Apakah Ini Muslihat China Atau Hanya 1 Kebetulan





* SCENE 1 *
Tirai dibuka: China menjadi sakit, memasuki "krisis" dan melumpuhkan perdagangannya. Tirai ditutup.

* SCENE II *
Tirai dibuka: Mata wang China jatuh teruk. Mereka tidak berbuat apa-apa. Tirai ditutup.

* SCENE III *
Tirai dibuka : Oleh kerana kekurangan perdagangan syarikat dari Eropah dan Amerika Syarikat yang berpusat di China, saham mereka jatuh 40% lagi daripada nilai mereka.

* SCENE IV *
Tirai terbuka : Dunia sakit, China membeli 30% saham syarikat di Eropah dan AS pada harga yang sangat rendah. Tirai ditutup.

* SCENE V *
Tirai dibuka: China telah berjaya mengendalikan penyakit ini dan memiliki syarikat di Eropah dan Amerika Syarikat. Dan mereka memutuskan bahawa syarikat-syarikat ini perlu mengikut ketetapan China dan mendapat $20,000 Billion. Tirai ditutup. Do u see the game?

* SCENE VI *
* Checkmate! *

* Pelik tetapi benar *

Dua video telah berlalu antara semalam dan hari ini yang meyakinkan saya tentang sesuatu yang saya syaki, tetapi tidak mempunyai asas. Itu hanyalah spekulasi saya. Kini saya yakin bahawa coronavirus itu sengaja disebarkan oleh orang China sendiri.

Dari awal lagi mereka seperti terlalu bersedia. Tiga minggu selepas permulaan gelombang pertama, 14 hari dan hospital 12,000 katil telah pun dibina. Dan mereka benar-benar membina hospital dalam masa dua minggu. Impressive.

Awesome kan China?

Semalam mereka mengumumkan bahawa mereka telah menghentikan wabak itu. Mereka muncul dalam video meraikan, mereka mengumumkan bahawa mereka juga mempunyai vaksin. Bagaimanakah mereka boleh menciptanya dengan cepat tanpa semua maklumat genetik? Nah jika anda pemilik formula itu tidak sukar sama sekali. Dan hari ini saya hanya melihat video yang menerangkan bagaimana Den Xiao Ping merancang sejak lama dahulu bagaimana menyaingi blok kuasa Barat. Disebabkan coronavirus, syarikat-syarikat Barat di China jatuh secara dramatik. Saya rasa, apabila mereka jatuh teruk, China membelinya. Sekarang syarikat-syarikat, yang dicipta oleh Amerika Syarikat dan Eropah dengan semua teknologi yang diletakkan oleh bursa dan modal mereka, telah berpindah ke tangan China, yang sekarang semakin meningkat dengan perpindahan pakej potensi teknologi dan China akan dapat menetapkan harga mengikut kehendak mereka.

Tiada yang boleh berlaku secara kebetulan. China tidak peduli dengan beberapa orang tua yang mati? Kurang beban utk membayar wang pencen golongan tua, dan ia berlaku secara besar-besaran tanpa mememerlukan pembunuhan melalui pertumpahan darah atau mengotorkan tangan. Dan sekarang Barat dikalahkan secara kewangan serta melalui krisis teruk dimana mereka masih terkejut dengan penyakit ini. Dan tanpa mengetahui apa yang perlu dilakukan.

Diabolic secara mendalam. Ia adalah rancangan halus komunis.

Tambahnya, mereka kini merupakan pemilik tunggal terbesar perbendaharaan AS dengan pegangan 1.18 trilion melebihi Jepun.

One ☝️ prospective & Analogy
-------_ -------------- _------- --------------

Bagaimanakah Rusia & Korea Utara hanyalah mendapat sedikit impak dari situasi ini atau hampir Zero Covid-19?

Ianya kerana mereka adalah sekutu kuat China (komunisme).

Sebaliknya Amerika Syarikat / Korea Selatan / United Kingdom / Perancis / Itali / Sepanyol dan Asia mendapat kesan yang sangat teruk

Bagaimana Wuhan tiba-tiba bebas dari virus yang berupaya mematikan ini?

China mengatakan bahawa langkah-langkah awal yang drastik yang mereka ambil adalah sangat tegas dan Wuhan dikunci supaya tidak berlaku penyebaran ke kawasan lain

Mengapa Beijing tidak terkena? Mengapa hanya Wuhan?

Ia menarik untuk difikirkan .. betul tak?

Baiklah, sekarang Wuhan sudah dibuka untuk perniagaan. Kilang-kilang alatan perubatan, sanitizer dan face mask telah beroperasi secara besar-besaran.

Covid - 19 perlu dilihat berlatar belakang tangan-tangan ghaib China keatas Amerika Syarikat dalam perang perdagangan

Amerika dan semua negara yang disebutkan di atas telah hancur financially.

Tidak lama lagi ekonomi Amerika akan runtuh seperti yang dirancang oleh China.

China sedar akan hakikat bahawa MUSTAHIL utk mengalahkan Amerika secara ketenteraan kerana Amerika Syarikat adalah negara PALING BERKUASA di dunia.

Oleh itu mereka menggunakan virus untuk melumpuhkan ekonomi dan melumpuhkan negara dan keupayaan pertahanannya.

Saya pasti Nancy Pelosi (pesaing Trump) mendapat bahagian dalam ini .... untuk menjatuhkan Trump ....



Akhir-akhir ini Presiden Trump selalu menceritakan bagaimana ekonomi Amerika yang semakin baik di semua bidang malah bidang pekerjaan juga sudah kembali ke Amerika Syarikat (dasar Make America Great Again)

Satu-satunya cara untuk memusnahkan wawasan dari membuatkan Amerika semakin kukuh adalah untuk mencipta HAVOC EKONOMI.

Nancy Pelosi tidak dapat menurunkan Trump melalui impeachment ..... jadi bekerjasama dengan China untuk menghancurkan Trump dengan melepaskan virus.

Wabak Wuhan adalah showcase China.

Di kemuncak wabak virus .... Presiden China Xi Jinping ... hanya memakai facemask RM1 untuk melawat kawasan yang terjejas?

Sebagai Presiden, dia sepatutnya dilindungi dari kepala hingga ke kaki ..... tetapi itu bukan masalahnya.



Dia telah disuntik untuk menahan apa-apa kemudaratan daripada virus itu .... itu bermakna penawar sudah ada sebelum virus itu dibebaskan

Visi China adalah untuk mengawal EKONOMI DUNIA dengan membeli saham sekarang ini dari negara-negara yang menghadapi kejatuhan EKONOMI ..... Kemudian China akan mengumumkan bahawa Penyelidik Perubatan mereka telah menemui penyembuh untuk memusnahkan virus

Kini China akan MENARIK saham All Alliances Barat dan negara-negara ini akan menjadi hamba kepada MASTER BARU mereka ..... CHINA

PENGANALISIS CAP AYAM

*Disclaimer: Semua maklumat diatas adalah sekadar pandangan peribadi dari pemerhatian daif seorang manusia lemah. Bukanlah berdasarkan fakta yg kukuh. Jangan jadikan sebagai reference anda. Jadikan sebagai satu sumber utk anda terus berfikir dan menggali (saya suka buat org berfikir & sibuk berbincang sesuatu yg bermaklumat & mungkin bermanfaat drpd sibuk buat kerja xberfaedah)
PERBINCANGAN BERILMIAH ADALAH DIGALAKKAN.
Jangan hadam dan sekiranya perlu muntah, tolong muntah keluar & padam memori anda ttg teori ini. Ini juga bukan brainwash statement yg berniat mempengaruhi sesiapa.

Bahan ditranslate drpd bahasa lain menggunakan bantuan google translate. Oleh itu, mohon maaf sekiranya bahasa agak tunggang langgang.

#copypaste
#jentikminda
#sekadarberfikir

Sumber

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://scriptersnews.blogspot.com/2020/03/apakah-ini-muslihat-china-atau-hanya-1.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Covid19 Adakah Pemulihan Alam Waktu Ini Kekal Atau Hanya Sementara

Covid19 Adakah Pemulihan Alam Waktu Ini Kekal Atau Hanya Sementara

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 251 hits
Oleh Anis Anwar Suhaimi Penganalisis Penyelidikan Impak Covid19 merentasi aspek yang memberi kesan negatif ke atas kesihatan dan ekonomi global Impaknya juga mempengaruhi aktiviti ekonomi dan gaya hidup serta secara tidak langsung memberi k...
Kebetulan Atau Dirancang

Kebetulan Atau Dirancang

papar berkaitan - pada 26/3/2020 - jumlah : 216 hits
Perintah Kawalan Pergerakan atau PKP dilanjutkan lagi selama 14 hari sehingga 14 April 2020 Umat Islam mula berpuasa pada 24 April 2020 Pembukaan penggal pertama Sidang Parlimen di mana PH dijangka akan mengemukakan usul undi tidak percaya ...
Apakah Idrus Harun Akan Mengambil Tindakan Ke Atas Adik Beliau Azhar Harun Atau Akan Jadi Tommy Tomato 2 0

Apakah Idrus Harun Akan Mengambil Tindakan Ke Atas Adik Beliau Azhar Harun Atau Akan Jadi Tommy Tomato 2 0

papar berkaitan - pada 15/3/2020 - jumlah : 586 hits
Ujian Pertama AG Sediakah Dakwa Azhar Harun Yang Merupakan Adik Beliau Yang orang ramai nampak cuma tindakan Suruhanjaya Pilihanraya tutup sebelah mata kepada kesalahan kesalahan Pakatan Harapan yang dilakukan terang terang ketika PPRK Kima...
Ini Cara Tepat Membedakan Apakah Kamu Mengalami Batuk Kering Atau Batuk Berdahak

Ini Cara Tepat Membedakan Apakah Kamu Mengalami Batuk Kering Atau Batuk Berdahak

papar berkaitan - pada 14/3/2020 - jumlah : 254 hits
Batuk kering biasanya kami sebut sebagai batuk non produktif karena tidak ada dahak yang keluar terang Dr Waleed Javaid dari Rumah Sakit Mount Sinai
Tak Hanya Dari Batuk Atau Bersin Virus Corona Bisa Menular Dari Bicara Atau Bernapas

Tak Hanya Dari Batuk Atau Bersin Virus Corona Bisa Menular Dari Bicara Atau Bernapas

papar berkaitan - pada 3/4/2020 - jumlah : 164 hits
Fineberg mengatakan kepada CNN kini dia akan mulai memakai masker jika hendak ke toko swalayan
Lelaki China Terkini Maut Akibat Virus Hantavirus Apakah Itu Hantavirus

Lelaki China Terkini Maut Akibat Virus Hantavirus Apakah Itu Hantavirus

papar berkaitan - pada 26/3/2020 - jumlah : 241 hits
Belum reda tentang Covid 19 di dunia terkini seorang lelaki China meninggal dunia akibat virus Hantavirus Apakah itu hantavirus Tak sangka Baca selanjutnya Lelaki China Terkini Maut Akibat Virus Hantavirus Apakah Itu Hantavirus
Pembuat Hoax Rombongan Tka China Corona Masuk Kendari Saya Hanya Main Main

Pembuat Hoax Rombongan Tka China Corona Masuk Kendari Saya Hanya Main Main

papar berkaitan - pada 16/3/2020 - jumlah : 261 hits
Pembuat video yang berisi narasi rombongan TKA China positif virus Corona masuk ke Kendari lewat bandara Haluoleo diamankan polisi Dia mengaku membuat video itu hanya untuk main main Saya pembuat video rekaman viral pada tanggal 15 Maret 20...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis

Netizen Sebak Tengok Anak Lap Air Mata Bella Astillah Ayden Macam Dah Biasa Mesti Mak Dia Selalu Nangis

Maaflah Biarlah Benak Ubi Tapi Betul Hafidz Roshdi Pertahan Tindakan Tak Hadir Mahkamah Bidas Balik Teguran Shuhada

Packing Barang Kucing Kesayangan