berdurasi 21 saat memaparkan dipaparkan menerusi TikTok milik di...
Bakal Luncurkan Album Baru Linkin Park Punya Vokalis Baru Cewek

Bakal Luncurkan Album Baru Linkin Park Punya Vokalis Baru Cewek

papar berkaitan - pada 27/9/2024 - jumlah : 83 hits
Siapa nih SoHip yang nge fans sama LP Udah tau belum kalau Linkin Park punya vokalis baru Ternyata vokalis baru Linkin Park ini cewek loh Penasaran enggak jadi gimana tuh lagunya Linkin Park Tapi ternyata langkah baru Linkin Park ini tidak ...
Baru 20 Tahun Lucinta Luna Dedah Sedang Bercinta Dengan Idola K Pop Popular

Baru 20 Tahun Lucinta Luna Dedah Sedang Bercinta Dengan Idola K Pop Popular

papar berkaitan - pada 27/9/2024 - jumlah : 73 hits
Khabarnya personaliti televisyen Indonesia Lucinta Luna mengakui bahawa dia sedang menjalinkan hubungan istimewa dengan idola K pop kini Artikel Berkaitan Akuinya dalam satu live TikTok Aku sudah ada yang baru oppa oppa Korea lah terkenal j...
Kecederaan Kanak Kanak Ahli Gishb Dihukum Penjara 10 Tahun

Kecederaan Kanak Kanak Ahli Gishb Dihukum Penjara 10 Tahun

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 62 hits
MalaysiakiniSeorang anggota Global Ikhwan Services Holdings Bhd dihukum penjara 10 tahun selepas mengaku bersalah terhadap empat pertuduhan menyebabkan kecederaan fizikal terhadap kanak kanak berumur 10 hingga 12 tahun Barulrahim Hisham 23 ...
Mahkota The Byelection That Shouldn T Have Been

How Tough Childhoods Affect Teen Mental Health A New Study

Tahniah Jaclyn Chia Dinobatkan Sebagai Juara Bintang Ai 2024 Budiey Channel

Lexin S35 A Close Look At The 200w Peak Power Output And Its Impact On Performance

3 Cara Kemaskini Mysejahtera Maklumat Keputusan Ujian Dan Kata Laluan

Terima Kasih

Bakar Sekolah Perempuan Di Afghanistan 2 Ditahan

Bekas Juruhebah Kool Fm Dapat Pampasan Rm56 000


echo '';
5 Isu Utama Pelajar Genius Usia Muda Masuk Universiti Awal

Resepi Sup Ayam Thai Paling Menarik dan Senang Dibuat Rasa Sekali Pasti Terpikat

Cara Undi Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Mingguan Akhir 30 Keputusan Markah Musim 4 Di Tangan Penonton

Muzikal Lawak Superstar 2024 Keputusan Markah Mingguan Peserta Musim 4 Kemaskini Setiap Minggu Selepas Live

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Salju Rindu Di Bumi Auckland Tonton


23 Dikhuatiri Terkorban Selepas Bas Dua Tingkat Terbakar Di Bangkok

Lubnan Pula Pasrelief Bantucemas Rm41 200 Bia Dap

Saya Guna Guni Bukan Sebab Tak Mampu

It Takes Time For Rising Ringgit Strength To Trickle Down Translate Into Purchasing Power For Malaysians

Ex Research Assistant Wants No Bail Rule In Drug Law Declared Unconstitutional

The Importance Of Evidence When Reporting Scam Betting Sites