Anugerah Honor Talents Global Design 2024 Tawar Hadiah Bernilai Lebih Rm621 000


KUALA LUMPUR, 16 Julai 2024 – Anugerah HONOR Talents Global Design 2024 baru saja membuka tirainya bagi menggalakkan bakat-bakat muda yang kreatif untuk menerokai potensi gabungan teknologi dan seni yang tiada tandingan. Bertemakan ‘Inspire the Future’, HONOR Malaysia mempelawa pelajar universiti dan kolej tempatan untuk menyertai pertandingan berprestij ini. Pemenang bukan hanya membawa pulang hadiah wang tunai bahkan kerja seni mereka juga akan dipaparkan pada produk dan pameran antarabangsa HONOR.
HONOR Malaysia menjalinkan kerjasama dengan institusi tempatan ATEC College, Era Technology Communication Art & Design, Multimedia University (MMU), Taylor’s University, Universiti Teknologi MARA (UiTM) dan Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) bagi memperkasakan pelajar mewakili negara dalam mempersembahkan gaya seni artistik yang paling inovatif di peringkat dunia.

Menangi jumlah hadiah bernilai lebih RM621,000, produk terbaharu HONOR serta faedah
Peserta boleh menghantar kerja seni mereka mereka ke laman sesawang rasmi HONOR Talents Global Design Awards selewat-lewatnya pada 30 September 2024 dan berpeluang memenangi hadiah wang tunai berjumlah lebih RM547,000. Pemenang akan dipilih oleh barisan panel hakim yang terdiri daripada jurugambar terkemuka dan profesional industri. Sebagai tambahan, HONOR Malaysia juga akan menyediakan hadiah bernilai RM74,000 terdiri daripada telefon pintar, tablet dan peranti boleh pakai terbaharu HONOR kepada pemenang.
Beberapa faedah menanti pemenang termasuk peluang pekerjaan, penggunaan kerja seni dalam produk dan pameran HONOR, pensijilan pantas melalui program Developer Fast Track, serta jemputan ekslusif ke Lawatan Seni dan Teknologi di China.
Lawatan Seni dan Teknologi di China yang baru diperkenalkan ini menawarkan peluang kepada pemenang untuk mengunjungi ibu pejabat HONOR, universiti dan institusi sekutu. Pengalaman ini membolehkan mereka mendapatkan pandangan bernilai daripada rakan pereka dan pakar industri yang boleh memperkayakan kemahiran rekaan dan pemahaman terhadap industri.
Anugerah HONOR Talents Global Design 2024 terdiri daripada dua kategori iaitu Rekaan Komunikasi Visual, serta Seni dan Teknologi. Kedua-dua kategori ini dibahagikan kepada enam kumpulan iaitu Themes, Magic Lock Screen, Standby, Jam, Aksesori, serta Seni dan Teknologi. Kumpulan Magic Lock Screen dan Standby menumpukan kepada ciri-ciri terbaharu dalam sistem pengoperasian terkini HONOR, MagicOS 8.0. Ini membolehkan pelajar menyerlahkan kreativiti mereka sepenuhnya, seterusnya menyampaikan pengalaman pintar dengan visual yang lebih canggih kepada pengguna.
Sejumlah 93 anugerah disediakan termasuk Tempat Pertama Global, pemenang dan naib pemenang dalam setiap kumpulan, Anugerah Bakat Baharu Terbaik, Anugerah Pilihan Hakim, Anugerah Inovasi AIGC, dan Anugerah Penyertaan Interaktif Terbaik.
Kerja seni pelajar Malaysia dipamerkan di ibu pejabat PBB di New York
Pertandingan pada 2023 telah menyaksikan enam kerja seni dari Malaysia menerima enam anugerah antarabangsa. Dua daripada pemenang tersebut adalah dari UiTM, dan UTAR turut menyertai kerja seni bertemakan naga yang telah dipamerkan di ibu pejabat Pertubuhan Banga-bangsa Bersatu (PBB) di New York, awal tahun ini.
Sejak dilancarkan pada 2020, Anugerah HONOR Talents Global Design telah mendapat pengiktirafan meluas sebagai salah satu inisiatif yang dihormati. Dalam tempoh lebih empat tahun, HONOR telah menerima lebih 25,000 penyertaan daripada lebih 40 pasaran dan 240 universiti di seluruh dunia, dengan separuh daripada peserta terdiri daripada pelajar universiti, menjadikannya sebagai pentas dunia untuk bakat muda mempersembahkan keupayaan mereka.
Memasuki tahun kelima, anugerah ini terus meraih pengiktirafan sebagai platform global terkemuka bagi penumpuan terhadap seni dan teknologi. Dengan kolaborasi bersama barisan pereka berbakat ini, HONOR berhasrat untuk menyuntik konsep artistik termaju dalam produk teknologinya, memperkukuhkan lagi reputasi sebagai pelopor dalam industri.
Pemenang Anugerah HONOR Talents Global Design 2024 akan diumumkan pada November 2024. Untuk maklumat lanjut mengenai pertandingan ini, sila layari laman sesawang rasmi pertandingan.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/anugerah-honor-talents-global/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bekas Ceo Didenda Rm15 000 Salah Guna Jawatan Lantik Bayar Gaji Lebih Rm13 000 Kepada Anak

Bekas Ceo Didenda Rm15 000 Salah Guna Jawatan Lantik Bayar Gaji Lebih Rm13 000 Kepada Anak

papar berkaitan - pada 13/7/2024 - jumlah : 138 hits
Riduwan Meor Ahmadbhnews bh com myAmir menukar pengakuan kepada bersalah atas pertuduhan pilihan yang dikemukakan pendakwaan di Mahkamah Sesyen Ayer Keroh hari ini NSTP MEOR RIDUWAN MEOR AHMADMELAKA Bekas Ketua Pegawai Eksekutif sebuah anak...
Erick Thohir Umumkan Piala Presiden Dibuka Jokowi Pada 19 Juli 2024 Hadiah Rp5 Miliar

Erick Thohir Umumkan Piala Presiden Dibuka Jokowi Pada 19 Juli 2024 Hadiah Rp5 Miliar

papar berkaitan - pada 11/7/2024 - jumlah : 130 hits
Erick Thohir Umumkan Piala Presiden Dibuka Jokowi pada 19 Juli 2024 Hadiah Rp5 Miliar
Meerqeen Beli Kereta Mewah Mercedes Benz Ke 2 Bernilai Lebih Setengah Juta

Meerqeen Beli Kereta Mewah Mercedes Benz Ke 2 Bernilai Lebih Setengah Juta

papar berkaitan - pada 13/7/2024 - jumlah : 117 hits
Pelakon sedang meningkat naik Meerqeen beli kereta mewah Mercedes Benz kedua dengan harga mencecah lebih setengah juta pada Jumaat lalu Angkat kereta baru Menerusi posting yang dibuat oleh ahli perniagaan Irenee Deanna dia telah berkongsi v...
Selain Hadiah Ini Yang Bisa Didapat Peserta Rb Run 2024

Selain Hadiah Ini Yang Bisa Didapat Peserta Rb Run 2024

papar berkaitan - pada 14/7/2024 - jumlah : 94 hits
Ada tiga kategori lari yang bisa diikuti peserta pada hari pelaksanaan Riau Bhayangkara Run
Crowdstrike Menawarkan Kad Hadiah Maaf Bernilai 10 Atas Gangguan Perkhidmatan

Crowdstrike Menawarkan Kad Hadiah Maaf Bernilai 10 Atas Gangguan Perkhidmatan

papar berkaitan - pada 25/7/2024 - jumlah : 117 hits
CrowdStrike syarikat keselamatan siber yang merosakkan berjuta juta komputer dengan kemas kini yang terkandas di seluruh dunia minggu lalu menawarkan kad hadiah Uber Eats bernilai 10 kepada rakan kongsi mereka sebagai permintaan maaf menuru...
Siri Realme 13 Pro Akan Dilancarkan Secara Global Pada 30 Julai 2024

Siri Realme 13 Pro Akan Dilancarkan Secara Global Pada 30 Julai 2024

papar berkaitan - pada 16/7/2024 - jumlah : 118 hits
realme hari ini secara rasmi mengumumkan tarikh pelancaran global siri realme 13 Pro baharunya Acara tersebut diadakan di India pada 30 Julai dan akan disiarkan secara dalam talian pada jam 2 30 petang waktu tempatan Kedua dua model dalam s...
Kpdn Tumpas Aktiviti Seleweng Lpg Bernilai Hampir Rm60 000

Kpdn Tumpas Aktiviti Seleweng Lpg Bernilai Hampir Rm60 000

papar berkaitan - pada 25/7/2024 - jumlah : 104 hits
PORT DICKSON Aktiviti penyelewengan gas petroleum cecair bernilai hampir RM60 000 berjaya ditumpaskan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Negeri Sembilan dalam Op Tiris di sebuah premis tanpa nama dekat Port Dickson di s...
Honor Magicbook Art 14 2024 Dilancar Komputer Riba Nipis Dengan Skrin Oled

Honor Magicbook Art 14 2024 Dilancar Komputer Riba Nipis Dengan Skrin Oled

papar berkaitan - pada 13/7/2024 - jumlah : 110 hits
Selain daripada HONOR Magic V3 HONOR turut melancarkan komputer riba baharu mereka iaitu HONOR MagicBook Art 14 Komputer riba ini dipasarkan sebagai ringan dan nipis di mana ia hadir dengan berat 1 03kg dengan ketebalan 12 95mm Turut menamp...
Baucar Buku Guru Sasbadi Hadiah Hari Guru Kebangsaan 2024

Baucar Buku Guru Sasbadi Hadiah Hari Guru Kebangsaan 2024

papar berkaitan - pada 19/7/2024 - jumlah : 149 hits
Berita baik buat para guru di Malaysia sempen SambuaHari Guru Peringkat Kebangsaan 2024 kerajaan telah mengumumkan beberapa inisiatif khas untuk para guru dan salah satu daripadanya adalah pemberian baucar buku guru tajaan Sasbadi Secara ke...
Pengerusi Dap Pahang Dakwa Tutup Kasino Genting Jejaskan Ekonomi Mata Pencarian Umat Islam

5 Best Electric Pickup Trucks That Will Break The Market In 2025

Gsk Lancar Shingrix Vaksin Kayap Untuk Rakyat Malaysia

Saifuddin Lepas Jawatan Setiausaha Agung Pkr Fuziah Ambil Alih

Kereta Bergoyang Di Kawasan Parkir Rupanya Janda Dan Suami Orang Sedang Bercucuk Tanam Didalamnya

Zulries D Pojok

Tolak Mou Pn Sengaja Mahu Seksakan Rakyat

Wanita Makan Kucing Hidup Hidup


echo '';
10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral

Senarai Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Info Dan Sinopsis Filem How To Make Millions Before Grandma Dies 2024 Kini Di Platform Online Netflix Malaysia

10 Fakta Biodata Reedzwann Penyanyi Lagu Tercipta Satu Senyuman Cinta Pandang Pertama Yang Terpalit Kemalangan


Menteri Dap Buat Hal Lagi M Sia S Pura Israel

Taquari House By Est Dio Empena In Brasilia Brazil

Malaysia Day Message From Sam The Ceo

Emulate The Spirit Of Social Cohesion Of Sabah And Sarawak

Man Cendol Outing

Generating Boutique Names